Pettääkö mies vai ei?
Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.
Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....
Kommentit (130)
No tietysti syytönkin saattaa sanoa ettei puhelimensa tiedot kuulu muille.
Mulla oli joskus hullun mustasukkainen mies ja todellakin sanoin sille ettei mulla ole velvollisuutta todistella sille mitään kun vaati näyttämään puhelimen. Ja siis ei ollut mitään syytä epäillä.
Mutta jos puoliso nätisti sanoisi että mua hieman epäilyttää onko sulla jotain jonkun muun kanssa meneillään, voisitko näyttää puhelimesi että saan mielenrauhan ja todistaisit että olen väärässä niin tottakai näyttäisin.
Oonko oikeesti vaan tyhmä kun en ole huomannut mitään
Ai se nainen on raskaana ja viestittelee miehesi kanssa kuin viimeistä päivää... Tuota noin...
Olen pyytänyt miestä näyttämään puhelimen mutta siellä ei kuulemma ole mitään salattavaa ja näin sitten suuttui minulle kun epäilen.Mutta mitä muutakaan voin noiden viestimäärien jälkeen.600 viestiä on kuussa kuitenkin 20 kpl päivässä..mitä helvettiä....ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:05"]
En epäile että sänkyyn ovat menneet,ei kerkeisi lissää vaiheessa.Mies tulee töistä suoraan kotiin ja on tässä meidän kanssa illat....ihastusta ehkä.Kävin koko vuoden laskut äsken läpi ja tammikuusta tasainen nousu viestimäärissä.ap
[/quote]
Voin sanoa, että petturi hoitaa minuutissa hommansa, työhän on petturin peltoa!
Naisella on itellä aviomies olemassa.Mutta kuitenkin jaksaa naputella viestiä alvariinsa mieheni kanssa...ap
Höpöhöpö ettei ole kerennyt sänkyyn mennä!! Lapsi jota se nainen odottaa voi olls myös miehesi. Pettää voi työpäivän aikana, ennen sitä ja jälkeen. Töistä voi olla pois (vaikka aamulla sinne lähteekin hämäykseksi) harrastusten sijaan tapaakin toista naista, ei menekään kaverille niinkuin sanoo vaan naisen luo jne. Älä nyt helvetti ole noin tyhmä ettei kerkee pettää!!!
Miksi sun piti avata ne puhelinlaskut ?!!!
Ei helvetti se nainen kai niin hullu olla että elää sitten avioliitossa onnellisesti kantaen mun miehen lasta...en usko..ap
Enhän mää oo avannu mitää,siellä ne on avattuna ja maksettuna kansiossa muiden laskujen seassa....ap
Ootko ihan täysin varma, että on juuri tästä raskaana olevansta naisesta kyse?
Melko varma,ja tämä ei ole provo,todellakaan...tää on mun todellista elämää joka hajosi palasiksi...mun lisäksi kahden pienen lapsen...ap
Mulle tuli kans mieleen, et jos raskaana oleva nainen viestii täyttä häkää vieraalle miehelle odotuksen ollessa loppusuoralla, on hommassa miehellä kyllä jotain osuutta. O_o Itsekin olen viimeisillään ja kyllä viimeinen ajatus kaikkineen olisi viestitellä vieraan varatun miehen kans kymmeniä tekstareita päivässä muka vain silkasta ihastuksesta. Eihän raskaus sulje pois ihastumisen mahdollisuutta toki, teidän tapauksessanne havaittu viestimäärän nousu vain on tapahtunut niihin aikoihin kun nainen on tullut raskaaksi, ei vasta sen jälkeen..
Mulla on miespuoleinen kaveri jonka kanssa tulee vaiheltua tiuhaankin joskus viestejä. Ja niitä todellakin tulee laiteltua sitten todella useita. Joskus ei kerkee tai pysty viestei naputtelee ni soitellaan sitten jopa usean tunnin puheluita.
Joskus taas puhelut ovat lyhyitä max 20 min ja joskus vieatien määrä on sen pari kolme päivässä.
Ei meillä mitään salasuhdetta ole tai suhdetta ylipäänsä ja mieheni on tietoinen tästä yhteydenpidosta välillämme. Eikä ole moksiskaan, koska tuntee meidät molemmat ja tietää, että olemme puheliaita ja tulemme toimeen keskenämme hyvin.
Olen tämän miehen luona käyny monesti kahvillaki ja rupatellaan niitä näitä pässinpäitä.
En toki kiistä sitä, että jos minäkin sinkku olisin niin kyllä varmasti yrittäisin iskeä häntä, mutta en ole enkä siis yritä iskeä.
Olemme vain todella hyviä ystäviä emme muuta. Onko se pettämistä ja väärin?
Miehelleni en viestejämme näyttäisi ikinä, koska ne on sisällöltään semmoisia ettei ne miehelleni kuulu. Eihän miehenikään viestit mulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:19"]
Melko varma,ja tämä ei ole provo,todellakaan...tää on mun todellista elämää joka hajosi palasiksi...mun lisäksi kahden pienen lapsen...ap
[/quote]
voi rakas elämä, eihän sun elämäsi mihinkään epäilystä ole voinut hajota! Se että täällä joukko anonyymejä ihmisiä tuntematta sua, miestäsi tai sitä mahdollista toista naista sanoo että onhan tuo mahdollista ei tarkoita vielä mitään. oletko ap edes aikuinen ihminen?
En tiedä vaikka olisi kestänyt kauemminkin,vanhempia laskuja ei ole enää tallessa....ap
En nyt lätkimään ole lähdössäkään...kyllä tätä koitetaan selvittää ekana...ja kyllä,olen aikuinen,32 v. Ap
Me säästämme aina vuoden maksetut laskut kansiossa.Nämä siis kävin läpi.ap