Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kammoksuu pitkiä naisia?

Vierailija
16.11.2014 |

Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kammoksu !
Nimim. 185 cm

Vierailija
2/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 173,5cm ja pituus ei ole koskaan ollut ongelma. Mieheni aina jaksaa kehua mm. Pitkiä sääriäni. Ja kaikki vaatteet, kengät ym. Sopii pituuden puolesta päälle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitkät ja hoikat naiset ovat vetävän näköisiä.

Vierailija
4/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 150cm nainen ja kiinnostusta on osoittanut niin lyhyemmät kuin pitemmät miehet. Nämä keskustelut pituudesta on niin hölmöjä, koska kaikki on kiinni siitä miten itsesi kannat. Harva mies varmaan kuitenkaan ajattelee että on joku tietty raja naisen pituudelle. Kanna ap itsesi ylepydellä! Jos häpeilet pituuttasi niin kyllä sen muutkin huomaa.

Vierailija
5/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"]

Mulla on aina pörrännyt liikaakin kiinnostuneita miehiä ympärillä. Vihkisormus sormessa sentään vähän hillitsee :D Olen myös 182cm pitkä, mutta toisaalta todella siro (laiha) ja linnunluinen, en todellakaan "miesmäinen".

Pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa, mutta lyhyitä naisia usein vaivaa kateus.

[/quote]

Taitaa olla toisinpäin yleensä että pitkiä naisia vaivaa kateus lyhyihin naisiin
[/quote]
No en todella ole kateellinen millekään persjalkaiselle tönkölle. Itse olen 173cm pitkäsäärinen, hoikka ja vielä kaunis kasvoinenkin. Mistä olisin kateellinen sinulle?

Vierailija
6/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 14-vuotias ja 183 cm, ja tulen kasvamaan vielä. Minulle ollaan huomauteltu etten ikinä tule löytämään miestä. Onneksi maailmaan mahtuu kaiken karvaista porukkaa, myös pitkiä miehiä, ja seurustelen 190 senttisen kanssa :)

Vierailija
7/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 jatkaa.

Lyhyydestäni huolimatta en siis todellakaan ole kateellinen pitkille naisille. Mielelläni olisin toki vähän pitempi, mutta minulla ei ole tapana haukkua täällä tai missään muuallakaan pitkiä naisia hongankolistajiksi ja tuoda esille omaa paremmuuttani pienuudellani ja söpöydelläni, toisin kun täällä haukutaan lyhyitä persjalkasiksi. Parempi varmaan olisi hyväksyä se että IHMISET OVAT ERILAISIA! opettakaapa tämä niille teidän lapsillekkin.

Vierailija
8/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:38"]Hahaha, no jo on juttuja :D

Jos miehet preferoisivat pitkiä naisia niin eiköhän enemmistö naisista olisi pitkiä. 

[/quote]
No itseasiassa naisten keskipituus kasvaa hiljalleen koko ajan. Samoin miesten. Jää lyhyet kato jalkoihin.

Vierailija
9/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on kuumia. Tuo AP:n 182cm on aikalailla optimipituus, mitä voi olla.

Vierailija
10/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 178cm ja kyllä niitä miehiä riittää. Voi kyllä olla tekemistä myös itsevarmuuden kanssa ja sillä että olen suht kaunis. Usein laitan vielä korot jalkaan. Kommentit on olleet pelkästään positiivisia (upe ilmestys, näyttävä, kerää katseita). Paitsi kaverin eksältä joka haukkui amatsoniksi mutta se olikin ihan perseestä muutenkin :D
Eli se on lähinnä siitä kiinni miten itsensä kantaa. Minä kannan ylpeydellä ja ilolla. Ainiin, ja en ole todellakaan mikään tikku, 77kg. Mutta toisaalta muodot menneet juuri oikeisiin paikkoihin :D

Vierailija
11/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini on juurikin 182cm. Kyllä hänellä on miehiä riittänyt, mutta on myös kertonut että huomaa pituuden häiritsevän monia miehiä. On myös saanut asiasta haukkuja ja huomautteluja.

Itse olen "vain" 173cm, joten en ole huomannut kammoksuntaa.

Vierailija
12/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:09"]

kammoksuuko miehet malleja? siinä sulle vastaus. kyllä "vika" on jossain muussa kun pituudessa. Kaikki tuntemani miehet haluavat ennemmin pitkän naisen kun persjalkasen alle 160 senttisen. Itelläkin pituutta 178cm, mutta tuota mieltä olleet miehet ovat siis pelkkiä kavereitani :)

[/quote]

Tuota, mallit ovat yleensä 174-178 pituudeltaan ja todella hoikkia. Yli 180 cm pitkän mallin on aika vaikea löytää töitä.

Vierailija
13/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:13"]Eräs kaverini on juurikin 182cm. Kyllä hänellä on miehiä riittänyt, mutta on myös kertonut että huomaa pituuden häiritsevän monia miehiä. On myös saanut asiasta haukkuja ja huomautteluja.

Itse olen "vain" 173cm, joten en ole huomannut kammoksuntaa.
[/quote]
Käytätkö korkokenkiä? Jos, niin olet itsekkin silloin tuon n. 180cm. Olen itse samanmittainen kuin sinä ja käytän jopa 10cm korkoja sillointällöin viihteellä käydessäni eikä ole todella ollut miehistä silloin puutetta tai minkäänlaista kammoksuntaa. Tuntuu jopa että ne lyhyemmät miehet enemmän kimpussa kuin pitkät. Mistä lie sitten johtuu. Itse en lyhyempiä kuin 180cm miehiä sillä silmällä edes vilkaise. Lyhyet miehet on vaan minulle todellinen turn of. Vielä jos on pienet kädet niinkuin usein lyhyillä miehillä on niin hyh.

Vierailija
14/107 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:09"]

kammoksuuko miehet malleja? siinä sulle vastaus. kyllä "vika" on jossain muussa kun pituudessa. Kaikki tuntemani miehet haluavat ennemmin pitkän naisen kun persjalkasen alle 160 senttisen. Itelläkin pituutta 178cm, mutta tuota mieltä olleet miehet ovat siis pelkkiä kavereitani :)

[/quote]

Tuota, mallit ovat yleensä 174-178 pituudeltaan ja todella hoikkia. Yli 180 cm pitkän mallin on aika vaikea löytää töitä.
[/quote]
No joo ehkä Suomessa mutta maailmalla yli 180cm malli on kyllä kuumaa kamaa.

Vierailija
15/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus vaikuttaa vain silloin jos ei ole kaunis oikeasti ja nättikroppainen. Jos oikeesti on kaunis niin kehutaan ulkonäköä ei kommentoida pituutta. Eli saat miehiä oot sitte 155 tai 182..

Vierailija
16/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kammoksuvat! Näkeehän sen jo siitä, että kukaan mies ei haluaisi seurustella mallin kanssa! Toinen syy, miksi mallit eivät kelpaa on heidän laihuutensa. Mieshän haluaa, että on mistä ottaa kiinni! Siksi lyhyet ja lihavat av-mammat seurustelevat rikkaiden ja komeiden miesten kanssa, kun taas mallipimut asuvat Keravalla tyhjäntoimittajan avopuolisona!  Kaikkea te kyselettekin.

Vierailija
17/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:16"]

Pituus vaikuttaa vain silloin jos ei ole kaunis oikeasti ja nättikroppainen. Jos oikeesti on kaunis niin kehutaan ulkonäköä ei kommentoida pituutta. Eli saat miehiä oot sitte 155 tai 182..

[/quote]

Niinpä. Ja jos kropan mittasuhteet ovat tasapainoiset, niin ei se pituus tai lyhyys edes korostu.

Vierailija
18/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon 176 senttinen ja en oo huomannut kammoamista.

Vierailija
19/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kun olen kaverieni kanssa iltaa viettämässä, kierrellen baarista toiseen, niin pientä söpöä hiljaista (alle 160 cm) liehittelee miehet, jotka eivät odota kaverini sanovan paljoa mitään, vaan hymyilevän ja kuuntelevan iloisesti kun mies on äänessä. Sitten rehevämpää, iloista, puheliasta, normipituista (175 cm) kaveriani lähestyvät miehet, jotka lähinnä kuuntelevat ja nauttivat naisellisesta hösellyksestä. Minua, pitkää (180 cm) ja näyttävää naista lähestyvät miehet, jotka poikkeavat massasta, ovat älykkäämpiä, itsevarmempia ja harkitsevampia. Kaava on toistunut monta kertaa useiden vuosien aikana niin joku siinä mätsää. Minä en valita, kaverit joskus marisee, että sun ympärillä pörrää aina ne mielenkiintoisimmat. Minä sanoisin, että karisma ja massasta poikkeavuus on se hunaja mikä vetoaa pitkässä naisessa miehiin. Tosin miehen täytyy "kestää" se, täytyy olla ripaus alfaurosta.

Vierailija
20/107 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille kaikkien naisten lähestyminen on aika ankeaa ja tympeää hommaa, josta harvoin seuraa mitään hyvää. Tuo asetelma korostuu naisen ollessa pitkä, koska naiset eivät muutenkaan ole kovin miesrakkaita ja miehen pitää tavallisesti olla joka tavalla naista 'parempi'. Jos mies on yhdeltäkin fyysiseltä ominaisuudelta naisen alapuolella, niin nainen voi ylpistyä ja suhtautua mieheen lesosti tai paremminkin erityisen lesosti, koska lilliputtinaisetkin voivat tylyttää isoa miestä aika rajusti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme