Mitä teit tänään huomisen hyväksi?
Minä tiskasin vaikka en olisi jaksanut, mutta onpahan yksi juttu pois ärsyttämästä huomenna.
Kommentit (19)
Viikkosiivouksen ja otin huomisen vaatteet jo esille.
En mitään. Tosin kuuntelin äsken yhden ensi viikon asiakaan horinoita. Mikä ihme saa ihmisen soittamaan työasioissa sunnuntai-iltana?
Huomiset eväät töihin.
Käyn pesulla ja nukun.
Puhtaus ja kropan ja aivojen lepo on tärkeää huomisen kannalta ja jatkossakin.
En mitään! Ja nyt tämän ketjun myötä tuli fiilis, että olisikohan pitänyt. No, ehkä vilkaisen työkalenteria ja valutan kanisterin täyteen vettä, täällä on huomenna vesikatko.
Toki olen rentoutunut tekemällä pihahommia ja retkeilemällä, siinä on toki viikkoon valmistautumista kerrakseen.
Napitin kokkitakit, silitin essut sekä sivuliinat ja pakkasin ne työkassiin valmiiksi.
Olen opiskellut ja valmistautunut huomiseen luentoon. Kävin ostamassa tiskiainetta, jotta voin huomenna tiskata. Sovin yhden tapaamisen huomiseksi.
Vaatteet kaivettu valmiiksi ja reppu valmis. Ei oikein viitsi aamulla kaivella enää mitään kun pitää herätä 4.20.
Valvonut varmaan ainakin pari yötä niin että alkaa jo kroppa olla ihan sekaisin.
Söin jääkaapin tyhjäksi, niin täytyy huomenna poistua kotoa.
Pesin astiat ja kävelen huomenna pitemmälle kuin roskakatokselle.
T. Tuunari tolkuton.
Paransin mailmaa pysymällä kotona.
Käyn kohta suihkussa että aamulla ei tarvitse.
Tein huomisen oston analyysin. Jälleen tulot kasvavat huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet kaivettu valmiiksi ja reppu valmis. Ei oikein viitsi aamulla kaivella enää mitään kun pitää herätä 4.20.
Onko reppu paskainen Kånken?
Valmistin eväät työpäiväksi.