Miten saan rokotetulle menemään jakeluun, että minun rokottamattomuus ei vaikuta häneen?
Kuusikymppinen sukuuni avioliiton kautta tullut nainen on kysellyt olenko rokotettu, kun olin menossa vierailulle. Hän ei sitten uskaltanut ottaa minua vastaan koska minulla ei ole koronarokotetta. Kirjoitin hänelle että eikös teillä ole molemmat piikit otettuna, niin hän vastasi "totta mutta se ei suojaa tartunnalta!" Hänen miehensä ymmärtää asian kyllä eikä kiellä minua vierailemasta.
Mikä funktio tuossa oikein oli? Ja miten saan hänelle selvitettyä, että ei se minun rokottamattomuus mitenkään poista heidän ottamansa rokotteen suojaa?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on suorat lainaukset Steve Kirschin puheenvuorosta:
”Hei, olen Steve Kirsch. Johdan COVID-19 varhaisen hoidon rahastoa. Minuun ei kohdistu eturistiriitoja. Nostetaan nyt elefantti huoneeseen. Puhun tänään siitä elefantista, josta kukaan ei tahdo puhua: Rokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin pelastavat.
Me keskitymme pelkästään koronasta selvinneisiin ja rokotteiden hyötyihin, koska meidät on ohjattu uskomaan, että rokotteet ovat täysin turvallisia. Mutta tämä ei ole totta.
Pfizerin 6kk hoitoryhmän raportista löytyy nelinkertainen määrä sydänkohtauksia. Kyse ei ollut epäonnesta. VAERS osoittaa, että sydänkohtauksia tapahtuu 71 kertaa enemmän tämän rokotteen seurauksena verrattaessa kaikkiin aiempiin rokotteisiin.
20 rokotettua kuoli ja vastaavasti 14 plasebon saanutta kuoli, vain harvat huomasivat tämän. Jos rokotteet aiheuttavat lisää kuolemia, kaikki rokotteet, tehosteet ja pakot ovat täysin järjettömiä, nyt tänään 17.9.2021.
Vain VAERS:in numerot ovat tässä tilastollisesti merkittäviä, mutta muut numerot ovat huolestuttavia. Vaikka rokotteet toisivat 100% suojan, me tapamme 2 ihmistä, jotta onnistumme pelastamaan 1 ihmiselämän.
Ja tässä minun vastaukseni: "Steve, get over it!"
Miksi rokottamattomana haluat mennä jonkun luo kylään? En ole ottanut rokotetta, mutta ei tule mieleenkään tuppautua kenenkään luo kylään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistettiin kommetti, jossa kerroin, että änärissä kiristetään, eikä anneta pelata jos ei ota piikkiä. Kiristetään miljoonilla. Eikö asiaa saisi nostaa esille? Ja miksi ei?
Koska väitteesi oli pudas vale. Kuten niin monet muutkin koronavastaisten väitteet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa se rokote nyt vaan. Mitä häviätte? Ette mitään!
Ärsyttäviä tälläset jotka on aina eri mieltä enemmistön kanssa ihan vaan koska kokevat olevansa jotenkin erikoisia.On kyllä paremmat perustelut.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin kenkää siivoojalleni, joka ei halua ottaa rokotetta. En halua tukea ihmisiä, jotka eivät ole vastuullisia ja ajattele koko yhteiskunnan parasta. En myöskään itse kyläilisi edes lähisukulaisella, joka omasta tahdostaan jättäisi rokotteen ottamatta ilman lääketieteellistä syytä.
Me jätettiin siivooja pois koronan alettua eikä palkata uutta oli rokotettu tai ei.
Kun enemmistö on jonkun mielipiteen takana niin ei muunlaisia mielipiteitä suvaita. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun enemmistö on jonkun mielipiteen takana niin ei muunlaisia mielipiteitä suvaita. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Täysin valheellisiin väittämiin perustuvia mielipiteitä hyvin harvoin kovin korkealle noteerataan.
Meidänkään auto ei hievahdakkaan ennen kuin jokaisella matkustajalla on turvavyö.
Vaikka se oma turvavyö suojaakin itseä aika hyvin, niin se irrallaan kolarissa poukkoileva turvavyöstäkieltäytyjä on vaaraksi muille matkustajille.
Vierailija kirjoitti:
USA:n terveysviranomaisen (FDA) virallisella YouTube-kanavalla käytiin 17.9.2021 mielenkiintoista keskustelua, jossa toimikunnan jäsen Steve Kirsch nosti elefantin huoneeseen sanomalla totuuden ääneen: ”Rokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin pelastavat”. Tämä kokous kesti kaikkiaan 8 tuntia ja kuinka ollakaan YouTube on nyt sensuroinut tämän FDA:n kokouksen sääntöjensä vastaisena.
”Ilman tätä dataa, me terveydenhuollon edustajat emme voi luottavaisin mielin kohdata koronarokote vastaisia aktivisteja, jotka väittävät rokotteiden haittoja niiden hyötyjä suuremmiksi, varsinkin nuorille ja terveille. Järkyttävä fakta on se, että meillä ei ole kliinisiä todisteita sen sanomiseen, että nämä aktivistit ovat väärässä.” -Tohtori Fairman
Tässä on suorat lainaukset Steve Kirschin puheenvuorosta:
”Hei, olen Steve Kirsch. Johdan COVID-19 varhaisen hoidon rahastoa. Minuun ei kohdistu eturistiriitoja. Nostetaan nyt elefantti huoneeseen. Puhun tänään siitä elefantista, josta kukaan ei tahdo puhua: Rokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin pelastavat.
Me keskitymme pelkästään koronasta selvinneisiin ja rokotteiden hyötyihin, koska meidät on ohjattu uskomaan, että rokotteet ovat täysin turvallisia. Mutta tämä ei ole totta.
Pfizerin 6kk hoitoryhmän raportista löytyy nelinkertainen määrä sydänkohtauksia. Kyse ei ollut epäonnesta. VAERS osoittaa, että sydänkohtauksia tapahtuu 71 kertaa enemmän tämän rokotteen seurauksena verrattaessa kaikkiin aiempiin rokotteisiin.
20 rokotettua kuoli ja vastaavasti 14 plasebon saanutta kuoli, vain harvat huomasivat tämän. Jos rokotteet aiheuttavat lisää kuolemia, kaikki rokotteet, tehosteet ja pakot ovat täysin järjettömiä, nyt tänään 17.9.2021.
Vain VAERS:in numerot ovat tässä tilastollisesti merkittäviä, mutta muut numerot ovat huolestuttavia. Vaikka rokotteet toisivat 100% suojan, me tapamme 2 ihmistä, jotta onnistumme pelastamaan 1 ihmiselämän.
Tässä linkki sivulle, jossa selitetään Steve Kirschin höpinät, ja miksi hän on väärässä. On taas yksi hörhö. Lukekoon ketä kiinnostaa.
https://www.politifact.com/factchecks/2021/sep/22/steve-kirsch/no-evide…
Olisit
a) jättänyt vastaamatta ja sanonut, että et sinä kerro sitäkään ketä vaaleissa äänestit
b) valehdellut
Rokottamattomat levittävät virusta tehokkaammin. Rokottamaton saa helpommin tartunnan ja jokainen uusi tartunta on potentiaalinen uuden variantin syntypaikka, kenties entistä tuhoisamman variantin. Rokottamattomat kuormittavat enemmän terveydenhuoltoa ja sairaaloita ja vievät näin hoitoresursseja muilta potilailta sekä verovaroja turhaan, sillä parilla piikillä nämä olisi ollut estettävissä.
Et vakuuta minua millään siitä, että asia ei muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Olisit
a) jättänyt vastaamatta ja sanonut, että et sinä kerro sitäkään ketä vaaleissa äänestit
b) valehdellut
Miksi ihmeessä? Jos oikeasti kuvittelee, ettei ole vaaraksi ympäristölleen niin miksi valehtelisi.
Vierailija kirjoitti:
Neljä asiantuntijaa on tehnyt analyysit käyttäen USA:n ulkopuolisia tietoja ja kaikki päätyivät lähes samaan lopputulokseen ylimääräisten rokotekuolemien määrässä. 411 kuolemaa / 1 000 000 annosta kohden. Toisin sanoen 150 000 ihmistä on kuollut rokotteisiin.
Todelliset numerot vahvistavat, että me tapamme enemmän kuin pelastamme. Toivoisin kaikkien katsovan Israelin terveystietoja yli 90-vuotiaiden osalta, jossa rokotettujen osuus tippui 94,4 prosentista 82,9 prosenttiin viimeisen 4 kuukauden aikana. Optimistisin skenaario on tässä se, että 50% rokotetuista kuoli ja 0% rokottamattomista kuoli. Jos ette pysty selittämään tätä kansalle, tehosteannoksille ei ole mitään oikeutusta.
12-vuotias Maddie de Garay osallistui Pfizerin järjestämään lasten rokotekokeeseen ja hän halvaantui loppuelämäkseen. Tästä ei raportoitu Pfizerin tuloksissa. Tätä ei ole myöskään koskaan tutkittu. Kertokaa miksi tätä ei ole tutkittu?
Varhaisen vaiheen hoito on parempi vaihtoehto kuin rokotteet. Israelista näemme nyt sen, miten tartuntamäärät ovat siellä ennätyskorkeat. Intia on nyt vapaa koronasta ja siellä ei ole rokotettu juuri ketään. Kiitos.”
Kylläpä ulostit aikamoisen pökäleen valeinfoa. Fake news, sanoi jo oranssi mies.
Itse olen rokotettu ja minua ei todellakaan kiinnosta joudutko letkuihin tai arkun pohjalle.
Olemme aikuisia ihmisiä ja osaamme itse tehdä päätöksiä, myös niitä huonoja.
Onneksi seuransa saa valita. Sinun pitää nyt ottaa vain vastuu valinnoistasi. Et ole sankari, etkä uhri tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
https://rapsodia.fi/espanjalaisen-tutkijaryhman-tiedote-grafeenioksidis…
Espanjalainen La Quinta Columna niminen tutkijaryhmä on julkaissut tämän tiedotteen 25.6.2021 koskien grafeenioksidi löydöksiään piikkien ohella myös kasvomaskeista ja testaustikuista.
Tässä on suoria lainauksia videolta:
”Parhaillaan käytössä olevat maskit pitävät sisällään grafeenioksidia. Kyse ei ole nyt ainoastaan niistä, jotka poistettiin jo markkinoilta. PCR-testeissä ja myös antigeenitesteissä käytettävät tikut sisältävät myös grafeenioksidi-nanopartikkeleja.”
”Mikäli grafeenioksidi annoksen määrä on suuri, se saa antotavasta riippumatta kehon puolustuksen romahtamaan, mistä seuraa sytokiinimyrsky. Kun grafeenioksidia kertyy keuhkoihin, siitä aiheutuu molemminpuoleinen keuhkokuume sen levitessä tasaisesti keuhkojen alveolaarisissa kanavissa. Grafeenioksidista tulee metallinen maku suuhun. Ehkäpä tämä selkiyttää nyt asioita lisää. Grefeenioksidin hengittämisestä seuraa limakalvojen tulehdus, makuaistin menetys ja joko osittainen tai täydellinen hajuaistin menetys.”
”Tiedämme nyt loogisesti pääteltynä sen, että taudinaiheuttaja on nimenomaan kemiallinen myrkky eikä biologinen tekijä. Näin ollen tiedämme myös sen, että voimme lieventää sitä, kun kasvatamme glutationin tasojen määrää.”
La Quinta Columnan tekemä löytö on se, että kyse on valtion tekemästä täysimittaisesta bioterrorismihyökkäyksestä tai vähintäänkin hallitusten osallisuudesta tässä koko maailman väestöön kohdistuvassa rikoksessa ihmisyyttä vastaan.”
”La Quinta Columna arvioi, että kymmeniätuhansia ihmisiä tulee kuolemaan maassamme päivittäin (pelkästään Espanjassa), kun hallituksemme ottaa tämän uuden 5G-teknologian kokonaan käyttöönsä.”
”Eliitin tarkoitus on tämä: Väestön käyttäytymisen kontrollointi grafeenioksidi nanoteknologian kautta (5G), jolla aikaansaadaan muutoksia ihmisen neuronaalisiin synapseihin, kun ne asetetaan tekemään työtään ihmisen aivokuoressa. Tämä mahdollistuu sillä, että ne kykenevät ohittamaan veri-aivoesteen. Siksi media puhuu jo siitä, että pian on odotettavissa ”aivotsunami”.”
Ja rapsodia.fi on edelleenkin uskonnollinen valeinfo-sivusto.
Tämäkin ketju katoaa teidän valheittenne takia, ja sitten pääsette taas parkumaan sensuuria. Oma syy.
no rokottetut on mielisairaita sen takii ne haluu muutki rokottetaa kun ne pelkää
että foliohattu lääketieteen nobelistit onki iokessa
Miksi rokotetuilla on hysteerinen pelko rokottamattomia kohtaan?
Voisiko joku rokotettu kertoa loogisen syyn epäloogiseen hysteriaan?
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat levittävät virusta tehokkaammin. Rokottamaton saa helpommin tartunnan ja jokainen uusi tartunta on potentiaalinen uuden variantin syntypaikka, kenties entistä tuhoisamman variantin. Rokottamattomat kuormittavat enemmän terveydenhuoltoa ja sairaaloita ja vievät näin hoitoresursseja muilta potilailta sekä verovaroja turhaan, sillä parilla piikillä nämä olisi ollut estettävissä.
Et vakuuta minua millään siitä, että asia ei muille kuulu.
Numerot esiin, kiitos.
Voisiko syynä poistoon olla täysin valheellinen väittämäsi?