Minkälainen on peräkamarin mies tai nainen nykypäivänä? Tunnetko olevasi?
Minkälainen on peräkamarin mies tai nainen nykypäivänä? Tunnetko olevasi?
Kommentit (26)
Sellaisetko jotka eivät ihannoi tai edes hyväksy tätä ihmissuhderulettia joka kaikkialla pyörii? Se on itsestään selvää että kukaan ei voi hyvin tästä ruletista eikä se ole mitään mitä kaikkien kannattaa tavoitella tai hyväksyä yhtään millään tavalla. Koko yhteiskunnan mielenterveyden kannalta se on todella ihan katastrofiin johtava yleinen asenne.
Täällä onnellinen uusvanhapiika. Lasketaanko minut?
Vierailija kirjoitti:
Asutko vanhempiesi kanssa?
peräkamMarin mies on mieshenkilö, joka asuu vanhempiensa helmoissa elätettävänä. Ei omaa vaimoa eikä välttämättä töitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko vanhempiesi kanssa?
En tietenkään. Sori, poistun takavasempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika ja peräkammarin mies/nainen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Samassa pihapiirissä asustelen äitimuorin kanssa. Pääomatulojen varassa olen. Vaimoa en ole saanut.
asuin äitini peräkammarissa 28v saakka. Olen siis nainen joten varmaan aika harvinaista naiselle. en ole myöskään ruma tai ylipainoinen joten joku saattaa luulla. Syynä oli vain estynyt persoonallisuus ja sos.tilanteiden pelko. Äitini ei myöskään oikein auttanut asuntoasioissa yms. Sitten kun aloitin parisuhteen niin otin vasta itseäni niskasta kiinni ja hommasin kämpän kun en halunnut tuoda poikaystävää äitini luokse kylään:D
Olen 35v mies joka ei ole koskaan seurustellut vaikka siihen olisi ollut pari kertaa mahdollisuus. Olen pitkä ja normaalipainoinen, minulla on harrastuksia, käyn töissä, minulla on muutama hyvä ystävä sekä omistan kerrostalo kaksion. En ole koskaan etsinyt kumppania vaan olen ajatellut että hän tulee joskus eteeni. En ole koskaan kokeillut deittisovelluksia tai käynyt baareissa, koska ne eivät tunnu oikealta. Tunnen kuitenkin oloni yksinäiseksi.
Riippuu mitä sillä tarkoitetaan.
En minä esimerkiksi asu vanhempieni luona, mutta olen kyllä koko ikäni ollut yksin. En myös käy töissä enkä hirveästi muutenkaan sosialisoi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v mies joka ei ole koskaan seurustellut vaikka siihen olisi ollut pari kertaa mahdollisuus. Olen pitkä ja normaalipainoinen, minulla on harrastuksia, käyn töissä, minulla on muutama hyvä ystävä sekä omistan kerrostalo kaksion. En ole koskaan etsinyt kumppania vaan olen ajatellut että hän tulee joskus eteeni. En ole koskaan kokeillut deittisovelluksia tai käynyt baareissa, koska ne eivät tunnu oikealta. Tunnen kuitenkin oloni yksinäiseksi.
Onko rytmitajua? Lavatansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä sillä tarkoitetaan.
En minä esimerkiksi asu vanhempieni luona, mutta olen kyllä koko ikäni ollut yksin. En myös käy töissä enkä hirveästi muutenkaan sosialisoi.
Miksi et käy töissä?
Työtön luuserinainen, joka on ruma ja läski. Syyttää miehiä kaikesta. Ei saa miestä ja on katkera. Ei peseydy päivittäin. Vasemmistolainen. Mt-ongelmainen miesvihaaja.
Miehet taas asuvat vanhempiensa luona vain koska haluavat säästää rahaa omakotitaloon. Opiskelevat tai käyvät töissä samalla. Auttavat kotitöissä ja harrastavat matkustelua.
Vierailija kirjoitti:
Työtön luuserinainen, joka on ruma ja läski. Syyttää miehiä kaikesta. Ei saa miestä ja on katkera. Ei peseydy päivittäin. Vasemmistolainen. Mt-ongelmainen miesvihaaja.
Miehet taas asuvat vanhempiensa luona vain koska haluavat säästää rahaa omakotitaloon. Opiskelevat tai käyvät töissä samalla. Auttavat kotitöissä ja harrastavat matkustelua.
Sellaiset incelin voimafantasiat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset incelin voimafantasiat siellä.
En ole inceli, enkä fantasioi, olen vapaaehtoisesti sinkku vela.
Vierailija kirjoitti:
Osat taisivat vaihtua päittäin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jokin ei nyt täsmää. Useiden tutkimusten mukaan sinkkuna elävillä miehillä on asema ja paikka janan molemnissa ääripäissä, jos kaikki suomalaiset laitettaisiin samalle janalke.
Sinkkumuesten joukosta siis löytyy sekä he, jotka eritavoin mittaamalla, - kuten esim sosiaalisesti, taloudellisesti että terveys huomioiden ovat heitä kenellä menee kaikkein parhaiten mutta janan toisesta päästä löytyy myös sinkkumies enemmistö, jolla menee ylivoimaisesti kaikkein surkeiten.
Naiset ovat siis keskenään yhtenäisempi joukko.
Edellä kerrotusta voi myös päätellä, että osan miehistä elämänlaatu paranisi, jos sausivat mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osat taisivat vaihtua päittäin. 🤭
Ei vaihtanut ja se selvästi suututtaa luuserinaisia, jotka yrittävät epätoivoisesti bränditä incelytensä onnellisuudeksi.
Mun tuttava on, sillä ei oo kuulemma hampaitakaan. On lihava sinkkunainen eikä saa miestä!