Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miesystävän käytös kielii

Vierailija
14.07.2024 |

Olemme olleet jo muutaman vuoden yhdessä. Mies ostaa harvoin minulle kukkia, olen kertonut mistä kukista pidän ja että olisi ihana saada joskus kyseinen kukka häneltä vaikka syntymäpäivälahjaksi, mutta hän ei ole koskaan nikn tehnyt. Mies on ostanut kyseisen kukan kimppuna äidilleen ja jopa siskolleni heidän merkkipäivinä ja värissä mistä olen sanonut pitäväni eniten. Miksi mieheni tekee näin? Kysyin asiasta mieheltä ja hän haukkui minua mustasukkaiseksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ääliön kanssa? Itse en epäkunnioittavaa käytöstä katselisi hetkeään. 

Vierailija
2/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ääliön kanssa? Itse en epäkunnioittavaa käytöstä katselisi hetkeään. 

Sama tuli itsellä mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee tahallaan. Itse jätin tuollaisen pellen. Pelaavat sillä, että naiset olisivat kaikki riippuvaisia. Minä kun en ollut. Tunteetkin kuolivat miehen  huonon käytöksen takia. 

Vierailija
4/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostanut miehellesi kukkia?

Vierailija
5/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs mies, joka tykkää kiusata sinua. Ja sinä siedät ja mies kiusaa ja ärsyttää lisää. 

Jätä se tyhmä mies! 

Vierailija
6/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lahjoja itse ostat miehelle? Minun mies ei ole vielä kertaakaan tuonut lahjoja syntymäpäivänä tai jouluna tai muuna merkkipäivänä, vaan hän ostaa tarpeeseen tai muuten vaan. Kukkia hän ei ole ostanut koska olen kertonut etten halua niitä. 

Jos oikeasti kukat ilahduttaisivat sinua,  niin kerro tämä selkeästi miehellesi tai osta niitä itse. 

Vierailija
7/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse itsellesi kukat.

Vierailija
8/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkuja. Mee ite kaupoille.

Vierailija
9/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se passiivis-aggressiivista käytöstä on ostaa muille kukkia ja ei sinulle.

Vierailija
10/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ketjuun ihan otsikon perusteella ja täällä puhutaankin kukkien lähettämisestä. Minua kiinnostaisi tietää mistä miesystävän muu käytös kielii. Kun nyt tänne kuitenkin päädyin niin kirjoitanpas tänne että minulle saa lähettää kukkalähetyksen. Mies tietenkin itse valitsee minkälaiset kukat lähettää mutta normaalikokoisen nipun koska minulla ei ole mitään jättimaljakoita. En tiedä mistä hän voisi saada osoitteeni. Ehkä sillä on jos on jollakin tavalla stalkannut mua. 

Vierailija
11/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma kämppä ja muuta pois. Pysy ystävänä miehen kanssa. 

pidä pöydällä aina noita kukkia mistä pidät. 

jos mies joskus käy sun luona ja kysäisee miksi me oikeen erottiin? 

ni osoita merkitsevästi kukkakimppua, älä puhu mitään ja heitä mies pihalle äläkä puhu enää ikinä sille mitään.

Vierailija
12/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jälleen syy miksi miehet jää yksin.

Miehet eivät tajua mitään.

Kyse ei ole kukkien ostamisesta vaan huomaavaisuudesta ja välittämisestä.

Ostan kumppanilleni kukkia koska hän pitää kukista ja minä rakastan häntä ja haluan, että hän on iloinen ja onnellinen. 

Vierailija
13/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien ostamiseen ei ole kaikilla varaa. En minäkään ostanut exälleni kukkia. Istutin pihan täyteen kukkia , niin se kelpasi. Eikä exä olisi kukkapuskista väittänytkään. Huomiointeihin ei tarvitse rahaa. Jättäisin naisen, joka vaatii rahallisia huomiointeja usein. 

Vierailija
14/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali sunnuntaipäivän setti taas lähdössä. Voisin jo etukäteen kertoa tulevat aloitukset.

Vierailija
15/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vinkuja. Mee ite kaupoille.

Incel huutelee

Vierailija
16/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali sunnuntaipäivän setti taas lähdössä. Voisin jo etukäteen kertoa tulevat aloitukset.

No kerropa :))

Vierailija
17/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ostaa muille kukkia niin on outoa jättää ilahduttamatta omaa rakastaan.

Jos hän ei ostaisi muillekaan, ei olisi niin ikävää.

Vierailija
18/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se ja laita ruumiin suuhun yksi lempikukkasistasi 🤔

Vierailija
19/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies sitten ostaakin niitä kukkia, varmasti alat tivaamaan:

"Mitä pahaa sä nyt olet tehnyt, oletko käynyt vieraissa??!! SIKA!!! LUULETKO SÄ TOSISSAAN ETTÄ MÄ HALUAN NÄITÄ KUKKIA MITÄSÄOLET SISKOLLE JA ÄITILLE TUONUT!!?"

Vierailija
20/32 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies sitten ostaakin niitä kukkia, varmasti alat tivaamaan:

"Mitä pahaa sä nyt olet tehnyt, oletko käynyt vieraissa??!! SIKA!!! LUULETKO SÄ TOSISSAAN ETTÄ MÄ HALUAN NÄITÄ KUKKIA MITÄSÄOLET SISKOLLE JA ÄITILLE TUONUT!!?"

Voin kuvitella inselin taikinanaaman hölskymässä kun se kirjoitti tuon viestinsä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän