Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kammoksuu pitkiä naisia?

Vierailija
16.11.2014 |

Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:52"]

Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta minulle naisen pituudella ei ole mitään väliä.

Syy johtuu siitä että olen itse vain 174 pitkä, ja tiedän selkeän enemmistön naisista haluavan pidemmän miehen, ainakin 180 tai pidemmän. Tämän takia olen omakohtaisesti huomannut pituuden merkityksen parinvalinnassa ja miettinyt usein miten erikoista on että pituudella vaikuttaa olevan niin suuri merkitys. Ja koska tietenkin itse toivoisin että naiset huomaisivat enemmän myös pienikokoisen miehen, olen saanut myös miettiä käänteistä tilannetta jossa nainen on pitkä, ja ymmärtänyt ettei hänen pituudella ole mitään väliä. Itse olen täysin rehellisesti ja valehtelematta sitä mieltä että voisin seurustella vaikka 200+ cm pitkän naisen kanssa ilman ongelmia, aivan samoin niin kuin odotan ettei naisillakaan pitäisi olla ongelmia seurustella minunlaiseni pätkän kanssa.

Ja sanon myös että miehet jotka sanovat haluavansa naisen joka on lyhyt koska heidän mielestään naisen pitää olla "siro ja naiseellinen" antavat itsestään hieman pelottavan kuvan. Ihan kuin he hakisivat naista joka fyysisesti on heitä heikompi jotta he voisivat kontrolloida häntä, ja jotta he itse näyttäisivät vahvemmilta naiseen verrattuna joka taas pönkittää miehen itsetuntoa.

[/quote]

Ihmiset on erilaisia. Mä haluan isokokoisen miehen, joka haluaisi sen siron ja pienen naisen (koska olen juuri sellainen). Miehekästä miestä parempaa ei olekaan, tulee vaan vielä naisellisempi olo kuin yleensä :) En oo koskaan ollut ihastunut mieheen, joka ei olisi ollut edes sitä 180 cm...

Useinhan miehille ei niin suurta väliä naisen pituudella ole.

Vierailija
82/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituus ei merkitse juuri mitään. Miehen haluttavuus sen sijaan nousee pituuden myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun tässä maailmassa merkitsee noin paljon jokin sellainen asia kuin pituus... Hohhoijaa
Itse olen 178cm nainen ja senttiäkään en vaihtais! Rakastan pituuttani :)

Vierailija
84/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituudella ei ole suurimmalle osalle miehistä mitään väliä. Sen sijaan painolla ja ruumiinrakenteella kyllä on...

Vierailija
85/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauneus lähtee itsevarmuudesta. Pituudella ei ole asian kanssa paljoakaan tekemistä, mutta mä kyllä tykkään kuitenkin ehkä aavistuksen enemmän pitkistä. Kyllä mä vilkaisisin sua, ap,  mielelläni.

t. m 191 cm

Vierailija
86/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammoksuuko miehet malleja? siinä sulle vastaus. kyllä "vika" on jossain muussa kun pituudessa. Kaikki tuntemani miehet haluavat ennemmin pitkän naisen kun persjalkasen alle 160 senttisen. Itelläkin pituutta 178cm, mutta tuota mieltä olleet miehet ovat siis pelkkiä kavereitani :)

Vierailija
88/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pituutta 180 cm, ja olen kyllä saanut aina huomiota ihan kaikenpituisilta miehiltä. Vaikea siis sanoa, mistä ongelmasi johtuu. Jos on pitkä ja painava eli hirveän isokokoinen nainen, niin voi olla, ettei moniakaan miehiä kiinnosta. Sanoit kuitenkin olevasi hoikka, joten tästäkään tuskin on kohdallasi kysymys. Jos olet kasvoiltasi poikkeuksellisen kaunis, voi olla, että pelotat miehiä ja he jotenkin automaattisesti ajattelevat heti, että olet varattu. Oma asennekin vaikuttaa siihen, miten vastakkainen sukupuoli suhtautuu. Jos on nyrpeä ja ylimielinen tai ei itse koskaan ota kontaktia kehenkään, niin eivät varmaan miehetkään ota. Ystävälliset, iloiset ja hymyilevät ihmiset kääntävät yleensä katseita. Taviskin voi toisten mielestä säteillä, kun taas tympääntyneen tai ylimielisen oloista ihmistä ei hyväkään ulkonäkö auta.

