Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies vai ei?

Vierailija
12.11.2014 |

Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.

Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ensimmäisenä kertomassa ystävieni salaisuuksia mutta niinkuin sanoin,ehkä ovat oikeesti ystäviä mutta minkä takia ei mulle voi kertoo.Kyllä mää nyt nään tässä muutakin jos tarvii salaa näpytellä 20 viestiä päivässä....ap

Vierailija
82/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:38"]Ite oon tosi avoin siinä mielessä myös että puhelin on pöydällä,mies tietää mun salasanat ym mutta mulla ei olekkaan mitään salattavaa...minä oon ite sitä mieltä että kaikki se mitä et voi tehdä toisen silmien edessä,on pettämistä..niinkuin tämä.Tuntuu tosi pahalta että mies kirjottelee lähes 20 viestiä päivässä toisen naisen kanssa.Ehkä ovat ystäviä ja heillä on paljon puhuttavaa mutta miksi se tarvii tehdä multa piilossa...sitä en ymmärrä.....ap [/quote] Jos ystäväsi kertoo sinulle arkaluontoisen asian niin oletko heti ekana huutelemassa sen miehellesi, mentaliteetilla "meillä ei o mitää salattavaa"?? Kyllä mä vaan juttelen ystävieni kanssa asioista jotka ei mun miehelle vaan kuulu. Ihan kuten mun mies juttelee omien ystäviensä kassa asioista jotka ei mulle kuulu.

[/quote]

Meillä sekä minun ystäväni että mieheni ystävät tietävät, että me emme salaa asioita toisiltamme. Emme "ensimmäisenä huutele" toisillemme asioista, joita ystävät kertovat luottamuksellisesti, mutta kuitenkin elämme sillä tavalla avoimesti että jossain poikkeustilanteessa mieheni saattaa tulla nähneeksi minun ja ystävieni välistä viestintää, tai toisin päin. Ystäväni luotto minuun on tästä huolimatta todella korkealla ja olen yleensä se, jolle arkaluontoisimmat asiat kerrotaan. He luottavat minuun myös kyvyssäni valita empaattinen, moraalinen ja luotettava mies. Heitä ei siis erityisesti haittaa se, että mieheni saisi tietää heidänkin asioistaan joskus jotain (jatkuvasti en ole niistä kertoilemassa kuitenkaan).

Ihmetyttää tämä asenne, joka joillakin ihmisillä on, että vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat jotain vihollisia, joilta täytyy suojautua jopa luottamuksellisessa parisuhteessa. Omaa sukupuolta edustavien ystävien kanssa pidetään sitten "yhtä" ja ollaan lojaaleja oman kumppanin ja suhteen kustannuksella. Ei ihme, jos tällä lailla suhtautuvia sitten petetäänkin.

64
[/quote]

Mun ystäväni on juurikin tuollainen lörppähuuli joka kertoilee asiani ukolleen. En sulata sitä sitten yhtään, enkä enää puhukaam hänelle asioistani mitään.
Sinua ehkä petetään, koska haluat kontrolloida ja omistaa miehesi.
Mulle riittää toisen sana, johon luotan. Ja kyllä, mua on petetty ennen, mutta opettelin vain ajatustavan, etten omista miestäni eikä hän minua. Jos hän päättää pettää pettäköön. Se on hänen valintansa johon mulla ei ole osaa eikä arpaa.
Säälin kaltaistesi eukkoje ukkoja. Raukkaparat totaalisesti tossun alla ja muijat kuvittelee elävänsä täydellistä parisuhdetta, jossa toiseen ei luoteta jos ei saada joka paikan salasanoja ja tunnuksia tietoon. Säälittävää naiset, TODELLA säälittävää!
Kukaan teistä ei ukkoaan omista, mutta tämähän on asia joka monelta näyttäisi unohtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68, luepa uudelleen viesti, johon yritit tuossa vastata. Puhut nyt jollekulle aivan toiselle ihmiselle kuvitellen minun(kin) olevan sellainen. Totuus: en ole. Viestissäsi oli jo kahdella ensimmäisellä rivillä niin monta täysin vikaan menevää olettamusta, että en vaivautunut edes lukemaan sitä loppuun asti.

64

Vierailija
84/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:30"]68, luepa uudelleen viesti, johon yritit tuossa vastata. Puhut nyt jollekulle aivan toiselle ihmiselle kuvitellen minun(kin) olevan sellainen. Totuus: en ole. Viestissäsi oli jo kahdella ensimmäisellä rivillä niin monta täysin vikaan menevää olettamusta, että en vaivautunut edes lukemaan sitä loppuun asti.

64
[/quote]

Noh, luehan sinä oma viestisi ja mietihän mitkä kaikki sinun viestissäsi menikään myös vikaan.

Vierailija
85/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:26"]

Ruokatauot ja kahvitauot on tarkkaan ajoitetut ja molemmissa ollaan ns. valvottujen silmien alla....en usko että työaikana mutta en tiedä sitten.ap

[/quote]

joo siellä varmaan jokaisen paskalla käyntikin valvotaan!! Sinne vaan samaan vessaan ja orgiat käyntiin. Kaikesta huomaa, ette kestä ajatella totuuuttaja sitä, että miehesi todellakin taitaa olla melkoinen häntäheikki.

Vierailija
86/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään lörppähuuli enkä myöskään omista miestä.En myöskään kontrolloi vaan hän saa käydä ilman narinaa ja kieltoja iltaa istumassa kavereiden kanssa ja harrstuksissa.Mun mielestä mulla vaan on oikeus tietää jos olemassa on toinen nainen.Ketään muu ei varmaan haluakkaan.Jos se tekee musta paskan ihmisen niin olen sitten...ap

Vierailija
87/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon 64.
Sanoit ystäviesi luottavan sinuun, vaikka tietävät sinun näyttelevän teidän välisiä viestejänne "vahingossa" miehellesikin. Luuletko todella ystäviesi arvostavan sinua tuommoisen takia?
Mulle on AINA ollut ystävät tärkeitä ja heidän kanssaan käytyjä keskusteluita en edes vahingossa miehelleni näytä. Ne kun eivät miehelleni kuulu. Kyllä mä saatan kertoa kenen kanssa juttelen, mut en muuta.
Puhelimeni pidän himas aina äänettömällä, koska eipä kenenkään tartte mua kiinni saaha kun ukko himas. Kaverit tän tietää ja hyväksyvät kyllä. Toki puhelin kulkee mukana kokoajan eli nään kyllä jos joku koittanu tavotella mua.
Onneksi mulla on mies joka luottaa mun sanaani, eikä kärtä tunnuksia mun faceen tms. Onneksi olemme aikuisia mieheni kanssa ja pystymme puhumaan asioista. Ei tartte selän takana mennä jotai facea penkomaan ja näin. Toista se näyttää olevan monella muulla tässä ketjussa. Ei luoteta toiseen yhtään.
Vaikka mieheni ei näekään viestiketjuja mitä ystävieni kanssa, jopa niiden miespuoleistenkin, keskustelen niin silti en ole koskaan pettänyt. Enkä petä, vaikka mua on epäiltykin siitä.
68

Vierailija
88/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:44"]En ole mikään lörppähuuli enkä myöskään omista miestä.En myöskään kontrolloi vaan hän saa käydä ilman narinaa ja kieltoja iltaa istumassa kavereiden kanssa ja harrstuksissa.Mun mielestä mulla vaan on oikeus tietää jos olemassa on toinen nainen.Ketään muu ei varmaan haluakkaan.Jos se tekee musta paskan ihmisen niin olen sitten...ap
[/quote]

Oho, ihanko annat ukkos mennä kavereiden kanssa? Kuinka uskallat? Hänhän voi pettää joka kerta kun lähtee jätkien kans bisselle.
Kannattaiskohan nyt alkaa pikkusen vielä lisää kontrolloimaan?
Sinulle ei kuulu miehesi puhelimen sisältö. Voihan olla, että nainen on esim purkanut parisuhdehuoliaan miehellesi tai muuta vastaavaa. Onko ne asiat sulle kuuluvia? EI!
Koita nyt vaan aikuistua ja lopettaa ukkos piinaaminen. Se pettää jos on pettääkseen, mitä voit asialle tehdä?

Vierailija
89/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on samassa työpaikassa niin eikö ne voi näitä omia juttujaan siellä lätistä, miks tarvii vielä 20 kertaa tekstata päivässä töiden ulkopuolella? Sehän on siis päivät sekä illat tän toisen naisen kaa tekemisissä, enemmän kun sun kanssa. En kyllä luottais pätkääkään tossa tapauksessa. Ja viestien määrä ollut tasasessa kasvussa jo ennen raskautumista, kenenköhän se toukka on... Jos miehes ei näytä niitä viestejä sulle eikä edes kerro mihin ne liittyy kun "ei kuulu sulle" niin on aika selvä peli. Kavereita vaan, joopajoo.

Vierailija
90/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:58"]Jos ne on samassa työpaikassa niin eikö ne voi näitä omia juttujaan siellä lätistä, miks tarvii vielä 20 kertaa tekstata päivässä töiden ulkopuolella? Sehän on siis päivät sekä illat tän toisen naisen kaa tekemisissä, enemmän kun sun kanssa. En kyllä luottais pätkääkään tossa tapauksessa. Ja viestien määrä ollut tasasessa kasvussa jo ennen raskautumista, kenenköhän se toukka on... Jos miehes ei näytä niitä viestejä sulle eikä edes kerro mihin ne liittyy kun "ei kuulu sulle" niin on aika selvä peli. Kavereita vaan, joopajoo.
[/quote]

Ja näin paljon luotetaan toiseen. Heti pitää saada nähtäville kaikki viestit ja muutki, muuten ei uskota sanaakaa mitä toinen sanoo.
Säälin todella tuollaista ajatusmaailmaa! Säälin todella paljon!
Niin energiaa kuluttavaa ja tympeää tommoinen.

Vierailija
91/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....

Vierailija
92/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:15"]Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....
[/quote]

Miksi?

Vierailija
93/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:15"]Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....
[/quote]

Miksi?
[/quote]
Sinä et siis halua tietää jos miehelläsi on toinen?No,minä haluan.Ja kyllä mies ja nainen voi olla ystäviä mutta viestimäärä on hurja.

Vierailija
94/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viestiä päivässä on ok?

Vierailija
95/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän työkaverin kanssa voi muutaman viestin vaihdella, mutta jos niitä aletaan tehtailemaan koko ajan, niin kyllä silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
96/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:15"]Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....
[/quote]

Miksi?
[/quote]

Tyhmä kysymys.

Vierailija
97/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:15"]Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....
[/quote]

Miksi?
[/quote]

Tyhmä kysymys.
[/quote]

Vielä tyhmempi vastaus.

Vierailija
98/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:15"]Jos olisin ap nuin kyllä kanssa haluaisin tietää vastauksen jos vestien määrä nousee yhtäkkiä 15:stä 600:n....
[/quote]

Miksi?
[/quote]
Sinä et siis halua tietää jos miehelläsi on toinen?No,minä haluan.Ja kyllä mies ja nainen voi olla ystäviä mutta viestimäärä on hurja.
[/quote]

Nii, no mitäs siihe sanotte, et joskus kun olen miespuoleisen ystäväbni työpaikan lähistöllä niin saatan soittaa onko hän paikalla ja kerkeekö tupakille. Poltellaa pihas röökit ja mies yleensä tuo kupillisen kahvia mukanaan myös ja jutellaa niitä näitä.
Pääsääntösesti päivittäin ollaan yhteyksissä. Ja joskus puhelut voivat olla tunnin parinki mittaisia.
Petänkö miestäni?

Vierailija
99/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se idea saanut ap:lta kommenttia, että kutsuisitte sen naikkosen kylään?

Vierailija
100/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän