Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!
Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen törkeä siksi, koska kohteliaalla keskustelulla ei saa vastauksia.
Törkyviesteillä saa, usein negatiivisia viestejä takaisin, mutta joskus silti tärppää.
Joten törkyviestit ovat parempi kuin kohteliaat. Naisten oma vika kun matchaavat mutta eivät vastaa tavalliseen keskusteluun.
M32
Tavallinen keskustelu:
- moi
- moi
- (mies) mitä haet täältä?
- (nainen) parisuhdetta
- (mies) anna pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkyviesteillä saa, usein negatiivisia viestejä takaisin, mutta joskus silti tärppää.
Joten törkyviestit ovat parempi kuin kohteliaat. Naisten oma vika kun matchaavat mutta eivät vastaa tavalliseen keskusteluun.
M32
Tavallinen keskustelu:
- moi
- moi
- (mies) mitä haet täältä?
- (nainen) parisuhdetta
- (mies) anna pillua
Minun saamista "keskustelun" aloituksista oli
Mies: koska päivä kahvit (silmän isku)
Mies: huhuu
Mies: huhuu
Se varmaan on myös sitä mieltä että nirsot naiset ei vastaa sen viesteihin.
Oon ennenkin sanonut tän jossain muussa keskustelussa, mutta kerrataan:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.
Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.
Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.
Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.
Vierailija kirjoitti:
M32
Kysyin yhdeltä tyypiltä joka ehdotti ekassa viestissä seksiä, että toimiiko toi tai lähteekö joku tohon. Kuulemma tarkotus vaan provota mikä tahansa vastaus, kun "naiset ei ikinä vastaa"
No kerron sulle, ettei vastaa kyllä kaikki miehetkään tai keskustele muuta, kuin näitä saiskospillua-viestejä.
Syynä nimenomaan toi, että ei itseäkään kiinnosta tarpeeksi ja voihan sitä kokeilla saisko, mut jos ei saa niin ei se mitään, ehkä joltain muulta saa.
Muutenkin jos valitetaan ettei tinderissä onnista, niin lähetään ihan perusasioista.
Onko kuvat semmosia että niistä näkee minkä näköinen olet, hyvässä valossa otettu ja hymy naamalla. Vai onko v 2005 otettu pikselimössö aurinkolasit päässä ja keskari pystyssä.
Profiiliteksti? Jotain muuta kuin "ei tosikoille ;)"
Ikähaarukka? Jos oot itse 37 v ja ikähaarukka 18-25v ni ei ole ihme ettei natsaa.
Jos etsit pelkkää seksiseuraa, sano suoraan mitä haluat, mutta lue vaikka joku sosiaalisten taitojen opas tai katso aiheesta youtubevideo.
Kokeile mitä saa, kun tekee jotain asialle vs mitä saa kun ei tee mitään.
Tai sitten jatkaa samalla linjalla kun tähänkin asti, mut sit ei saa valittaa.
Jos miehet ja naiset aloittais keskustelun yhtä usein, niin en usko että siinä oisko kovinkaan suurta eroa kuinka paljonkos sitä törkyä tulis.
Ainakaan mitä itellä on tullut vastaan, siis ylipäänsä, niin ei naiset oo kyllä yhtään sen hienotunteisempia lähestymisissään kuin miehetkään. Eritoten jos nainen on vanhempi, niin ihan samalla tavalla ne kopeloi kuin miehetkin nuorempiaan
En voi ymmärtää miehiä jotka käyttäytyy noin. Itsellä ei tulisi mieleenkaan lähettää törkeitä viestejä. No, tuollaista puhetta ei harrasteta minun kaveripiireissä muutenkaan eikä sitä suvaita. Aatemaailmasta tässä on kysymys.
Hakee seuraa panosovelluksesta ja vikisee kun saa panoehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
M32
Vahvasti tämä. Törkeät jutut toimii ainakin itsellä todella paljon paremmin kuin tylsä arkinen jutustelu. Toki moni nainen poistaa mut, mutta moni myös lähtee mukaan niihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät koskaan tule tajuamaan Tinderin logiikkaa, koska he ajatteleva kaikkea vain oman itsensä kautta.
Miesten ja naisten kysyntä parisuhteeseen on osapuilleen sama.
Se että naiset saavat 10x enemmän matcheja ja 100x enemmän viestejä selittyy sillä että miehille kelpaa seksi. Tällöin se ylikysyntä miehiin verrattuna on seksikysyntää.
Koska naiset eivät osaa ajatella mitään joukkojan tai kokonaisuuksien kautta, he kuvittelevat että oho olenpas suosittu, valkkaan tietysti parhaan. Mutta kun silä parhaalla on paljon naismatcheja ja sinä olet vain yksi monista. Lähes 100% varmuudella et suinkaan paras mitä tämä mies voisi saada kun ottaa huomioon myös livemahdollisuudet.
= seksi kelpaa, eikä juuri sinuun panosteta vaan heti asiaan tai jäädään yrittämään sitä hottista jonka kanssa leikitään soidinmenoja viikko- ja kuukausitolkulla.
Mistä tiedät tämän? Et mistään, sinä oletat näin. Tämä on taas tätä mansplainingiä. Aliarvioit baisia ja heidän älykkyytensä.
Edelleen-
1) Miehiä on Tinderisdä 4 miestä yhtä naista kohti, sama muissa nettideiteisdä. Suhdeluku on sama myös livenä, koska miehiä on enemmän kuin naisia, ja miehissä on paljon enemmän , kuin naisissa epäkelpoja yksiöitä
2) Miksi pitäisi mätsätä, livenä tai netisdä mies, josta en naisena pidä? Et sinäkään mätsää läskiä tai yh:ta?
3) Tiedätkö, että naisetkin saattaa haluta vain seksiä. Oho wau, nuinkö? Mikä siihen on parempu, kuin pelimies, joka on komea, osaa kohdella naista hyvin, ja osaa h8mmat- sekä sångyssä, ertä sen ulkopuolelka- ei jää perään ruikurramaab, kuten joku tavis jää.Naiset yläpeukuttavat tekstiäsi nyt.
Mutta sitten alkaa womansplaining kun joku mies huomauttaa että kyllä kyllä, mutta tuohan tarkoittaa ettei se sinun tavisaviomiehesi ole silmissäsi haluttavin mies, vaan puhtaasti seksiin ottaisit sen komeamman ja taitavamman pelimiehen.
Huomaa, että on sellainen ihminen vauhdissa joka ei tiedä naisten s*ksimieltymyksistä mitään. Naiset jos jotkut tietävät, ettei taidot sängyssä ja komeus kulje käsi kädessä. Liian usein on kuullut siitä miten hyvännäköiset miehet ovat sängyssä itsekkäitä ja suoraan sanottuna huonoja koska ei edes tarvitse yrittää kun silti saa seuraa. Omakohtaisia kokemuksia ei ole, toki olen komeiden miesten kanssa ollut mutta komeus on katsojan silmissä. Ei he mitään malleja ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
M32
Ehkä sakeinta tuubaa mitää oon eläessäni kuullut. Mutta hei, you do you, jos sillä jotain tyhjäpäitä saat niin kiva. Yksikään täysjärkinen nainen ei tuollaiseen lähde niin ehkä tosiaan löydät tuolla tasoistasi seuraa😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät koskaan tule tajuamaan Tinderin logiikkaa, koska he ajatteleva kaikkea vain oman itsensä kautta.
Se että naiset saavat 10x enemmän matcheja ja 100x enemmän viestejä selittyy sillä että miehille kelpaa seksi. Tällöin se ylikysyntä miehiin verrattuna on seksikysyntää.
Koska naiset eivät osaa ajatella mitään joukkojan tai kokonaisuuksien kautta, he kuvittelevat että oho olenpas suosittu, valkkaan tietysti parhaan. Mutta kun silä parhaalla on paljon naismatcheja ja sinä olet vain yksi monista. Lähes 100% varmuudella et suinkaan paras mitä tämä mies voisi saada kun ottaa huomioon myös livemahdollisuudet.
= seksi kelpaa, eikä juuri sinuun panosteta vaan heti asiaan tai jäädään yrittämään sitä hottista jonka kanssa leikitään soidinmenoja viikko- ja kuukausitolkulla.
Kuule ihan jokainen Tinderiä kokeillut nainen tietää että se on miesh*roja täynnä joille kelpaa ihan mikä tahansa reikä. Ihan se on jo normaalissakin elämässä tullut selväksi. Siellä on lukuisia naisiakin jotka käytt miehiä vain siihen yhteen asiaan. Mistä tulee tämä pinttynyt kuvitelma että kaikki naiset jäävät itkemään jonkun alfan perään vaikka mieshän siinä kuviossa on se helppo ja ei "parisuhdematskua"?
Noita naisia on, mutta ovat harvassa.
Valtava enemmistö naisista on luontaisesti alistuvia, ja heihin on kodattu ajatus alfan haaremissa olemisesta. Alfa ehkä haluttaisiin omaksi, mutta alfakokemuskin kelpaa.
No mitä sä sit itket? Jos kerta halu alfojen alistettavana olemiseen on koodattu naisen perimään, niin sittenhän naiset saavat sitä parasta tai toisiksi parasta tykkäämällä vain niistä. Ilmeisesti nämä alfat ovat kuitenkin eri henkilöitä jotka ensimmäisessä viestissä kysyy "annatsäp*lluu??", sillä nämä kyselijät eivät useimmiten saa.
Taas kerran törmätään samaan asiaan.
Te naiset ette osaa nähdä kuin oman itsenne.
Sinä mietit ettei useimmiten anna p*llun kyselijälle.
Oikea tapa nähdä asia on että nämä miehet kysyvät lukuisilta naisilta, ja riittävän moni antaa.
No sille mä en voi mitään, enkä ota siitä mitään kollektiivista naissyyllisyyttä harteilleni. Hulluja ja friikkejä on kaikissa ihmisryhmissä.
Törkeitä miehiä riittää tinderissä niin kauan kuin te annatte niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tämän? Et mistään, sinä oletat näin. Tämä on taas tätä mansplainingiä. Aliarvioit baisia ja heidän älykkyytensä.
Edelleen-
1) Miehiä on Tinderisdä 4 miestä yhtä naista kohti, sama muissa nettideiteisdä. Suhdeluku on sama myös livenä, koska miehiä on enemmän kuin naisia, ja miehissä on paljon enemmän , kuin naisissa epäkelpoja yksiöitä
2) Miksi pitäisi mätsätä, livenä tai netisdä mies, josta en naisena pidä? Et sinäkään mätsää läskiä tai yh:ta?
3) Tiedätkö, että naisetkin saattaa haluta vain seksiä. Oho wau, nuinkö? Mikä siihen on parempu, kuin pelimies, joka on komea, osaa kohdella naista hyvin, ja osaa h8mmat- sekä sångyssä, ertä sen ulkopuolelka- ei jää perään ruikurramaab, kuten joku tavis jää.
Joku joskus teki täällä hyvän listauksen asioista, joista miehet jatkuvasti urputtaa sinkkunaisten kohdalla. Siellä oli muun muassa toistuvasti esille tulevat, että naisella on lapsia, lemmikkejä, tatuointeja, ylipainoa, vääränlainen tukkatyyli ja epäseksikkäät vaatteet. Loppujen lopuksi jäi vain hyvin pieni prosentti aidosti kiinnostavia naisia jäljelle, eli miehet etsii yksisarvista. Naisia on muutenkin vähemmän kuin miehiä ja silti miehillä on omasta mielestään varaa esittää ihan hölmöjä vaatimuksia, samalla kun he itse yleensä ovat jotain alle keskitason niin älyllisesti kuin ulkonäöllisesti.
Eikä siinä mitään, edelleen jokainen saa vaatia mitä haluaa, mutta se että muka naiset on nirsoja ja miesten vaatimukset kohtuullisia? Salli mun nauraa. Naiset etsivät lähinnä ihan tavallista, normaalia tervepäistä miestä, saman ikäistä ja samassa elämänvaiheessa olevaa. Mutta sellaisen löytyminen on yllättävän vaikeaa.
Aika monet naisetkin elää nykyään kaksoiselämää, jossa ei parhaille naisystävillekään saati sitten aviomiehelle kerrotta kaikkea. Sinänsä tämä ei ole naisten seksuaalisen vapautumisen myötä mikään ihme, mutta tuntuu että aika monet naisetkin on ihan ulkona siitä mitä kanssasisaret oikein harrastaa. Ei naisille ole yhtään sen helpompaa hallita seksuaalisia mielihalujaan kuin miehellä. Ei Tinderin suosio ole tullut tyhjästä, ja siellä viestittelykin on kehittynyt Tinderin kantisten ehdoilla. Satunnainen kävijä, joka ei ole Tinder kultuurissa sisällä, saattaa sen suoraviivaisuutta hätkähtää. Vähän sama kuin jos bordellin julkisivuna olisi "tavallinen" kahvila ja kun eksyisit sinne rupeaisit ihmettelemään mitä kumman juttuja siellä kahvilassa kuuleekaan. Suomessa ei tosin tarvita bordelleja, kun täällä sujuu seksi vaihdannallakin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Vahvasti tämä. Törkeät jutut toimii ainakin itsellä todella paljon paremmin kuin tylsä arkinen jutustelu. Toki moni nainen poistaa mut, mutta moni myös lähtee mukaan niihin juttuihin.
