Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä abortin vastustajat ihan terveitä?

Vierailija
18.11.2014 |

Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa jauhaa siitä että abortti on murha. Mihinkähän se jokaisen elämän arvo ja tärkeys häviää joissakin muissa viestiketjuissa". Estotta haukutaan alimpaan maanrakoon yhteiskunnnan ja ex-miehen lompakolla loisivat väkisten itsensä raskaaksi saattaneet yh-äidit. Nuo lumput joilla on kaiken lisäksi löysä jalkoväli ja niin huonot ja ryhmät lapset. Tuommosia tähän maailmaan koko ajan vääntää niin että saa yhteiskunnan tukeja väärinkäyttää. Niin että onkohan vähän ristiriitaista abortinvastustajien ajatusmaailma?

Vierailija
202/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan aborttia. Ihan koko sydämestäni ja olen onnellinen, että se on Suomessa melko helppoa. Ja kun luen näiden räyhääjien kommentteja niin olen vain onnellisempi, että asutaan Suomessa ja lait ovat mitä ovat tämän asian kohdalla. Räyhätkää lisää jos tulee parempi mieli :) Minua vain naurattaa kun mitään ei osata perustella kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:27"]

Hei sinä kiihkomielinen abortin vastustaja. Oletko vegaani? Etkö koskaan ole tappanut yhtään hyönteistä? Vai onko vain ah-niin-ylivertaisen ihmisen henki arvokas, jopa alkiona, mutta eläimillä ei niin väliä.

[/quote]

En ole vegaani, koska raamatussa lukee, että kaikki eläimet saa tappaa, joten syön ihan mielelläni lihaa.
[/quote]

Koska raamatussa lukee... Bääbää!

Vierailija
204/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, kun miehelle on niin helppo tehdä vasektomia.

Vierailija
205/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:04"]ap, 

olen abortin vastustaja. Lähipiirissä on pari ihmistä, jotka ovat tehneet, enkä heitä sen vuoksi halveksu tai pidä huonompana, saati toivo itsemurhaa. Nämä raskaudet on onneksi keskeytetty hyvin varhain. 

Minusta sinun mielipiteesi on provokatiivinen ja ylimielinen. Itse en ole esimerkiksi uskovainen vaan ihan tavallinen perheenäiti, jonka uskonto on väkivallattomuuden levittäminen maailmassa. Minä taas en tajua sitä, että miten kaikki ovat niin ihastuksissaan kun näkevät pienen vauvan, sanovat "onpa ihana, katsokaa miten pienet kädet sillä on, ja ruususuu ja aivan kuin se hymyilisi!"

Sitten toisessa ympäristössä, toisella puolella kaupunkia sairaalan tiloissa, ne samat koulut käyneet, saman arvomaailman omaavat ihmiset menevät ja ottavat siltä ihan samanlaiselta, ihanalta pieneltä, arvokkaalta ihmiseltä, jolla on pienet varpaat ja pienet sormet ja ruususuu, hengen pois. 

Selitätkö minulle missä kohtaa minä olen hullu kun tällainen asia häiritsee minua? Minusta on hullua, että sivistysvaltiossa saa surmata ihmisiä. Jos olen ihan rehellinen, niin minusta teiltä puuttuu jokin ruuvi päästä, jotka ette tajua asian vääryyttä. 

Surmata ihmisiä? Onko se raskausviikolla 10 oleva alkio ihminen jolla on ihanat pikku varpaat ja sormet? Ei muuten ole. Olen työssäni niitä nähnyt eikä se ihmistä muistutakaan.

??? Kyllä 10 viikon ikäinen muistuttaa ihmistä, mitä ihmettä puhut? Missä yhteydessä olet niitä nähnyt? Jos olet joutunut tyhjentämään säiliötä, mihin on imukaavinnalla vedetty useitä sikiöitä, niin jotenkin ymmärrän, muuten en. Nehän ei ole enää ihan kokonaisia. Kätilö

Vierailija
206/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan aborttia, tiedän liian monta päälle parikymppistä jotka päätyivät jälkiabortoimaan itsensä kun omat vanhemmat tai äiti ei ollut koskaan halunnut lastaan elämäänsä.

Kannattaisi myös katsoa Yle Areenasta Pahuuden anatomia -dokkari, tuli eilen sinne. Siellä esitellään mitä myös voi tapahtua kun äiti ei tee aborttia silloin kun ei halua lasta.

On ihan eri asia elää elämänsä toivottuna ja rakastettuna pumpuliin käärittynä tynnyrissä, kuin syntyä hylättäväksi ja torjuttavaksi. Abortti on armollista jälkimmäisille, ja uskovaisten pitäisi ottaa huomioon että abortoidut pääsevät taivaaseen, mutta itsensä jälkiabortoivat eivät, kuten eivät myöskään ne jotka päätyvät purkamaan pahaa oloaan riistämällä viattomilta hengen.

Vierailija
207/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni abortin vastustajat voisivat käyttää energiansa ehkäisyn tärkeydestä puhumiseen syyllistämisen ja muun vaahtoamisen sijasta.

Jep, ilmainen ehkäisy alle 25-vuotiaille ja ratkaisu synnyttäneiden naisten toimivaan ehkäisyyn, sillä heille useimmat abortit tehdään. Miesten ehkäisy olisi tietty kiva myös, mutta ei varmaan koskaan toteudu.

Vierailija
208/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap,

olen abortin vastustaja. Lähipiirissä on pari ihmistä, jotka ovat tehneet, enkä heitä sen vuoksi halveksu tai pidä huonompana, saati toivo itsemurhaa. Nämä raskaudet on onneksi keskeytetty hyvin varhain.

Minusta sinun mielipiteesi on provokatiivinen ja ylimielinen. Itse en ole esimerkiksi uskovainen vaan ihan tavallinen perheenäiti, jonka uskonto on väkivallattomuuden levittäminen maailmassa. Minä taas en tajua sitä, että miten kaikki ovat niin ihastuksissaan kun näkevät pienen vauvan, sanovat "onpa ihana, katsokaa miten pienet kädet sillä on, ja ruususuu ja aivan kuin se hymyilisi!"

Sitten toisessa ympäristössä, toisella puolella kaupunkia sairaalan tiloissa, ne samat koulut käyneet, saman arvomaailman omaavat ihmiset menevät ja ottavat siltä ihan samanlaiselta, ihanalta pieneltä, arvokkaalta ihmiseltä, jolla on pienet varpaat ja pienet sormet ja ruususuu, hengen pois.

Selitätkö minulle missä kohtaa minä olen hullu kun tällainen asia häiritsee minua? Minusta on hullua, että sivistysvaltiossa saa surmata ihmisiä. Jos olen ihan rehellinen, niin minusta teiltä puuttuu jokin ruuvi päästä, jotka ette tajua asian vääryyttä.

Minusta on hullua, että edelleenkin naisia pakotetaan pukkaamaan maailmaan lapsia, joita he eivät halua. Kuinka hyvä elämä luulet tällaisella lapsella olevan? Miltä sinusta tuntuisi, jos äitisi ei olisi halunnut sinua? Todennäköisesti lapsuutesi olisi myös silloin ollut hyvin erilainen, toki tietämättä millainen se on oikeasti ollut. Mielestäni _hyvä elämä_ pitää arvottaa _elämän_ yläpuolelle. Tietenkään kukaan ei voi lapselle hyvää elämää taata, mutta jo lähtökohdat on aika huonot, jos koko lasta ei maailmaan toivota. Aina voi myös perustella, että antaa sitten lapsen eteenpäin sellaiselle, joka sen lapsen oikeasti toivoo ja haluaa, eikä ehkä itse voi syystä tai toisesta saada. Kuitenkin raskaana oleminen ja synnyttäminen ei ole aina mikään ihan helppo ja kevyt projekti. Haluatko oikeasti pakottaa naisia siihen? Entä jos naisella on joko omaan terveyteen liittyviä haasteita tai ehkä sellaisia, jotka voivat periytyä suurella todennäköisyydellä lapselle?

Vierailija
209/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä abortista paasaavat ovat vähän pimeitä, kai sen nyt teksteistä näkee..joku sikiö on jo täysi ihminen niiden mielestä jne. Tuolla perusteella pitäisi kasvaimetkin jättää kasvamaan ihmisten sisälle..Kaikkea se naisviha teettää, yritetään EDELLEENKIN kieltää naiselta oikeus omaan kehoonsa. 

Tässä maailmassa on tarpeeksi jälkikasvua, on sairasta vaatia että kaikki ei toivotutkin väkisin pukataan tälle planeetalle kuluttamaan. 

Vierailija
210/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tiput on ihania, mutta syön silti kananmunia hyvillä mielin.

Auringonkukatkin on ihania, mutta laitan silti salaattiin niiden siemeniä.

Ihmisen elämä on yliarvostettua, ei se ole sen tärkeämpää kuin muukaan elämä. Etenkään sen abortoidun sikiön mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi