Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!
Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”
Kommentit (510)
Kun molemmat osapuolet hakee top-10% alfoja, lähes kaikki jäävät ilman paitsi ne alfa-miehet, jotka pääsee panemaan kaikkea liikkuvaa.
Onneksi ei tuossa pelissä tarvitse olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin sanonut tän jossain muussa keskustelussa, mutta kerrataan:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- juuri minua kiinnostavat tavismiehet (top 10-20%)
- ei juuri minua kiinnostavat tavismiehet (alle top 10-20%, yli bottom 20%)
- friikit (bottom 20%)Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Teille miehille naiset on jaettu kahteen kategoriaan
1) Nuori, kaunis, hoikka, isotisdinen, neitsyt- unelmanainen, joka on tavoittelemisen arvoinen, ja jonka kaikki miehet oikeasti haluaa. Jos tämmöisen saa, niin mies tekee ihan mitä vaan.
2) pillereitä, jolle voi sanoa mitä vaan ja tehdä mitä vaan ja ehdotella mitä vaan. Nämä naiset saa olla onnellisia, että ehdotan niille panemista.
Tarmo kirjoitti:
Kun molemmat osapuolet hakee top-10% alfoja, lähes kaikki jäävät ilman paitsi ne alfa-miehet, jotka pääsee panemaan kaikkea liikkuvaa.
Eli top alfat panee kaikkia. Naimisissa olevia, naimattomis, nuoria, vanhoja, rumia, läskejä..... Ai niin, mutta kun teille palstan miehille naisia ovatvain nuoret , kauniit naiset, muut ovat vain sdukkavalaita ja suohirviöitä. Niitä ei top miehet pane, ja niiden pitäisi jakaa plluaan kaikille muille miehille , koska eivät muuta saa.
Tarmo kirjoitti:
Mene hoitoon. Sulla on pakkomielle, jonka nimi on 1) top Alfa 2) pillun saaminen 3) paneminen.
Kastrointi olisi sinulle paras hoito.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju näyttää miesten kaksinaismoralismin!
Naisten pitäisi valita mies luonteen perusteella, mutta miehet saa valita ulkonäön peeusteella. Miehet saa hakea netistä irtosuhteita, mutta naiset ei- naisten pitää hakea vain parisuhdetta. Miehet saa kusettaa kuvilka, mutta naiset ei Ja Tinderikin toimisi oikein, kun vaan naiset tekisi siellä, mitä miehet haluaa.
Luuletko tässäkään asiassa olevan mitään yhteistä miehistä mielipidettä? Minusta jokaisella tulisi olla rehelliset ja tuoreet kuvat sekä kertoa oleelliset seikat jo profiilissa mm. tupakointi jne.
Vierailija kirjoitti:
Minun ei siis tarvitse potea huonoa jos kohtelen miehiä huonosti ja valehtelen. He sen ansaitsevat kun muutkin miehet kohtelee naisia huonosti ja valehtelee.
Joku viisas joskus totesi "ole itse se muutos, jota toivot muilta". Toistamalla smaa huonoa käytöstä "koska muutkin" kierrät vain samaa kehää. En voi vaikuttaa muihin, mutta voin itse valita käyttäydynkö fiksusti vai tyhmästi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sakeinta tuubaa mitää oon eläessäni kuullut. Mutta hei, you do you, jos sillä jotain tyhjäpäitä saat niin kiva. Yksikään täysjärkinen nainen ei tuollaiseen lähde niin ehkä tosiaan löydät tuolla tasoistasi seuraa😆
Kiekkofoorumilla oli joskus hauska filosofinen pohdiskelu baari-illoista. Yksi koulukunta suosi perinteistä tapaa eli katselet kanssaihmisiä, koitat saada kontaktia, pääset juttelemaan ja juttelet illan yhden ihmisen kanssa. Illan lopuksi kysyt "meille vai teille", jos ilta mennyt hyvin. Ehkä natsaa, ehkä ei. Olet kuitenkin kuluttanut iltasi tuon ihmisen seurassa. Toinen vaihtoehto olisi illan aluksi kiertää kysymässä sama "meille vai teille" baarin naisilta. Luultavasti ei natsaa, mutta sitten voit keskittyä viettämään illan kavereiden kanssa. Joku saatta silti loppuillasta tulla narikassa kertomaan muuttaneensa mielensä eriasteisessa humalassa. Per kysymys jälkimmäisessä tavassa huikea huono onnistumisprosentti, mutta onko paljon eroa per baari-ilta? Lisäksi toisessa mallissa vietät iltaa kavereiden kanssa, et vikittelemässä jotain daamia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen törkeä siksi, koska kohteliaalla keskustelulla ei saa vastauksia.
Törkyviesteillä saa, usein negatiivisia viestejä takaisin, mutta joskus silti tärppää.
Joten törkyviestit ovat parempi kuin kohteliaat. Naisten oma vika kun matchaavat mutta eivät vastaa tavalliseen keskusteluun.
M32
Miten surullinen reppana. Naispuutos niin kova, että kerjää huomiota. Tyypillinen palstamies ja prototyyppi miehestä, joka kannattaa kiertää tosi kaukaa. Kuten naiset onneksi tekevätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- friikit (bottom 20%)Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Väännän vielä rautalangasta:
Ei saa valittaa että naisia ei kiinnosta, kun itseäkään ei kiinnosta. Minähän kirjoitin, että jos joku minkänäköinen tai minkälainen mies tahansa aloittaa viestin jollain seksiehdotuksella, juttu jää siihen.
Ja olisin ollut avoimin mielin monenlaisten miesten suhteen, en minä ulkonäön/työn/pituuden takia ole sitä mahdollisuutta antamatta, vaan tuon, että koko homma tyritään ekaan lauseeseen.
Miehillä tuntuu olevan joku ihme ajansäästökikka tuo, että testataan kaikkiin tuo "onks takaapäi hyvä" alotus ja se ken lähtee niin lähtee. Ja tulkaa vaan paasaamaan, että kyllä joku on tohon lähtenyt!! Sitten on, mutta minä en ja varmaan muutama muukin ei.
Jotenkin olet todella pää puskassa, kun et edes lue tekstiäni ja tulet paasaamaan jotain "top1%" ja "noin käy" .
Tavoitteletkohan itse katkerana jotain semmoista seuraa, joihin vaikka ikäsi puolesta ei realistisesti ole mahkuja, niin se ärsyttää ja turhauttaa ja koet ettet ole tarpeeksi hyvä ? Vai provoatko tahallaan?
Tuntuu, että tosi monelta menee pointti ohi kokonaan.
Miksette miehet tee asiallista aloitetta? Täälläkin on tullut hyviä vinkkejä tinderin käyttöön, joita soveltamalla vois saada vaikka sitä seksiäkin, mutta ette nää kun nämä tasot ja alfat ja topmiehet.
Kannattaako tolla asenteella olla tinderissä? Vai onko se oikeesti sen arvosta että spämmää saman ehdotuksen kaikille ja jos sitten joku arpa voittaa niin hyvä...
Ei toisaalta oo ihmekään että on alfoja ja sitten näitä beta-reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, se yksi asia.
- top 1% alfat
No pakko myöntää onhan siellä Puolassa huomattavasti paremman näköisiä miehiä mitä täällä. Voi tehdä tiukkaa vetää jatkoon Hankkija lippistä, ellei lippismieheltä löydy jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sakeinta tuubaa mitää oon eläessäni kuullut. Mutta hei, you do you, jos sillä jotain tyhjäpäitä saat niin kiva. Yksikään täysjärkinen nainen ei tuollaiseen lähde niin ehkä tosiaan löydät tuolla tasoistasi seuraa😆
Kiekkofoorumilla oli joskus hauska filosofinen pohdiskelu baari-illoista. Yksi koulukunta suosi perinteistä tapaa eli katselet kanssaihmisiä, koitat saada kontaktia, pääset juttelemaan ja juttelet illan yhden ihmisen kanssa. Illan lopuksi kysyt "meille vai teille", jos ilta mennyt hyvin. Ehkä natsaa, ehkä ei. Olet kuitenkin kuluttanut iltasi tuon ihmisen seurassa. Toinen vaihtoehto olisi illan aluksi kiertää kysymässä sama "meille vai teille" baarin naisilta. Luultavasti ei natsaa, mutta sitten voit keskittyä viettämään illan kavereiden kanssa. Joku saatta silti loppuillasta tulla narikassa kertomaan muuttaneensa mielensä eriasteisessa humalassa. Per kysymys jälkimmäisessä tavassa huikea huono onnistumisprosentti, mutta onko paljon eroa per baari-ilta? Lisäksi toisessa mallissa vietät iltaa kavereiden kanssa, et vikittelemässä jotain daamia.
Kun haluaa naisesta vain reikää, eikä oikeasti edes nauti naisen seurasta, niin eikö olisi helpompi vain tapailla omaa kättä tai käydä maksullisella? Miksi edes haluat seksia ihmisten kanssa joiden seura on surkeaa kavereihin verrattuna, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaa naisesta vain reikää, eikä oikeasti edes nauti naisen seurasta, niin eikö olisi helpompi vain tapailla omaa kättä tai käydä maksullisella? Miksi edes haluat seksia ihmisten kanssa joiden seura on surkeaa kavereihin verrattuna, en ymmärrä.
Keltaisessa ruusussa on joka päivä miestenvuoro ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen törkeä siksi, koska kohteliaalla keskustelulla ei saa vastauksia.
Törkyviesteillä saa, usein negatiivisia viestejä takaisin, mutta joskus silti tärppää.
Joten törkyviestit ovat parempi kuin kohteliaat. Naisten oma vika kun matchaavat mutta eivät vastaa tavalliseen keskusteluun.
M32
1. Kenenkään ei tarvi vastata kenenkään viestiin. Kukaan ei ole sinulle mitään velkaa vaikka match olisi tullut.
2. Naisena kun aloitan keskustelun, n. 1/10 miehistä vastaa yhtään mitään.
3. Tämä on silti täysin ok enkä lähde törkylinjalle, koska kts. kohta 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on munkin kysymys. Siis jos mies on niin hirveä että ilta hänen kanssaan jutellessa on hukkaan heitetty ja mieluummin olisin ollut kavereiden kanssa, niin miksi ihmeessä yrittäisin ko. miehen kanssa sänkyyn? Siis oikeasti nyt: jutellaan naisen kanssa vain reikä mielessä ja sitten ihmetellään kun sitä ei irtoa ja voivotellaan kun meni taas yksi ilta hukkaan. Miten kukaan voi olla noin sokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarmo kirjoitti:
Eli top alfat panee kaikkia. Naimisissa olevia, naimattomis, nuoria, vanhoja, rumia, läskejä..... Ai niin, mutta kun teille palstan miehille naisia ovatvain nuoret , kauniit naiset, muut ovat vain sdukkavalaita ja suohirviöitä. Niitä ei top miehet pane, ja niiden pitäisi jakaa plluaan kaikille muille miehille , koska eivät muuta saa.
Ei suosikojen pidä jakaa pillua kaikille. Itse asiassa niiden pitää poistua koko Tinderistä ja pysyä poissa ihmisten ilmoilta muutenkin.
Sanoo mies joka ei kelvannut puolalaisille 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tosi monelta menee pointti ohi kokonaan.
Miksette miehet tee asiallista aloitetta? Täälläkin on tullut hyviä vinkkejä tinderin käyttöön, joita soveltamalla vois saada vaikka sitä seksiäkin, mutta ette nää kun nämä tasot ja alfat ja topmiehet.
Kannattaako tolla asenteella olla tinderissä? Vai onko se oikeesti sen arvosta että spämmää saman ehdotuksen kaikille ja jos sitten joku arpa voittaa niin hyvä...
Ei toisaalta oo ihmekään että on alfoja ja sitten näitä beta-reppanoita.
Naiset kinuaa asiallisia aloitteita jotta niille tulisi miesten huomiosta parempi mieli. Yhtään helpommalla ei pillua sillä tavalla irtoa.
Miesten kannalta 'suora' lähestymistapa taas on paljon parempi. Yksi sadasta naisesta suostuu ja sen lumihiutaleen löytäminen käy nopeammin kun kysyy heti kättelyssä jokaiselta ja siirtyy suoraan seuraavaan. Peräkkäishaku siis.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju näyttää miesten kaksinaismoralismin!
Naisten pitäisi valita mies luonteen perusteella, mutta miehet saa valita ulkonäön peeusteella. Miehet saa hakea netistä irtosuhteita, mutta naiset ei- naisten pitää hakea vain parisuhdetta. Miehet saa kusettaa kuvilka, mutta naiset ei Ja Tinderikin toimisi oikein, kun vaan naiset tekisi siellä, mitä miehet haluaa.
Tässä viestissä on perustavaa laatua oleva ajatusvirhe. Ei miehet ole sanomassa naisille miksi niiden pitäisi tai ei pitäisi olla tinderissä. Naiset saa haluta mitä ne haluaa. Miehet haluavat löytää yhden niistä 1% naisista jotka haluaa panna samantien. Loput naiset ei niitä kiinnosta.
Mä itse asiassa sain useamman kerran sitä pillua kun kysyin suoraan kesällä tinderissä ollessani.
Toki usein tulee ne pakitkin, mutta mikä tahansa vastaus on parempi kuin se että nainen on vain hiljaa.
Eli naiset, jos teitä ei kiinnosta käydä "tylsää tavallista keskustelua", niin turha valittaa että miehet rupeavat sitten vähän roisimmalle linjalle.
Mielestäni törkeä linja on toiminut tinderissä paremmin kuin kohtelias
M32