Miehet kammoksuu pitkiä naisia?
Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"] Mulla on aina pörrännyt liikaakin kiinnostuneita miehiä ympärillä. Vihkisormus sormessa sentään vähän hillitsee :D Olen myös 182cm pitkä, mutta toisaalta todella siro (laiha) ja linnunluinen, en todellakaan "miesmäinen". Pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa, mutta lyhyitä naisia usein vaivaa kateus. [/quote] Taitaa olla toisinpäin yleensä että pitkiä naisia vaivaa kateus lyhyihin naisiin [/quote] Olis kyl kamalaa olla alle 175cm.
[/quote]
Noin taitaa just puhua kateellinen :D olet niin "hyi kamala, puolustelen pituuttani viimeiseen vereen". Huhhuh itse olen 157cm, todella tyytyväinen, mutta ei se mua nyt kauheesti haittais olla pitkäkään. Enkä ole milläänlailla kateellinen pitkille. Eiköhän tärkeintä ole että löytää sen sopivan ja ihanan miehen itsellee.
[/quote]
mitä helvettiä?
Minua ei haittaa pituutesi yhtään, mutta sinua varmasti haittaa minun pituuteni 170 cm. Voisin hyvin ottaa itseäni 20 cm pidemmän naisen kumppanikseni.
En kammoa vaan päin vastoin,itse 175cm ja pidän naisista jotka itseäni paljonkin pidempiä.
Olen 178cm pitkä nainen, enkä mikään laiheliini. Pidän samanpituisista, itseäni lyhyemmistä, sekä pidemmistä miehistä. Olen ollut ihastunut kaikenpituisiin miehiin. Kyllä ne tunteet katsoo aivan muita asioita, kuin pituutta.
N28
Koska naiset kammoksuu itseään lyhyempiä miehiä.
Pitkä nainen ei näytä hyvältä.
Max 170 cm
PISTE!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:09"]En pituuden piikkiin laittaisi, päinvastoin olen itse kohdannut täysin päinvastaista - miehet jopa ärsyttävyyteen asti kiinnostuneita pitkästä naisesta.
Nimim. 186cm
[/quote]
Vain jos olet missimäisen kaunis, muuten et ole kiinnostava.