Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko miehenne kanssa saman peiton alla?

Vierailija
11.11.2014 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä on sellainen tosi iso peitto. Ei ole koskaan tarvinnut todeta että jompikumpi "varastaa" peiton.

Vierailija
62/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:30"]Miten iso peitto teillä isopeittoisilla oikein on? Mä nukun yksin tuplapeiton alla eikä tänne ketään muuta mahtuisi. Peitto pitää saada mytätä sopivasti. Sängyssä myös _nukutaan_ tiukasti omalla puolella. Muuta voi sitten touhuta vaikka poikittain.

Joo, nukkuminen on mulle tärkeä juttu :D
[/quote]

Aivan kuin minä/me. :) Tosin 12 vuotta nukuttiin saman peiton alla ja tänä kesänä sitte kokeiltiin omia peittoja kun mies hikoilee niin paljon. :) Mä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista minkä kokoinen meidän iso peitto on, mutta se menee normaalin kokoisen parisängyn reinoilta reilusti yli, ja päädyistäkin vähän. Eikä ole vielä käynyt niin että jompi kumpi sen olisi yöllä saanut itselleen varastettua. Peitto on aika painava. Kesällä sen kanssa ei voinut kyllä nukkua... 

Vierailija
64/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aina nukuttu yhdessä tavallisen peiton alla, eikä koskaan ole ollut ongelmia. Kai me sitten ollaan samanlaisia nukkujia :D

Vierailija
65/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku. Molemmilla omat peitot. Mies on kova hikoilemaan ja mä saisin lämpöhalvauksen saman peiton alla. En myöskään osaa nukkua jos ympärillä ei ole tarpeeksi tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme