Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!
Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tosi monelta menee pointti ohi kokonaan.
Miksette miehet tee asiallista aloitetta? Täälläkin on tullut hyviä vinkkejä tinderin käyttöön, joita soveltamalla vois saada vaikka sitä seksiäkin, mutta ette nää kun nämä tasot ja alfat ja topmiehet.
Kannattaako tolla asenteella olla tinderissä? Vai onko se oikeesti sen arvosta että spämmää saman ehdotuksen kaikille ja jos sitten joku arpa voittaa niin hyvä...
Ei toisaalta oo ihmekään että on alfoja ja sitten näitä beta-reppanoita.Naiset kinuaa asiallisia aloitteita jotta niille tulisi miesten huomiosta parempi mieli. Yhtään helpommalla ei pillua sillä tavalla irtoa.
Miesten kannalta 'suora' lähestymistapa taas on paljon parempi. Yksi sadasta naisesta suostuu ja sen lumihiutaleen löytäminen käy nopeammin kun kysyy heti kättelyssä jokaiselta ja siirtyy suoraan seuraavaan. Peräkkäishaku siis.
Naiset alapeukuttavat.
Mutta yläpeukuttavat kun nainen kirjoittaa ettei ole naisten homma tuottaa miehille parempaa mieltä vastaamalla. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
No, ihan samalla tavalla seksiä etsivää miestä ei kiinnosta lässyttää romanttisia juttuja viikkotolkulla tai tarjota naiselle leffaa, illallista ja viiniä. Paremmin seksiä saa kun karsii tuolla heti sellaiset joilta ei saa, tai joita joutuisi liehittelemään loputtomiin ja kenties vielä feikkaamaan että haluaa parisuhteen.
Miksi luulet, että nainen haluaa viettää kanssasi sikaa päivällisellä, jos jelpaat naiselle vain kertapanoksi? Muut miehet ovat semmoista vartrn, kun niiden eteen pitää nähdä vaivaa. Krvän saa vinkkamalkakin, ja sitten sen voi viskata pois, eikä tarvitse enää ajatelka ebempää. Kaltaisesi miehet vsin ovat rasittavia, kun teikäläiset kun joskus seksiä, niin teistä tulee yleensä manvaivoja, eikä teistä pääse eroon. Sen takia kertpanoja knnttaa harrastaa vain oikeiden panomiesten kanssa. Miksi luulet, että naiset hsluaa dinnerille, varsinkaan sinun kanssa. Et ole riityävän kiinnostava tai viehättävä parusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette miehet tee asiallista aloitetta? Täälläkin on tullut hyviä vinkkejä tinderin käyttöön, joita soveltamalla vois saada vaikka sitä seksiäkin, mutta ette nää kun nämä tasot ja alfat ja topmiehet.
Kannattaako tolla asenteella olla tinderissä? Vai onko se oikeesti sen arvosta että spämmää saman ehdotuksen kaikille ja jos sitten joku arpa voittaa niin hyvä...
Ei toisaalta oo ihmekään että on alfoja ja sitten näitä beta-reppanoita.Naiset kinuaa asiallisia aloitteita jotta niille tulisi miesten huomiosta parempi mieli. Yhtään helpommalla ei pillua sillä tavalla irtoa.
Miesten kannalta 'suora' lähestymistapa taas on paljon parempi. Yksi sadasta naisesta suostuu ja sen lumihiutaleen löytäminen käy nopeammin kun kysyy heti kättelyssä jokaiselta ja siirtyy suoraan seuraavaan. Peräkkäishaku siis.
Ok. Eli kuinka monta seksikumppania tavismies saa tällä törkyilylinjalla vaikka puolessa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttavat.
Mutta yläpeukuttavat kun nainen kirjoittaa ettei ole naisten homma tuottaa miehille parempaa mieltä vastaamalla. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
No, ihan samalla tavalla seksiä etsivää miestä ei kiinnosta lässyttää romanttisia juttuja viikkotolkulla tai tarjota naiselle leffaa, illallista ja viiniä. Paremmin seksiä saa kun karsii tuolla heti sellaiset joilta ei saa, tai joita joutuisi liehittelemään loputtomiin ja kenties vielä feikkaamaan että haluaa parisuhteen.
Jos toi toimisi oikeasti, miksi toi olisi aina täällä jankkaamassa äitinsä ikäisten naisten kanssa.
