Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!

Vierailija
26.09.2021 |

Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”

Kommentit (510)

Vierailija
21/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää jaksa, samasta syystä. Tulee vaan likainen olo siellä. Mun matcheissa kohokohta oli ehkä se kun yksi ehdotti, että voitaisko nähdä kun pallit räjähtää kohta… Ilmeisesti jotkut miehet on sillä linjalla, että Tinderistä saa ilmaisia h**ria?

Ja mulla on siis todella asiallinen profiili, ei mitään herutusta ja olen maininnut, että etsin vakavaa suhdetta.

Tämä oli varmaankin Lahdessa?

Vierailija
22/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mätsää vain top-10% miesten kanssa ei ne jaksa tavismammaan käyttää aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia kuvia te laitatte? Minulle ollaan useimmiten kivoja eikä heti puhuta rivoja.

Vierailija
24/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mätsää savanniapinoita. Problem solved.

Vierailija
25/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ilman paitaa... voin myös katsoa sinun kuvasi...

t.Jouko

Vierailija
26/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ei antais nii helpolla niin miehetkin kunnioittaisi ja tekis töitä naisten eteen mut nykyisin mummo ikäisetkin retostelee per seen jakamisella ja nakukuvilla. Vaadi siinä sit itselle kunnioitusta kun lor tto lauma pilannut kaiken.

Minkä ikäinen on mummoikäinen?

Vierailija
27/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu, naiset matchaavat vain komeita pelimiehiä ja sitten ihmettelevät saamansa palautetta. Samaan aikaan tavismiehet ihmettelevät, kun eivät saa yhtäkään matchia.

Vierailija
28/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä tinderissä voi tehdä ilmoituksen häirinnästä? Muutama vuosi sitten pystyi.

Vierailija
29/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä tinderissä voi tehdä ilmoituksen häirinnästä? Muutama vuosi sitten pystyi.

Niin. Olisihan se kamalaa, jos joku seksiä parisuhdeaikeisiin sotkisi.

Vierailija
30/510 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tuolleen ala vaikka oon seksiä hakemassa, ihan eri tavalla lähestyn... Mies 36v

Vierailija
31/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä itse valita ne mätsit? Älkää valitko niitä päivänselviä seksiseuran etsijöitä, jos ne ei kiinnosta.

Vierailija
32/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% naisista ei matsaisi Tinderissä oman miehensä kanssa, koska pitävät niin "kovaa tasoa"

Vierailija
33/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää jaksa, samasta syystä. Tulee vaan likainen olo siellä. Mun matcheissa kohokohta oli ehkä se kun yksi ehdotti, että voitaisko nähdä kun pallit räjähtää kohta… Ilmeisesti jotkut miehet on sillä linjalla, että Tinderistä saa ilmaisia h**ria?

Ja mulla on siis todella asiallinen profiili, ei mitään herutusta ja olen maininnut, että etsin vakavaa suhdetta.

Tämä oli varmaankin Lahdessa?

Siellä riittää kuspäitä. Haluatko kertoa tuosta tarkemmin?

Vierailija
34/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ei antais nii helpolla niin miehetkin kunnioittaisi ja tekis töitä naisten eteen mut nykyisin mummo ikäisetkin retostelee per seen jakamisella ja nakukuvilla. Vaadi siinä sit itselle kunnioitusta kun lor tto lauma pilannut kaiken.

Aivan. Logiikkaasi jatkaakseni totean, että onkin tullut jo korkea aika miesten alkaa vahtia toinen toisiaan ja etenkin toistensa seksuaalikäyttäytymistä, niin että mahdollisimman moni mies säästyisi tällaisilta lo rttolaumoilta ja niiden lieveilmiöiltä. On miesten itsensä velvollisuus harjoittaa itsekuria ollakseen lankeamatta, ja vielä vankemmin varjella veljiensä turmeltumattomuutta. Etenkin niitä miehiä, joita naisten kanssa kerta toisensa jälkeen lykästää, pitäisi alkaa vahtia ja tarpeen vaatiessa rangaista ankarasti.

Jos kukaan mies ei suostu seksiin, eivät naiset voi lo rtt oilla.

Oikeastaan miehet voisivat alkaa verhoutua koko pään ja vartalon peittäviin kaapuasuihin, pysytellä enimmäkseen kotona ja etenkin pysyä poissa yökerhoista yms. Ennen kaikkea miesten tulee pitää katseensa koko ajan alaspäin luotuna, jotta yksikään lo rtto ei hänen katsettaan tavoita.

Tämä on hyvä!

Vierailija
35/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98% naisista ei matsaisi Tinderissä oman miehensä kanssa, koska pitävät niin "kovaa tasoa"

Totta!

Tavattiin silti netissä.

Vierailija
36/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama juttu, naiset matchaavat vain komeita pelimiehiä ja sitten ihmettelevät saamansa palautetta. Samaan aikaan tavismiehet ihmettelevät, kun eivät saa yhtäkään matchia.

Ei tuolla törkyturpatyylillä saa p*llua. Pelimiehet osaavat PELIN, siksi ne saa. Tavismiehiltä tulee ne törkeimmat kommentit kun eivät ole tottuneet puhumaan naisille, tai sitten pitävät sitä harvinaista matchia varmana nakkina jolle voi sanoa mitä tahansa.

Vierailija
37/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi ilmoitti ihan yllättäin asiallisen keskustelun lomassa, ettei jaksa jauhaa mitään turhaa vaan haluaa minulta kakkosta. Minullakaan ei ollut proifiilissa mitään, minkä olisi tuollaiseen törkeyteen pitänyt provosoida. Poistin matchin tietenkin välittömästi. Luojan kiitos paljasti todellisen minänsä jo ennen tapaamista.

Moni on niin tyhmä ettei taida ihan oikeasti tajuta, miten tuollaiset heitot vaikuttavat omaan maineeseen. Tuokin mies asui samassa kaupungissa kuin minä, joten ihan mahdollista että olisimme joskus törmänneet. Kyllä minulla tuon keskustelun perusteella on jo tietynlainen kuva kyseisestä miehestä, ja todennäköisesti en ole ensimmäinen, jolle on vastaavia ehdotellut.

Tinderistä minulla on yksi toinenkin huono kokemus, jossa ikävä kyllä ehdittiin sänkyyn asti. Jos joku nainen on kyseisen k-pään kanssa suhteeseen kaikkea tietämättä erehtynyt, kyllä sääliksi käy.

Minun visiittini Tinderissä jäi lyhyeksi enkä ole enää takaisin menossa. Kuvottava mesta.

Vierailija
38/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan järkyttävä. Muutamia vuosia sitten siellä olin ja meno oli ihan just tota. "Saanko tulla kahville sun luokse ja sä oot vaan stringeihin pukeutunut?". Joo,no nää on vielä helppo skipata. Useampi tosin oli sellainen että ekoilla treffeillä on vielä asiallinen, toisilla alkaakin se kauhea vonkaaminen. Ne on hankalampi tunnistaa.

Vierailija
39/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderihän on täynnä j ä m ä m i e h i ä, jotka ei kelpaalivenä kenellekkään, joten tussunhimossaan se on ainoa paikka niille ehdotella naisille sitä, mitä ne ainoastaan naisesta haluaa.

Vierailija
40/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ihan järkyttävä. Muutamia vuosia sitten siellä olin ja meno oli ihan just tota. "Saanko tulla kahville sun luokse ja sä oot vaan stringeihin pukeutunut?". Joo,no nää on vielä helppo skipata. Useampi tosin oli sellainen että ekoilla treffeillä on vielä asiallinen, toisilla alkaakin se kauhea vonkaaminen. Ne on hankalampi tunnistaa.

Suurin osa,miehistä on tuommoisia. Niille nainen on reikä ja kodinkone.