Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!
Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 5 mätsiä joiden kanssa jutellut, eikä kukaan puhu seksistä!!
Yhden kanssa viikon jo jutellut, mutta hän onkin kiltti ja hieman ujo, romanttinen pitkätukka 😍
Joo, jotkut osaavat kirjoittaa nätisti. Sitten kun tavataan, niin eivät osaa pitää näppejään irti. Tähän ei näköjään edes vaikuta se, miten mä pukeudun tai viitsinkö edes meikata. Ihan koulutettuja miehiä tapailen. Seksiä olisi tarjolla vaikka joka illalle. Ilmeisesti jokin mun ulkomuodossa aiheuttaa tämän välittömän reaktion.
Tuttua! Ja itse kun en ole hakemassa yhdenillajuttua tai seksiseuraa, eikä ole aikomustakaan ryhtyä ensimmäisillä treffeillä mihinkään fyysiseen, niin toisia treffejä ei sitten ikinä tulekaan. Yritä siinä sitten tutustua ihmisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan tähän.
Itse puhun ja käyttäydyn aina asiallisesti ja saan silti pakit joko ennen tai treffien jälkeen.
Monesti on käynyt mielessä, että pitäisi itsekin muuttaa tyyliä ja alkaa etsimään pelkkää seksiä koska sekin on ehkä parempi kun tämä että ei saa parisuhdetta eikä seksiä.
Saat pakit usein ennen treffejä? Mitä arvelet syyksi?
Liika asiallisuus ja varovaisuus.
Kipinät eivät sinkoile.
Jos haluaa olla 100% varma ettei loukkaa naista tai etene liian nopeasti, on 100% varmaa ettei nainen syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa viikon jo jutellut, mutta hän onkin kiltti ja hieman ujo, romanttinen pitkätukka 😍
Joo, jotkut osaavat kirjoittaa nätisti. Sitten kun tavataan, niin eivät osaa pitää näppejään irti. Tähän ei näköjään edes vaikuta se, miten mä pukeudun tai viitsinkö edes meikata. Ihan koulutettuja miehiä tapailen. Seksiä olisi tarjolla vaikka joka illalle. Ilmeisesti jokin mun ulkomuodossa aiheuttaa tämän välittömän reaktion.
Te naiset aina kuvittelette että koko maailma pyörii teidän ympärillänne, että se on just sinä jolle käy näin.
Ne miehet haluavat seksiä.
Kuten aina, naiset valkkaavat Tinderissä komeimpia miehiä joita saavat, eli yli oman tasonsa. Kelpaat näille miehille koska he haluavat seksiä.
Ei se ole sen monimutkaisempi asia.
Vierailija kirjoitti:
98% naisista ei matsaisi Tinderissä oman miehensä kanssa, koska pitävät niin "kovaa tasoa"
Tämä x 1000.
Moni nainenhan sanoo ihan suoraan ettei heti syttynyt miehensä ulkonäöstä (mies ei ollut top 10%).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ei antais nii helpolla niin miehetkin kunnioittaisi ja tekis töitä naisten eteen mut nykyisin mummo ikäisetkin retostelee per seen jakamisella ja nakukuvilla. Vaadi siinä sit itselle kunnioitusta kun lor tto lauma pilannut kaiken.
Aivan. Logiikkaasi jatkaakseni totean, että onkin tullut jo korkea aika miesten alkaa vahtia toinen toisiaan ja etenkin toistensa seksuaalikäyttäytymistä, niin että mahdollisimman moni mies säästyisi tällaisilta lo rttolaumoilta ja niiden lieveilmiöiltä. On miesten itsensä velvollisuus harjoittaa itsekuria ollakseen lankeamatta, ja vielä vankemmin varjella veljiensä turmeltumattomuutta. Etenkin niitä miehiä, joita naisten kanssa kerta toisensa jälkeen lykästää, pitäisi alkaa vahtia ja tarpeen vaatiessa rangaista ankarasti.
Jos kukaan mies ei suostu seksiin, eivät naiset voi lo rtt oilla.
Oikeastaan miehet voisivat alkaa verhoutua koko pään ja vartalon peittäviin kaapuasuihin, pysytellä enimmäkseen kotona ja etenkin pysyä poissa yökerhoista yms. Ennen kaikkea miesten tulee pitää katseensa koko ajan alaspäin luotuna, jotta yksikään lo rtto ei hänen katsettaan tavoita.
En tiedä kuka olet, mutta pelastit päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarjoaa jännämiehille todella hyvän pelimestan.
Täälläki nää naiset jotka kertoo näitä tarinoita huonosti käyttäytyviä miehiä on aluks laittanu vasemmalle sen silmälasipäisen pöllön näkösen kilttiksen ja oikealle sen jolla on muskelit, parta ja ruskeat silmät.
Sit ne ihmettelee miks se mies oli sellanen tai ei alkanukaan niille aviomieheks.
Tietysti pitää viehättää ulkoisesti, muuten oikeanlaatuista kiinnostusta ei synny. Jos ei ole mahdollista saada miellyttävää ulkonäköä JA miellyttävää luonnetta, ennemmin sitä on ilman.
PS. Se silmälasipäinenkin voi olla täys mlkku.
Tinderin omien tilastojen mukaan n. 10% miehistä viehättää naisia ulkoisesti. Loput 90% eivät viehätä käytännössä ketään.
Oli selitys mikä tahansa, niin naisilla on Tinderissä rima korkealla.
Ne top 10% miehet topki sitten saavat tehdä mitä haluavat, koska 80% Tinderin naisista ropisee heidän laariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty samaistumaan tähän.
Itse puhun ja käyttäydyn aina asiallisesti ja saan silti pakit joko ennen tai treffien jälkeen.
Monesti on käynyt mielessä, että pitäisi itsekin muuttaa tyyliä ja alkaa etsimään pelkkää seksiä koska sekin on ehkä parempi kun tämä että ei saa parisuhdetta eikä seksiä.
Saat pakit usein ennen treffejä? Mitä arvelet syyksi?
Liika asiallisuus ja varovaisuus.
Kipinät eivät sinkoile.
Jos haluaa olla 100% varma ettei loukkaa naista tai etene liian nopeasti, on 100% varmaa ettei nainen syty.
Käytöksen sijaan ongelma saattaa olla myös ulkonäössä. Niihin kipinöihin tarvitaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Minä avasin kerran seksinhakuun liittyvän postauksen jodelissa ja ei haitannut yhtään keskustella suoraan asiasta tai katsella kuviakaan, mutta yksi tyyppi keskusteli näin:
-laita kuva
Kysyin millainen
-sellainen josta näkee mitä on tarjollaJoo, ei hänelle mitään. :o Ei ollut tosiaan kyllä tarjolla tuollaiselle mitään vaikka jollekin muulle olisi ollutkin.
Sitten kehtasi vielä itkeä perään ghostaamisesta vaikka tuo oli koko kirjaanvaihto hänen kanssaan. En vastannut enää mitään.
Hän ei ehkä tajunnut että sain noin 100 viestiä ja asetelma ei ehkä ollut että mitä hänelle oli tarjolla.
Oletko varma että ne loput 99 olivat tarjoamassa avioliittoa ja puolta valtakuntaa?
Mikä pakko siellä on olla? Mitä vikaa teissä on jos ette seuraa saa muutoin kuin jotkut treffi palstat?
Naiset eivät koskaan tule tajuamaan Tinderin logiikkaa, koska he ajatteleva kaikkea vain oman itsensä kautta.
Miesten ja naisten kysyntä parisuhteeseen on osapuilleen sama.
Se että naiset saavat 10x enemmän matcheja ja 100x enemmän viestejä selittyy sillä että miehille kelpaa seksi. Tällöin se ylikysyntä miehiin verrattuna on seksikysyntää.
Koska naiset eivät osaa ajatella mitään joukkojan tai kokonaisuuksien kautta, he kuvittelevat että oho olenpas suosittu, valkkaan tietysti parhaan. Mutta kun silä parhaalla on paljon naismatcheja ja sinä olet vain yksi monista. Lähes 100% varmuudella et suinkaan paras mitä tämä mies voisi saada kun ottaa huomioon myös livemahdollisuudet.
= seksi kelpaa, eikä juuri sinuun panosteta vaan heti asiaan tai jäädään yrittämään sitä hottista jonka kanssa leikitään soidinmenoja viikko- ja kuukausitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarjoaa jännämiehille todella hyvän pelimestan.
Täälläki nää naiset jotka kertoo näitä tarinoita huonosti käyttäytyviä miehiä on aluks laittanu vasemmalle sen silmälasipäisen pöllön näkösen kilttiksen ja oikealle sen jolla on muskelit, parta ja ruskeat silmät.
Sit ne ihmettelee miks se mies oli sellanen tai ei alkanukaan niille aviomieheks.
Tietysti pitää viehättää ulkoisesti, muuten oikeanlaatuista kiinnostusta ei synny. Jos ei ole mahdollista saada miellyttävää ulkonäköä JA miellyttävää luonnetta, ennemmin sitä on ilman.
PS. Se silmälasipäinenkin voi olla täys mlkku.
Tinderin omien tilastojen mukaan n. 10% miehistä viehättää naisia ulkoisesti. Loput 90% eivät viehätä käytännössä ketään.
Oli selitys mikä tahansa, niin naisilla on Tinderissä rima korkealla.
Ne top 10% miehet topki sitten saavat tehdä mitä haluavat, koska 80% Tinderin naisista ropisee heidän laariinsa.
No mulla ei ainakaan ole rima yhtään sen matalammalla tinderin ulkopuolellakaan. Itse asiassa vielä helpommin annan pakit livenä, kun heti näkee totuuden. Tinderissä tuli annettua tykkäys aika monelle sellaiselle, joka näytti kuvissa hyvältä mutta livenä ei napannut yhtään. Suurin osa tinderissä kelvanneista ei minulle livenä kelvannut, joten jos mies ei kelpaa ulkonäkönsä puolesta edes tinderissä, satavarmaa on ettei kelpaa livenäkään.
Minulla saa olla mieltymykseni, ihan kuten jokaisella muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko siellä on olla? Mitä vikaa teissä on jos ette seuraa saa muutoin kuin jotkut treffi palstat?
Ei siellä mikään pakko ole olla, enkä ole, mutta näin sosiaalisen eristäytymisen aikana on hyvin vähän paikkoja, jossa lähestyä tai tulla lähestytyksi tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset aina kuvittelette että koko maailma pyörii teidän ympärillänne, että se on just sinä jolle käy näin.
Ne miehet haluavat seksiä.
Kuten aina, naiset valkkaavat Tinderissä komeimpia miehiä joita saavat, eli yli oman tasonsa. Kelpaat näille miehille koska he haluavat seksiä.
Ei se ole sen monimutkaisempi asia.
Laadukkaat naiset ei ole tinderissä. Kyllä ton pitäis olla sullekin ihan päivänselvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät koskaan tule tajuamaan Tinderin logiikkaa, koska he ajatteleva kaikkea vain oman itsensä kautta.
Se että naiset saavat 10x enemmän matcheja ja 100x enemmän viestejä selittyy sillä että miehille kelpaa seksi. Tällöin se ylikysyntä miehiin verrattuna on seksikysyntää.
Koska naiset eivät osaa ajatella mitään joukkojan tai kokonaisuuksien kautta, he kuvittelevat että oho olenpas suosittu, valkkaan tietysti parhaan. Mutta kun silä parhaalla on paljon naismatcheja ja sinä olet vain yksi monista. Lähes 100% varmuudella et suinkaan paras mitä tämä mies voisi saada kun ottaa huomioon myös livemahdollisuudet.
= seksi kelpaa, eikä juuri sinuun panosteta vaan heti asiaan tai jäädään yrittämään sitä hottista jonka kanssa leikitään soidinmenoja viikko- ja kuukausitolkulla.
Tottakai ymmärtää, ja sitähän täällä aina yritetään selittää miehille, jotka itkee sitä kuinka helppoa on naisilla kun saa seuraa ihan milloin vain. Ei sillä ole mitään väliä saako parisuhdetta hakeva 100 tykkäystä seksiä hakevilta tai saako seksiä hakeva 0 tykkäystä ylipäätään. Kumpikin saa tasan 0 siitä mitä on etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% naisista ei matsaisi Tinderissä oman miehensä kanssa, koska pitävät niin "kovaa tasoa"
Tämä x 1000.
Moni nainenhan sanoo ihan suoraan ettei heti syttynyt miehensä ulkonäöstä (mies ei ollut top 10%).
Ja niin sanoo miehetkin naisistaan.
Miksi kenenkään pitäisi viehättyä top 15% miehestä/naisesta, jos voi viehättyä top 1%? Tiedoksesi että jokaisella on oma top-lista. Itse en seurustelisi kuin täyden kympin kanssa, kun taas kaverieni mielestä ko. miehet ei ole kymppiä nähneetkään. Ylipäätään 99% miehistä on täysin kelpaamattomia mulle seurusteluun. Miksi pitäisi kelpuuttaa useampi? Tavoitteenanihan on loppuelämän suhde, eli vain paras kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun aihe oli miehet. Jos juttelet naisen kanssa, niin toki he käyttäytyvät eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ihan jokainen Tinderiä kokeillut nainen tietää että se on miesh*roja täynnä joille kelpaa ihan mikä tahansa reikä. Ihan se on jo normaalissakin elämässä tullut selväksi. Siellä on lukuisia naisiakin jotka käytt miehiä vain siihen yhteen asiaan. Mistä tulee tämä pinttynyt kuvitelma että kaikki naiset jäävät itkemään jonkun alfan perään vaikka mieshän siinä kuviossa on se helppo ja ei "parisuhdematskua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä x 1000.
Miksi kenenkään pitäisi viehättyä top 15% miehestä/naisesta, jos voi viehättyä top 1%? Tiedoksesi että jokaisella on oma top-lista. Itse en seurustelisi kuin täyden kympin kanssa, kun taas kaverieni mielestä ko. miehet ei ole kymppiä nähneetkään. Ylipäätään 99% miehistä on täysin kelpaamattomia mulle seurusteluun. Miksi pitäisi kelpuuttaa useampi? Tavoitteenanihan on loppuelämän suhde, eli vain paras kelpaa.
Se että Tinderin miehistä vain 10% kelpaa naisille, osoittaa että naisten top-listoilla keikkuvat samat miehet.
Kun lapsi- ja perhekuume iskee, toki kelpaa tavallisempikin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä x 1000.
Uskoisin tämän ymmärtämättömyyden johtuvan siitä, että koska naisia ei sydämessään koe täysivaltasiksi, oikeiksi ihmisiksi, niin ei kykene kunnioittamaan heidän valinnanvapauttaan ja siksi se kismittää kun he kuitenkin toteuttavat tätä vapauttaan. Tällaisella ihmisellä on sitten varmasti hankala nähdä miksi naiselle se, että toinen ei lyö tai ole alkoholisti ei ole sinällään riittävät syyt alkaa olemaan tällaisen miehen kanssa, vaikka perinteisen käsityksen mukaan tällainen mies on jo "kunnon mies". Ja kyllähän se miehen korvaan kuulostaa aika rantulta jos "kunnon mies" ei kelpaa.