Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kammoksuu pitkiä naisia?

Vierailija
16.11.2014 |

Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkumoinen osuus pitkistä naisista tuntuu häpeilevän pituuttaan ja kulkee hartiat lysyssä ja huonoryhtisenä. Se ei oikein herätä kiinnostusta. Sen sijaan pituutensa ylpeästi kantavat naiset kiinnostaa kyllä.

Vierailija
62/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:00"]Pitkä nainen näyttää enemmän mieheltä kuin lyhyt. 

Lyhyissä on kiihottavia kaaria ja sellaista naisellista 'paksuutta' (en tarkoita fläsää vaan esim. naisille ominaisia suhteellisesti paksuja jalkoja jne.). Pitkät taas on enemmän sellaisia kuin miehet; hartiat leveät ja siitä sitten suora kotelo alas, raajat suoria tikkuja. 

[/quote]suoria tikkuja? Mulla ainakin vyötärö 68 ja lantio yli 100 cm. Ja 180 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on helposti miehekäs, poikkeuksiakin toki löytyy. Osa häpeää pituuttaan, mikä vaikuttaa sitten taas ryhdikkyyteen. Kokonaisuus ratkaisee, jos pitkä nainen on naisellinen ja sinut itsensä kanssa, niin silloin hän on kaunis.

Vierailija
64/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Mä oon 181cm ja aina on tullut miehiltä kiinnostusta. Mulla on timmi kroppa, kauniit kasvot ja panostan ulkonäköön, joten eipä se pituus oo kaikki kaikessa. Ymmärrän toki että 170-senttiset miehet ja pienemmät ei mua katsele innolla, mutta enhän mäkään niitä. :)

Vierailija
65/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, olen 179 senttinen nainen ja saan ihan liikaakin huomiota miehiltä! Baarissa varsinkin. Huudellaan ja vihellellään perään. En nyt ole mikään supernättikään niin tuskinpa se pituus on ainakaan huono asia. Ja kyllähän ne komeat 190-senttiset miehet haluaa rinnalleen näyttävän naisen ;)

Vierailija
67/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kammoksu. T: mies 180cm

Vierailija
68/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mun siskon kanssa molemmat 180 senttisiä ja ihan nättejäkin ja kyllähän päät kääntyy kun kävellään kadulla. Joskus tuo pituus ehkä häiritsi mutta onneksi on saanut töitä mallina niin tajusi, että etuhan tämä on. Mielummin olen pitkä ja näyttävä :) Ja onhan tästä myös etua esim. konserteissa kun on muita päätä pidempi, buah!

Vierailija
70/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:21"]Hmmm, olen 179 senttinen nainen ja saan ihan liikaakin huomiota miehiltä! Baarissa varsinkin. Huudellaan ja vihellellään perään. En nyt ole mikään supernättikään niin tuskinpa se pituus on ainakaan huono asia. Ja kyllähän ne komeat 190-senttiset miehet haluaa rinnalleen näyttävän naisen ;)
[/quote] Siellä kääpiöt alapeukuttaa! Mutta tottahan se on. Olen itse työelämässä korkeassa asemassa ja ihan hyvännäköinen tyyppi niin kyllä sitä haluaa näyttävän pitkäsäären rinnalleen..

Vierailija
71/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
72/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä 169cm pitkä?

Vierailija
73/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:09"]En pituuden piikkiin laittaisi, päinvastoin olen itse kohdannut täysin päinvastaista - miehet jopa ärsyttävyyteen asti kiinnostuneita pitkästä naisesta.
Nimim. 186cm
[/quote] Sama! Kyllä sanoisin että on joku muu vika jos ei miestä löydä. Kukaan ei ole koskaan kommentoinut pituuttani negatiivisesti. Tai no, 160 cm pitkä kaveri saa usein itkukohtauksen baarissa kun olen niin pitkä ja vien kaiken huomion. Jhooo.... :D

Vierailija
74/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut vaan pitkiä naisia (>175cm) ja on itse suht lyhyt =173cm. Sillä on ehkä joku addiktio..

Vierailija
75/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi 160 senttisen taviksen jos voi saada 180 senttisen kaunottaren?

Vierailija
76/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:29"]Onko teistä 169cm pitkä?
[/quote] Ei

Vierailija
77/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:29"]Onko teistä 169cm pitkä?
[/quote] Ei
[/quote]

Jännä kun saan usein kuulla että oon pitkä. Eilenkin yksi puolituttu kutsui hujopiksi. :D

Vierailija
78/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 186-senttinen mies ja vaikka pituudella nyt ei sinänsä ole väliä, niin täytyy sanoa, että jo nainen, jonka yli vaikka keikkaa katsoessa ei helposti näe kiinnittää heti huomion. Ap:n kannalta tällä ei tosin ole väliä, koska en kuitenkaan uskalla tehdä aloitteita minkäänpituisille naisille.

Vierailija
79/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta minulle naisen pituudella ei ole mitään väliä.

Syy johtuu siitä että olen itse vain 174 pitkä, ja tiedän selkeän enemmistön naisista haluavan pidemmän miehen, ainakin 180 tai pidemmän. Tämän takia olen omakohtaisesti huomannut pituuden merkityksen parinvalinnassa ja miettinyt usein miten erikoista on että pituudella vaikuttaa olevan niin suuri merkitys. Ja koska tietenkin itse toivoisin että naiset huomaisivat enemmän myös pienikokoisen miehen, olen saanut myös miettiä käänteistä tilannetta jossa nainen on pitkä, ja ymmärtänyt ettei hänen pituudella ole mitään väliä. Itse olen täysin rehellisesti ja valehtelematta sitä mieltä että voisin seurustella vaikka 200+ cm pitkän naisen kanssa ilman ongelmia, aivan samoin niin kuin odotan ettei naisillakaan pitäisi olla ongelmia seurustella minunlaiseni pätkän kanssa.

Ja sanon myös että miehet jotka sanovat haluavansa naisen joka on lyhyt koska heidän mielestään naisen pitää olla "siro ja naiseellinen" antavat itsestään hieman pelottavan kuvan. Ihan kuin he hakisivat naista joka fyysisesti on heitä heikompi jotta he voisivat kontrolloida häntä, ja jotta he itse näyttäisivät vahvemmilta naiseen verrattuna joka taas pönkittää miehen itsetuntoa.

Vierailija
80/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm täällä ja huomiota riittää, niin itseäni pidemmiltä kuin lyhyemmiltäkin miehiltä. Lähinnä positiivisia kommentteja olen saanut pituudestani, itse asiassa ainoa negatiivinen kommentti jonka muistan oli lapsena ala-asteella, olin kuulemma kirahvi. :D tai ehkä se oli kohteliaisuus, tiedä tuosta.

Pituuttani en voi muuttaa, siispä nautin elämästäni täällä korkealla ;) eikä kauneus tai viehättävyys ja puoleensavetävyys ole (ainakaan omaan silmääni) kiinni pituudesta vaan muista seikoista. Kauneutta on kaiken kokoista ja näköistä. Hymy ja hyvä ryhti tekee paljon, koskee sekä lyhyitä, keskipitkiä että pitkiä naisia (ja miehiä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä