Kauheimmat hääbiisit - kokemukset jakoon! 👰🎵😱
Oltiin edellisviikonloppuna sukulaisen häissä ja en edelleenkään pysty unohtamaan mitä kuulin. Sulhanen oli valinnut alun kappaleeksi Yön Rakkaus on Lumivalkoinen -biisin. Ihan oikeasti.
Ja kirkossa soitettiin alttarikävelyyn jotain mitä en edes tunnista mutta se oli selvästi jostain suomivideopelin soundtrakkia! Tai sitten olin vain liian shokissa kuullakseni kunnolla.
Kertokaa nyt tekin! Mikä on pahin suomenkielinen tai mikä vaan hääbiisi mitä olette ikinä joutuneet kuuntelemaan? Onko joku valinnut jotain täysin käsittämätöntä?
Ei tietenkään nimetä ihmisiä suoraan mutta muuten kaikki on sallittua.
ps. omissa häissäni soitettiin jotain asiallista, en just nyt muista edes mitä mikä kertoo kaiken
Kommentit (24)
Sini ja Simi ovat ihana duo häihin. Heilläkin on hääbiisejä.
Erään pelin tunnusmusiikki kirkossa soitettuna 😳🙄 Hääpärin ehdoton vaatimus 🤭
Hyvin on tyylitaju ja hallussa.
Vuonna 2006 olin häissä, joissa hääparin astuessa sisään juhlasaliin kajahti soimaan Lordin Hard Rock Halleluja. Melko mautonta, vaikka Lordi toki olikin juuri voittanut Euroviisut ja sulhanen oli hevi- ja prätkämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisten elää
Kenen esittämä tämä laulu? En ole kuullutkaan.
Madonnan La isla bonita. Mieleen tuli karvaiset gigolot ja aurinpolttamat, tosi outo valinta häihin,
Every breath you take - The Police
Rehti ja reipas häätunnelma lähtee käyntiin Tauskilla!
Olin joskus kauan sitten kirkkohässä suntiona. Häämarssin sijaan kanttori kajautti uruilla "Love and marriage" Pulmusten tunnarin. Huhhuh.
Loirin Naurava Kulkuri tai muu Jean-Pierre Kuselan tuotanto esim Pim peli pom tai Tahdon olla sulle hellä olisivat omien häiden kärkiehdokkaina
Olin vieraana häissä, joissa häätanssina oli Joutsenlaulu. Kamalaa
Aloin miettiä, että oikeasti on aika vähän (hyviä) rakkauslauluja, jotka ovat onnellisia ja häihin sopivia. Lähes aina niissä on joku surumielinen twisti.
Highway to Hell oli jo niin kamala valinta, että se oli todellisuudessa ihan mahtava. Rockhenkisiä sekä sulhanen, että morsian ja huumorintajuisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kauan sitten kirkkohässä suntiona. Häämarssin sijaan kanttori kajautti uruilla "Love and marriage" Pulmusten tunnarin. Huhhuh.
Frank Sinatran klassikko. Sopii häihin, vaikka Pulmuset kappaleen aikanaan pilasi.
Millä tavoin Pulmuset pilasivat klassikon? Pulmuset on klassikko!
En tajua yhtään näitä taivasteluja ja moralisointeja täällä. Eiköhän ne biisit ole valittu ihan tietoisesti ja ajatuksella, siksi että niillä on jokin (teemallinen tai humoristishenkinen) merkitys parille. Turha sitä on äimistellä.
Matti Nykäsen Samurai on vähemmän tunnettua mutta sitäkin kovempaa tuotantoa - häähitin ainesta!
Hai, hai, hai, mä oon sun samurai
Tuppeen tiukkaan miekkani laittaa sain
Tuppeen laittaa miekkani sain
Alla kultaisen kuun
Käyn nyt saalistamaan
Suulla kostutan suun
Elon piston näin jaan
(Humma, umma, humma, hum)
Se mua kiihoittaa
Se liihoittaa
Voi hän ratsastaa
Kimman mukaan vimmassa katsastaa
Kata silkkisi vieheen
Laukkaat taas taivaisiin
Avaat kukkaisen kieheen
Surut jää vaivaisiin
(Yössä oot työssä)
Se mua kiihoittaa
(Kanna, vie, anna)
Se liihoittaa
(Tuima mies, huima)
Voi hän ratsastaa
Kimman mukaan vimmassa katsastaa
Sai, sai, sai, sai, samurai
Sai, sai, sai, sai, samurai
Hai, hai, hai
Hai, hai, hai
Vierailija kirjoitti:
En tajua yhtään näitä taivasteluja ja moralisointeja täällä. Eiköhän ne biisit ole valittu ihan tietoisesti ja ajatuksella, siksi että niillä on jokin (teemallinen tai humoristishenkinen) merkitys parille. Turha sitä on äimistellä.
Pahoitko mielesi siitä että joku muu on pahoittanut mielensä
Matti ja Teppo livenä jätti elämyskokemuksen jälkeensä serkun häissä 2005