Vierailija
89/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pörrännyt liikaakin kiinnostuneita miehiä ympärillä. Vihkisormus sormessa sentään vähän hillitsee :D Olen myös 182cm pitkä, mutta toisaalta todella siro (laiha) ja linnunluinen, en todellakaan "miesmäinen".

Pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa, mutta lyhyitä naisia usein vaivaa kateus.

Vierailija
90/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että pituus nyt kauheasti vaikuttaa. Tietty ei minua kyllä ole ikinä 190cm mies yleensä kattellu kun itse olen 157cm. Itelläni on 165cm mies ja just sopivia ollaa toisillemme. Pituus ehkä vaikuttaa siinä suhteessa minkäpituinen mies on itse. Mun mies ei kyl tykkää pitkistä naisista jos kumppania etsii. Yleensä normipituiset ja lyhyet miehet kattelee mua. Pitkiä naisia kattelee sit pitkät miehet :) poikkeuksiakin löytyy

Vierailija
91/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"]

Mulla on aina pörrännyt liikaakin kiinnostuneita miehiä ympärillä. Vihkisormus sormessa sentään vähän hillitsee :D Olen myös 182cm pitkä, mutta toisaalta todella siro (laiha) ja linnunluinen, en todellakaan "miesmäinen".

Pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa, mutta lyhyitä naisia usein vaivaa kateus.

[/quote]

Taitaa olla toisinpäin yleensä että pitkiä naisia vaivaa kateus lyhyihin naisiin

Vierailija
92/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"]

[/quote]

Taitaa olla toisinpäin yleensä että pitkiä naisia vaivaa kateus lyhyihin naisiin
[/quote]
Olis kyl kamalaa olla alle 175cm.

Vierailija
93/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"] Mulla on aina pörrännyt liikaakin kiinnostuneita miehiä ympärillä. Vihkisormus sormessa sentään vähän hillitsee :D Olen myös 182cm pitkä, mutta toisaalta todella siro (laiha) ja linnunluinen, en todellakaan "miesmäinen". Pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa, mutta lyhyitä naisia usein vaivaa kateus. [/quote] Taitaa olla toisinpäin yleensä että pitkiä naisia vaivaa kateus lyhyihin naisiin [/quote] Olis kyl kamalaa olla alle 175cm.

[/quote]

Noin taitaa just puhua kateellinen :D olet niin "hyi kamala, puolustelen pituuttani viimeiseen vereen". Huhhuh itse olen 157cm, todella tyytyväinen, mutta ei se mua nyt kauheesti haittais olla pitkäkään. Enkä ole milläänlailla kateellinen pitkille. Eiköhän tärkeintä ole että löytää sen sopivan ja ihanan miehen itsellee.

Vierailija
94/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:23"]

Naisen pituudella ei ole suurimmalle osalle miehistä mitään väliä. Sen sijaan painolla ja ruumiinrakenteella kyllä on...

[/quote]

On sillä. 

Ei miehet välttämättä kulje mittanauhan kanssa treffeillä niin kuin naiset tekee, mutta pituus nimenomaan vaikuttaa siihen ruumiinrakenteeseen ja yleisilmeeseen. Eli vähintäänkin alitajuisesti pituus vaikuttaa. 

Vierailija
95/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin valitsen mielummin itseäni lyhyemmän naisen, olenhan 198cm pitkä :D Saattaisi kuumottaa jos naiseni olisi yli 2 metrinen amatsoni :D

Vierailija
96/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, no jo on juttuja :D

Jos miehet preferoisivat pitkiä naisia niin eiköhän enemmistö naisista olisi pitkiä. 

Vierailija
97/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:37"]

Itse ainakin valitsen mielummin itseäni lyhyemmän naisen, olenhan 198cm pitkä :D Saattaisi kuumottaa jos naiseni olisi yli 2 metrinen amatsoni :D

[/quote]

Oho, sähän oot pitkä :D tuntisin itseni kääpiöksi sun vieressä. T. Alle 160cm pitkä nainen :)

Vierailija
98/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:10"]

Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(

[/quote]

Ei kammoksu. Miehenä sanoisin, että parasta mitä voit tehdä itsellesi on se, että opit hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Oma olisi kohentuu ja lisäksi miehet kiinnostuvat helpommin.

Vierailija
99/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet max 32 vuotias (veikkaan et alta 30) niin miten olisi pieni romanssin poikanen? Itse olen 30.

Vierailija
100/107 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

hehe, en todellakaan haluaisi olla yhtään lyhyempi :) mallivartalo vs paksu persjalka, hirveen vaikee valita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi