Aion vietellä tyttäreni luokkakaverin isän
Mulla on siis kuutosluokkalainen lapsi. Hänen luokallaan on tyttö, jonka isä on ihan HELVETIN HYVÄNNÄKÖINEN. Olen onneksi tällä hetkel sinkku, että voin vapaasti vietellä hänet ;) Ideoita miten? Ja minun pitäisi tehdä kuitenkin muodonmuutos, olen 92 kg ja 158 cm, eikä mulla ole koskaan meikkiä naamassa ja lyhyet hiukset. Ideoita siihenkin? AION SAADA tämän lapseni luokkakaverin isän!
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:13"]Taidat olla aika yksinkertainen ap kun et parempaa provoa keksinyt? Miehen vaimon mitatkin tiesit..
[/quote]
Et sitten lukenut ketjua? Mutta olen varmaan vaan kateellinen, kun mä aion saada niin komean miehen!
-AP
[/quote]
*olet
-AP
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:09"] Ap täällä! Mä olen keksinyt sellaisen suunnitelman, että juotan miehen känniin ja panen sitä! Sitten sen vaimo jättää sen ja MÄ SAAN SEN! -AP [/quote] Oiva plääni. Itselläni ainakin toimi. Hankkiuduin siinä vielä samalla raskaaksi, jotta homma olisi täysin varma. [/quote] No jos raskaaksi siitä tulisin niin saisin kyllä nätin lapsosen sen miehen geeneillä! -AP
[/quote]
Hei, kuulostaa tosi hyvältä. Anna mennä vaan! On niitä loppuelämän kestäviä onnellisia liittoja alkanut hullummillakin tavoilla.
Onnea matkaan, mutta noilla mitoilla tosiaan tarvitset muodonmuutoksen. Jos mies tosiaan on hyvännäköinen, hän tietää arvonsa eikä anna kenen tahansa naisen ottaa häntä markkinoilta. Hän tietää nimittäin saavansa kenet tahansa.
Missä voisin tavata sen isän? Ideoita?
-AP
Huutonaurua! Juu toki olen sulle tooosi kateellinen. Varsinkin kun itse oon sua 10cm pidempi ja 10kg laihempi. Ja luin kyllä ketjun alusta alkaen. Kiitos ap päivän nauruista. Se tulikin tarpeen :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:09"]Kyllä sinä varmasti saat sen helvetin komean miehen itsellesi vaikka olet läski, meikitön ja vähän daiju. En usko että sitä hidastaa edes se kaunis, hoikka nuori vaimo, varsi kaan jos teet vielä oikein muodon muutoksen niin saalis on takuuvarma. ( muodonmuutokseksi ehdottaisin vaikka goottityyliä voisit saada itsesi näyttämään nuoremmaltakin tällä tyylillä)
[/quote]
Kiitos nauruista :'D
Hyvä ap! Anna mennä vaan. Muista päivitellä meille, miten tilanne etenee.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:07"]Noin läskinä tattina et tuu sitä saamaan :D [/quote] Ei tuon luokkakaverin äitikään kovin hoikka ole. On 170 cm ja 61 kg. -AP
[/quote]
Hyi Hel... mikä narttu! Jätä parisuhteet rauhaan ja anna heidän lapsensa olla ONNELLINEN omasta EHYESTÄ perheestään! Voi, kun sinunlaisesi toisten parisuhteiden rikkojat saisivat parisuhteen rikkomisessa onnistuttuaan ansionsa mukaan rangaistuksen, ja kovan sellaisen! Mitään oikeutta ei ole toisten perhettä hajottaa! Hyi olkoon, millaisia maa päällään kantaa! Etkä ole edes ainoa lajiasi!
Toivottavasti tuo mies on niin fiksu, että täräyttää päin näköä tuollaiselle vampille, mikä olet!
Muista laittaa sitten raporttia tänne, että miten meni. Me kaikki ootetaan niin kovasti :)
Mieluiten kuvien kera.
Siis sä oot ylipainoinen, työtön ja sitä 7 vuotta vanhempi ja olisit valmis rikkomaan ehjän perheen ? unoha koko juttu..
Niin. Tässähän me taas nähdään se naisten yleinen harhaluulo ettei miehillä olisi omaa, vapaata tahtoa, vaan ne ovat täysin vietävissä ja vieteltävissä.
- kun se nyt ei vaan pidä paikkaansa. Toivon todella, että tämä kyseinen mies lyö aloittajalta hetkellisesti luun kurkkuun totaalisesti ja antaa pakit. Mitä näyttävämmin, sen parempi.
Kun ihan oikeasti joskus pitää naistenkin oppia, etteivät kaikki miehet kulje vain pillun perässä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:03"]
Kun ihan oikeasti joskus pitää naistenkin oppia, etteivät kaikki miehet kulje vain pillun perässä.
[/quote]
Aivan. Anaalin saatavuus merkitsee myös paljon. Todella paljon. Erityisesti ruppureijän ominaisuudet. Sykkiikö sormustin aktin aikana ja vinkkaako reikä pumppaajalleen...
Pillu ei välttämättä ihan kaikkia kiinnosta. Sen saatavuus on niin yleistä. Sanotaan että anaaliseksistä nauttiva nainen on tuhannen kamelin arvoinen vaimo.
Mistä saisin tuon isän puh. numeron? ;))
-AP
Odotan innolla päivää kun tulet itkemään joko
A. Yhyy en tajuu miksei se mies lämmenny mulle. Sano vaa et muka rakastaa sen täydellistä vaimoa eikä tämmönen pullero kelpaa nyyh.
Tai.
B.
Iskin lapseni koulukaveri isän ja hän erosi vaimostaan. Nyt lapseni oireilee ja vihaa minua ja mies olikin täysi paska ja katselee muita.
Hei mut parisuhteethan on hyvä perustaa sille pohjalle että noku se oli nii hyvän näkönen :D
Turha yrittää, meillä on tiivis suhde ja ihanaa seksiä joka päivä. Oikein nautin kun saan läpsiä vaimoni timmejä pakaroita, ja kun hän tullessaan sykkii ympärilläni. T. Tyttösi luokkakaverin isä
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:13"]Taidat olla aika yksinkertainen ap kun et parempaa provoa keksinyt? Miehen vaimon mitatkin tiesit..
[/quote]
Et sitten lukenut ketjua? Mutta olen varmaan vaan kateellinen, kun mä aion saada niin komean miehen!
-AP