Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko miehenne kanssa saman peiton alla?

Vierailija
11.11.2014 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai. Nukkumme aina lusikassa, muu ei tulisi kuuloonkaan, tää on meidän ehdoton suosikkijuttu. Jos toinen on jostain syystä poissa yön yli niin ei meinaa uni tulla kun ei ole toista peiton alla lämmittämässä ja halimassa. Peitto ja sänky meillä on isointa kokoa, mutta aina niistä on käytössä vain pieni osa kun käperrymme nukkumaan yhdessä :) 

Vierailija
42/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan yhdessä sellaisen tavallisen peiton alla, minä mies ja lapsi. Hyvin mahdutaan, mutta joskus lapsi menee oman peittonsa alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies hikoilee helposti öisin ja jos nukutaan pitkään lusikassa niin tosi inhottavaa kun herätään hiestä liimautuneena toisiimme. Nukkumaan mennessä, kylmissämme ja himoissamme vierailemme ja käymme lämmittelemässä toistemme peittojen alla tai nukutaan yhdessä kahden peiton alla mutta yleensä jossain vaiheessa laitetaan peitto väliin ja nukutaan lusikassa ilman suoraa ihokosketusta :) Lisäksi tykkään lytätä peiton välillä jalkojen väliin ja halia sitä joten helpompi kun on erilliset peitot. Muutenkin kätevämpi jos linnoittautuu sohvalle jne (ja ei liity mitään riitelyä, meillä on kaksi pientä lasta ja jos he heräilevät saatan mennä sohvalle tai jos mies on juonut hän joutuu sohvalle, koska saatan jossain vaiheessa yötä ottaa vauvan viereeni sänkyyn yms).

Vierailija
45/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mulla on tuplapeitto ja miehellä normilevyinen :D

Vierailija
46/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:43"]Ei. Mies hikoilee helposti öisin ja jos nukutaan pitkään lusikassa niin tosi inhottavaa kun herätään hiestä liimautuneena toisiimme. Nukkumaan mennessä, kylmissämme ja himoissamme vierailemme ja käymme lämmittelemässä toistemme peittojen alla tai nukutaan yhdessä kahden peiton alla mutta yleensä jossain vaiheessa laitetaan peitto väliin ja nukutaan lusikassa ilman suoraa ihokosketusta :) Lisäksi tykkään lytätä peiton välillä jalkojen väliin ja halia sitä joten helpompi kun on erilliset peitot. Muutenkin kätevämpi jos linnoittautuu sohvalle jne (ja ei liity mitään riitelyä, meillä on kaksi pientä lasta ja jos he heräilevät saatan mennä sohvalle tai jos mies on juonut hän joutuu sohvalle, koska saatan jossain vaiheessa yötä ottaa vauvan viereeni sänkyyn yms).
[/quote]

Lisään vielä että kun nukun peitto jalkojen välissä niin silloin usein vedeän miehen peittoa itselleni ja nukutaan saman peiton alla.

Vierailija
47/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

s

Vierailija
48/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:31"]Jännä miten monella on erilliset peitot. Mulle ei ainakaan tulis kuuloonkaan, etten haluis nukkua ihan lähekkäin mieheni kanssa...
[/quote]

Miksi erillisillä peitoilla ei voisi nukkua lähekkäin?

Vierailija
49/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:41"]

Kamala ajatus. Nukutaan muutenkin aina selät vastakkain ja minua inhottaa, jos edes hipasemme toisiimme.

[/quote]

Lol alapeukuttajat, ehkä vähän harhaanjohtavasti kirjotettu viesti.. :D Mieheni ei muuten inhota, mutta nukkuessa haluan olla käpertyneenä omalle puolelle, en voisi ikinä nukkua lusikassa tai miehen kainalossa.

Vierailija
50/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Vanhempieni luona oli joskus vieraspeittona tuplapeitto mutta mies ei tykännyt, tuli hiki yöllä kun minä kuulemma olin kuuma kuin kekäle :)

Vierailija
51/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö, meillä on sellainen jättikokoinen peitto <3

Vierailija
52/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nuku samojen vällyjen välissä, toinen ämmä solmuissa

Vierailija
53/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:30"]

Miten iso peitto teillä isopeittoisilla oikein on? Mä nukun yksin tuplapeiton alla eikä tänne ketään muuta mahtuisi. Peitto pitää saada mytätä sopivasti. Sängyssä myös _nukutaan_ tiukasti omalla puolella. Muuta voi sitten touhuta vaikka poikittain. Joo, nukkuminen on mulle tärkeä juttu :D

[/quote]

Tosi iso. Meillä ainakin se ylettyy pedattuna lattiaan asti kummaltakin puolelta ja jalkopäästä myös. Sänky on Ikean semmonen pienempi parisänky.
[/quote]

Tuohan on ihan normaali tuplapeitto, eli sama joka mulla on yksin. Miehellä on tavallinen 1 hengen peitto.

Vierailija
54/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ISO peitto. Ihan uusia mulle nää tappelu-, pieremis-, palelemis- ym ongelmat. 

Vierailija
55/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttais, mutta peitto ei riitä toiseen huoneeseen asti :/

Vierailija
56/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan saman peiton alla, joskus siellä on jompikumpi lapsistakin. Mielestäni yhden ison peiton alla on lämpimämpää ja mukavampaa. Jos herää painajaiseen, voi vain kieriä mieheen kiinni turvaa hakemaan. Monta kertaa yössä käännytään yhteen, ollaan hetki lusikassa, nukahdetaan ja vähän erkaannutaan. Meistä ei kumpikaan ole peittorohmu ja meillä on kolme tyynyä, koko sängyn leveydeltä. Jos joskus ollaan vaikka hotellissa, jossa on omat peitot, tuntuu että toisen lämpö puuttuu.

Vierailija
57/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Me molemmat haluamme mytätä omaa peittoa jalkojen väliin ja muutenkin. Lisäksi mies pyörii niin hirveästi, ettei minulla olisi peittoa ollenkaan. :) Nukkumaan käydään kuitenkin lähes joka yö lusikkaan niin, että ihot koskee toisiaan. Jossain vaiheessa mies sitten kääntyy ja laittaa peiton väliin, kun olen niin kuuma. Hyvin on pärjätty näin jo vuosia. Ei kaksi peittoa estä vierailemasta toisen kainalossa. ;)

Vierailija
58/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuplapeitto, jonka alla tykätään nukkua lusikassa tai muuten ihan kiinni toisissamme. Anoppilassa joudutaan nukkumaan erillisten peittojen alla, se on kamalaa ja tulee kylmä.

Vierailija
59/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja mä en muutenkaan oikein pidä tästä samassa sängyssä nukkumisesta. Olen itse pyöriväistä sorttia ja heräilen myös helposti toisen liikahduksiin. Hyvin vois olla erilliset sängyt.

Vierailija
60/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset peitot on ja edellämainituista syistä. Ollaan ihan erilämpöisiä, mies ei löydä itselleen kaupoista tarpeeksi ohutta peittoa, minä hikoilen ja palelen tasaisesti vuodenaikojen ja lämpötilavaihtelujen mukaan. Yhden peiton alla nukkumisesta ei näin ollen tulisi mitään. Ei nukuta myöskään lusikassa, koska siinä tulee kuuma eikä voi kääntyä vapaasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme