Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan rokotetulle menemään jakeluun, että minun rokottamattomuus ei vaikuta häneen?

Vierailija
26.09.2021 |

Kuusikymppinen sukuuni avioliiton kautta tullut nainen on kysellyt olenko rokotettu, kun olin menossa vierailulle. Hän ei sitten uskaltanut ottaa minua vastaan koska minulla ei ole koronarokotetta. Kirjoitin hänelle että eikös teillä ole molemmat piikit otettuna, niin hän vastasi "totta mutta se ei suojaa tartunnalta!" Hänen miehensä ymmärtää asian kyllä eikä kiellä minua vierailemasta.

Mikä funktio tuossa oikein oli? Ja miten saan hänelle selvitettyä, että ei se minun rokottamattomuus mitenkään poista heidän ottamansa rokotteen suojaa?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotetuilla on hysteerinen pelko rokottamattomia kohtaan?

Voisiko joku rokotettu kertoa loogisen syyn epäloogiseen hysteriaan?

Ei pienintäkään pelkoa, edelleenkään.

Joka ketjussa hoette tuota, vaikka itse pelkäätte rokotteita, pedon merkkiä ja ties mitä piikkiproteiinia, joista ette ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
42/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no rokottamattomat on mielisairaita

Korjasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos voit ajatella että korona on metsäpalo, ja rokotetut puita jotka on kasteltu ja rokottamattomat niitä kuivia runkoja. Mitä nopeammin kaikki puut on kasteltu, sitä nopeammin palo nutistuu pikku liekiksi ja elämä palaa normaaliin. Itse en enää jaksaisi maskin kanssa hössäämistä ja loputonta testaamista (joudun työn takia testaamaan useita kertoja viikossa).

Muuten mulle ei ole väliä kuka hankkii koronan itselleen väkisin.

Vierailija
44/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun enemmistö on jonkun mielipiteen takana niin ei muunlaisia mielipiteitä suvaita. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan.

Heti peukutettiin alas toisinajattelijaa. Olette säälittäviä.

Vierailija
45/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotetuilla on hysteerinen pelko rokottamattomia kohtaan?

Voisiko joku rokotettu kertoa loogisen syyn epäloogiseen hysteriaan?

Ei se ole hysteeristä pelkoa. Se on ennemminkin väsynyttä kevyehköä epätoivoa, joka johtuu siitä, että rokottamaton on hölmö ja kuvittelee oman hölmöytensä olevan jotenkin hienoa ja sankarillista. Se on myös jonkinlaista kauhua sen suhteen, että tajuaa miten iso osa kansasta on kaiken maailman huijareiden armoilla ja uskoo ihan mitä tahansa. Minua se pelottaa ainakin. En ollut aikaisemmin tajunnut tätä "omilla aivoillaan ajattelevien" määrää...

Vierailija
46/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rokotettu ja minua ei todellakaan kiinnosta joudutko letkuihin tai arkun pohjalle.

Olemme aikuisia ihmisiä ja osaamme itse tehdä päätöksiä, myös niitä huonoja.

Hehheh... rokottamattomien pitäisi kuitenkin olla kiinnostunut sinun hyvinvoinnistasi, vaikka sua ei kiinnosta niiden hyvinvointi eikä varmaan se, että saavatko he siitä piikistä jonkin vakavan haittavaikutuksen? 

Vierailija
47/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä asiantuntijaa on tehnyt analyysit käyttäen USA:n ulkopuolisia tietoja ja kaikki päätyivät lähes samaan lopputulokseen ylimääräisten rokotekuolemien määrässä. 411 kuolemaa / 1 000 000 annosta kohden. Toisin sanoen 150 000 ihmistä on kuollut rokotteisiin.

Todelliset numerot vahvistavat, että me tapamme enemmän kuin pelastamme. Toivoisin kaikkien katsovan Israelin terveystietoja yli 90-vuotiaiden osalta, jossa rokotettujen osuus tippui 94,4 prosentista 82,9 prosenttiin viimeisen 4 kuukauden aikana. Optimistisin skenaario on tässä se, että 50% rokotetuista kuoli ja 0% rokottamattomista kuoli. Jos ette pysty selittämään tätä kansalle, tehosteannoksille ei ole mitään oikeutusta.

12-vuotias Maddie de Garay osallistui Pfizerin järjestämään lasten rokotekokeeseen ja hän halvaantui loppuelämäkseen. Tästä ei raportoitu Pfizerin tuloksissa. Tätä ei ole myöskään koskaan tutkittu. Kertokaa miksi tätä ei ole tutkittu?

Varhaisen vaiheen hoito on parempi vaihtoehto kuin rokotteet. Israelista näemme nyt sen, miten tartuntamäärät ovat siellä ennätyskorkeat. Intia on nyt vapaa koronasta ja siellä ei ole rokotettu juuri ketään. Kiitos.”

Kylläpä ulostit aikamoisen pökäleen valeinfoa. Fake news, sanoi jo oranssi mies.

Ymmärrän, totuus kirpaisee.

Tiedäthän sen, että sinä olet vain kapinen koekaniini.

Vierailija
48/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no rokottetut on pellejä sen takii ne haluu muutki rokottetaa kun ne pelkää

että foliohattu lääketieteen nobelistit onki iokessa

Vierailija
49/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no rokottetut on mielisairaita sen takii ne haluu muutki rokottetaa kun ne pelkää

Vierailija
50/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no rokottetut on mielisairaita sen takii ne haluu muutki rokottetaa kun ne pelkää

Vierailija
51/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:n terveysviranomaisen (FDA) virallisella YouTube-kanavalla käytiin 17.9.2021 mielenkiintoista keskustelua, jossa toimikunnan jäsen Steve Kirsch nosti elefantin huoneeseen sanomalla totuuden ääneen: ”Rokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin pelastavat”. Tämä kokous kesti kaikkiaan 8 tuntia ja kuinka ollakaan YouTube on nyt sensuroinut tämän FDA:n kokouksen sääntöjensä vastaisena.

”Ilman tätä dataa, me terveydenhuollon edustajat emme voi luottavaisin mielin kohdata koronarokote vastaisia aktivisteja, jotka väittävät rokotteiden haittoja niiden hyötyjä suuremmiksi, varsinkin nuorille ja terveille. Järkyttävä fakta on se, että meillä ei ole kliinisiä todisteita sen sanomiseen, että nämä aktivistit ovat väärässä.” -Tohtori Fairman

Tässä on suorat lainaukset Steve Kirschin puheenvuorosta:

”Hei, olen Steve Kirsch. Johdan COVID-19 varhaisen hoidon rahastoa. Minuun ei kohdistu eturistiriitoja. Nostetaan nyt elefantti huoneeseen. Puhun tänään siitä elefantista, josta kukaan ei tahdo puhua: Rokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin pelastavat.

Me keskitymme pelkästään koronasta selvinneisiin ja rokotteiden hyötyihin, koska meidät on ohjattu uskomaan, että rokotteet ovat täysin turvallisia. Mutta tämä ei ole totta.

Pfizerin 6kk hoitoryhmän raportista löytyy nelinkertainen määrä sydänkohtauksia. Kyse ei ollut epäonnesta. VAERS osoittaa, että sydänkohtauksia tapahtuu 71 kertaa enemmän tämän rokotteen seurauksena verrattaessa kaikkiin aiempiin rokotteisiin.

20 rokotettua kuoli ja vastaavasti 14 plasebon saanutta kuoli, vain harvat huomasivat tämän. Jos rokotteet aiheuttavat lisää kuolemia, kaikki rokotteet, tehosteet ja pakot ovat täysin järjettömiä, nyt tänään 17.9.2021.

Vain VAERS:in numerot ovat tässä tilastollisesti merkittäviä, mutta muut numerot ovat huolestuttavia. Vaikka rokotteet toisivat 100% suojan, me tapamme 2 ihmistä, jotta onnistumme pelastamaan 1 ihmiselämän.

MIKSI ihmiset alapeukuttaa tätä? Huolettaako, pelottaako vai kieltääkö mieli kaiken suojellakseen sinua?

Vierailija
52/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no rokottamattomat on pellejä

Korjasin taas.

Vierailija
53/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos voit ajatella että korona on metsäpalo, ja rokotetut puita jotka on kasteltu ja rokottamattomat niitä kuivia runkoja. Mitä nopeammin kaikki puut on kasteltu, sitä nopeammin palo nutistuu pikku liekiksi ja elämä palaa normaaliin. Itse en enää jaksaisi maskin kanssa hössäämistä ja loputonta testaamista (joudun työn takia testaamaan useita kertoja viikossa).

Ja anna kun arvaan: sinuakaan ei kiinnosta ne, jotka saavat rokotteesta vakavan haittavaikutuksen? 

Vierailija
54/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa että sinä olet mielisairas. Jäikö lääkkeet ottamatta?

Vierailija
55/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä se mielisairas oot vitunPEDO

Vierailija
56/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rokotetta tai ei, mutta kuka ääliö tuppautuu toisen luo kylään tuolla tavalla. 

Vierailija
57/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kuelikukkasia. Me vain ei olla puita ja muutenkin. Onko monesti napsahtanut korona kun joudut niin usein työntää tikkua nokkaan? Jos ei kertaakaan, eikö se kerro siitä että aika pienen riskin vuoksi tää kaikki häsellys. Niin pienen riskin. Niin pienen pienen riskin.

Vierailija
58/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä rahaa keräävistä tahoista pyörittää talousrikoksesta tuomittu. Herätyskristillistä Rapsodia-sivustoa ylläpitää Jussi-Pekka Saarela.

Saarela on tuomittu niin sanotussa Sparecom-jutussa. Rovaniemen hovioikeus langetti hänelle kaksi vuotta ja kymmenen kuukautta vankeutta törkeästä petoksesta ja väärennöksestä vuonna 2014. Lisäksi Saarela sai liiketoimintakieltoa viisi vuotta."

Vierailija
59/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä se mielisairas oot vitunPEDO

No niin todisti mielisairautesi. Menehän nyt ottamaan ne lääkkeesi kiltisti. :)

Vierailija
60/153 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anna kun arvaan: sinuakaan ei kiinnosta ne, jotka saavat rokotteesta vakavan haittavaikutuksen? 

Rokote on turvallinen. Olet silmää räpäyttämättä käynyt hakemassa vaikka mitä piikkejä ja nyt yht'äkkiä pitää lyödä jarrut pohjaan, kun joku uskonnollinen, äärioikeistolainen amerikkalainen on suoltanut omia harhojaan uskonnollisessa hurmiossaan. Taitaa samanlainen hurmostila olla kehittymässä sinullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän