Miehet kammoksuu pitkiä naisia?
Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:30"]
Moni normaalipituinen mies olettaa että vaihdat heti pitempään jos saat tilaisuuden. Siksi karttavat sua. Ei pituus tee susta yhtään rumempaa. Sua paljon pitempiä miehiä ei kuitenkaan ole kovin paljon, ja he ovat suosittuja myös sua lyhyempien naisten keskuudessa, joten vapaana heitä on hyvin vähän.
[/quote]
No johan oli puppua. Ei kyllä mitään päätä eikä häntää. Et varmasti löytäisi moista trendia vaikka ottaisit miten suuren otannan tahansa. Ja rakkausjutut on yksilöiden välisiä muutoinkin.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:19"]Osa pitkistä naisista on lesoja pituutensa takia. Naiset tunnetusti suosivat itseään pitempiä miehiä.
Sinun asemassasi on tärkeämpää tehdä miehelle selväksi, että hyväksyt hänet vaikka sitten itseäsi lyhyempänä. Ellet sitten katsele vain tosi pitkiä miehiä.
[/quote]vai lesoja? On sullaki taas alemmuuskompleksi. Miks luulet että pitkät naiset on usein huonoryhtisiä? Just teidän kiusaavien pikkunaisten takia. Te ette kestä sitä jos joku on pitempi ku te ja saa enemmän huomiota
En minä ainakaan kammoa. Nimim.194cm mies.
Selkä suoraksi ja itsevarmuutta olemukseen niin jo vot. Jos eivät miehet katso niin omapahan on tappionsa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:54"]
En minä ainakaan kammoa. Nimim.194cm mies. Selkä suoraksi ja itsevarmuutta olemukseen niin jo vot. Jos eivät miehet katso niin omapahan on tappionsa.
[/quote]
Haha, rakastan näitä kun nainen esiintyy palstalla miehenä! Ei lainkaan läpinäkyvää :D
Pitkä nainen näyttää enemmän mieheltä kuin lyhyt.
Lyhyissä on kiihottavia kaaria ja sellaista naisellista 'paksuutta' (en tarkoita fläsää vaan esim. naisille ominaisia suhteellisesti paksuja jalkoja jne.). Pitkät taas on enemmän sellaisia kuin miehet; hartiat leveät ja siitä sitten suora kotelo alas, raajat suoria tikkuja.
Onko sinusta 13 turhauttavaa olla aina väärässä?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:00"]
Lyhyissä on kiihottavia kaaria ja sellaista naisellista 'paksuutta' (en tarkoita fläsää vaan esim. naisille ominaisia suhteellisesti paksuja jalkoja jne.). Pitkät taas on enemmän sellaisia kuin miehet; hartiat leveät ja siitä sitten suora kotelo alas, raajat suoria tikkuja.
[/quote]
Luuletko oikeasti että kaikki pidemmät naiset on saman muotoisia?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
En toki. Aina on poikkeuksia.
Esiintyyhän miehilläkin päärynävartaloa, jossa naistyyppisesti perse on leveämpi kuin hartiat, vaikka tuo äärimmäisen harvinaista onkin.
En pituuden piikkiin laittaisi, päinvastoin olen itse kohdannut täysin päinvastaista - miehet jopa ärsyttävyyteen asti kiinnostuneita pitkästä naisesta.
Nimim. 186cm
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
En toki. Aina on poikkeuksia.
Esiintyyhän miehilläkin päärynävartaloa, jossa naistyyppisesti perse on leveämpi kuin hartiat, vaikka tuo äärimmäisen harvinaista onkin.
[/quote]
En missään nimessä menisi kyllä väittämään että pidemmät olisi muodottomampia. Kyllä suomalaiset on järkiään kaikki melko muodottomia ihan pituuteen katsomatta.
Olen pitkä nainen, pidän korkeista korkkareista ja aina on seuraa riittänyt :) Tykkään olla pitkä ja kun ikääkin on enemmän niin pitkä ja hoikka varsi on säilynyt ilman ongelmia. Kanna itsesi kauniisti ja pidä itsestäsi niin muutkin pitävät!
Varmaan jotkut epävarmat miehet voi kammoksua, ja tietty on niitäkin, jotka tykkää vain lyhyistä naisista. Jos miehet välttelee, syy löytyy yleensä jostain muusta kuin pituudesta.
Minä en ainakaan halua mitään iso jalkaista lipputankoa.
Pikkuisen vaikea sanoa kun ei tunne yhtään aloittajaa, vika voi olla monessa muussa asiassa kuin pituudessa. Ja makuasioista on vaikea kiistellä, minulle pituutesi ei olisi ongelma, muiden puolesta en pysty sanomaan mitään.
Tuskinpa tuo pituudesta johtuu, miljonääreilläkin on yleensä mallipimu kainalossa, vaikka olisivat itse lyhyempiä. Kun on vaikeaa löytää puolisoa, hakee helposti jotakin massasta poikkeavaa syytä itsestään. Ei me perustallaajatkaan löydetä ketään helpolla. Ollaan varmaan liian taviksia.
Onko sulla kauniit kasvot siis? Siitähän se riippuu kuinka paljon on vientiä naisen kohdalla, ei pituudesta ;)
Mä voisin mieluusti ottaa muutaman lisäsentin, niin en tuntisi itseäni enää kääpiöksi.
t. 180cm naisihminen
Olen sinua 4 cm lyhyempi ja vain harva ei katsele. Kaveri on sinua pidempi ja vientiä riittää. Miesten puheiden perusteellaa tykkää pitkistä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 03:27"]Minä en ainakaan halua mitään iso jalkaista lipputankoa.
[/quote]niin naisen käsialaa..
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:10"]
Onko näin ? Olen 182 cm pitkä ja ihan perusnätti sekä hoikka. Miehet eivät ikinä ees vilkaisekkaan... Johtuuko pituudesta vai jostain muusta :(
[/quote]
naiset haluaa itseään pidempiä reilusti niin mies ei viitsi hukata aikaa siihen että vaihdat sopivampaan... sovit siis vain pienelle osalle miehistä.