Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttää törkeät miehet Tinderissä!

Vierailija
26.09.2021 |

Tänäänkin taas yksi mätsi aloitti keskustelun tyyliin ”Moi. Kiinnostaako sua savannisuonikas?”

Kommentit (510)

Vierailija
41/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omapa oli valintasi.      Miksi valitat kun voit vaan syyttää itseäsi tästä.

Millä tavalla tää aloittajan syytä olisi?

Olinko minäkin itse syyllinen siihen, että samanlaisia ehdotuksia sain roppakaupalla itsekin silloin kun Tinderissä olin? Vaikka kerroin kyllä profiilissa, että etsin parisuhdetta en pelkkää seksiseuraa.

Vierailija
42/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderihän on täynnä j ä m ä m i e h i ä, jotka ei kelpaalivenä kenellekkään, joten tussunhimossaan se on ainoa paikka niille ehdotella naisille sitä, mitä ne ainoastaan naisesta haluaa.

No ei nyt ihan niinkään.

On siellä helmiäkin joukossa, mutta kun noi siat ei sieltä koskaan poistu, lisääntyvät vain.

Voidaan täällä palstalla harjoitella yliksen ex-jonnejen kanssa. Ne eivät kestä enää nuorempia ja vielä törkeämpiä sukupolvia siellä, niin ovat tulleet tänne meidän seuraamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilian kullankaivajat noutavat nyt suomalaisia ​​miehiä Italiassa. Kysy Tampereen arkkitehdilta, joka maksaa nyt kultakaivajasta, joka otti hänet FB: stä ja IG: stä. Nämä naiset toimivat kansainvälisesti ja metsästävät suomalaisia ​​miehiä.

Vierailija
44/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan tekeen naisten feikkiprofiileja ja lähestytään kaikkia miehiä: "Moikka, laitas kuvaa sun savannisuonikkaasta?" , toinen kysymys sen jälkeen että otatko kakkoseen? ja lähetetään takaisin joltain saatu kuva... 

Vierailija
45/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aletaan tekeen naisten feikkiprofiileja ja lähestytään kaikkia miehiä: "Moikka, laitas kuvaa sun savannisuonikkaasta?" , toinen kysymys sen jälkeen että otatko kakkoseen? ja lähetetään takaisin joltain saatu kuva... 

Tinder on täynnä naisten feikkiprofiileja.

Vierailija
46/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kohteliaisuus, käytöstavat ja aktiivinen keskustelu - tyylikään toimi. Eli ehkä siksi jotkut miehet ovat alkaneet mennä vain suoraan asiaan.

Vierailija
47/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kohteliaisuus, käytöstavat ja aktiivinen keskustelu - tyylikään toimi. Eli ehkä siksi jotkut miehet ovat alkaneet mennä vain suoraan asiaan.

Ja kuvittelevat että se toimii vielä paremmin? Just joo, aivan varmasti toimii.

Ainoa ongelma minkä tuossa kohteliaisuus, käytöstavat ja aktiivinen keskustelu -tyylissä havaitsin oli se, että nämä miehet olivat yleensä tosi nihkeitä tapaamaan. Minä en ala kuukausitolkulla viestittelemään kenenkään kanssa. Jos ei kiinnosta tavata, se on moro sitten.

Vierailija
48/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ongelma minkä tuossa kohteliaisuus, käytöstavat ja aktiivinen keskustelu -tyylissä havaitsin oli se, että nämä miehet olivat yleensä tosi nihkeitä tapaamaan. Minä en ala kuukausitolkulla viestittelemään kenenkään kanssa. Jos ei kiinnosta tavata, se on moro sitten.

Niin, en minä voi sanoa miksi jotkut miehet toimivat tuolla tavalla tai kuvittelevatko sen toimivan paremmin. En kuitenkaan usko, että kaikki noin käyttäytyvät miehet pitäisivät tuollaista taktiikkaa järkevänä tai asiallisena. Eli joku syyhän siihen on. 

