Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä abortin vastustajat ihan terveitä?

Vierailija
18.11.2014 |

Sori, vähän provosoiva otsikko ehkä. Tuntuu, että tälläkin palstalla on oikeasti sairaita ihmisiä jotka pitävät aborttia julmana murhana ja toivottavasti abortin tehnyt nainen tappaa itsensä masennuksen vuoksi. Ja kun abortit tehdään "huvin vuoksi". Ihan uskomatonta tekstiä tulee välillä. En usko, että kukaan täysin järkevä voi sanoa noin? Ja kun asiasta ei voi keskustella järkevästi kun tulee se yksi idiootti ja haukkuu kaikki abortin tehneet syntisiksi huoriksi. Miksi... Ymmärrän, että joku ei hyväksy aborttia vaikka uskonnon takia, mutta kommentoi asiaa sitten asiallisesti äläkä syyllistä. Ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiirissä on joku abortin tehnyt vaikkei siitä tietäisikään, koska asiasta ei yleensä huudella pitkin kyliä juurikin noiden tyhmien kommenttien pelossa. Kiitos ja anteeks.

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:27"] Minä luulin asuvani sivistyneessä länsimaassa mutta kun lukee tätä ketjua ei voi olla miettimättä mikä ihmeen takapajula tämä on. vielä vuonna 2014 naisten saavutetuista oikeuksista on pakko taistella kynsin ja hampain . Mitä jos te abortin vastustajat muuttaisitte vaikka Saudi-Arabiaan? Heillä on erittäin samankaltaiset arvot teidän kanssa ja missä naisilla ei ole mitään oikeuksia. Sivistysvaltioon ette kuulu. Ja sitten vielä ihmetellään miksi feminismiä tarvitaan. [/quote]   No tässähän just yritetään saada sille hoitohenkilökunnalla niitä oikeuksia! Keneltäkään ei olla kieltämässä yhtään mitään. Abortin saa tehdä ihan samallalailla kuin tähänkin asti. Kyllä sitä henkilökuntaa riittää myös tekemään niitä abortteja. [/quote] Jos niitä ei pysty tekemään niin silloin on väärällä alalla.

[/quote]

Eihän kätilö ole tarkoitettu tuhoamaan niitä ihmiselämän alkuja vaan päinvastoin, auttamaan niitä elämän ensihetkillä ja turvaamaan se elämä. Abortit on tullu myöhemmin ja ne on laitettu kätilöiden vastuulle. Kätilöiden jotka ovat ammatissa siksi koska pitävät siitä työstään auttaa ja suojella sitä alkavaa elämää.

Vierailija
102/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vertauksesta saan nyt varmaan alapeukutusta, mutta abortti hyvin varhaisessa vaiheessa on minusta verrattavissa esimerkiksi siihen, ettei jokaista siemennesteestä koitettaisi saada "hyötyjä" irti. Eli samalla tavalla joku miehen itsetyydyttäminen on "murha" kun lapsen alut valuvat jonnekkin muualle kuin naisen sisälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:10"]   [/quote] Surmata ihmisiä? Onko se raskausviikolla 10 oleva alkio ihminen jolla on ihanat pikku varpaat ja sormet? Ei muuten ole. Olen työssäni niitä nähnyt eikä se ihmistä muistutakaan.

[/quote]

Tiedätkö, että 10 viikolla olevalla alkiolla näkyy esimerkiksi jo sormet? Tiedän tämän, koska olen itse abortoinut alkion viikolla 9+4, pidin sitä kädessäni, sillä erottui toinen käsi ja sormet selkeästi. Eli kyllä se jo paljon muuta kuin joku solumöykky.
[/quote] Toimin hoitajana pre-operatiivisella osastolla. Joudun työssäni tutkimaan abortin yhteydessä ulos tulevat "osat". Harvoin niitä oikeasti pystyy erottamaan selkeästi, kyseessä on niin pieni alkio ja sieltä tulee niin paljon kaikkea ylimääräistäkin ulos, että kyllä saisin suurennuslasilla katsoa jos haluaisin sormet erottaa.

Vierailija
104/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:04"]ap,  olen abortin vastustaja. Lähipiirissä on pari ihmistä, jotka ovat tehneet, enkä heitä sen vuoksi halveksu tai pidä huonompana, saati toivo itsemurhaa. Nämä raskaudet on onneksi keskeytetty hyvin varhain.  Minusta sinun mielipiteesi on provokatiivinen ja ylimielinen. Itse en ole esimerkiksi uskovainen vaan ihan tavallinen perheenäiti, jonka uskonto on väkivallattomuuden levittäminen maailmassa. Minä taas en tajua sitä, että miten kaikki ovat niin ihastuksissaan kun näkevät pienen vauvan, sanovat "onpa ihana, katsokaa miten pienet kädet sillä on, ja ruususuu ja aivan kuin se hymyilisi!" Sitten toisessa ympäristössä, toisella puolella kaupunkia sairaalan tiloissa, ne samat koulut käyneet, saman arvomaailman omaavat ihmiset menevät ja ottavat siltä ihan samanlaiselta, ihanalta pieneltä, arvokkaalta ihmiseltä, jolla on pienet varpaat ja pienet sormet ja ruususuu, hengen pois.  Selitätkö minulle missä kohtaa minä olen hullu kun tällainen asia häiritsee minua? Minusta on hullua, että sivistysvaltiossa saa surmata ihmisiä. Jos olen ihan rehellinen, niin minusta teiltä puuttuu jokin ruuvi päästä, jotka ette tajua asian vääryyttä.    [/quote] Mielestäni sinulta se ruuvi päästä puuttuu kun rinnastat abortoinnin ihmisen murhaamiseen. Kun se EI ole sama asia!!! [/quote] Perustele mulle millä tavalla se EI ole sama asia?? [/quote] Jos perustiedot ihmisen/alkion kehityksestä on noinkin hukassa en viitsi edes yrittää perustella. Oletteko te oikeasti noin tyhmiä vai mitä hittoa?

[/quote]

Ei hitto, miten perustiedot täysin hukassa!:D OIlet totaalisen tyhmä!

alkio ja sikiö ovat ihmisen eri kehitysasteita!:D

Että mua naurattaa!!!:D Taidat olla joku ihan kakara vielä?

Vierailija
105/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:52"]

Abortit tapahtuvat ihmisten kotona laittomasti, jos ne eivät laillisia. Ja tällöin naisia vammautuu ja kuolee näissä kotiaborteissa. Eli abortteja tapahtuu aina oli ne laillisia tai ei. Muistakaa tämä!

[/quote]

Mitä tällä nyt on tekemistä tämän lakialoitteen kanssa? Ei tässä edelleenkään olla kieltämässä aborttia vaan halutaan hoitohenkilökunnalle oikeuksia tässä tasa-arvoisessa valtiossa.

Vierailija
106/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsi pidetään vain väkisin periaatteen vuoksi? Naisesta tulee äiti, eikä hänelle välttämättä synny aitoja rakkaudentunteita lasta kohtana. Tai jos ollaan vielä niin nuoria, ettei äidiksi olemiseen vain riitä rahkeet? 

Tuntuu vaikelta edes kirjoittaa tästä Down- lapsien abortoimisesta 20+ rv. Järkyttää, että ilmeisesti vanhemmille ehdotetaan sairaalassa itse tätä aborttia, vaikka lapsi saattaisi syntyä terveenäkin. Ja vaikka syntyisi "Downina" niin tuntuu kamalalta, että sen vuoksi keskeytetään raskaus kokonaan. En koskaan ajattelisi Down-ihmisen nähdessäni, että hän olisi millään tavalla turha tai muuta vastaavaa. 

Raskas päätös, päätti sitten pitää kehitysvammaisen lapsen tai ei. Jos pitää, lapsi on kanssasi aina, ellet laita häntä johonkin laitokseen. Elämäsi tulee muuttumaan radikaalisti, ja sitoudut hoitamaan kehitysvammaista lopun ikäsi kunnes vanhuuttasi et enää pysty. 

Itse soisin raskaana olevalle naiselle mahdollisuuden aborttiin vielä myöhäiselläkin raskausviikolla, vaikka aihe onkin kamala ja raskas.

Vierailija
107/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:43"]

Aivan samaa mieltä. Tollanen hullun kiilto silmissä abortin vastustaminen on yleensä osoitus siitä, että ihminen vaan tykkää syyllistää kanssa ihmisiä. Harvoinpa siinä varsinaisesti sitä mietitään, miten se alkion kehitys lopetetaan, vaan enemmänkin on siitä huolissaan, että kai sitä äitiä syyllistetään ja moititaan tarpeeksi. Oli miten oli, maailma on täynnä ihmeellisiä ihmissaastoja, joiden kannattaa antaa uhota aivan yksin.

[/quote]

Eli yhtäkkiä te, jotka hyväksytte pienen ihmisalun murhaamisen olette pyhimyksiä? Missä, jossain Manson-kultissa missä pienten vauvojen verestä saa jotain pisteitä?

Onko tullut mieleesi, että ehkä me vastustajat näemme tässä sikiössä itsemme, lapsemme ja yleensä kaikki ne ihmiset joita rakastamme, ja koemme että on kohtuutonta että tämä pieni ei saa elämän lahjaa, joka hänelle on annettu? Tulemme siis surulliseksi kun joku surmataan. Sekö on mielestäsi oikeasti sairasta?

Olen ateisti. 

[/quote]

Elämän lahjaa?

Miksi elossa oleminen olisi parempi kuin se, ettei ole koskaan syntynyt? Mitä haittaa on siitä, ettei koskaan synny?
[/quote]
Onko tappaminen sinusta oikein??

Vierailija
108/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:10"]   [/quote] Surmata ihmisiä? Onko se raskausviikolla 10 oleva alkio ihminen jolla on ihanat pikku varpaat ja sormet? Ei muuten ole. Olen työssäni niitä nähnyt eikä se ihmistä muistutakaan.

[/quote]

Tiedätkö, että 10 viikolla olevalla alkiolla näkyy esimerkiksi jo sormet? Tiedän tämän, koska olen itse abortoinut alkion viikolla 9+4, pidin sitä kädessäni, sillä erottui toinen käsi ja sormet selkeästi. Eli kyllä se jo paljon muuta kuin joku solumöykky.
[/quote] Anteeksi, mutta miksi pidit sitä kädessäsi? Ja sehän on vasta jotain 20 mm iso että tuskin kauhean selkeästi näkyy sormet..

Vierailija
109/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:30"]

Te ette tiedä mitään! Keskenmeno on MURHA!

[/quote]

Keskenmeno on murha? Voi ***** sä olet tyhmä. Sanoisitko noin naiselle, joka saa tahtomattaan keskenmenon? Muutenkin älyttömän turha kommentti. 

Juuri sinunkaltaiset yleensä vastustaa abortteja, et osaa ajatella kokonaisvaltaisesti. Ainkaan tuon kommentin perusteella.

Vierailija
110/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Jos vaikka nainen tulee raiskatuksi ja sen seurauksena raskaaksi niin häneltä kiellettäisiin abortti?

Sairasta porukkaa.

Ja toisekseen mitä hyötyä abortin kieltämisestä olisi sillon vaan keksittäisiin joku keino keskenmenon saamiseksi ja se ei ole ainakaan yhtään sen parempi vaihtoehto.

Vierailija
111/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä vastustajat keksi muuta kuin tyyliin "elämä on pyhä" ja tappaminen on väärin? Ja ettei raha ratkaise vaan rakkaus. Voi hyvä Luoja sentään! :D Minusta ainakin on ihan eri asia puukottaa joku hengiltä kuin suorittaa abortti vaikka kahdeksannella raskausviikolla jolloin kyseessä on alkio mikä ei tiedä mistään mitään, vai? Ei se tunne kipua. Enemmän tuntisi jos se syntyisi äidille joka ei sitä oikeasti halua eikä olisi varaa lasta elättää.

Vierailija
112/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Suomea verrataan muihin Euroopan maihin. No esim. ystäväni oli espanjalainen. Hänet raiskattiin ja tuli raskaaksi. Ei saanut tehdä aborttia (en tiedä miksei, eikö uskottu että oli raiskattu). Tappoi itsensä. Tätäkö halutaan Suomeen?

Vierailija
113/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki ihmiset pitäisi steriloida. Riski vahingossa tapahtuvaan lisääntymiseen poistuisi.

Oikeus lasten hankkimiseen annettaisiin vain sellaisille ihmisille, jotka pystyvät huolehtimaan itsestään ja lapsestaan.

Teko ei olisi mielestäni moraaliton, koska mahdollisuus tulla raskaaksi olisi oikeus - ei kenellekään velvollisuus tai uhraus.

Vierailija
114/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]

Minuakin kiinnostaisi tietää miten abortti ei olisi rinnastettavissa murhaan.

Jos tietoisesti toteutettu teko x vie toiselta yksilöltä, jolla on oma yksilöllinen geeniperimänsä, joka ilman tekoa x voisi elää ja kokea vuosikausia maailman monimuotoisuutta, kenties saada useita jälkeläisiä ja nauttia elämästään, mahdollisuuden jatkaa elämäänsä niin miten se ei ole murha? Siinä viedään toiselta yksilöltä päätäntävalta omasta elämästään, päätetään lopettaa tuo elämä kysymättä. Suunniteltu tappo, eli murha kyseessä vaikka asiaa koittaisi miten väännellä omaksi edukseen.

Ja mitä tuohon raiskaus-kohtaan tulee, mielestäni asia voitaisiin katsoa tapauskohtaisesti. Tarpeeksi kypsä, viisas nainen ehkä kykenee antamaan elämän tuolle lapselle joka on tapahtumaan syytön, heikompi tai herkempi saattaisi saada pahoja oireita ja jopa sortua itsemurhaan mikäli hänet pakotettaisiin lapsi pitämään. Jälkimmäisessä tapauksessa abortti olisi kaikkien osapuolten etu ja säästää ainakin äidin hengen.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä. Haluaisinkin tietää mitä puolustajat ovat mieltä tästä sekä asiallisia perusteluita , kiitos.

Olen tehnyt abortin, kadun syvästi. Aikaa on kulunut jo yli 10vuotta, mutta teon hirvittävyyden tajuaminen ei ole päästänyt syyllisyydestä eroon.

Jos olisin joutunut itse tekemään omin käsin ko operaation, en olisi kyennyt ja tuossa tilanteessa tajunnut varmati hyvin nopeasti MIKÄ tuo teko, toimenpide nimeltään ABORTTI on. Se on ihmiselämän riistäminen. Toimenpide, jolla tapetaan ihmisenalku.

Ja kyllä, pohdin usein millainen lapseni olisi, minkäikäinen jne.

Toki lohdutusta saan siitä, etten enää ikinä tajuttuani tuon ole kykeneväinen moiseen brutaaliuteen.

Kyllä, lopetin ihmiselämän. Mitä muutakaan tein. Ja kyllä, sen teki helpoksi se, että kaikki toimi kuin liukuhihnalta, ei tarvinnut kuin heittää, että:" Emmä halua tätä."

Todellisuudessa olisin halunnut, mutta väkivaltaisen exän painostuksesta suostuin sitten. Ei se osallisuuttani silti vie pois. Minä kävelin sinne, minä pyysin tekoa.

Minussa on munaa myöntää kaikki tämä, moni kieltää, sillä se taakka on liian raskas kantaa.

Vierailija
115/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:04"]ap,  olen abortin vastustaja. Lähipiirissä on pari ihmistä, jotka ovat tehneet, enkä heitä sen vuoksi halveksu tai pidä huonompana, saati toivo itsemurhaa. Nämä raskaudet on onneksi keskeytetty hyvin varhain.  Minusta sinun mielipiteesi on provokatiivinen ja ylimielinen. Itse en ole esimerkiksi uskovainen vaan ihan tavallinen perheenäiti, jonka uskonto on väkivallattomuuden levittäminen maailmassa. Minä taas en tajua sitä, että miten kaikki ovat niin ihastuksissaan kun näkevät pienen vauvan, sanovat "onpa ihana, katsokaa miten pienet kädet sillä on, ja ruususuu ja aivan kuin se hymyilisi!" Sitten toisessa ympäristössä, toisella puolella kaupunkia sairaalan tiloissa, ne samat koulut käyneet, saman arvomaailman omaavat ihmiset menevät ja ottavat siltä ihan samanlaiselta, ihanalta pieneltä, arvokkaalta ihmiseltä, jolla on pienet varpaat ja pienet sormet ja ruususuu, hengen pois.  Selitätkö minulle missä kohtaa minä olen hullu kun tällainen asia häiritsee minua? Minusta on hullua, että sivistysvaltiossa saa surmata ihmisiä. Jos olen ihan rehellinen, niin minusta teiltä puuttuu jokin ruuvi päästä, jotka ette tajua asian vääryyttä.    [/quote] Mielestäni sinulta se ruuvi päästä puuttuu kun rinnastat abortoinnin ihmisen murhaamiseen. Kun se EI ole sama asia!!! [/quote] Perustele mulle millä tavalla se EI ole sama asia?? [/quote] Jos perustiedot ihmisen/alkion kehityksestä on noinkin hukassa en viitsi edes yrittää perustella. Oletteko te oikeasti noin tyhmiä vai mitä hittoa?

[/quote]

Voi sua raukkaa. Oletko vammainen? Ihmisen alkio nimenomaan näyttää hyvin vauvamaiselta jo hyvin pienestä saakka, samoin aistit kehittyvät nopeasti ensiviikkojen jälkeen..

[/quote]

Jos puhuisin abortteja vastaan, en käyttäisi vastapuolen keskustelijasta sanaa "vammainen".

Vierailija
116/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida nyt ajatella ollenkaan sitä naista, joka on tässä "pääosassa"? Kun hurskastellaan asialla ja sanotaan että "lapsi (raskaus) on elämän lahja", ei muuten ole. Se johtuu vain siitä että syystä tai toisesta ehkäisy ei toiminut. Se taas ei ole muiden asia repostella. Useimmiten juuri ne ihmiset (jopa miehet) kiihkoilevat ja tuomitsevat, jotka eivät ole tutustuneet yhdenkään abortin läpikäyneen tilanteeseen, tunteisiin, suruun, yksinäisyyteen, ahdistukseen... Olen sitä mieltä että HE PITÄKÖÖT MÖLYT MAHASSAAN!!!  >:(

Vierailija
117/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:27"] Minä luulin asuvani sivistyneessä länsimaassa mutta kun lukee tätä ketjua ei voi olla miettimättä mikä ihmeen takapajula tämä on. vielä vuonna 2014 naisten saavutetuista oikeuksista on pakko taistella kynsin ja hampain . Mitä jos te abortin vastustajat muuttaisitte vaikka Saudi-Arabiaan? Heillä on erittäin samankaltaiset arvot teidän kanssa ja missä naisilla ei ole mitään oikeuksia. Sivistysvaltioon ette kuulu. Ja sitten vielä ihmetellään miksi feminismiä tarvitaan. [/quote]   No tässähän just yritetään saada sille hoitohenkilökunnalla niitä oikeuksia! Keneltäkään ei olla kieltämässä yhtään mitään. Abortin saa tehdä ihan samallalailla kuin tähänkin asti. Kyllä sitä henkilökuntaa riittää myös tekemään niitä abortteja. [/quote] Jos niitä ei pysty tekemään niin silloin on väärällä alalla.