No toki jos on niin epätoivoinen, että mikä tahansa viesti naiselta on plussaa, niin sitten ymmärrän tämän😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Kysyin yhdeltä tyypiltä joka ehdotti ekassa viestissä seksiä, että toimiiko toi tai lähteekö joku tohon. Kuulemma tarkotus vaan provota mikä tahansa vastaus, kun "naiset ei ikinä vastaa"
No kerron sulle, ettei vastaa kyllä kaikki miehetkään tai keskustele muuta, kuin näitä saiskospillua-viestejä.
Syynä nimenomaan toi, että ei itseäkään kiinnosta tarpeeksi ja voihan sitä kokeilla saisko, mut jos ei saa niin ei se mitään, ehkä joltain muulta saa.Muutenkin jos valitetaan ettei tinderissä onnista, niin lähetään ihan perusasioista.
Onko kuvat semmosia että niistä näkee minkä näköinen olet, hyvässä valossa otettu ja hymy naamalla. Vai onko v 2005 otettu pikselimössö aurinkolasit päässä ja keskari pystyssä.
Profiiliteksti? Jotain muuta kuin "ei tosikoille ;)"
Ikähaarukka? Jos oot itse 37 v ja ikähaarukka 18-25v ni ei ole ihme ettei natsaa.Jos etsit pelkkää seksiseuraa, sano suoraan mitä haluat, mutta lue vaikka joku sosiaalisten taitojen opas tai katso aiheesta youtubevideo.
Kokeile mitä saa, kun tekee jotain asialle vs mitä saa kun ei tee mitään.Tai sitten jatkaa samalla linjalla kun tähänkin asti, mut sit ei saa valittaa.
Mä itse asiassa sain useamman kerran sitä pillua kun kysyin suoraan kesällä tinderissä ollessani.
Toki usein tulee ne pakitkin, mutta mikä tahansa vastaus on parempi kuin se että nainen on vain hiljaa.Eli naiset, jos teitä ei kiinnosta käydä "tylsää tavallista keskustelua", niin turha valittaa että miehet rupeavat sitten vähän roisimmalle linjalle.
Mielestäni törkeä linja on toiminut tinderissä paremmin kuin kohtelias
M32
Mikä tahansa vastaus on parempi kun että nainen on hiljaa?😅 Varsinainen naistenmies siellä.
Vierailija kirjoitti:
Toi "top-miehet sitä ja top miehet tätä" - asenteella ei kannata edes yrittää. Kuppi puoliks tyhjä-meiningillä tulee harvoin mistään mitään.
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Mä oon just siinä kategoriassa, että ei oo mitään menetettävää, muttei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Sain tinderissä just noita "kahvit sun luona stringeissä?"- alotuksia mitkä nyt tietenkin johti matchin poistoon ja sit tää top-miesajattelu kiertää.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Mutta ehkä tää ongelma ei oo missään topmiehissä, vaan siinä että kiinnostaako teitä tavismiehiä ittekään sitten tarpeeksi?
Ja huom, en ole kenenkään suorasukaisiin ehdotteluihin lähtenyt mukaan, vaikka olisi ollut komeakin.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.
Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- juuri minua kiinnostavat tavismiehet (top 10-20%)
- ei juuri minua kiinnostavat tavismiehet (alle top 10-20%, yli bottom 20%)
- friikit (bottom 20%)
Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan jokainen Tinderiä kokeillut nainen tietää että se on miesh*roja täynnä joille kelpaa ihan mikä tahansa reikä. Ihan se on jo normaalissakin elämässä tullut selväksi. Siellä on lukuisia naisiakin jotka käytt miehiä vain siihen yhteen asiaan. Mistä tulee tämä pinttynyt kuvitelma että kaikki naiset jäävät itkemään jonkun alfan perään vaikka mieshän siinä kuviossa on se helppo ja ei "parisuhdematskua"?
Noita naisia on, mutta ovat harvassa.
Valtava enemmistö naisista on luontaisesti alistuvia, ja heihin on kodattu ajatus alfan haaremissa olemisesta. Alfa ehkä haluttaisiin omaksi, mutta alfakokemuskin kelpaa.
No mitä sä sit itket? Jos kerta halu alfojen alistettavana olemiseen on koodattu naisen perimään, niin sittenhän naiset saavat sitä parasta tai toisiksi parasta tykkäämällä vain niistä. Ilmeisesti nämä alfat ovat kuitenkin eri henkilöitä jotka ensimmäisessä viestissä kysyy "annatsäp*lluu??", sillä nämä kyselijät eivät useimmiten saa.
Taas kerran törmätään samaan asiaan.
Te naiset ette osaa nähdä kuin oman itsenne.
Sinä mietit ettei useimmiten anna p*llun kyselijälle.
Oikea tapa nähdä asia on että nämä miehet kysyvät lukuisilta naisilta, ja riittävän moni antaa.
Niin , sinä jacmuut miehethän olette altruitisteja ja ajattelette vain naisten parasta....eikun ....pllun saamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se ei ole se ongelma teidän "ei-topmiesten" tinderöinnissä.Itse olen semmonen keskiverto 30+ nainen, en oo miesten mieleen koskaan ollut erityisemmin. Kuvista näkee etten ole hoikka ja ei oo pitkät hiukset ja oon tosi tavan talliainen muutenkin.
Ei ole tarkoitus vähätellä itseäni, mutta en ole niin hyvännäköinen, että jos minut saa matchiksi niin laitetaan kaikki peliin ja viitsittäisi laittaa vaikka rahaa treffeihin. Mä oon siinä laarissa, et kun kaikilta kysyy niin joltain saa. Olisi moni seksinettijä varmaan saanut minultakin, jos olisi vaikka kertonut asiansa ja mitä haluaa, itse ehdottanut aikaa ja paikkaa ja tarjonnut bisset.Vertailun vuoksi:
Tunnen yhden oikeasti todella kauniin nuoren naisen, pitkät paksut hiukset, hoikka, silarit you name it kyllä on kysyntää. Kuulemma yhtä ainutta törkeää "otaks poskee jos haen sut nyt ajelulle"-aloitusta ei ole tullut. Miehet vie ravintolaan syömään, teatteriin, tekemään jotain. Ovat valmiita panostamaan eivätkä halua mokata, kun näköjään ikä ja ulkonäkö ne millä on väliä.Ja ei, en ole katkera ja mulle on ihan ok olla mikä olen.
Itsellä kokemusta tinderistä 27-32v, 30 kun tuli mittariin niin matchit väheni puolella. Ehkä toikin kandeis realistisesti tsekkaa.Miehenä en epäile kertomustasi.
Paitsi, se yksi asia.
Mitä tasoa ne miehet olivat joille annoit sydäntä? Naiset usein jakavat miehet seuraavasti:
- top 1% alfat
- juuri minua kiinnostavat tavismiehet (top 10-20%)
- ei juuri minua kiinnostavat tavismiehet (alle top 10-20%, yli bottom 20%)
- friikit (bottom 20%)Jos sinä olet taviskategoriassa siinä alemmassa päässä ja matchisi taviskategorian yläpäässä niin kyllä, noin käy.
Edelleen- Tinderissä on miehiä suhteessa naisiin 4:1. Et sinäkään mätsäå tai lähde treffeille läskin naisen kanssa. Miksi minun naisena pitäisi mätsätä / lähteä treffeille miehen kanssa, jota en halua panna? MYÖS MEILLÄ NAISILLA ON OIKEUS VALKATA MIEHIÄ ULKONÄÖN PERUSTEELLA JA ME OLEMME REHELLISIÄ, PÄINVADTOIN KUIN TE MIEHET, JOTKA MÄTSÄÅTTE KAIKKI!!!! MIKSI SINULLE EI TÄMÄ ASIA MENE JAKELUUN, VAAN JANKKAAT TUOTA SAMAA SCHEEBAA. EN IHMETTELE, MIKSI SINULLA EI FLAXI KÄY, KUKAAN EI JAKSAISI KUUNNELLA SINUA, KUN OLET KUIN LEVY, JOKA ON JUMITTUNUT PAIKOILLEEN!
Minun ei siis tarvitse potea huonoa jos kohtelen miehiä huonosti ja valehtelen. He sen ansaitsevat kun muutkin miehet kohtelee naisia huonosti ja valehtelee.