Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten välinen kokeilu

Vierailija
20.10.2014 |

Olen 37v hyväkroppainen pitkä vaalea naimisissa oleva mies. Perhe-elämä on muuten ihan tyydyttävää, mutta viimeaikoina minua on alkanut kiinnostaa miesten välisen seksin kokeilu. Minulla on aika voimakas fetissi nahka-asuihin ja huomaan yhä useammin haaveilevani istumassa nahkahousut tai nahkahame päälläni tummaihoisen tiukkakroppaisen miehen sylissä, jolla on jalassaan ohuet mustat nahkahousut. Haluaisin kosketella hänen nännejään, imeä niitä ja hyväillä peppua ja kalua tiukkojen nahkahousujen päältä, suudella häntä ja tuntea kuinka hänen paksu kalunsa suurenee peppuni alla. Nämä kuvitelmat tuntuvat vain voimistuvan päivä päivältä ja joudun välillä jopa kesken työpäivän mennä vessaan tyydyttämään itseni. Pitäisikö vaan unohtaa koko juttu, vai antaa palaa?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puolisosi ymmärrä eikä kuuntele niin tee ratkaisu omassa päässäsi. Olen samaa mieltä että elämä on liian lyhyt miettimään noita asioita. Toimintaa siis pliis! Itse olen myös yrittänyt puhua puolisolleni ja tuntuu ettei asiat mene perille varsinkaan tuo että toinen ei ymmärrä kuinka tärkeitä asioita ne mulle on.

Vierailija
2/102 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo-veljeni (joka on minulle kuin sisko ;-D ) luona käy ukkomiehiä. On käynyt jo vuosia. Veljeni on nimittäin aika hutsu. Mutta jumalaisen kaunis (hän on tullut venäläis-saksalaiseen isäänsä -joka ei siis ole minun isäni).

Olen joskus kiusannut häntä, että otan rekkarit ylös ja ilmoitan rakastajasi vaimolle, mitä miehensä puuhailee. Alkuun minusta oli aivan pöyristyttävää, että aviomiehet, pienten lasten isät käyvät vaimojaan pettämässä HOMOSTELEMALLA! Mutta sitten tapasin erään näistä miehistä. Hän kertoi tarinansa ja mielipiteeni muuttui. Hänelle oli tehty se vanhanaikainen, eli nainen (häntä 11 vee vanhempi!) oli "vahingossa" tullut raskaaksi eikä voinut teettää aborttia. Oli vaatinut naimisiinmenoa ja oli vielä sanonut olevansa ihan ok. miehensä bi-seksuaalisuuden kanssa.

Mutta ei sitten hyväksynytkään sitä. Oli uhannut, että jos mies pettää -miehen tai naisen kanssa-, ei hän näe lastaan enää koskaan vaan saa pedofilia syytteen. Lapsia oli sitten syntynyt toinenkin ja sen jälkeen ei lapsia ole voinut tulla, sillä vaimo oli lyönyt "lapun luukulle". Mutta oli vielä vaatinut, että miehensäkin lopettaa seksielämänsä. 

No eihän se nyt niin mene. Mikään laki ei vaadi puolisoa sammuttamaan seksuaalisuuttaan, jos vaikka toisen seksuaalisuus sammuisikin.

Suuntautuneisuus on osa seksuaalista identiteettiä ja sitä täytyy saada toteuttaa tai pää hajoo ja tulee kaikkia muita ongelmia.

Joten ap:lle sanon. Mene Herkkuun ja etsi mieleisesi nahkamies JA ANNA PALAA! Jos et ole pääkaupunkiseudulta, ota hotellihuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö Herkussa nahka-asuista pitäviä miehiä?

Vierailija
4/102 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ilmiön digitaaliaika on tuonut tullessaan, OKSETTAVAA!

Vierailija
5/102 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että miestenvälinen seksi on keksitty vasta 90-luvulla? :D

Vierailija
6/102 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa nimenomaan käy nahkamiehiä. Kaikenlaisia miehiä. Ihania miehiä -ja poikia.

Käy "turistina" tutustumassa tarjontaan....

Vierailija
7/102 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök!. sanokaa muutkin heterot yök!

Vierailija
8/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:12"]

[/quote] Älä tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi!

Kaikki bi- ja homoseksuaalit, sanokaa heteroseksistä: TYLSÄÄ!!!! 

Seksi on varmaan 99,99% tarkoitettu nauttimiseen. Lapsenteko on tarkoituksena aivan häviävän pieneltä osalta.

Jopa lapsia hankkivat pariskunnat harrastavat seksiä pääsääntöisesti nautinnon vuoksi.

Nauttikaa siis toisistanne!

Vierailija
9/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan sitä kokeilla, muuten jää kaduttamaan että jäiköhän paitsi jostain. Olen itse ukkomies ja tuli kerran koetettua millaista se olis toisen miehen kanssa. Panemisesta ei tullut mitään kun en mahtunut sisään mutta runkkailu oli ihan kivaa :) En voisi koskaan välittää toisesta miehestä romanttisessa mielessä mutta seksin saralla (niissä on eroa!) se on minulle ihan ok, miksi lokeroida itseään sen tiukemmin? Vaimoni ei tiedä kokeilustani eikä tarvitse tietääkään koska se ei tule millään tapaa meidän välejämme pilaamaan eikä se tule tavaksi. Tunnempahan itseni nyt vähän paremmin.

Vierailija
10/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi tietää mistä mies tykkää. Nainehan saa munaa suuhunsa ja sisäänsä ja tietää miltä se tuntuu. Mutta mies ei voi tietää ennen kuin kokeilee sitä toisen miehen kanssa. Mies kyllä tietää miten häntä pitäisi hyväillä jne. mutta nainen ei välttämättä ymmärrä eikä osaa vaikka se hälle kädestä pitäen näytettäisiin. Toinen mies sen sijaan tietää ja osaa. Se ei ole mielestäni pettämistä eikä keltään pois jos ukkomies kokeilee seksiä kaikkine mausteineen toisen miehn kanssa. Siinä ei ole kyse tunteista vaan pelkästä fyyysisestä toteutuksesta. Itse en voisi koskaan kuvitella ottavani suihin tai panevani miestä rakkaudesta. Se kuuluu homoille se, enkä minä ole homo.

Vierailija
11/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:00"]

Vain mies voi tietää mistä mies tykkää. Nainehan saa munaa suuhunsa ja sisäänsä ja tietää miltä se tuntuu. Mutta mies ei voi tietää ennen kuin kokeilee sitä toisen miehen kanssa. Mies kyllä tietää miten häntä pitäisi hyväillä jne. mutta nainen ei välttämättä ymmärrä eikä osaa vaikka se hälle kädestä pitäen näytettäisiin. Toinen mies sen sijaan tietää ja osaa. Se ei ole mielestäni pettämistä eikä keltään pois jos ukkomies kokeilee seksiä kaikkine mausteineen toisen miehn kanssa. Siinä ei ole kyse tunteista vaan pelkästä fyyysisestä toteutuksesta. Itse en voisi koskaan kuvitella ottavani suihin tai panevani miestä rakkaudesta. Se kuuluu homoille se, enkä minä ole homo.

[/quote]

Tätä juuri tarkoitin tuossa aloitusviestissäni! Olet niin asian ytimessä! En minäkään ole mitään romanttista suhdetta etsimässä, vaan silkkaa nautintoa. Nautintoa siitä, että voisin pukeutua kiihottaviin seksiasuihin joista kumpikin kiihottuu. Yhdessä runkkailu, hyväily, nännien koskettelu ja imeminen muutenkin kuin pyynnöstä. Sitä minä kaipaan.

Vierailija
12/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:40"]

[/quote]

7 homoa vastannu peukkua alasanaaliin. kuvottavaa. ollaan heteroiden vauvapalstalla.

Vierailija
13/102 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:12"]

[/quote] Älä tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi!

Kaikki bi- ja homoseksuaalit, sanokaa heteroseksistä: TYLSÄÄ!!!! 

Seksi on varmaan 99,99% tarkoitettu nauttimiseen. Lapsenteko on tarkoituksena aivan häviävän pieneltä osalta.

Jopa lapsia hankkivat pariskunnat harrastavat seksiä pääsääntöisesti nautinnon vuoksi.

Nauttikaa siis toisistanne!

[/quote]

homous on tuomittu aikojena alusta lähtien ei sitä mikään muuta. lue kirjas sinäkin raasu. hyväähän tässä yritän tiedottaa

Vierailija
14/102 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Tätä juuri tarkoitin tuossa aloitusviestissäni! Olet niin asian ytimessä! En minäkään ole mitään romanttista suhdetta etsimässä, vaan silkkaa nautintoa. Nautintoa siitä, että voisin pukeutua kiihottaviin seksiasuihin joista kumpikin kiihottuu. Yhdessä runkkailu, hyväily, nännien koskettelu ja imeminen muutenkin kuin pyynnöstä. Sitä minä kaipaan.
[/quote]

Kuulkaan nyt petturit. Se, ettei mukana ole tunteita, ei ole pettämistä? Ja kaikki bubiruujen kanssa pettävät ukkomiehet ovat varmaan niin rakastuneita baaripokiinsa, että se on pettämistä? Olkaa mitä olette, mutta kunnioittakaa vaimojanne älkääkä pettäkö. Jos pitää mennä muita kokeilemaan, erotkaa tai kysykää lupa. Oma äitini sai tietää isäni touhuista tämän kuoltua ja tavaroita siivotessa. Tunsi, että kaikki, koko elämä oli ollut valetta. Kieltäytyi hautaamasta ja on nyt itse kuolemassa syöpään. Katuu vain sitä ettei koskaan löytänyt rakkautta. Vaikka isäni rakasti äitiäni, ei se ollut näiden paljastusten jälkeen sellaista rakkautta ollutkaan, miksi äitini sitä luuli. Vihaan isääni siitä ettei selvittänyt asioita eläissään ja ollut rehellinen. Isä pilasi äitini elämän ja mitätöi kaiken äidiltäni. Kunta maksoi hautauksen ja kukaan ei käy haudalla. Edes me lapset.

Vierailija
15/102 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana homofobia, nyt ikää 55 ja tuo sairaus on poistunut. Olen tuntenut ja tapaillut jo monta vuotta avioparia pelkän seksin merkeissä, nainen on halukas saamaan kahta miestä samaan aikaan. Hänellä on myös toinen erikoinen halu, hän haluaa että hänen aviomiehensä imee minua aina siinä aktin välissä. Jos ihan totta sanotaan, annan sen tapahtua mutta siitä en erityisemmin nauti, muuta kuin takaraivossa tuntuvan perverssion kautta ehkä hivenen. Pari kertaa hänen vaimonsa on myös ohjannut miehensä peniksen suuhuni ja hän hiihottuu siitä jumalattomasti, hengitys muuttuu kiihkeäksi ja puhe käheäksi. Tämä selkeä muutos hänessä on tietenkin kiihottavaa mutta siltikään en halua sitä elintä imeä. Ei vaan natsaa. Mutta en kyllä enään ketään tuomitse.

Vierailija
16/102 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on tehty! Menin Keltaisen Ruusun koppiin ja otin randomilta munaa ensin suuhun ja sit pyysin samaan koppiin. Naitiin ihan kunnolla, nahka natisi ja sperma lensi. Tätä on pakko saada lisää!!!

Vierailija
17/102 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että toteutit unelmasi! Kumpa minäkin joskus uskaltaisin tulla kaapista ulos.

Vierailija
18/102 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"]

Anna palaa! Kokemuksesta tiedän, että vain toinen mies tietää miten mies TODELLA tyydytetään. Minulla on ollut suhde toiseen nahkamieheen jo vuosia, hänen kanssaan vietämme kiimaisia risteilyitä, työmatkoja yms kivaa. Suosittelen!

[/quote]

Onkohan näin yleisestikin, vaiko vain osan miehistä mielestä? Luulisi, että homoseksiä ilman homoutta olisi enemmän, jos toi olisi totta. 

Vierailija
19/102 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:40"]

[/quote]

onko totta että vauvapalstallakin näin paljon homoja. heteron tekstii peukutettu alaspäin 10 kertaa ja 2 ylös. tämähän todella kertoo ketkä täällä kuppaa. biit ja homot. hyppikää myllynkivi kaulassa mereen.

[/quote]

Hetero olen ja peukutin alaspäin. Koska sanoit oksettavaksi asiaa, jossa ei ole mitään oksentamista, vaikka en itse sitä teekään. Pettäminen on asia erikseen, mutta se mitä kaksi vapaata (tai muuten puolisoltaan luvan saanutta) ihmistä tekevät keskenään molempien nauttiessa ei ole oksettavaa. N42

Vierailija
20/102 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:50"]Nyt se on tehty! Menin Keltaisen Ruusun koppiin ja otin randomilta munaa ensin suuhun ja sit pyysin samaan koppiin. Naitiin ihan kunnolla, nahka natisi ja sperma lensi. Tätä on pakko saada lisää!!!
[/quote]

Itsekkin keltsussa käyneenä kuulisin mieluusti yksityiskohtaisesti lisää. Ikinä en ole uskaltanut kuin katsoa ja runkkailla. Mutta miltä tuntui ottaa se askel ja imeä? Oliko sen arvoista? Miltä kulli tuntuu ekaa kertaa suussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi