Aion vietellä tyttäreni luokkakaverin isän
Mulla on siis kuutosluokkalainen lapsi. Hänen luokallaan on tyttö, jonka isä on ihan HELVETIN HYVÄNNÄKÖINEN. Olen onneksi tällä hetkel sinkku, että voin vapaasti vietellä hänet ;) Ideoita miten? Ja minun pitäisi tehdä kuitenkin muodonmuutos, olen 92 kg ja 158 cm, eikä mulla ole koskaan meikkiä naamassa ja lyhyet hiukset. Ideoita siihenkin? AION SAADA tämän lapseni luokkakaverin isän!
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:18"]Onko sen luokkakamun äiti sinua nuorempi?
[/quote]
Joo.
-AP
Haluatko, että sinulla on suhde tyttäreesi vielä sen jälkeen kun elatusvelvollisuutesi on loppu? Haluatko hänen kutsuvan sinua äidiksi vai jollain muulla nimellä? Olen nähnyt tällaisen casen tosielämässä ja se lapsi ei kutsu äitiään äidiksi ja tapaa vain pakon edessä, aikuinen toki jo.
Ole vaan rohkeasti oma iloinen itsesi aloittaja. Ihan turha surra paino- tai ylipäätään ulkonäköä, se kun yllättäen on niin monista asioista kiinni se onnistuminen. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:07"]Noin läskinä tattina et tuu sitä saamaan :D [/quote] Ei tuon luokkakaverin äitikään kovin hoikka ole. On 170 cm ja 61 kg. -AP
[/quote]
Jännä miten ap tietää kilon tarkkuudella jonkun random-kottaraisen painon, mutta Porvoossa tämäkin taito kehittyy varmasti huippukuntoon.
Apua, jos tämä ei kuitenkaan ole provo, niin ap:n kakara joutuu vaihtaa koulua kun sitä nolottaa mamman toilailut vieraiden setien kanssa.
Jos tuommoinen otus lähestyisi minua, lähtisin juoksien karkuun.
Suosittelen kloroformia tai silmätippoja joulujuhlissa glögin sekaan. Sitten kun hottis mies on taju kankaalla, niin käyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Ei mahda mitään sun mahtavan massan edessä, vaan antautuu susiolla.
Mitä ihmettä tolla "2" tarkoitetaan, kun aina välillä niitä näillä palstoilla näkee?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:26"]Voi lapsiparkoja...
[/quote]
Voi miesparkaa... :(
Tajuatko, paljonko tyttäresi joutuu häpeämään sinua?!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:10"]
Kannattaa varmaan vilkaista, miltä tuo miehen vaimo näyttää. Jos on 180cm, 65kg blondi, niin saattaa olla itsellesi parempi että jätät yrittämättäkin...
[/quote]
Aloitusviestin mukaan mies on sinkku, joten tokkopa hänellä vaimoa on.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:10"]
Kannattaa varmaan vilkaista, miltä tuo miehen vaimo näyttää. Jos on 180cm, 65kg blondi, niin saattaa olla itsellesi parempi että jätät yrittämättäkin...
[/quote]
Aloitusviestin mukaan mies on sinkku, joten tokkopa hänellä vaimoa on.
[/quote]
Ei, vaan ap on sinkku.
Onko sen luokkakamun äiti sinua nuorempi?