Kuka?
Minä en usko että täällä on miehiä jotka noin toimivat. Luultavasti keksivät koko jutun omasta päästään.
Täällä on miehiä jotka yrittivät lähestyä naisia herasmiesmäisesti, eikä se tuottanut tulosta. Näitä miehiä harmittaa että monet k*sipäistä saavat, koska naisia kiinnostaa ensisijaisesti ulkonäkö ja itsevarmuus eikä herasmiesmäinen käytös.
En hetkeäkään epäile etteikö toimisi, jos ulkonäkö on riittävän hyvä.
Jos ei niin sitten ei toimi. Mutta ei silloin toimi Tinderissä mikään muukaan.
ps. aika moni nainen liittää kuvailuun miehen törkeästä käytöksestä kuvauksen ulkonäöstä (möhömaha, Koff-lippismis, kaljuuntunut, pätkä, tms). Mikä kertoo ettei naisen mielestä mies ole riittävän komea käyttäytyäkseen röyhkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli kuinka monta seksikumppania tavismies saa tällä törkyilylinjalla vaikka puolessa vuodessa?
Tavismies on luultavasti jo swaipattu vasemmalle.
Jos saisi yhden tai jopa kaksi, olisi se hyvä saalis tavismiehelle. Naisena et taida tajuta kuinka haastavaa pelkän seksin saaminen on miehille, elleivät ole sitä kärkikaartia. Lähes kaikki seksisuhteet keskittyvät miesten parhaimmistolle.
Olisi todella kiinnostavaa päästä katsomaan jonkun sellaisen naisen Tinder tiliä, jolla on tämä ongelma. Erityisesti kiinnostaisi nähdä miltä kyseinen nainen näyttää, ja miltä ne seksiä tarjoavat miehet näyttävät.
Eli haen tällä sitä että ovatko nainen ja kyseiset miehet keskimäärin samaa tasoa keskenään, onko nainen korkeampitasoinen kuin ehdottelijat, vai ovatko ehdottelijat kenties naista korkeampitasoisia? Tuon kautta pääsisi tarkemmin perille tästä kyseisestä Tinder dynamiikasta.
JoukoTheMan76 kirjoitti:
Mielestäni aloituksella ei ollut mitään väärään? Laittaisin aloituksen kirjoittajan pois matcheistäni jos nuin tiukkapipoinen on.... Asiallinen aloitus...
T. Jouko
No eipä kumma että viisikymppinen mies sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakko myöntää onhan siellä Puolassa huomattavasti paremman näköisiä miehiä mitä täällä. Voi tehdä tiukkaa vetää jatkoon Hankkija lippistä, ellei lippismieheltä löydy jotain muutakin.
Hei selittäkää joku minulle mikä tämä tinder-aiheisissa keskusteluissa esiintyvä Puola-juttu on?
Alkoi vuosi sitten: "Puolassa on isotissiset ja kauneimmat naiset"
Sama tyyppi jäi Suomen kamaralle jankkaamaan alfoista sekä suosioista.Ei se minnekään Puolaan asti edes päässyt. Kun niille naisille ei riitä se kahvikuppi, siellä ei persaukista nyhväkettä kukaan katsele.
Suurin osa puolalaisnaisista perustaa kuitenki perheen puolalaismiehen kanssa ja siellä on keskipalkka 1540e/kk bruttona....
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella kiinnostavaa päästä katsomaan jonkun sellaisen naisen Tinder tiliä, jolla on tämä ongelma. Erityisesti kiinnostaisi nähdä miltä kyseinen nainen näyttää, ja miltä ne seksiä tarjoavat miehet näyttävät.
Eli haen tällä sitä että ovatko nainen ja kyseiset miehet keskimäärin samaa tasoa keskenään, onko nainen korkeampitasoinen kuin ehdottelijat, vai ovatko ehdottelijat kenties naista korkeampitasoisia? Tuon kautta pääsisi tarkemmin perille tästä kyseisestä Tinder dynamiikasta.
Hep.
Olen parinkin tutun naisen Tinder-tilin nähnyt.
Esim. vähän ylipainoinen tuikitavallinen vajaa nelikymppinen perheenäiti. Tinder-matcheina kolmekymppinen komea ammattufutari joka halusi seksiä, komea toimari joka halusi salasuhdetta, ja vino pino sellaisia keskimääräistä komeampia ja miehekkäämpiä taviksia.
Exä ja tuleva aviomies taviksia, vähän mahakkaita ja tylitajuttomia duunareita. Mukavia heppuja toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Esim. vähän ylipainoinen tuikitavallinen vajaa nelikymppinen perheenäiti. Tinder-matcheina kolmekymppinen komea ammattufutari joka halusi seksiä, komea toimari joka halusi salasuhdetta, ja vino pino sellaisia keskimääräistä komeampia ja miehekkäämpiä taviksia.
Exä ja tuleva aviomies taviksia, vähän mahakkaita ja tylitajuttomia duunareita. Mukavia heppuja toki.
Vastaan sillä oletuksella että et ole trolli:
Hmm, no ainakaan tuossa tapauksessa ei paljon tarvitse ihmetellä miksi kyseinen nainen saa suoria seksiehdotuksia. Mitä muuta ammattilaisurheilijamies haluaisi nelikymppisestä tavis perheenäidistä, kuin seksiä?
Kysymys oli retorinen: ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin sanonut tän jossain muussa keskustelussa, mutta kerrataan:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- juuri minua kiinnostavat tavismiehet (top 10-20%)
- ei juuri minua kiinnostavat tavismiehet (alle top 10-20%, yli bottom 20%)
- friikit (bottom 20%)Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Väännän vielä rautalangasta:
Ei saa valittaa että naisia ei kiinnosta, kun itseäkään ei kiinnosta. Minähän kirjoitin, että jos joku minkänäköinen tai minkälainen mies tahansa aloittaa viestin jollain seksiehdotuksella, juttu jää siihen.
Ja olisin ollut avoimin mielin monenlaisten miesten suhteen, en minä ulkonäön/työn/pituuden takia ole sitä mahdollisuutta antamatta, vaan tuon, että koko homma tyritään ekaan lauseeseen.
Miehillä tuntuu olevan joku ihme ajansäästökikka tuo, että testataan kaikkiin tuo "onks takaapäi hyvä" alotus ja se ken lähtee niin lähtee. Ja tulkaa vaan paasaamaan, että kyllä joku on tohon lähtenyt!! Sitten on, mutta minä en ja varmaan muutama muukin ei.Jotenkin olet todella pää puskassa, kun et edes lue tekstiäni ja tulet paasaamaan jotain "top1%" ja "noin käy" .
Tavoitteletkohan itse katkerana jotain semmoista seuraa, joihin vaikka ikäsi puolesta ei realistisesti ole mahkuja, niin se ärsyttää ja turhauttaa ja koet ettet ole tarpeeksi hyvä ? Vai provoatko tahallaan?
Ja jokainen mies josta tuntuu ettei tinderissä tai muualla netissä saa yhteyttä naisiin saa osoittaa syyttävällä sormella näitä "kokeilija" miehiä. He kun ovat yksi syy miksi naiset kaikkoaa sieltä ja ei otava vakavasti nettideittailua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on savannisuonikas? google ei tietänyt moista sanaa ollenkaan.
Mikä v i t u n TIETÄNYT?! Idari🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Vastaan sillä oletuksella että et ole trolli:
Hmm, no ainakaan tuossa tapauksessa ei paljon tarvitse ihmetellä miksi kyseinen nainen saa suoria seksiehdotuksia. Mitä muuta ammattilaisurheilijamies haluaisi nelikymppisestä tavis perheenäidistä, kuin seksiä?
Kysymys oli retorinen: ei mitään.
Sellainen seuraus tuolla oli että ko. nainen nosti hyväksi aikaa rimaa miesten suhteen. Käytös muuttui saman tien. Etsi selkeästi uutta miestä, mutta alkoikin ignooraamaan tavikset ja katselemaan porukan karismaattisia johtajamiehiä jotka tarinoivat muille uudesta Teslasta ja firman kuvioista.
Kesti hyvän akaa että alkoi taas katselemaan taviksia. Sitten löytyi nykyinen mies, on muistaakseni kokki ja vähän ylipainoinen tavis. Mukava heppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ennenkin sanonut tän jossain muussa keskustelussa, mutta kerrataan:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- juuri minua kiinnostavat tavismiehet (top 10-20%)
- ei juuri minua kiinnostavat tavismiehet (alle top 10-20%, yli bottom 20%)
- friikit (bottom 20%)Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Väännän vielä rautalangasta:
Ei saa valittaa että naisia ei kiinnosta, kun itseäkään ei kiinnosta. Minähän kirjoitin, että jos joku minkänäköinen tai minkälainen mies tahansa aloittaa viestin jollain seksiehdotuksella, juttu jää siihen.
Ja olisin ollut avoimin mielin monenlaisten miesten suhteen, en minä ulkonäön/työn/pituuden takia ole sitä mahdollisuutta antamatta, vaan tuon, että koko homma tyritään ekaan lauseeseen.
Miehillä tuntuu olevan joku ihme ajansäästökikka tuo, että testataan kaikkiin tuo "onks takaapäi hyvä" alotus ja se ken lähtee niin lähtee. Ja tulkaa vaan paasaamaan, että kyllä joku on tohon lähtenyt!! Sitten on, mutta minä en ja varmaan muutama muukin ei.Jotenkin olet todella pää puskassa, kun et edes lue tekstiäni ja tulet paasaamaan jotain "top1%" ja "noin käy" .
Tavoitteletkohan itse katkerana jotain semmoista seuraa, joihin vaikka ikäsi puolesta ei realistisesti ole mahkuja, niin se ärsyttää ja turhauttaa ja koet ettet ole tarpeeksi hyvä ? Vai provoatko tahallaan?Ja jokainen mies josta tuntuu ettei tinderissä tai muualla netissä saa yhteyttä naisiin saa osoittaa syyttävällä sormella näitä "kokeilija" miehiä. He kun ovat yksi syy miksi naiset kaikkoaa sieltä ja ei otava vakavasti nettideittailua.
Heh.
Päin vastoin, me kiitämme niitä kokeilijamiehiä.
Tavismiehet swaipataan vasemmalle joka tapauksessa. Parempi meidän kanaltamme kun ette saa komistuksilta haluamaanne keskitsemistä ja liehittelyä, niin poistutte Tinderistä ja alatte hakemaan seuraa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on savannisuonikas? google ei tietänyt moista sanaa ollenkaan.
Tummaihoisen miehen sukupuolielin.
Omituista miten ei ole missään google löytänyt sanaa.
Ja oliko tämä törkeä mies sitten tumma? Vai olisko sillä ollut tumma kaveri?
Taisi olla vain Pertti-Persu-käteenvetäjä, joka yritti olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismies on luultavasti jo swaipattu vasemmalle.
Jos saisi yhden tai jopa kaksi, olisi se hyvä saalis tavismiehelle. Naisena et taida tajuta kuinka haastavaa pelkän seksin saaminen on miehille, elleivät ole sitä kärkikaartia. Lähes kaikki seksisuhteet keskittyvät miesten parhaimmistolle.
Jos seksin saaminen on tavalliselle miehelle noin haastavaa ja vaikeaa, niin mitä järkeä on sabotoida mahdollisuuksiaan vielä lisää törkyilemällä tuntemattomille naisille Tinderissä? Jos nainen ei kiinnostu vastaamaan asialliseen viestiisi, ei hän sulle haarojaan levitä, vaikka törkeilisit. Toisaalta taas niistä naisista, jotka törkeilemällä karkoitat, olisi pari voinut lämmetä, jos olisit vaivautunut kohtelemaan heitä kuin ihmistä edes jonkun aikaa.
Ja se yksi sadasta lumihiutale, jonka törkyilystäsi huolimatta onnistuit sänkyysi saamaan, tuskin sinusta sen takia ensisijaisesti kiinnostui, että kohtelit häntä p*llutelineenä ihmisen sijaan. Olihan hän mätsännyt sinut jo ennen kuin tiesi rumista käytöstavoistasi mitään.
Veikkaan että fiksummalla käytöksellä se seksin saaminenkin voisi olla edes vähän helpompaa. Mutta jos ja kun olet kerran valinnut perseilytaktiikan, niin ei ehkä kannata jatkossa kitistä siitä, kuinka haastavaa se teille tavismiehille on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Olisi kiinnostavaa tietää enemmän näiden naisten ikäjakaumasta. Tilastommisesti suurin osa 25-30 vuotiaista löytää nykyään aviopuolison Tinderissä. Onko nämä taso-ongelmat ja matchien saamattomuudet ja k*sipäämiehet enemmän 30+ ikäisten ongelma? Itse en tunnista ongelmaa, löysin vakavan suhteen Tinderistä 29-vuotiaana (mies vuotta nuorempi) ja molemmat olemme sellaisia mukiinmeneviä taviksia varmaan muiden mielestä😅 suurin osa kavereista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Olisi kiinnostavaa tietää enemmän näiden naisten ikäjakaumasta. Tilastommisesti suurin osa 25-30 vuotiaista löytää nykyään aviopuolison Tinderissä. Onko nämä taso-ongelmat ja matchien saamattomuudet ja k*sipäämiehet enemmän 30+ ikäisten ongelma? Itse en tunnista ongelmaa, löysin vakavan suhteen Tinderistä 29-vuotiaana (mies vuotta nuorempi) ja molemmat olemme sellaisia mukiinmeneviä taviksia varmaan muiden mielestä😅 suurin osa kavereista myös.
Samaa mietin. Onkohan vanhemmilla ihmisillä ongelmana vaan kadotetun nuoruuden etsiminen ja omanikäiset ei kelpaa (puolin ja toisin)?
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttavat.
Jos toi toimisi oikeasti, miksi toi olisi aina täällä jankkaamassa äitinsä ikäisten naisten kanssa.
Kuka?
Minä en usko että täällä on miehiä jotka noin toimivat. Luultavasti keksivät koko jutun omasta päästään.
Täällä on miehiä jotka yrittivät lähestyä naisia herasmiesmäisesti, eikä se tuottanut tulosta. Näitä miehiä harmittaa että monet k*sipäistä saavat, koska naisia kiinnostaa ensisijaisesti ulkonäkö ja itsevarmuus eikä herasmiesmäinen käytös.
En hetkeäkään epäile etteikö toimisi, jos ulkonäkö on riittävän hyvä.
Jos ei niin sitten ei toimi. Mutta ei silloin toimi Tinderissä mikään muukaan.
ps. aika moni nainen liittää kuvailuun miehen törkeästä käytöksestä kuvauksen ulkonäöstä (möhömaha, Koff-lippismis, kaljuuntunut, pätkä, tms). Mikä kertoo ettei naisen mielestä mies ole riittävän komea käyttäytyäkseen röyhkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itse asiassa sain useamman kerran sitä pillua kun kysyin suoraan kesällä tinderissä ollessani.
Toki usein tulee ne pakitkin, mutta mikä tahansa vastaus on parempi kuin se että nainen on vain hiljaa.Eli naiset, jos teitä ei kiinnosta käydä "tylsää tavallista keskustelua", niin turha valittaa että miehet rupeavat sitten vähän roisimmalle linjalle.
Mielestäni törkeä linja on toiminut tinderissä paremmin kuin kohtelias
M32
Miksi mikä tahansa vastaus naiselta on mielestäsi parempi kuin jos nainen on vain hiljaa? Mitä sinä hyödyt siitä, että suurin osa naisista haukkuu sinut tökerön käytöksesi takia verrattuna siihen, että nainen ei vastaa viestiisi lainkaan? Ja miksi ylipäätään se, että ei vastaa täysin tuntemattoman ihmisen viestiin, on mielestäsi niin kauheaa ja epäkohteliasta, että päätät kostaa sen kollektiivisesti kaikille naisille alkamalla törkeäksi heti kättelyssä?
Henkilökohtaisesti pistin pillit pussiin Tinderin suhteen juuri sinun kaltaistesi törkeilijöiden takia. Minua olisi kiinnostunut juuri ne "tylsät ja tavalliset" keskustelut, mutta kokemukseni mukaan valitettavan harva mies vaikutti sellaisista kiinnostuneelta. Suurin osa mätseistä ei viestitellyt minulle mitään eikä vastannut minun viestittely-yrityksiini. Loput melkein sitten menivät viimeistään parin viestin jälkeen suorien panoehdotusten linjalle. Olin Tinderissä reilun vuoden enkä päässyt kuin pari kertaa edes treffeille.
Voi siinä voittaa sen että pääsee yhdellä viestillä useamman naisen tietoon kun nainen laittaa ss kavereille. Positiivista se huomio ei ole mutta sillä ei ilmeisesti ole väliä.
Kaalimatoon siitä. Nykyään voi tilata äänellä varustettuja imuröörejä. Liukkaria sekaan ja menoksi.