Onko teidänkin lasten suosikkeja nakit ja ranskanperunat?
Nakit leikkaan saksilla että tulee hauskan näköisiksi pistän ranskisten kanssa uuniin. Tarjoan ketsupin ja majoneesin kanssa ja mukana salaatti.
Kommentit (371)
Onneksi ei ole, syövät monipuolisesti.
Meidän 5-vuotiaan lempiruoka on kalakeitto ja 7-vuotias on vähän snobi ja pitää eniten parmesan-etanoista.
eipä olla aikoihin tota syöty mutta kiitos vinkistä, pitääkin ostaa kun lasagne loppuu
Ei, ja uunissa paistettuja nakkeja eivät syö ollenkaan. Pitää olla kuumassa vedessä lämmitettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä asiat ovat toisensa poissulkevia? Pitää jostain ja syödä monipuolisesti?
Ei ole, meidän lasten lemppareita on kaalilaatikko, lasagne ja pinaattikeitto.
Meillä ei ole lapsia, mutta nakit ja ranut on mun miehen lemppari-ateria.
5-vuotiaan lempiruoka on "kasvissosekeitto, päiväkodin tekemä, ei sun".
11-vuotiaan on "ihan sama".
Vierailija kirjoitti:
5-vuotiaan lempiruoka on "kasvissosekeitto, päiväkodin tekemä, ei sun".
11-vuotiaan on "ihan sama".
Kuulostaa kyllä niin ihanalta.
Meidän teini ei syö nakkeja eikä makkaraa. Oppinut isältään, että on huonoa ruokaa. Hän kokkaa itse mielellään mausteisia ruokia ja jo melko hyvä kokki. Laittaa usein viikonloppuna ruokaa, koska haluaa. Poika kyseessä.
Jep, meillä 8- ja 4-vuotiaat tykkäävät. Tämä on meillä ^äiti on vähän väsynyt^-ruoka. Helppo heittää uuniin ilman suurempia valmisteluita rankan työpäivän jälkeen. Maistuu sillon itellekin lohturuokana😁
palapaisti ja perunamuusi on parasta. Ei taida olla edes kokeillut koskaan nakkeja ja ranskalaisia yhdessä. Erikseen toki molempia ovat syöneet.
Ei ole koskaan ollut.
Kuopuksen herkkua taaperona (ja edelleen, nyt 18v) on graavilohi ja ravut (ei katka-).
5v lapsenlapsen herkkua pienestä pitäen voimakkaat juustot ja chorizomakkara.
Kumpikin rakastaa chilipitoisia ruokia
No ei tod!
Suosikki on perunamuussi ja jauhelihakastike tai vaihtoehtoisesti kanttarellikastike. Salaatissa saa olla salaattia, luumutomaatteja, kurkkua. Raejuustoa ja vettä. Ranut on kuulemma pahoja mutta nakit menee jos ei mitään muuta ole.
Mun suosikki ehdottomasti! Meni vuosia, etten tehnyt ranuja ja nakkeja, mutta nyt olen löytänyt ne uudestaan. Lasten suosikkeja on meillä lasagne ja tortillat.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulkeeko nakeista ja ranskalaisista pitäminen pois monipuolisen ruokavalion? Jos kyllä, niin millä tavoin?
Kyllä kuuluvat suosikkeihin. Vanhemman lapsen (9) lempiruoka on sushi, nuoremman (6) sieniruuat.
Ei oo meillä kenenkään suosikki. Syödään n. kerran vuodessa.
En edes muista koska olisin viimeksi tarjoillut tota. Eli vuosia on vierähtänyt.