Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin taottua kallooni, ettei toista voi pakottaa ihastumaan minuun?

Vierailija
26.09.2021 |

Olen siis todella ihastunut itse erääseen mieheen, jonka kanssa on ollut ainakin näennäisesti molemminpuolista kiinnostusta, mutta nyt on alkanut tuntua, että ihastus onkin vain yksipuolista ja se ihastunut olen minä.

Kierin koko ajan tuskissa, kun mietin että onko tämä yksipuolista vai ei. Minun on vaikea hyväksyä ajatusta, ettei mies halua minua. Miehellä on omat ongelmansa ja minusta tuntuu, että ahdistun hänen ongelmistaan itsekin. En kuitenkaan halua eroon hänestä, koska koen häneen niin kovasti vetoa ja hänessä on niin paljon sellaisia ominaisuuksia, joita miehissä ihannoin. Kemiaakin välillämme on.

Miten saisin itseni tajuamaan ettei toista voi pakottaa ihastumaan? Tiedän sen yleisesti olevan niin, mutta omalla kohdalla niin vaikea hyväksyä. Mietin koko ajan vaan, että olisinko käyttäytymällä toisin nyt ihan eri tilanteessa. Että pilasinko minä mahikseni, vai oliko niitä alunperinkään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta rottingille ja itsearvostusta kehiin! Sinua ei roikuteta löysässä hirressä. Mies saa luvan näyttää että viihtyy seurassasi.

Etäänny miehestä, niin hän huomaakin ajattelevansa sinua, eikä pidä enää itsestäänselvyytenä. Jos ei, häntä ei ole sinulle tarkoitettu.

Vierailija
2/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa liittyisit vaikkapa Jodeliin ja koittaisit löytää jonkun kivan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
4/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinta rottingille ja itsearvostusta kehiin! Sinua ei roikuteta löysässä hirressä. Mies saa luvan näyttää että viihtyy seurassasi.

Etäänny miehestä, niin hän huomaakin ajattelevansa sinua, eikä pidä enää itsestäänselvyytenä. Jos ei, häntä ei ole sinulle tarkoitettu.

Niin, kunpa saisin tietää onko mies alunperinkään ollut kiinnostunut. Olen sanonut hänelle että sanoo suoraan, jos ei kiinnosta, koska niin olen itsekin tehnyt aina kun joku muu on kysynyt minulta niin. No, kertoohan se paljon, että pitää pyytää niin tekemään. Ei kai sellaista pyytäisi, jos ei mitään syytä olisi. Mies väittää, että hän kyllä pystyy sanomaan suoraan. No kaikki muu nykyinen käytöksensä kuitenkin viittaa siihen, ettei häntä kiinnosta. Lupailee kaikkea eikä pidä lupauksiaan. No eilen otti yhteyttä että olisi halunnut tavata ja kyseli mitä huomenna tehtäisiin. Nyt sitten on taas toisella paikkakunnalla eikä kuulu mitään. Illalla varmaan soittaa taas kun on pilvessä. Tuntuu että mun muutenkin huterahko mielenterveys alkaa horjua tämän takia.

Ap

Vierailija
5/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi mietit pilviveikkoa?

Vierailija
6/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasi mietit pilviveikkoa?

Ei sitä voi itse valitettavasti päättää kehen ihastuu. Hän on minun silmissäni ihminen siinä missä muutkin eikä hän ole minulle pelkkä pilviveikko vaan paljon enemmän.

Ap

Vierailija
7/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoiko se mies nyt sitten ettei kiinnosta vai kiinnostaa vai eikö sanonut mitään? Jos ei herra aktiivisesti jatkuvasti hinkua kontaktia ja tapaamisia niin ei sitä kiinnosta. Niinhän kiinnostunut ihminen toimisi, kun ei pysty lopettamaan toisen ajattelemista ja haluaa jatkuvasti olla yhteydessä ja nähdä toista.

Vierailija
8/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa liittyisit vaikkapa Jodeliin

Yhdistettynä jodlaukseen parvekkeen alla. Johan tekisi vaikutuksen. Hän on sun. Kiitä mua myöhemmin.

Vierailija
9/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että juokset hänen perässään, koska sinulla on huono itsearvon tunto ja haet hyväksyntää etäiseltä ihmiseltä, koska olet lapsuudessa tottunut saamaan huoltajilta pelkästään puolihuolimatonta huomiota. Alitajuisesti viehätyt samanlaisesta kohtelusta ja yrität kaikkesi miellyttää häntä, kuten yritit lapsena miellyttää vanhempiasi. Muuttuisit vaikka miksi, kunhan saisit rakkautta. Terve itsetuntoinen ei sietäisi kylmä-kuuma -kohtelua, koska tietäisi että rakkaus ei ole hänen sisällään tai ulkopuolella loppumassa ja hän ansaitsee ja haluaa varman ja tasaisen parisuhteen. Suosittelen terapiaa ja self help -kirjallisuutta. Tsekkaa myös tämä sivu: https://www.tunnelukkosi.fi/

Vierailija
10/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kunpa saisin tietää onko mies alunperinkään ollut kiinnostunut. Olen sanonut hänelle että sanoo suoraan, jos ei kiinnosta, koska niin olen itsekin tehnyt aina kun joku muu on kysynyt minulta niin. No, kertoohan se paljon, että pitää pyytää niin tekemään. Ei kai sellaista pyytäisi, jos ei mitään syytä olisi. Mies väittää, että hän kyllä pystyy sanomaan suoraan. No kaikki muu nykyinen käytöksensä kuitenkin viittaa siihen, ettei häntä kiinnosta. Lupailee kaikkea eikä pidä lupauksiaan. No eilen otti yhteyttä että olisi halunnut tavata ja kyseli mitä huomenna tehtäisiin. Nyt sitten on taas toisella paikkakunnalla eikä kuulu mitään. Illalla varmaan soittaa taas kun on pilvessä. Tuntuu että mun muutenkin huterahko mielenterveys alkaa horjua tämän takia.

Ap

Apua, kuulostaa ihan eräältä soutaa/huopaa-tyypiltä, jota YRITIN tapailla jokunen vuosi sitten. Joka kerta karkasi toiselle paikkakunnalle tai ei vastannut puhelimeen ym. Tai siirsi näkemistämme, koska nyt onkin sitäjatätäjatota. Usko minua, anna olla. Ymmärrän, että kun on tosi ihastunut, niin haluaa uskotella itselleen vaikka mitä, mutta totuus saattaa olla toinen.

Vierailija
11/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoiko se mies nyt sitten ettei kiinnosta vai kiinnostaa vai eikö sanonut mitään? Jos ei herra aktiivisesti jatkuvasti hinkua kontaktia ja tapaamisia niin ei sitä kiinnosta. Niinhän kiinnostunut ihminen toimisi, kun ei pysty lopettamaan toisen ajattelemista ja haluaa jatkuvasti olla yhteydessä ja nähdä toista.

Yhteydenpito hänen puoleltaan on vähentynyt huomattavasti. Kyllä hän eilen soitti ja halusi nähdä, mutta oli taas pilvessä. Sovittiin että nähdään tänään mutta mitään ei kuulu. Turhauttaa.

Ap

Vierailija
12/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelailee ja sinä olet addiktoitunut huonoon kohteluun. Lopeta miehen tapailu seinään, poista ja estä kaikkialla. Tarvitset vieroitusta.

Vierailija
13/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelailee ja sinä olet addiktoitunut huonoon kohteluun. Lopeta miehen tapailu seinään, poista ja estä kaikkialla. Tarvitset vieroitusta.

Eli pelaileva ei voi olla kiinnostunut? Mietin vaan että jos hän pelkää minun menettävän kiinnostukseni, niin hän siksi leikkii tätä kylmää-kuumaa-leikkiä? Voiko olla että häntä kiinnostaakin jopa "liikaa" mutta on vaan epävarma? Hän ei ole mikään tyhmä ja tiedän hänen ongelmistaan. On avautunut minulle vaikka mistä. Luulen että hän kokee, ettei ole minun arvoiseni.

Ap

Vierailija
14/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pelaileva ei voi olla kiinnostunut? Mietin vaan että jos hän pelkää minun menettävän kiinnostukseni, niin hän siksi leikkii tätä kylmää-kuumaa-leikkiä? Voiko olla että häntä kiinnostaakin jopa "liikaa" mutta on vaan epävarma? Hän ei ole mikään tyhmä ja tiedän hänen ongelmistaan. On avautunut minulle vaikka mistä. Luulen että hän kokee, ettei ole minun arvoiseni.

Ap

Tietysti voi olla kiinnostunut, mutta ei halua tai ole valmis sitoutumaan sinuun. Ei ehkä kykene terveeseen suhteeseen.  Kaikki kuvailemasi paljastaa, että kaveri on epäterve ja teidän suhteenne olisi sitäkin epäterveempi ja sanon tämän itse mt-potilaana. Terveissä suhteissa ei ihan oikeasti pelata mitään pelejä vaan sanotaan asiat suoraan, kun kysytään. Miksi siedät sitä, että elät täydessä epätietoisuudessa ja epävarmuudessa hänen tunteistaan? Se on mielestäni isompi kysymys tässä.

Vierailija
15/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti voi olla kiinnostunut, mutta ei halua tai ole valmis sitoutumaan sinuun. Ei ehkä kykene terveeseen suhteeseen.  Kaikki kuvailemasi paljastaa, että kaveri on epäterve ja teidän suhteenne olisi sitäkin epäterveempi ja sanon tämän itse mt-potilaana. Terveissä suhteissa ei ihan oikeasti pelata mitään pelejä vaan sanotaan asiat suoraan, kun kysytään. Miksi siedät sitä, että elät täydessä epätietoisuudessa ja epävarmuudessa hänen tunteistaan? Se on mielestäni isompi kysymys tässä.

Eikös tämä ole aika selvää? Koska aloittaja on todella ihastunut mieheen. Ikävä kyllä ihastuneena saattaa olla valmis ottamaan vastaan vaikka millaista kohtelua.

Vierailija
16/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen vaan niin tolkuttoman ihastunut vaikka sisimmässäni tiedän, ettei tästä tule mitään. Pakko varmaan vaan yrittää unohtaa. Tosi vaikeaa on. Elättelin niin suuria toiveita silloin kun kohtasimme. Siinä oli vaan jotain taianomaista. Olen kyllä tosi lapsellinen, mutta minkäs teet. Olisin vaan toivonut hänen olevan minua varten.

Ap

Vierailija
17/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikös tämä ole aika selvää? Koska aloittaja on todella ihastunut mieheen. Ikävä kyllä ihastuneena saattaa olla valmis ottamaan vastaan vaikka millaista kohtelua.

Tässä on mielestäni syvemmistä ongelmista kyse.

Vierailija
18/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi elää yksipuolisessa suhteessa. Miehen täytyy olla tosissaan kiinnostunut minusta.

Vierailija
19/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen vaan niin tolkuttoman ihastunut vaikka sisimmässäni tiedän, ettei tästä tule mitään. Pakko varmaan vaan yrittää unohtaa. Tosi vaikeaa on. Elättelin niin suuria toiveita silloin kun kohtasimme. Siinä oli vaan jotain taianomaista. Olen kyllä tosi lapsellinen, mutta minkäs teet. Olisin vaan toivonut hänen olevan minua varten.

Ap

Ymmärrän, AP. <3 Olin itsekin tosi samanlaisessa tilanteessa taannoin. Sattuu, kun on kuvitellut kuinka ihanaa voisi olla yhdessä sen ihastuksen kanssa ja ei voi ymmärtää, miksi suhde ei voi tapahtua. Parempi kuitenkin näin, kun se toinen vaihtoehto voi olla totaalinen emotionaalinen pskmyrsky.

Vierailija
20/22 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää yksipuolisessa suhteessa. Miehen täytyy olla tosissaan kiinnostunut minusta.

Juuri näinhän se on. Tottakai miehen tulee olla myös kiinnostunut. En halua tällaista. Ahdistaa vaan.

Ap