Aion vietellä tyttäreni luokkakaverin isän
Mulla on siis kuutosluokkalainen lapsi. Hänen luokallaan on tyttö, jonka isä on ihan HELVETIN HYVÄNNÄKÖINEN. Olen onneksi tällä hetkel sinkku, että voin vapaasti vietellä hänet ;) Ideoita miten? Ja minun pitäisi tehdä kuitenkin muodonmuutos, olen 92 kg ja 158 cm, eikä mulla ole koskaan meikkiä naamassa ja lyhyet hiukset. Ideoita siihenkin? AION SAADA tämän lapseni luokkakaverin isän!
Kommentit (81)
Ap vaikuttaa vajaaälyiseltä tai on erittäin huono rölli
Kyllä sinä varmasti saat sen helvetin komean miehen itsellesi vaikka olet läski, meikitön ja vähän daiju. En usko että sitä hidastaa edes se kaunis, hoikka nuori vaimo, varsi kaan jos teet vielä oikein muodon muutoksen niin saalis on takuuvarma. ( muodonmuutokseksi ehdottaisin vaikka goottityyliä voisit saada itsesi näyttämään nuoremmaltakin tällä tyylillä)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:10"]
Kannattaa varmaan vilkaista, miltä tuo miehen vaimo näyttää. Jos on 180cm, 65kg blondi, niin saattaa olla itsellesi parempi että jätät yrittämättäkin...
[/quote]
Aloitusviestin mukaan mies on sinkku, joten tokkopa hänellä vaimoa on.
[/quote]
Ei, vaan ap on sinkku.
[/quote]
Ja sellaisena pysyy.
ruma, lihava, työtön yksinhuoltaja aikoo siis iskeä varatun miehen, jolla on jo vaimo ja lapsia.
Pliis päivittele tänne prosessin etenemistä.
Haha :D Tää oli mahtava, kiitos päivän nauruista! :D
Miks mä nauran ihan tosissani tälle ketjulle... :DDDD Onnistunut provo siis kai siinä mielessä? Mutta jos nyt hyvin pienellä todennäköisyydellä on tosi juttu, niin suosisittelen sua unohtamaan koko jutun ihan jo tyttäresi takia. Mieti nyt, kun hän saa sitten hävetä äitinsä touhuja kaverinsa edessä. Etkä kyllä näillä lähtökohdilla varmaankaan onnistu tuossa operaatiossasi...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:05"]
Mitä ihmettä tolla "2" tarkoitetaan, kun aina välillä niitä näillä palstoilla näkee?
[/quote]
Suositus ap:lle että tarjoaa tyttärensä luokkakaverin isälle tarvittaessa kakkosta. (Sama muissa ketjuissa)
[/quote]
No niin mä vähän veikkasinkin. Kiitos infosta. 2.
Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:43"]
Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.
[/quote]
Tarkoitatko Fjällräven Kånkenia?
Aijot siis hajoittaa perheen himojesi takia? Jos miehellä on kaunis normaalipainoinen nainen ja itse olet pikkuisen pullukka tavallinen suomalainen niin milläs aijot saada miehen?
Ap täällä! Mä olen keksinyt sellaisen suunnitelman, että juotan miehen känniin ja panen sitä! Sitten sen vaimo jättää sen ja MÄ SAAN SEN!
-AP
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:09"]
Ap täällä! Mä olen keksinyt sellaisen suunnitelman, että juotan miehen känniin ja panen sitä! Sitten sen vaimo jättää sen ja MÄ SAAN SEN! -AP
[/quote]
Oiva plääni. Itselläni ainakin toimi. Hankkiuduin siinä vielä samalla raskaaksi, jotta homma olisi täysin varma.
Taidat olla aika yksinkertainen ap kun et parempaa provoa keksinyt? Miehen vaimon mitatkin tiesit..
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:09"]
Ap täällä! Mä olen keksinyt sellaisen suunnitelman, että juotan miehen känniin ja panen sitä! Sitten sen vaimo jättää sen ja MÄ SAAN SEN! -AP
[/quote]
Oiva plääni. Itselläni ainakin toimi. Hankkiuduin siinä vielä samalla raskaaksi, jotta homma olisi täysin varma.
[/quote]
No jos raskaaksi siitä tulisin niin saisin kyllä nätin lapsosen sen miehen geeneillä!
-AP
Miksi näihin provoihin tuleekin aina vastattua niin innokkaasti...