Ja kuten sanoit miehet, jotka käyttäytyvät asiallisesti ja ovat kykeneviä keskustelemaan saattavat sitten olla sosiaalisesti hieman kömpelöitä, arkoja tai ujoja. Heille chat-keskustelu toimii, koska siitä puuttuu se live-tapaamisen kontakti, sanojaan voi miettiä ainakin hetken ja tavallaan mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut - juttelua vain. 

Vierailija
49/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en minä voi sanoa miksi jotkut miehet toimivat tuolla tavalla tai kuvittelevatko sen toimivan paremmin. En kuitenkaan usko, että kaikki noin käyttäytyvät miehet pitäisivät tuollaista taktiikkaa järkevänä tai asiallisena. Eli joku syyhän siihen on. 

Ja kuten sanoit miehet, jotka käyttäytyvät asiallisesti ja ovat kykeneviä keskustelemaan saattavat sitten olla sosiaalisesti hieman kömpelöitä, arkoja tai ujoja. Heille chat-keskustelu toimii, koska siitä puuttuu se live-tapaamisen kontakti, sanojaan voi miettiä ainakin hetken ja tavallaan mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut - juttelua vain. 

No, en ole itsekään mikään lahjakkain sosiaalisesti, ja se on yksi syy miksi haluaisinkin tavata mahdollisimman pian. En halua että mies luo minusta päässään kuvan, joka ei vastaa totuutta ollenkaan. Ja sama myös toisin päin, mies voi olla minulle pettymys (95% tindermiehistä on). Jos kemiat eivät kohtaakaan, pettymys on sitä suurempi mitä kauemmin on oltu ennen tapaamista yhteydessä. Jossain vaiheessa se eka tapaaminen on kuitenkin hoidettava pois, sitä on aivan turha pitkittää.

Vierailija
50/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin negatiivinen ihmiskäsitys muutenkin että en vaan pystyis altistamaan itteäni kaikelle tolle p*skalle. 😅 Ei herranjumala oikeesti, karmii ihan ajatuskin kaikista varatuista salasuhdetta etsivistä reppanoista, markkina-arvon testaajista, seksihulluista, muista hulluista ja kaikenmaailman typeryksistä. Huh

Mulle äiti aina sanoi että jokaiselle löytyy joku kumppani tästä maailmasta. Äiti on väärässä. On ihmisiä jotka eivät tule löytämään mitään kumppania, ja siihen on hyvä syy.

Vierailija
51/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää jaksa, samasta syystä. Tulee vaan likainen olo siellä. Mun matcheissa kohokohta oli ehkä se kun yksi ehdotti, että voitaisko nähdä kun pallit räjähtää kohta… Ilmeisesti jotkut miehet on sillä linjalla, että Tinderistä saa ilmaisia h**ria?

Ja mulla on siis todella asiallinen profiili, ei mitään herutusta ja olen maininnut, että etsin vakavaa suhdetta.

Mulle yksi ilmoitti ihan yllättäin asiallisen keskustelun lomassa, ettei jaksa jauhaa mitään turhaa vaan haluaa minulta kakkosta. Minullakaan ei ollut proifiilissa mitään, minkä olisi tuollaiseen törkeyteen pitänyt provosoida. Poistin matchin tietenkin välittömästi. Luojan kiitos paljasti todellisen minänsä jo ennen tapaamista.

Moni on niin tyhmä ettei taida ihan oikeasti tajuta, miten tuollaiset heitot vaikuttavat omaan maineeseen. Tuokin mies asui samassa kaupungissa kuin minä, joten ihan mahdollista että olisimme joskus törmänneet. Kyllä minulla tuon keskustelun perusteella on jo tietynlainen kuva kyseisestä miehestä, ja todennäköisesti en ole ensimmäinen, jolle on vastaavia ehdotellut.

Tinderistä minulla on yksi toinenkin huono kokemus, jossa ikävä kyllä ehdittiin sänkyyn asti. Jos joku nainen on kyseisen k-pään kanssa suhteeseen kaikkea tietämättä erehtynyt, kyllä sääliksi käy.

Minun visiittini Tinderissä jäi lyhyeksi enkä ole enää takaisin menossa. Kuvottava mesta.

Unohdit mainita että mikä on parempi kuin Tinderi. Olen erittäin kiinnostunut kuulemaan missä voisin tavata mahdollisen kumppanin tai seuralaisen jonkinlaiseen suhteeseen.

Vierailija
52/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ole itsekään mikään lahjakkain sosiaalisesti, ja se on yksi syy miksi haluaisinkin tavata mahdollisimman pian. En halua että mies luo minusta päässään kuvan, joka ei vastaa totuutta ollenkaan. Ja sama myös toisin päin, mies voi olla minulle pettymys (95% tindermiehistä on). Jos kemiat eivät kohtaakaan, pettymys on sitä suurempi mitä kauemmin on oltu ennen tapaamista yhteydessä. Jossain vaiheessa se eka tapaaminen on kuitenkin hoidettava pois, sitä on aivan turha pitkittää.

Logiikka on varmasti järkevä, jos sen noin ajattelee. Ja vaikka tuo "väärän kuvan muodostaminen" keskustelujen perusteella on varmasti jonkin tasoinen ongelma niin toisella puolella on mielestäni myös se, että ainakin itse haluan kuitenkin keskustella hieman enemmän ennen tapaamista, koska kaltaiselleni ihmiselle, jolle ihmistapaamiset vaativat sisäistä tsemppausta ja jännityksen yli pääsemistä voivat tapaamiset ns. vääränlaisten ihmisten kanssa tuoda lisää paineita seuraaviin tapaamisiin. En toki myöskään kannata mitään kuukausien viestittelyä, mutta en myöskään suosi muutaman viestin jälkeisiä tapaamisia. Jokainen toimii tavallaan ja ainakaan tähän mennessä en ole kokenut paljonkaan ongelmia siitä, että haluan keskustella ehkä joidenkin mielestä liian kauan ennen tapaamista. Ehkä jopa päinvastoin.

Siinä olen samaa mieltä, että jos ei edes aio tavata vaan viivyttää sitä jaarittelulla niin se olisi hyvä kertoa etukäteen vastapuolelle eikä viedä hänen aikaansa.

Vierailija
53/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää jaksa, samasta syystä. Tulee vaan likainen olo siellä. Mun matcheissa kohokohta oli ehkä se kun yksi ehdotti, että voitaisko nähdä kun pallit räjähtää kohta… Ilmeisesti jotkut miehet on sillä linjalla, että Tinderistä saa ilmaisia h**ria?

Ja mulla on siis todella asiallinen profiili, ei mitään herutusta ja olen maininnut, että etsin vakavaa suhdetta.

Mulle yksi ilmoitti ihan yllättäin asiallisen keskustelun lomassa, ettei jaksa jauhaa mitään turhaa vaan haluaa minulta kakkosta. Minullakaan ei ollut proifiilissa mitään, minkä olisi tuollaiseen törkeyteen pitänyt provosoida. Poistin matchin tietenkin välittömästi. Luojan kiitos paljasti todellisen minänsä jo ennen tapaamista.

Moni on niin tyhmä ettei taida ihan oikeasti tajuta, miten tuollaiset heitot vaikuttavat omaan maineeseen. Tuokin mies asui samassa kaupungissa kuin minä, joten ihan mahdollista että olisimme joskus törmänneet. Kyllä minulla tuon keskustelun perusteella on jo tietynlainen kuva kyseisestä miehestä, ja todennäköisesti en ole ensimmäinen, jolle on vastaavia ehdotellut.

Tinderistä minulla on yksi toinenkin huono kokemus, jossa ikävä kyllä ehdittiin sänkyyn asti. Jos joku nainen on kyseisen k-pään kanssa suhteeseen kaikkea tietämättä erehtynyt, kyllä sääliksi käy.

Minun visiittini Tinderissä jäi lyhyeksi enkä ole enää takaisin menossa. Kuvottava mesta.

Unohdit mainita että mikä on parempi kuin Tinderi. Olen erittäin kiinnostunut kuulemaan missä voisin tavata mahdollisen kumppanin tai seuralaisen jonkinlaiseen suhteeseen.

Tinder oli eka ja vika deittipalvelu jota kokeilin. Tuosta tinderin kautta tapailuun edenneestä suhteesta jäi sen verran paha maku, etten sen jälkeen ole etsinyt kumppania enää mistään. Eli en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi.

Vierailija
54/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 5 mätsiä joiden kanssa jutellut, eikä kukaan puhu seksistä!!

Yhden kanssa viikon jo jutellut, mutta hän onkin kiltti ja hieman ujo, romanttinen pitkätukka 😍

Vierailija
55/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avasin kerran seksinhakuun liittyvän postauksen jodelissa ja ei haitannut yhtään keskustella suoraan asiasta tai katsella kuviakaan, mutta yksi tyyppi keskusteli näin:

-laita kuva

Kysyin millainen

-sellainen josta näkee mitä on tarjolla

Joo, ei hänelle mitään. :o Ei ollut tosiaan kyllä tarjolla tuollaiselle mitään vaikka jollekin muulle olisi ollutkin.

Sitten kehtasi vielä itkeä perään ghostaamisesta vaikka tuo oli koko kirjaanvaihto hänen kanssaan. En vastannut enää mitään.

Hän ei ehkä tajunnut että sain noin 100 viestiä ja asetelma ei ehkä ollut että mitä hänelle oli tarjolla.

Vierailija
56/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tarjoaa jännämiehille todella hyvän pelimestan.

Täälläki nää naiset jotka kertoo näitä tarinoita huonosti käyttäytyviä miehiä on aluks laittanu vasemmalle sen silmälasipäisen pöllön näkösen kilttiksen ja oikealle sen jolla on muskelit, parta ja ruskeat silmät.

Sit ne ihmettelee miks se mies oli sellanen tai ei alkanukaan niille aviomieheks.

Vierailija
57/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin myös seksiseuraa tinderistä. En silti syty törpöistä miehistä. Pitää olla käytöstavat hallussa. En jaksa uskoa, että nämä kirjoitustaidottomat juntit olisivat kovin kaksisia edes sängyssä. Onneksi englantia taitavat osaavat niin kirjoittamisen kuin myös muutkin temput.

Vierailija
58/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98% naisista ei matsaisi Tinderissä oman miehensä kanssa, koska pitävät niin "kovaa tasoa"

Vierailija
59/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläki nää naiset jotka kertoo näitä tarinoita huonosti käyttäytyviä miehiä on aluks laittanu vasemmalle sen silmälasipäisen pöllön näkösen kilttiksen ja oikealle sen jolla on muskelit, parta ja ruskeat silmät.

Sit ne ihmettelee miks se mies oli sellanen tai ei alkanukaan niille aviomieheks.

Tietysti pitää viehättää ulkoisesti, muuten oikeanlaatuista kiinnostusta ei synny. Jos ei ole mahdollista saada miellyttävää ulkonäköä JA miellyttävää luonnetta, ennemmin sitä on ilman.

PS. Se silmälasipäinenkin voi olla täys mlkku.

Vierailija
60/510 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pitää viehättää ulkoisesti, muuten oikeanlaatuista kiinnostusta ei synny. Jos ei ole mahdollista saada miellyttävää ulkonäköä JA miellyttävää luonnetta, ennemmin sitä on ilman.

PS. Se silmälasipäinenkin voi olla täys mlkku.

Ulkoisesti naisia viehättävät miehet käyttäytyy miten käyttäytyy koska niillä on varaa käyttäytyä niin.