Pettääkö mies vai ei?
Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.
Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.
[/quote]
Nooh...sä petätki, kaikki eivät ole noin alhasia mitä sä.
Minulla nainen jäi pettämisestä kiinni, koska minä maksoin laskut, tosin kyllä se miehen nainenkin alkoi soittelemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.
[/quote]
[/quote]
Et tiedä koko totuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]
Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.
[/quote]
Ite lähetän viikossa jo saman verran, mutta mulla onkin useampi salainen.
T: Ike
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.
[/quote]
[/quote]
Et tiedä koko totuutta.
[/quote]
Se että.kutsut viestien saajaa "salaiselle" - nimikkeellä kertoo kyllä aika paljon, mutta mulle toi ny on ihan sama mitä teet ja ketä nussit. Tärkeintä on se, et oot ilonen. Eikö?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]
Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle.
[/quote]
Ite lähetän viikossa jo saman verran, mutta mulla onkin useampi salainen.
T: Ike
[/quote]
Eiks pää hajoo?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle. [/quote] Nooh...sä petätki, kaikki eivät ole noin alhasia mitä sä. [/quote] Et tiedä koko totuutta.
[/quote]
Nii just! Mies ei ole huomioinut minua tarpeeksi. Viime kertaisesta yllätyslahjastakin on jo 3 kuukautta. Joten mulla on ihan täysi oikeus käydä vieraissa.
No ap ootko saanu selville mitään faktaa?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle. [/quote] Nooh...sä petätki, kaikki eivät ole noin alhasia mitä sä. [/quote] Et tiedä koko totuutta.
[/quote]
Nii just! Mies ei ole huomioinut minua tarpeeksi. Viime kertaisesta yllätyslahjastakin on jo 3 kuukautta. Joten mulla on ihan täysi oikeus käydä vieraissa.
[/quote]
No vähän syvemmällä suossa ollaan...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle. [/quote] Nooh...sä petätki, kaikki eivät ole noin alhasia mitä sä. [/quote] Et tiedä koko totuutta. [/quote] Nii just! Mies ei ole huomioinut minua tarpeeksi. Viime kertaisesta yllätyslahjastakin on jo 3 kuukautta. Joten mulla on ihan täysi oikeus käydä vieraissa. [/quote] No vähän syvemmällä suossa ollaan...
[/quote]
Vaikka miehesi olisi paskiainen ja juoksisi vieraissa, ei se oikeuta sinua pettämään. Heitä se äijä pihalle, äläkä ole tollainen vässykkä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:34"]Nooh...mä oon neljän kuukauden aikana lähettäny 3000 meilii mun salaiselle. [/quote] Nooh...sä petätki, kaikki eivät ole noin alhasia mitä sä. [/quote] Et tiedä koko totuutta. [/quote] Nii just! Mies ei ole huomioinut minua tarpeeksi. Viime kertaisesta yllätyslahjastakin on jo 3 kuukautta. Joten mulla on ihan täysi oikeus käydä vieraissa. [/quote] No vähän syvemmällä suossa ollaan...
[/quote]
Vaikka miehesi olisi paskiainen ja juoksisi vieraissa, ei se oikeuta sinua pettämään. Heitä se äijä pihalle, äläkä ole tollainen vässykkä.
[/quote]
En heitä. En vie lapsilta isää.
-öö/ nää on niin hauskoja että rillit menee vinoon.
Hyvä ystäväni on mies ja helposti tulee tuo 20 WA viestiä täyteen, ja paljon enemmänkin. Molemmat varattuja, on lapsia ja hyvä parisuhde. Välillämme ei todellakaan ole muuta kuin puhdasta ystävyyttä. Ystävyys ei katso sukupuolta.
Ei ole faktoja ja niinkuin sanoin,voivat olla ystäviäkin...ja hissuksiin seuraan tilannetta ja pyydän vaikka sen perheen kahville...ap
Hissuksiin.. Käytä nyt hyvä ihminen järkeäsi!!!!! Et taida haluta nähdä totuutta? Ja uskot varmaan kaiken, mitä miehesi sanoo kyseisestä naisesta?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:39"]Hissuksiin.. Käytä nyt hyvä ihminen järkeäsi!!!!! Et taida haluta nähdä totuutta? Ja uskot varmaan kaiken, mitä miehesi sanoo kyseisestä naisesta?
[/quote]
Sinäkö et luota miehesi puheisiin sitten ollenkaa?
Ennen pitkää varmasti jää kiinni jos on jotain muutakin kuin ystävyyttä...mitä tässä pitäisi tehdä?Huutaa ja raivota?Mitä jos oonkin helvetisti väärässä ja ovat ystäviä?..Tai josnoonkin helvetisti oikeessa?Mistään en saa totuuksia ennen kun mies jotenkin puhuu itsensä pussiin...ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:58"]
Jos ne on samassa työpaikassa niin eikö ne voi näitä omia juttujaan siellä lätistä, miks tarvii vielä 20 kertaa tekstata päivässä töiden ulkopuolella? Sehän on siis päivät sekä illat tän toisen naisen kaa tekemisissä, enemmän kun sun kanssa. En kyllä luottais pätkääkään tossa tapauksessa. Ja viestien määrä ollut tasasessa kasvussa jo ennen raskautumista, kenenköhän se toukka on... Jos miehes ei näytä niitä viestejä sulle eikä edes kerro mihin ne liittyy kun "ei kuulu sulle" niin on aika selvä peli. Kavereita vaan, joopajoo.
[/quote]
Sanopa muuta! Onkohan kaikki kavereidensa kanssa noin intensiivisesti tekemisissä? Illat tekstaillaan? Satoja viestejä kk:ssa? En ole kyllä moisesta ystävyydestä kuullut, edes kahden miehen/naisen välisestä, jossa jopa vois odottaa jokapäiväistä yhteydenottoa, jos vietetään paljon vapaa-aikaa yhdessä. Eikä olis kyllä ihan normaalia tuokaan, että ihan joka päivä pitää perheellisten puolisoiden ottaa yhteyttä.
Mikä voi yhdistää kaksi työkaveria noin tiiviisti??? Mies ja nainen, molemmat tahoillaan varattuja, nainen raskaana, yhteistä vain ja ainoastaan työ, ei edes harrastukset, ei perheystävyys, ei mikään? Selvä peli.
Kun nykyaikana 1 viesti voi olla "moi" seuraava "mitä kuuluu" ja jotain omia kuulumisia.. Aika äkkii yhteen juttuun saa 20 viestiä menemään, jos ei kaikkea kirjoita putkeen. Montako viestiä on ok??