Mieltä kalvaa kun tuntuu että valitsin väärän miehen.
Reilu 6 vuotta sitten annoin lyhyen seurustelun jälkeen rukkaset miehelle, koska koin että olimme jotenkin liian erilaisia. Olen sittemmin tajunnut että vika oli ehkä ennen kaikkea väärässä ajoituksessa. Molemmilla oli elämässä vaikeaa, eikä siinä tilanteessa ollut helppoa seurustella. Nyt olen muuttanut eri paikkakunnalle ja olen kädenlämpöisessä suhteessa mieheen, joka ei tunnu minusta edes kauheasti piittaavan. En tiedä, onko tämä menneisyyden mies jo pariutunut ja olisi kaikilta osin kyseenalaista lähettää mitään viestiä. Silti ajattelen häntä vähän väliä. Välillä tuntuu, että tein elämäni mokan.
Kommentit (14)
Täältä saat kivan miehen jos haluat
Tuuliviirin päiväkirjasta taas, hohhoijaa. Mä lähden nyt paskalle, missä mun akuankka on?
Ekax mä niiku tykkäsin mut sit mä olin niiku et emmä tykkääkää ja sit mä niiku annoi pakit niiku tiäxä ja sit mä aattelin et eiku kyl mä tykkäänki mut emmä niiku tiiä tiäxä??
Kutsu se mies kahville. Tiedätkö edes, että onko hän sinkku nykypäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Kutsu se mies kahville. Tiedätkö edes, että onko hän sinkku nykypäivänä?
Sehän lukee tossa. Ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ekax mä niiku tykkäsin mut sit mä olin niiku et emmä tykkääkää ja sit mä niiku annoi pakit niiku tiäxä ja sit mä aattelin et eiku kyl mä tykkäänki mut emmä niiku tiiä tiäxä??
Heh, arvasin että mummot on saman tien piiskanneet itsensä raivon partaalle täällä. :D
Yleensä ihmiset menevät elämässä eteenpäin.
Puppa näitä juttuja tänne kirjoittaa!
Ehkä nyxä ja exxä tul samaan aikaan kukkia, kun ritari saapuu ratsullaan.
Ensin oli Danny ja sitten Frederik, kumman valitsisi?
Oma eksä huuteli et hänellä on vaihtoehtoja ja teki elämästä helvettiä. Lähdin, muutin ulkomaille, ja taon kassaa minkä ehdin.
Nyt sitten uusi duunarirakas ei olekaan enää niin kiva. Soittelee ja haluu pitää yhteyttä.
Sitä saa mitä tilaa.
Annoin pakit kiltille miehelle ja otit komean miehen joka ei sinua rakasta vaan on seksin takia kanssasi. No sen siitä sitten saa kun ulkonäkö on naisille tärkeää niin saat kuivan suhteen jossa ei olekkaan rakkautta.
Jätä kädenlämpöinen suhde. Jos et halua olla.
Sellainen tarina sieltä taas.