[/quote]

Eihän kätilö ole tarkoitettu tuhoamaan niitä ihmiselämän alkuja vaan päinvastoin, auttamaan niitä elämän ensihetkillä ja turvaamaan se elämä. Abortit on tullu myöhemmin ja ne on laitettu kätilöiden vastuulle. Kätilöiden jotka ovat ammatissa siksi koska pitävät siitä työstään auttaa ja suojella sitä alkavaa elämää.

[/quote]

Abortteja on ollut niin kauan kuin on ollut ihmisiäkin, joten tuo ei nyt pidä paikkaansa. :p

Vierailija
118/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:50"]Minuakin kiinnostaisi tietää miten abortti ei olisi rinnastettavissa murhaan. Jos tietoisesti toteutettu teko x vie toiselta yksilöltä, jolla on oma yksilöllinen geeniperimänsä, joka ilman tekoa x voisi elää ja kokea vuosikausia maailman monimuotoisuutta, kenties saada useita jälkeläisiä ja nauttia elämästään, mahdollisuuden jatkaa elämäänsä niin miten se ei ole murha? Siinä viedään toiselta yksilöltä päätäntävalta omasta elämästään, päätetään lopettaa tuo elämä kysymättä. Suunniteltu tappo, eli murha kyseessä vaikka asiaa koittaisi miten väännellä omaksi edukseen. Ja mitä tuohon raiskaus-kohtaan tulee, mielestäni asia voitaisiin katsoa tapauskohtaisesti. Tarpeeksi kypsä, viisas nainen ehkä kykenee antamaan elämän tuolle lapselle joka on tapahtumaan syytön, heikompi tai herkempi saattaisi saada pahoja oireita ja jopa sortua itsemurhaan mikäli hänet pakotettaisiin lapsi pitämään. Jälkimmäisessä tapauksessa abortti olisi kaikkien osapuolten etu ja säästää ainakin äidin hengen. [/quote] Mielenkiintoista että kuitenkin tapauskohtaisesti murha on mielestäsi ok. Ei teillä vastustajilla oikeasti ole mitään järkeviä perusteluja mielipiteillenne.

[/quote]

Jos äidin henki on esim.vaarassa. Elämän suojelu on painoarvona.

Se on ihme, kun on selitetty moneen otteeseen, mutta ette ota kuuleviin korviinnekaan.

Vierailija
119/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:12"]

[/quote]

Voi sua raukkaa. Oletko vammainen? Ihmisen alkio nimenomaan näyttää hyvin vauvamaiselta jo hyvin pienestä saakka, samoin aistit kehittyvät nopeasti ensiviikkojen jälkeen..

[/quote]

Jos puhuisin abortteja vastaan, en käyttäisi vastapuolen keskustelijasta sanaa "vammainen".

[/quote]

Epäilen todella, että tuollaisen kommentin heittäjä on vammainen. Vammaisissa ei ole mitään pahaa, mutta heidän ajattelunsa voi olla vaatimatonta. 

Vierailija
120/210 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:24"]

Mielestäni kaikki ihmiset pitäisi steriloida. Riski vahingossa tapahtuvaan lisääntymiseen poistuisi.

Oikeus lasten hankkimiseen annettaisiin vain sellaisille ihmisille, jotka pystyvät huolehtimaan itsestään ja lapsestaan.

Teko ei olisi mielestäni moraaliton, koska mahdollisuus tulla raskaaksi olisi oikeus - ei kenellekään velvollisuus tai uhraus.

[/quote]

Kyllä kukkahattu-tädit hyökkäisivät sterilisointia vastaan; "se on luonnonvastaista ja murha."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan