Pettääkö mies vai ei?
Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.
Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....
Kommentit (130)
Miehes vois edes hankkia whatsappin ni tulis vähä halvemmaks se jatkuva viestittely
Viimeinen asia mitä sun kannattaa tehdä on kysyä täältä palstalta. On täynnä pahansuopia pirullisia ihmisiä jotka saa sut kuvittelemaan kaikenlaista negatiivista vielä enemmän vihjailuillaan. Vauvapalsta on saatanan lempilapsi.
Sen sijaan suosittelen että hakeudut seurakuntayhteyteen ja Raamatun pariin. Sanasta löydät totuuden, ainoan oikean Jumalan. Jeesus Kristus on Herra ja Vapahtaja.
Ootko varma että nainen on naimisissa?
Miten miehesi on tutustunut tähän naiseen? Oletko tavannut hänet? Vai uskotko vain miehen sanaan raskaudesta ja kumppanista?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:02"]
Mulla kuulemma ei ole oikeutta katsoa puhelinta...
[/quote]
Ei olekaan, sen kieltää lakikin.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:36"]
Viimeinen asia mitä sun kannattaa tehdä on kysyä täältä palstalta. On täynnä pahansuopia pirullisia ihmisiä jotka saa sut kuvittelemaan kaikenlaista negatiivista vielä enemmän vihjailuillaan. Vauvapalsta on saatanan lempilapsi. SAMAA MIELTÄ
Sen sijaan suosittelen että hakeudut seurakuntayhteyteen ja Raamatun pariin. Sanasta löydät totuuden, ainoan oikean Jumalan. Jeesus Kristus on Herra ja Vapahtaja. MITÄ VDDUA??
[/quote]
ettei vaan olisi miehesi lapsi tämä vatsassa oleva?
En tiedä tästä, mutta mies voi pettää myös työajalla, jos vaan yhtään sellainen työ, että siletä voi lähteä. Menee harrastuksiin ja kavereiden kanssa, mutta naisen luo menee. Tästä omakohtaista kokemusta.
Soita naisen aviomiehelle ja kerro onko huomannut kaverusten kiivasta tekstailua. Kerro että olet huolestunut ja aiot ottaa miehesi kanssa asian puheeksi, tekisikö hän samoin vaimonsa kanssa. Toisaalta, onko mies hyvä? voithan itse alkaa säätämään tämän miehen kanssa ;)
Ap ole tiukkana, älä anna periksi!!! Vaadi tietää totuus. Nimimerkki kok.om.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:12"]Miksi sun piti avata ne puhelinlaskut ?!!!
[/quote]
Oletko vajaa?
Pyydä ystävällisesti miestä kutsumaan tämä nainen kylään. Sano, että haluaisit tutustua häneen koska hän on miehellesi niin tärkeä ja läheinen ihminen ja haluat myös tutustua häneen. Ainakin itse haluan tuntea miehelle tärkeät ihmiset ihan vaan sen takia, että ovat miehelle tärkeitä -arvostan myös sitä, että mieheni haluaa tutustua minulle tärkeisiin ihmisiin. Eiköhän miehen reaktio tähän tapaamisehdotukseen jo kerro jotain.
Piti yläpeukuttaa edellistä ja tuli alapeukku
Ot miks mobiililla toiselle sivulle siirtyminen ei vieläkään skulaa?!
Aika hyvää ystävyyttä on, jos tosiaan koko ajan viestitellään...ja vielä viimeisillään raskaana. Älä ole ap sinisilmäinen, ei ole oikein tuollain käytös.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:00"]
Pyydä näyttämään viestejä. Jos vain kaveri niin näyttää. Jos poistaa eikä suostu niin sit on jotain salattavaa.
[/quote]
Viet luurin liikkeeseen nin sieltä saa kaiken ulos, jopa jo poistetut viestit. Siinäpä se selviää. Mitä turhaan miettimään?
Hysteerisyydestä päätellen ikää voisi olla sellaset 17v ettää...