Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko miehenne kanssa saman peiton alla?

Vierailija
11.11.2014 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. En kestä sitä paskan hajua.

Vierailija
22/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Nukun muutenkin niin huonosti, ja herään joka kerta kun mies kääntyy. Saati jos se vielä nykäisisi peittoa tai leyhäyttäisi kylmää ilmaa peiton alle kääntyessään. En saisi nukuttua koko yönä varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Mies kyllä haluaisi nukkua, mutta itse tykkään kääriytyä peittoon ja mytätä sitä jalkojen väliin, pään alle jne. Ei onnistu vaikka olisi yhteinen jättipeitto. Ihan kamalaa, jos joutuu jossain yökylässä nukkumaan saman peiton alla, ahdistaa ajatuskin. 

Vierailija
24/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"]

No ei. Se pieree... Ja niin myös te samanpeitonallanukkujat.

[/quote]

No eiköhän kaikki piere riippumatta siitä nukkuu peiton alla yksin vain jonkun kanssa.
[/quote]

No mä en halua nukkua toisen pieruissa. En nyt varmaan sitten rakasta aidosti.

Vierailija
25/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Meillä on erilliset peitot mutta välillä könyämme saman peiton alle.

Vierailija
26/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"] No ei. Se pieree... Ja niin myös te samanpeitonallanukkujat. [/quote] No eiköhän kaikki piere riippumatta siitä nukkuu peiton alla yksin vain jonkun kanssa. [/quote] No mä en halua nukkua toisen pieruissa. En nyt varmaan sitten rakasta aidosti.

[/quote]

Jo eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö kaikki piere unissaan. Ja peitto nyt ei ole mitään ilmatiivistä materiaalia, joten se pieru kyllä haihtuu sinne huoneilmaan.

Vierailija
27/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso peitto teillä isopeittoisilla oikein on? Mä nukun yksin tuplapeiton alla eikä tänne ketään muuta mahtuisi. Peitto pitää saada mytätä sopivasti. Sängyssä myös _nukutaan_ tiukasti omalla puolella. Muuta voi sitten touhuta vaikka poikittain.

Joo, nukkuminen on mulle tärkeä juttu :D

Vierailija
28/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! Vaadin muutenkin aina oman tilan nukkuessa. En ole mikään lusikassa nukkuja ollut ikinä. Saati vielä että saman peiton alla könyttäisiin koko yö. Nukkuisin kyllä todella huonosti.

Vierailija
29/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Ehtii tulla yön aikana ikävä, jos se ei oo siinä lähellä :) (Ja sillä mua)

Vierailija
30/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten monella on erilliset peitot. Mulle ei ainakaan tulis kuuloonkaan, etten haluis nukkua ihan lähekkäin mieheni kanssa...

Vierailija
31/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies on niin lämmin etten pysty nukkumaan hänen kanssaan saman peiton alla. Mä käyn niin kuumana että peitto on mulle lähinnä vain myttynä kanalossa :D
Yleensä pidän vain jalkateräni miehen peiton alla :P

Vierailija
32/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen peitto ja nukutaan aina kiinni toisissamme vaikka 180cm sängyssä tilaa ois.. Mut ollaankin asuttu yhdessä vasta 5 vuotta..

Vierailija
33/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:31"]Jännä miten monella on erilliset peitot. Mulle ei ainakaan tulis kuuloonkaan, etten haluis nukkua ihan lähekkäin mieheni kanssa...
[/quote]

Minä palelen helposti ja nukun aina paksun untuvapeiton alla. Mies nukkuu usein pelkällä pussilakanalla. Ei tulisi nukkumisesta mitään, jos olisi yhteinen peitto. Toinen pakahtuisi kuumuuteen ja toinen paleltuisi.

Vierailija
34/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 30 lisää: Me nukutaan kahdestaan yhden ihmisen peitolla. Mun vanhemmatki nukkuu. Ihan hyvin on riittänyt peittoa molemmille :)

Vierailija
35/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Ollaan molemmat sellaisia, jotka yrittää sitten kiskoa koko peiton itselleen. Nytkin on joskus haasteita, koska mies kieppuu, myttää peittonsa ja yrittää sitten unissaan varastaa mun peiton. Alussa onnistuikin siinä ja heräsin joskus keskellä yötä siihen, että peittoni vaan tempaistiin pois. Sittemmin olen oppinut pitämään peitosta kiinni. 

Vierailija
36/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:30"]

Miten iso peitto teillä isopeittoisilla oikein on? Mä nukun yksin tuplapeiton alla eikä tänne ketään muuta mahtuisi. Peitto pitää saada mytätä sopivasti. Sängyssä myös _nukutaan_ tiukasti omalla puolella. Muuta voi sitten touhuta vaikka poikittain. Joo, nukkuminen on mulle tärkeä juttu :D

[/quote]

Tosi iso. Meillä ainakin se ylettyy pedattuna lattiaan asti kummaltakin puolelta ja jalkopäästä myös. Sänky on Ikean semmonen pienempi parisänky.

Vierailija
37/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa en, poikaystävän kanssa kyllä.

Vierailija
38/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/65 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus. Nukutaan muutenkin aina selät vastakkain ja minua inhottaa, jos edes hipasemme toisiimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän