Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä abortin vastustajat ihan terveitä?

Vierailija
18.11.2014 |

Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.

Kommentit (210)

Vierailija
121/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä kiihkomielinen abortin vastustaja. Oletko vegaani? Etkö koskaan ole tappanut yhtään hyönteistä? Vai onko vain ah-niin-ylivertaisen ihmisen henki arvokas, jopa alkiona, mutta eläimillä ei niin väliä.

Vierailija
122/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]

Minuakin kiinnostaisi tietää miten abortti ei olisi rinnastettavissa murhaan.

Jos tietoisesti toteutettu teko x vie toiselta yksilöltä, jolla on oma yksilöllinen geeniperimänsä, joka ilman tekoa x voisi elää ja kokea vuosikausia maailman monimuotoisuutta, kenties saada useita jälkeläisiä ja nauttia elämästään, mahdollisuuden jatkaa elämäänsä niin miten se ei ole murha? Siinä viedään toiselta yksilöltä päätäntävalta omasta elämästään, päätetään lopettaa tuo elämä kysymättä. Suunniteltu tappo, eli murha kyseessä vaikka asiaa koittaisi miten väännellä omaksi edukseen.

Ja mitä tuohon raiskaus-kohtaan tulee, mielestäni asia voitaisiin katsoa tapauskohtaisesti. Tarpeeksi kypsä, viisas nainen ehkä kykenee antamaan elämän tuolle lapselle joka on tapahtumaan syytön, heikompi tai herkempi saattaisi saada pahoja oireita ja jopa sortua itsemurhaan mikäli hänet pakotettaisiin lapsi pitämään. Jälkimmäisessä tapauksessa abortti olisi kaikkien osapuolten etu ja säästää ainakin äidin hengen.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä. Haluaisinkin tietää mitä puolustajat ovat mieltä tästä sekä asiallisia perusteluita , kiitos.

Olen tehnyt abortin, kadun syvästi. Aikaa on kulunut jo yli 10vuotta, mutta teon hirvittävyyden tajuaminen ei ole päästänyt syyllisyydestä eroon.

Jos olisin joutunut itse tekemään omin käsin ko operaation, en olisi kyennyt ja tuossa tilanteessa tajunnut varmati hyvin nopeasti MIKÄ tuo teko, toimenpide nimeltään ABORTTI on. Se on ihmiselämän riistäminen. Toimenpide, jolla tapetaan ihmisenalku.

Ja kyllä, pohdin usein millainen lapseni olisi, minkäikäinen jne.

Toki lohdutusta saan siitä, etten enää ikinä tajuttuani tuon ole kykeneväinen moiseen brutaaliuteen.

Kyllä, lopetin ihmiselämän. Mitä muutakaan tein. Ja kyllä, sen teki helpoksi se, että kaikki toimi kuin liukuhihnalta, ei tarvinnut kuin heittää, että:" Emmä halua tätä."

Todellisuudessa olisin halunnut, mutta väkivaltaisen exän painostuksesta suostuin sitten. Ei se osallisuuttani silti vie pois. Minä kävelin sinne, minä pyysin tekoa.

Minussa on munaa myöntää kaikki tämä, moni kieltää, sillä se taakka on liian raskas kantaa.
[/quote] Kiva että vastasit omaan viestiisi, ihan sama kirjoitustyyli :D No mitäs teit abortin jos et ollut täysin varma? Yleensä se on fiksulle naiselle helpotus kun on asian tarkkaan miettinyt läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:04"]ap,  olen abortin vastustaja. Lähipiirissä on pari ihmistä, jotka ovat tehneet, enkä heitä sen vuoksi halveksu tai pidä huonompana, saati toivo itsemurhaa. Nämä raskaudet on onneksi keskeytetty hyvin varhain.  Minusta sinun mielipiteesi on provokatiivinen ja ylimielinen. Itse en ole esimerkiksi uskovainen vaan ihan tavallinen perheenäiti, jonka uskonto on väkivallattomuuden levittäminen maailmassa. Minä taas en tajua sitä, että miten kaikki ovat niin ihastuksissaan kun näkevät pienen vauvan, sanovat "onpa ihana, katsokaa miten pienet kädet sillä on, ja ruususuu ja aivan kuin se hymyilisi!" Sitten toisessa ympäristössä, toisella puolella kaupunkia sairaalan tiloissa, ne samat koulut käyneet, saman arvomaailman omaavat ihmiset menevät ja ottavat siltä ihan samanlaiselta, ihanalta pieneltä, arvokkaalta ihmiseltä, jolla on pienet varpaat ja pienet sormet ja ruususuu, hengen pois.  Selitätkö minulle missä kohtaa minä olen hullu kun tällainen asia häiritsee minua? Minusta on hullua, että sivistysvaltiossa saa surmata ihmisiä. Jos olen ihan rehellinen, niin minusta teiltä puuttuu jokin ruuvi päästä, jotka ette tajua asian vääryyttä.    [/quote] Mielestäni sinulta se ruuvi päästä puuttuu kun rinnastat abortoinnin ihmisen murhaamiseen. Kun se EI ole sama asia!!! [/quote] Perustele mulle millä tavalla se EI ole sama asia?? [/quote] Jos perustiedot ihmisen/alkion kehityksestä on noinkin hukassa en viitsi edes yrittää perustella. Oletteko te oikeasti noin tyhmiä vai mitä hittoa?

[/quote]

Voi sua raukkaa. Oletko vammainen? Ihmisen alkio nimenomaan näyttää hyvin vauvamaiselta jo hyvin pienestä saakka, samoin aistit kehittyvät nopeasti ensiviikkojen jälkeen..

[/quote]

Jos puhuisin abortteja vastaan, en käyttäisi vastapuolen keskustelijasta sanaa "vammainen".

[/quote]

Epäilen todella, että tuollaisen kommentin heittäjä on vammainen. Vammaisissa ei ole mitään pahaa, mutta heidän ajattelunsa voi olla vaatimatonta. 

[/quote]

Et tainnut ihan ymmärtää jutun pointtia. 

Vierailija
124/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]

Minuakin kiinnostaisi tietää miten abortti ei olisi rinnastettavissa murhaan.

Jos tietoisesti toteutettu teko x vie toiselta yksilöltä, jolla on oma yksilöllinen geeniperimänsä, joka ilman tekoa x voisi elää ja kokea vuosikausia maailman monimuotoisuutta, kenties saada useita jälkeläisiä ja nauttia elämästään, mahdollisuuden jatkaa elämäänsä niin miten se ei ole murha? Siinä viedään toiselta yksilöltä päätäntävalta omasta elämästään, päätetään lopettaa tuo elämä kysymättä. Suunniteltu tappo, eli murha kyseessä vaikka asiaa koittaisi miten väännellä omaksi edukseen.

Ja mitä tuohon raiskaus-kohtaan tulee, mielestäni asia voitaisiin katsoa tapauskohtaisesti. Tarpeeksi kypsä, viisas nainen ehkä kykenee antamaan elämän tuolle lapselle joka on tapahtumaan syytön, heikompi tai herkempi saattaisi saada pahoja oireita ja jopa sortua itsemurhaan mikäli hänet pakotettaisiin lapsi pitämään. Jälkimmäisessä tapauksessa abortti olisi kaikkien osapuolten etu ja säästää ainakin äidin hengen.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä. Haluaisinkin tietää mitä puolustajat ovat mieltä tästä sekä asiallisia perusteluita , kiitos.

Olen tehnyt abortin, kadun syvästi. Aikaa on kulunut jo yli 10vuotta, mutta teon hirvittävyyden tajuaminen ei ole päästänyt syyllisyydestä eroon.

Jos olisin joutunut itse tekemään omin käsin ko operaation, en olisi kyennyt ja tuossa tilanteessa tajunnut varmati hyvin nopeasti MIKÄ tuo teko, toimenpide nimeltään ABORTTI on. Se on ihmiselämän riistäminen. Toimenpide, jolla tapetaan ihmisenalku.

Ja kyllä, pohdin usein millainen lapseni olisi, minkäikäinen jne.

Toki lohdutusta saan siitä, etten enää ikinä tajuttuani tuon ole kykeneväinen moiseen brutaaliuteen.

Kyllä, lopetin ihmiselämän. Mitä muutakaan tein. Ja kyllä, sen teki helpoksi se, että kaikki toimi kuin liukuhihnalta, ei tarvinnut kuin heittää, että:" Emmä halua tätä."

Todellisuudessa olisin halunnut, mutta väkivaltaisen exän painostuksesta suostuin sitten. Ei se osallisuuttani silti vie pois. Minä kävelin sinne, minä pyysin tekoa.

Minussa on munaa myöntää kaikki tämä, moni kieltää, sillä se taakka on liian raskas kantaa.

[/quote]

Ai,että tuntuu pahalta puolestasi. Miksi moni kieltää asian, helpompi elää kun on rehellinen tunteissaan.

Vierailija
125/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:20"]

Jokaisessa sivistysvaltiossa naisella on oikeus päättää omasta vartalostaan. Jos nainen vastustaa aborttia niin sitä ei tarvitse tehdä. Aivan raivostuttavaa miten joku ajattelee toisen abortin kuuluvan hänelle.

[/quote]

Sinä nimenomaan pakotat sen kuuluvan toiselle, sille jolle olet paskaduunisi tuonut tehtäväksi.

Vierailija
126/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastustajat nyt muistaa että abortti on mahdollista saada ei millään lailla tarkoita että sinua siihen pakotetaan? Tai ketään muutakaan. Jokainen päättää itselleen koska määrää omasta ruumiistaan, oman uskonnon/vakaumuksen mukaan. Haluatteko oikeasti että täkäläiset perusoikeudet hylätään?

Vierailija
127/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kantani on että abortista joutuu vastuuseen saa miettiä miksi tappoi pienen viattoman lapsen

Hyväksyn sairaudet en teini/ei jaksa abortteja

Vierailija
128/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:03"]Minun kantani on että abortista joutuu vastuuseen saa miettiä miksi tappoi pienen viattoman lapsen

[/quote] Pienen viattoman lapsen.. Hellanlettas. Itse tulen sen verran vastaan, että kyllä viikosta 20 ja eteenpäin tehdyt abortit on.. No, karmeita. Vanhemmille, hoitajalle, kätilölle.. Mutta joku viikko 9 niin ei se ole mikään lapsi siinä vaiheessa. Alkio.

Vierailija
129/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuli on hihhuli. Kouluja pitäisi käydä mutta monesti pelko ja kasvatus vie voiton logiikasta ja älystä. Ehkä joku päivä... Jos saataisiin se sota maailmalle niin sen jälkeen... Mutta tuskin ihminen koskaan mitään oppii.

Imagine

Vierailija
130/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:48"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:37"] Mua huvittaa ja hämmästyttää tässä ketjussa nämä abortin puolustajat, kun nehän meuhkaa, nimittelee, solvaa ja ties mitä törkeyksiä päästää "suustansa" enemmän kuin vastustajat. Ihan järkyttäviä nimittelyjä koko ketju täynnä. On vajakkia, idioottia, hihhulia, tyhmää, "olet sairas", "ruuvi puuttuu päästä" ja niin edelleen. Kuitenkin väitetään, että vastustajat ovat näitä nimittelijöitä ja paasaavia. Katsokaan nyt vähän uusin silmin näitä kommentteja miten ne jakautuu. Huh huh sentään. [/quote] no älä lue jos on niin kamalaa ja ihan kuule samalla tavalla vastustajat haukutte meitä puolustajia murhaajiks, ettei oo kaikki ruuvit pääs, tääl ollaa huudeltu et suksi vittuun ja et ollaa iha idioottei ku mentii pamahtaa paksuks ihaku se olis mee vika jos ehkäsy pettää tai jos raiskataa.. et kyl täs molemmat o iha yht pahasti sanonu koko aja [/quote] Sori nyt, mutta ei nyt ihan noin mennyt tämä ketju. Luehan teinix uudelleen koko ketju vaikka silmälasien avulla, niin näet miten oikeasti tämä nimittely on jakautunut. Te olette kyllä suoltaneet kaikkea paskaa suu vaahdossa tai näppäin savuten, ettekä ota mitään järkevääkään kommenttia huomioon, vaan siihen vastataan epämääräisellä selityksellä. Ja onhan tuo sinunkin vastaus todella aggressiivinen, joten mietis nyt.

[/quote]

Kuule lues ihan ite tää ketju uudestaa äläkä oo noi lapselline.. Vastustajat ei oo vastannu yhteenkää kysymyksee abortista kunnolla vaan aina on sama vastaus "abortti on murhaa" voi huoh.. me ollaan laitettu paljon hyviä syitä miksi abortti pitäisi hyväksyä mutta ei olla kuuleviin korviin otettu ja sitten taas suolletaan jotain turhanpäivästä ja jotain huonoja selityksiä.. voisit mennä muualle pätemään ku et selvästi ole lukenut koko ketjua kunnolla ja lakata olemasta olemasta tuollainen kakara..

Jos joku vastustaja antaa yhdenki hyvän syyn miksi aborttia ei saa tehdä ( en kelpuuta vastausta murha ) niin lopetan saman tien puolustamisen

Vierailija
131/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 06:54"]

Vaikken olekaan mikään ääriuskovainen, niin silti abortti tuntuu minusta aivan todella inhottavalta asialta. En hyväksy aborttia. En ole siitä kuitenkaan koskaan kenellekään sanonut enkä tule sanomaan. Juuri siksi, että aborttia vastustava laajemman moraalintajun omaava ihminen leimataan hulluksi.

Ymmärrän äärimmäisen abortin taustavaikuttajat ja inhimilliset tragediat. Sen sijaan en voi hyväksyä sellaisia "sosiaalisia syitä", joiden taustalla on puhdas huolimattomuus. Ja kyllä, joillekin naisille tehdään useita abortteja. Tässäkään en osoittele mitään syyttävää sormea, mutta mielessä käy, että missä ihmisen oma vastuu. Ei tässä yhteiskunnassa voi olla pelkästään oikeuksia. Ihmiselle kuuluu myös velvollisuuksia.

Teen päivittäin töitä keskeytysten kanssa. Kun sitä katselee vuosia, niin asiaan voi alkaa suhtutua eri tavalla. En minäkään nuorena aborttia vastustanut, ei olisi tullut mieleenkään. Mielestäni on rohkeaa, että jotkut ihmiset pystyvät puhumaan asiasta suoraan, omalla nimellään. Kaikki ihmiset eivät ole yhtä kevytmielisiä tällaisissa kysymyksissä. Eikä se välttämättä liity uskontoon vaan yleiseen käsitykseen oikeasta ja väärästä.

T. sh

[/quote]

Eli sinusta lapsi olisi sopiva rangaistus huolimattomille hunsvoteille? Kaikki eivät ole vastuullisia, eikä se muutu millään kurittamisella. Se huoleton hilta kylväisi sitten lapsia jälkeensä liukuhihnalta, sekö olisi parempi? Et siis kanna huolta lapsista, vaan moraalista? Iso prosentti on psykopaatteja, epävakaita, narsisteja jne ja iso osa niistä tulee sinun käsiisi. Millä sinä niille moraalia opetat?

Osa on sitten nuoruuttaan sekaisin ja piittaamattomia ja vanhemmiten katuvat holtittomuuttaan. Hekö sitten olisivat olleet hyviä äitejä? Jos eivät, niin rankaisisit heidän lapsiaan enemmän kuin äitiä koskaan - hänhän ei paljon piittaa, vaikka lapsi kärsii.

[/quote]

Sterilisaatioon pitäisi olla lääkäreillä lakisääteiset velvoitteet esimerkiksi kolmen abortin jälkeen.

Vierailija
132/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:40"]Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.
[/quote]

Ai uskonnon takia?!

Vai olisiko syy se murha, jossa revitään lapsen raajat yms irti murhaajan kohdussa. Tiedätkö yleensä miten aborttia tehdään!

Et. Niin älä sössötä!

On se jumalauta et 2000 luvulla ei osat sillain panna, ettei tulisi niitä "vahinkoja", joita pitää sitten murhata. Ruvetkaa selibaattiin niin ei tarvii repiä elävää olentoa.
[/quote]
mulle ainakin annettiin tabletti, mikä lopetti alkion kehittymisen ja pari päivää sen jälkeen lääkkeet, jotka aloittivat kohdun supistelun ja kaikki ylimääränen tuli kohdusta ulos.
Ei siis missään tapauksessa revitty yhtään mitään paloiksi.
[/quote]

Mutta se abortti on mahdollista 12 viikkoon asti. Ja senkin jälkeen, painavista syistä. Eivät kaikki hae 2h päästä seksistä sitä tablettia.

Vierailija
133/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:40"]Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.
[/quote]

Ai uskonnon takia?!

Vai olisiko syy se murha, jossa revitään lapsen raajat yms irti murhaajan kohdussa. Tiedätkö yleensä miten aborttia tehdään!

Et. Niin älä sössötä!

On se jumalauta et 2000 luvulla ei osat sillain panna, ettei tulisi niitä "vahinkoja", joita pitää sitten murhata. Ruvetkaa selibaattiin niin ei tarvii repiä elävää olentoa.
[/quote]

Ei nää tiedä. Eikö nyt ole lakikin aloitteella et hoitajat voivat halutessaan kieltäytyä tekemästä RAAKAA murhaa (=abortti)!

Sit täällä haukutaan sairaaksi näitä, jotka tuomitsevat raa'an murhan, eikä niitä jotka murhaa. Aika sairasta settiä!
[/quote]
ammatinvalintakysymys. Sama kuin mä alkaisin kieltäytymään avaamasta viemäreitä.
[/quote]

Se on kuitenkin lakialoite tms. Eli tilausta taitaa olla. Kätilön tehtävä on pelastaa, ei tappaa (=abortti).

Vierailija
134/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:40"]Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.
[/quote]

Ai uskonnon takia?!

Et. Niin älä sössötä!

[/quote]
mulle ainakin annettiin tabletti, mikä lopetti alkion kehittymisen ja pari päivää sen jälkeen lääkkeet, jotka aloittivat kohdun supistelun ja kaikki ylimääränen tuli kohdusta ulos.
Ei siis missään tapauksessa revitty yhtään mitään paloiksi.
[/quote]

Mutta se abortti on mahdollista 12 viikkoon asti. Ja senkin jälkeen, painavista syistä. Eivät kaikki hae 2h päästä seksistä sitä tablettia.
[/quote]
mä taisin olla viikolla 6 kun tein abortin.

Vierailija
135/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:40"]Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.
[/quote]

Ai uskonnon takia?!

Et. Niin älä sössötä!

[/quote]

Ei nää tiedä. Eikö nyt ole lakikin aloitteella et hoitajat voivat halutessaan kieltäytyä tekemästä RAAKAA murhaa (=abortti)!

Sit täällä haukutaan sairaaksi näitä, jotka tuomitsevat raa'an murhan, eikä niitä jotka murhaa. Aika sairasta settiä!
[/quote]
ammatinvalintakysymys. Sama kuin mä alkaisin kieltäytymään avaamasta viemäreitä.
[/quote]

Se on kuitenkin lakialoite tms. Eli tilausta taitaa olla. Kätilön tehtävä on pelastaa, ei tappaa (=abortti).
[/quote]
edelleen se on ammatinvalintakysymys. Jos ei kestä abortteja, silloin mennään muihin töihin.

Vierailija
136/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten sairasta porukkaa...

Vierailija
137/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:03"]Minun kantani on että abortista joutuu vastuuseen saa miettiä miksi tappoi pienen viattoman lapsen

[/quote]
Miksi mielestäsi sen pienen viattoman "lapsen" saa tappaa silloin, kun se on sairas? Yhtä pieni ja viaton se on kuin teiniäidinkin alkio.

Vierailija
138/210 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisten viikkojen abortti on ennemminkin verrattavissa kasvaimen poistoon, kuin murhaan. Yhtä elollisia ja tuntevia solumöykkyjä kumpikin.

Vierailija
139/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
140/210 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä abortin vastustajilta ikinä saa mitään järkevää perustelua. Vedotaan myös asioihin, mitkä ei ole faktoja. Itseäni huvitti kun ask.fm sivustolla joku 17v poika selitti, että abortti on väärin kun aovan varmasti silläkin pienellä ihmisillä on haaveita ja se miettii tulevaisuutta ja huutaa "äiti älä tapa". En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kyseisen jäbän tyhmyydelle. T: 17-vuotiaana raskausviikolla 7 abortin tehnyt, ja kyllä -voin vannoa, ettei se solumöykky miettinyt kohdussani tulevaisuutta, tai mitään muutakaan, eikä huutanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi