Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies vai ei?

Vierailija
12.11.2014 |

Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.

Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, milloin se miehesi oikein niitä viestejä kirjoittelee sille naiselle, kun et itse ole huomannut viestien kirjoittelua sinun läsnä ollessa? Ja mitähän nuo viestien aiheet oikein sitten koskevat, jos jatkuvasti riittää kirjoitettavaa?

Millainen tämän toisen naisen aviomies mahtaa olla? Jos hän on juoppo, väkivaltainen tms., niin sitten voisin jotenkin ehkä kuvitella, että kyseinen nainen hakisi jotain esim. henkistä tukea miehestäsi perhekriisiinsä. Mutta jos tämä naisen mies on ihan normaali,kunnollinen perheenisä, niin sitten kyllä ihmettelen, miksei nainen keskity omaan mieheensä varsinkin nyt raskaana ollessaan.

Ja ikävä kyllä, olen vähän samoilla linjoilla kuin nuo jotkut muutkin siitä, että mietipä raskauden alkamisen ajankohtaa ja sitä, voisiko miehelläsi olla jotain osuutta asiaan.

JOS miehelläsi ei ole salattavaa, seuraisin milloin mies alkaa taas lähetellä viestejään tälle naiselle ja jonkin ajan päästä KÄSKISIN  näyttämään viestien sisällön ennen kuin hän ennättää ne mahdollisesti poistamaan. 

Vierailija
62/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on samassa työpaikassa.Ja pieni paikkakunta,tiedän että on raskaana ja naimisissa.Ja työ on sellaista minuuttityöskentelyä että ei siinä kyllä pysty temppuja tekemään.Asia sitten erikseen työpäivän jälkeen mutta ei töissä. -ap-

Vierailija
64/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt että koska tämä kirjoittelu tapahtuu.En ole saanut kunnollista vastausta.Olen ääneen ihmetellyt että missä välissä ja ehkä sitten kun olen mennyt nukkumaan.Vastaus on olan kohautus ja vastaus että ehkä niin sitte.Ja yän naisen mies on paljon työtä tekevä ja hyvin perhekeskeinen.Tämä mies kuulemma tietää mieheni ja naisen ystävyydestä mutta itse epäilen ettei tiedä näistä sadoist viesteistä....ap

Vierailija
65/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tän naisen siis....pitäis lukea tuolla....ap

Vierailija
66/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:34"]Tää nainen on samassa työpaikassa.Ja pieni paikkakunta,tiedän että on raskaana ja naimisissa.Ja työ on sellaista minuuttityöskentelyä että ei siinä kyllä pysty temppuja tekemään.Asia sitten erikseen työpäivän jälkeen mutta ei töissä. -ap-
[/quote]

Mistäs tiedät mitä ruokatauolla tapahtuu?

Vierailija
67/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ja miehelläsi seksielämää? Onko se pysynyt aivan samanlaisena viimeisen vuoden ajan kuin ennenkin vai onko jotain muutosta tullut suuntaan tai toiseen? Oletko huomannut, että miehelläsi olisi vaikeuksia erektion kanssa?   

Onko miehesi käytös kotona tai sinua kohtaan muuten muuttunut jollain lailla vuoden aikana? Huomioiko sinua entiseen malliin? Onko miehesi poissaolevampi, ärtyisämpi tms.?

Vierailija
68/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa, että kysy mieheltä suoraan asiaa, mutta se taitaa olla typerin ja epä-av-mammaisin teko ikinä :'D

Vierailija
69/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nussii tilintarkastajaa

Vierailija
70/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:25"]En tiedä vaikka olisi kestänyt kauemminkin,vanhempia laskuja ei ole enää tallessa....ap
[/quote]

Täh, nyt niitä laskuja ei olekaan tallessa, vaikka aiemmin ne oli säästetty vuodeksi kansioon... Tais lipsahtaa?

Vierailija
71/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta tähän hetkeen,eli 10 kk!Vuoden 2013 laskut on poltettu...tuliko tarpeeksi selvennettyä? -ap-

Vierailija
72/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatauot ja kahvitauot on tarkkaan ajoitetut ja molemmissa ollaan ns. valvottujen silmien alla....en usko että työaikana mutta en tiedä sitten.ap

Vierailija
73/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon kysynyt mieheltä monen monta kertaa

Vierailija
74/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii niin että molemmilla tunnukset toistemme fb ja nettitunnukset puhelinliittymiin. Puhelimet ei äännettömällä tai taskuissa jne.
syystä että molemmat tiedämme miltä tuntuu tulla petetyksi. Eli ei salattavaa.

Vierailija
75/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tosi avoin siinä mielessä myös että puhelin on pöydällä,mies tietää mun salasanat ym mutta mulla ei olekkaan mitään salattavaa...minä oon ite sitä mieltä että kaikki se mitä et voi tehdä toisen silmien edessä,on pettämistä..niinkuin tämä.Tuntuu tosi pahalta että mies kirjottelee lähes 20 viestiä päivässä toisen naisen kanssa.Ehkä ovat ystäviä ja heillä on paljon puhuttavaa mutta miksi se tarvii tehdä multa piilossa...sitä en ymmärrä.....ap

Vierailija
76/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:32"]Meillä toimii niin että molemmilla tunnukset toistemme fb ja nettitunnukset puhelinliittymiin. Puhelimet ei äännettömällä tai taskuissa jne.
syystä että molemmat tiedämme miltä tuntuu tulla petetyksi. Eli ei salattavaa.
[/quote]

Vaikka mullakaan ei ole mieheltäni salattavana mitään, niin silti on asioita jotka eivät miehelleni vaan kuulu. Mua ahistais jos mieheni menis mun facea pällistelee vaan siks ettei luota mun sanaani.
Mulle kun ystävät kertovat arkaluonteisiakin asioita jotka eivät miehelleni vaan kuulu.
Puhelin myös himas on äänettömällä ja se on mulla messis lähes kokoajan.
Vaan edelleenkään mulla ei ole mieheltä salattavana mitään. Kuitenkin kummallaki on oikeus yksityisyyteen myös.

Vierailija
77/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:38"]Ite oon tosi avoin siinä mielessä myös että puhelin on pöydällä,mies tietää mun salasanat ym mutta mulla ei olekkaan mitään salattavaa...minä oon ite sitä mieltä että kaikki se mitä et voi tehdä toisen silmien edessä,on pettämistä..niinkuin tämä.Tuntuu tosi pahalta että mies kirjottelee lähes 20 viestiä päivässä toisen naisen kanssa.Ehkä ovat ystäviä ja heillä on paljon puhuttavaa mutta miksi se tarvii tehdä multa piilossa...sitä en ymmärrä.....ap
[/quote]

Jos ystäväsi kertoo sinulle arkaluontoisen asian niin oletko heti ekana huutelemassa sen miehellesi, mentaliteetilla "meillä ei o mitää salattavaa"??
Kyllä mä vaan juttelen ystävieni kanssa asioista jotka ei mun miehelle vaan kuulu. Ihan kuten mun mies juttelee omien ystäviensä kassa asioista jotka ei mulle kuulu.

Vierailija
78/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:32"]

Meillä toimii niin että molemmilla tunnukset toistemme fb ja nettitunnukset puhelinliittymiin. Puhelimet ei äännettömällä tai taskuissa jne. syystä että molemmat tiedämme miltä tuntuu tulla petetyksi. Eli ei salattavaa.

[/quote]

Meilläkin homma toimii näin, vaikka kumpikaan ei ole koskaan tullut petetyksi. Mielestäni ainoa järkevä tapa olla parisuhteessa. Olemme kumpikin jo pitkän suhteemme aikana ihastuneet suhteen ulkopuolisiin, ja sitäkään ei ole salattu puolisolta. Tämä toimii todella tehokkaana keinona estää nämä tältäkin palstalta niin tutut "vahingossa" tapahtuneet pettämiset. Tosiasiassa nuo eivät mitään vahinkoja ole, vaan ihminen selittää asiaa itselleen sillä tavalla jälkikäteen, jotta saisi paremmin säilytettyä itsekunnioituksensa.

Asioiden salaaminen puolisolta on aina oma valinta, ja jos mitään ei salaa, on harvemmin riskiä ajautua pettämäänkään.

Vierailija
79/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:38"]Ite oon tosi avoin siinä mielessä myös että puhelin on pöydällä,mies tietää mun salasanat ym mutta mulla ei olekkaan mitään salattavaa...minä oon ite sitä mieltä että kaikki se mitä et voi tehdä toisen silmien edessä,on pettämistä..niinkuin tämä.Tuntuu tosi pahalta että mies kirjottelee lähes 20 viestiä päivässä toisen naisen kanssa.Ehkä ovat ystäviä ja heillä on paljon puhuttavaa mutta miksi se tarvii tehdä multa piilossa...sitä en ymmärrä.....ap [/quote] Jos ystäväsi kertoo sinulle arkaluontoisen asian niin oletko heti ekana huutelemassa sen miehellesi, mentaliteetilla "meillä ei o mitää salattavaa"?? Kyllä mä vaan juttelen ystävieni kanssa asioista jotka ei mun miehelle vaan kuulu. Ihan kuten mun mies juttelee omien ystäviensä kassa asioista jotka ei mulle kuulu.

[/quote]

Meillä sekä minun ystäväni että mieheni ystävät tietävät, että me emme salaa asioita toisiltamme. Emme "ensimmäisenä huutele" toisillemme asioista, joita ystävät kertovat luottamuksellisesti, mutta kuitenkin elämme sillä tavalla avoimesti että jossain poikkeustilanteessa mieheni saattaa tulla nähneeksi minun ja ystävieni välistä viestintää, tai toisin päin. Ystäväni luotto minuun on tästä huolimatta todella korkealla ja olen yleensä se, jolle arkaluontoisimmat asiat kerrotaan. He luottavat minuun myös kyvyssäni valita empaattinen, moraalinen ja luotettava mies. Heitä ei siis erityisesti haittaa se, että mieheni saisi tietää heidänkin asioistaan joskus jotain (jatkuvasti en ole niistä kertoilemassa kuitenkaan).

Ihmetyttää tämä asenne, joka joillakin ihmisillä on, että vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat jotain vihollisia, joilta täytyy suojautua jopa luottamuksellisessa parisuhteessa. Omaa sukupuolta edustavien ystävien kanssa pidetään sitten "yhtä" ja ollaan lojaaleja oman kumppanin ja suhteen kustannuksella. Ei ihme, jos tällä lailla suhtautuvia sitten petetäänkin.

64

Vierailija
80/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi älypuhelin, ettei hänen tarvitse lähettää tekstiviestejä. WhatsApp:in kautta liikkuu kyrvän ja pillunkin kuvat mukavasti. Ja ilmaiseksi! Eikä viestimäärät näy puhelinlaskussa, joten säästyt siltäkin kyyläykseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän