Miehet kammoksuu pitkiä naisia?
Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(
Kommentit (107)
MInulla on ystävätär joka on 181 cm. Paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Enkä itsekään ole ilman seuraa koskaan jäänyt, 174-senttisenä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:05"]Olen huomannut kun olen kaverieni kanssa iltaa viettämässä, kierrellen baarista toiseen, niin pientä söpöä hiljaista (alle 160 cm) liehittelee miehet, jotka eivät odota kaverini sanovan paljoa mitään, vaan hymyilevän ja kuuntelevan iloisesti kun mies on äänessä. Sitten rehevämpää, iloista, puheliasta, normipituista (175 cm) kaveriani lähestyvät miehet, jotka lähinnä kuuntelevat ja nauttivat naisellisesta hösellyksestä. Minua, pitkää (180 cm) ja näyttävää naista lähestyvät miehet, jotka poikkeavat massasta, ovat älykkäämpiä, itsevarmempia ja harkitsevampia. Kaava on toistunut monta kertaa useiden vuosien aikana niin joku siinä mätsää. Minä en valita, kaverit joskus marisee, että sun ympärillä pörrää aina ne mielenkiintoisimmat. Minä sanoisin, että karisma ja massasta poikkeavuus on se hunaja mikä vetoaa pitkässä naisessa miehiin. Tosin miehen täytyy "kestää" se, täytyy olla ripaus alfaurosta.
[/quote]
175 cm nainen normipituinen? Ai koripalloliigan pikkujouluissa? Kyllä tuo on reilusti pitkä kysyy keneltä tahansa kaduntallaajalta. Itselläni on noin 20 naispuoleista kaveria eikä niistä ole kuin muutama tuon mittainen tai enemmän.
Pakko oli katsoa suomalaisten naisten keskipituus ja se on 167,5 cm mutta luku on suurentumassa, nuoret ovat jo pitempiä. Mun kaikki kaverit ja työkaverit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ovat reilusti yli 170 cm niin olen tottunut, että monikaan ei ole lyhyt tai siis keskimittainen, eli siis lyhyt tästä näkökulmasta ;)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:05"]
Minä olen 178cm ja kyllä niitä miehiä riittää. Voi kyllä olla tekemistä myös itsevarmuuden kanssa ja sillä että olen suht kaunis. Usein laitan vielä korot jalkaan. Kommentit on olleet pelkästään positiivisia (upe ilmestys, näyttävä, kerää katseita). Paitsi kaverin eksältä joka haukkui amatsoniksi mutta se olikin ihan perseestä muutenkin :D Eli se on lähinnä siitä kiinni miten itsensä kantaa. Minä kannan ylpeydellä ja ilolla. Ainiin, ja en ole todellakaan mikään tikku, 77kg. Mutta toisaalta muodot menneet juuri oikeisiin paikkoihin :D
[/quote]
vituttaako olla tommonen kaappi. hevosenpuolikas.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:09"]
Pakko oli katsoa suomalaisten naisten keskipituus ja se on 167,5 cm mutta luku on suurentumassa, nuoret ovat jo pitempiä. Mun kaikki kaverit ja työkaverit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ovat reilusti yli 170 cm niin olen tottunut, että monikaan ei ole lyhyt tai siis keskimittainen, eli siis lyhyt tästä näkökulmasta ;)
[/quote]
Tuo 167,5 on just alle 30-vuotiaiden naisten keskipituus. Sitä vanhemmilla se on 165. Ja ei se keskipituus tuu enää kasvamaan, kun ravitsemus on ollut niin pitkään hyvää, se on siis nytkin samaa luokkaa noilla n. 30-vuotiailla ja 15-vuotiailla.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:05"]
Minä olen 178cm ja kyllä niitä miehiä riittää. Voi kyllä olla tekemistä myös itsevarmuuden kanssa ja sillä että olen suht kaunis. Usein laitan vielä korot jalkaan. Kommentit on olleet pelkästään positiivisia (upe ilmestys, näyttävä, kerää katseita). Paitsi kaverin eksältä joka haukkui amatsoniksi mutta se olikin ihan perseestä muutenkin :D Eli se on lähinnä siitä kiinni miten itsensä kantaa. Minä kannan ylpeydellä ja ilolla. Ainiin, ja en ole todellakaan mikään tikku, 77kg. Mutta toisaalta muodot menneet juuri oikeisiin paikkoihin :D
[/quote]
vituttaako olla tommonen kaappi. hevosenpuolikas.
[/quote]
Vituttaako olla idiootti?
t. N180cm
Itse asun oulussa ja täällä näkyy paljo enemmän lyhyitä naisia parikymppisiä tai päälle. Liikun paljon baareissa jossa on paljon ihmisiä. 167,5 on mitattu Espoossa jossapäin ihmiset on pitempää porukkaa. Itse olen 169cm ja kolme kaveria on pidempiä muut on luokkaa 157-168cm. Huomaan saman myös kaupoissa.
Esim lapissa ja itä-Suomessa on lyhyempää väkeä kuin esim Turussa
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:10"]Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(
[/quote]
Olen sua sentin lyhyempi ja mulla riittää kosijoita vähän liiaksikin. En puhu mistään baarissa kännissä vonkaavista miehistä. Saan myös paljon flirttiä osakseni. En pidä itseäni erityisen kauniina, olen pitkä ja hoikka, urheilullinen ja muotoja löytyy myös. Mutta ihan tavis olen.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:29"]
Ilman muuta kammoksuvat! Näkeehän sen jo siitä, että kukaan mies ei haluaisi seurustella mallin kanssa! Toinen syy, miksi mallit eivät kelpaa on heidän laihuutensa. Mieshän haluaa, että on mistä ottaa kiinni! Siksi lyhyet ja lihavat av-mammat seurustelevat rikkaiden ja komeiden miesten kanssa, kun taas mallipimut asuvat Keravalla tyhjäntoimittajan avopuolisona! Kaikkea te kyselettekin.
[/quote]
Heh. Pituus ei automaattisesti tee mallia. Ihan sama kuin minä huutelisin täällä, että "no arvatkaapa vaan, kummasta miehet tykkää enemmän: valtavista läskikirahveista vai pienistä siroista keijukaisista?!!"
Aivan yhtä tyhmää. Pituus on vain yksi ominaisuus. Toiselle tietty pituus on edullinen ja toiselle toinen. Luulisin itse asiassa, että suurin osa miehistä suosii keskipituisia (n. 160-173 cm tms), jos tää miesten näkökulma on nyt niin tärkeä. Jos lopetetaan jo nää "kirahvi-huippumalli" vs. "kääpiö-keijukainen" -hölötykset? Niillä kun ei ole mitään arvoa, kun puhe on pelkästä yhdestä ominaisuudesta.
Miehet haluaa aina "kukoksi tunkiolle" eli olla se pidempi, varakkaampi, koulutetumpi jne. Siksi meitä akateemisia, älykkäitä, hyvin ansaitsevia naisia ei miehet uskalla lähestyä. Kerran jos toisenkin olen kertonut miehelle olevani varatuomari - ja mies on luikkinut välittömästi muualle...
Vau! Minusta olisi aika ihanaa olla noin pitkä
Ei voi olla kyse vain pituudesta. Minä olen 181cm ja aina on ollut enemmän kuin tarpeeksi huomiota miehiltä, kaikenlaisilta miehiltä. Minulla on kyllä hoikkuuden lisäksi tukena kauniit kasvot ja pitkät vahvat hiukset.
En tiedä johtuuko näistä vai muista asioista, mutta olen tosiaan varmaankin 14v asti joutunut hätistelemään miehiä ympäriltä ja nyt olen jo melkein 40v kauan naimisissa ollut monen lapsen äiti ja vieläkin miehet tuijottavat ja tulevat juttelemaan.
Itse tunnun olevan ainoa, joka olisi halunnut että olen viitisen senttiä lyhyempi, niin olisi helpompi löytää tarpeeksi pitkiä housuja ja paitoja.
Itse et varmaankaan uskalla tuijottaa, joten et huomaa vaikka joku vilkaisisikin.
Olet kieltämättä melko pitkä. En sanoisi, että kammoksuvat, mutta:
Suurin osa miehistäkin haluaa itseään lyhyemmän naisen, samoin kuin naiset itseään pidemmän miehen, joten lyhyille naisille on enemmän ihailijoita. Läheskään kaikki miehetkään eivät ole yhtä pitkiä kuin sinä, mutta melkein jokainen mies on 160 cm pitkää naista pidempi.
Millainen ruumiinrakenne sulla on? Miten pukeudut?
Osittain johtuu kuitenkin pituudesta. Olen 176 cm ja jo se häiritsee joitakin.
Osa pitkistä naisista on lesoja pituutensa takia. Naiset tunnetusti suosivat itseään pitempiä miehiä.
Sinun asemassasi on tärkeämpää tehdä miehelle selväksi, että hyväksyt hänet vaikka sitten itseäsi lyhyempänä. Ellet sitten katsele vain tosi pitkiä miehiä.
Turhamaiset pariutukoon turhamaisten kanssa. Ei ole kovinkaan yleistä linjaa mistä miehet tykkäisi. Mutta se on ainakin varma, että meikkinaamarin ja hajustepilven keskellä antaa vastapuolelle liian niukat vihjeet ruumiillista ihastumista varten.
Kuulostat juuri sopivalta ainakin minun mielestäni. Itse olen mies ja nimen omaan pidän pitkistä naisista, mutta tosiaan miespuolisten ystävieni kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta useimmat suosivat pieniä naisia. Minä taas yleensä huomaan kiinnittäväni huomioni vain yli 175 cm naisiin...
Moni normaalipituinen mies olettaa että vaihdat heti pitempään jos saat tilaisuuden. Siksi karttavat sua. Ei pituus tee susta yhtään rumempaa. Sua paljon pitempiä miehiä ei kuitenkaan ole kovin paljon, ja he ovat suosittuja myös sua lyhyempien naisten keskuudessa, joten vapaana heitä on hyvin vähän.
Kyllä pitkä nainen voi oikeasti olla kateellinen lyhyemmälle. Tiedän tapauksen jossa 185-senttinen nainen oli ihan sairaalloisen kateellinen yhdelle 165-senttiselle. Tosin tuolla lyhyemmällä oli tosi nätti naamakin. Pitkä myönsi kateuden lopulta, kun oli ensin useamman vuoden haukunnut ja mollannut tuota lyhyempää.