Vituttaa tuo mies. Tekisi mieli nakata roskiin kaikki isänpäiväherkut.
Koko päivän istunut sohvalla ja tuijottanut telkkaria. Antanut lapsen pelata puhelimella, pissata vaippaan, pyyhkiä räät verhoihin eikä ole edes ulos viitsinyt mennä. Olen itse koko päivän tehnyt erästä työhommaa ja totta kai olettanut että aikuinen ihminen osaa hoitaa kodin ja lapsen. Paskanvitut se mitään osaa. Edes tiskejä ei ole viitsinyt laittaa, lapsi on kuulemma itkenyt jatkuvasti - mutta kas kun ei ole tullut mieleen tehdä vaikka kunnollista ruokaa.
Vituttaa ankarasti.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:32"]Jättäisitte miehet haukkumatta edes yhtenä päivänä vuodessa ( isän päivä ). Taitaa olla turha toive. Moottori käy, käy, käy...... [/quote] Isänpäivänä voin olla haukkumatta, mutta en isän päivänä.
[/quote]
Mataleena Näsä sai avautua. Hyvä juttu, maisteruus ei mennyt hukkaan, vaan tekeekö tiliä?
Kerkesin jo unohtaa tämän aloituksen, kai tuo vitutus hälveni saman tien kun olin kirjoittanut sen ulos. Tehtiin yhdessä iltapala, mies siivosi keittiön ja laittoi lapsen nukkumaan. Nyt lasillinen alkoholitonta viiniä ja sitten nukkumaan. Raskaus ja lauantaityöt eivät ole paras yhdistelmä mitä tulee puolison laiskottelupäivien ymmärtämiseen - olisihan tuo ukko paremminkin voinut päivän hoitaa mutta näillä mentiin nyt. Lapsikin oli loppuillasta tyytyväinen. En ehkä nakkaakaan roskiin kakkuja ja croissanteja.
ap
Voisko joskus kysyä siltä päivänsankarilta miten se haluaa päivänsä viettää? Kermat ja mansikat voitte tarjoilla omissa juhlissanne.
Kamalaa kieltä. Aloita itsesi kasvattamisesta!
Hesari vyöryttää aamulla oikein aukeamakaupalla isien tekemiä perhesurma- ja parisuhdeväkivaltajuttuja. Siinä vähän Isänpäivää. Muutamien viimevuosien isänpäivälehdet ovat näistä muistuttaneet.
Pistäkääs parastanne, niin levikki kiittää!
Awws toi ap:n viimeinen viesti. Mut oikeestiko alkoholiton viini?
Oon alkanut huomaamaan, että lähestulkoon kaikki mieheni luonteenpiirteet ovat juuri niitä, joita en voi sietää. Näsäviisaus (ei todellakaan sellainen frendit Chandler-tyyppinen vaan tosiaan sellainen hauskan vastakohta) , jankutus, nalkutus, jatkuva valitus, kaikkien asioiden kyseenalaistaminen ja ainainen vastaan sanominen JOKA asiassa. Ei kestä kritiikkiä yhtään, pitää itseään parempana kuin muut, vaikka tekee juuri niitä samoja virheitä, jotka tuomitsee muilla. Hän on aina oikeassa ja muut väärässä. Sairaalloinen sääntöjen noudattaminen. Ihmisten kyyläys ja arvostelu sekä haukkuminen. Raivostuu pikkuasioista. Väittää, että hänellä on käytöstapoja, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Suurentelee ja liioittelee asioita aina omaksi edukseen.. Pikkumainen ja pikkusieluinen marttyyri. Ja tiukkapipo. Ja ikää on alle 30.
Siis miksi olen mennyt tämän tyypin kanssa naimisiin? Olen ollut jossain mielenhäiriössä...
Joo, isänpäivä on isälle se vuoden masentavin päivä. Kokemusta on 20 v, sen jälkeen ei enää ikinä nalkuttavaa akkaa, joka ei viitsi edes yhtenä viikonloppuna ilahduttaa. Parhaimmillaan ei ole raivonnut naama punaisena, mutta varmaan silloinkin kiehunut sisällänsä.
Onko ap vielä ukkonsa kanssa, kiinnostaa tietää?
Älkää nyt. Miehet ovat loppupeleissä ihan parhaita, kun niitä vähän ymmärtää ja antaa tilaa. Samaa kohtelua odotan tosin takaisin.