Vituttaa tuo mies. Tekisi mieli nakata roskiin kaikki isänpäiväherkut.
Koko päivän istunut sohvalla ja tuijottanut telkkaria. Antanut lapsen pelata puhelimella, pissata vaippaan, pyyhkiä räät verhoihin eikä ole edes ulos viitsinyt mennä. Olen itse koko päivän tehnyt erästä työhommaa ja totta kai olettanut että aikuinen ihminen osaa hoitaa kodin ja lapsen. Paskanvitut se mitään osaa. Edes tiskejä ei ole viitsinyt laittaa, lapsi on kuulemma itkenyt jatkuvasti - mutta kas kun ei ole tullut mieleen tehdä vaikka kunnollista ruokaa.
Vituttaa ankarasti.
Kommentit (52)
Onks mun kalenteri rikki? Se sanoo et isänpäivä on vasta huomenna.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:18"]Awws toi ap:n viimeinen viesti. Mut oikeestiko alkoholiton viini?
[/quote]
Raskaana ihan hyvä idea. Oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:18"]Awws toi ap:n viimeinen viesti. Mut oikeestiko alkoholiton viini?
[/quote]
No mä oon raskaana nii en voi alkoholillista juoda :D mieskin sitten otti samaa. Ei nyt ihan maailman parasta mutta kelpaa sillon tällön :) ap
Meilläkin mies aamulla hoiti vauvan että sain nukkua ja siivosi koko asunnon ja pesi pyykitkin vielä :) ihana mies <3
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:08"]
Kerkesin jo unohtaa tämän aloituksen, kai tuo vitutus hälveni saman tien kun olin kirjoittanut sen ulos. Tehtiin yhdessä iltapala, mies siivosi keittiön ja laittoi lapsen nukkumaan. Nyt lasillinen alkoholitonta viiniä ja sitten nukkumaan. Raskaus ja lauantaityöt eivät ole paras yhdistelmä mitä tulee puolison laiskottelupäivien ymmärtämiseen - olisihan tuo ukko paremminkin voinut päivän hoitaa mutta näillä mentiin nyt. Lapsikin oli loppuillasta tyytyväinen. En ehkä nakkaakaan roskiin kakkuja ja croissanteja. ap
Oot tooosssiii helposti vedäteltävissä.
Sulla on siis kohta KOLME lasta.
Koeta pärjätä.
[/quote]
[/quote]
Alkoholiako raskaana olevan pitäisi juoda?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:15"]
Jätä se paska
[/quote]
Ei voi jättää kuin kuoleman kautta. Luvattu, mikä luvattu.
Ap, siirsit sen vitutuksen tänne. Kiitos siitä.
Mä heivaan kohta lahjan roskiin tai myyn kirpparilla. Ihan sama.
Mies ehtii luuhata pitkin kyliä koko iltapäivän ja kun pääsee kotiin pääsee valmiiseen ruokapöytään ja sen jälkeen makaa sohvalla. Ei pistä tikkuakaan ristiin minkään asian eteen. Lupasi lapsen kanssa tehdä lahjat vaareille. Ei elettäkään. Kiukuttelee ja tiuskii.
Haistakoon pitkät.
Onneksi en leiponut tänään. Ajattelin tehdä sen huomenna, mutta en leivo. Syökööt itse ostamaansa Lidlin ikuisuuspullaa jos pullaa haluaa. Kahvit keitän tasan itselleni aamulla jos herään aikaisemmin.
Pitäkööt isänpäivänsä. Kait me sit lapsen kanssa jotkut kortit edes tehdään vaareille kun tuo vätys ei saa mitään tehtyä.
Mun mies vetää aina pe tai la kaljaa, joka ikinen viikko.. Oon sanonut että kahdesti viikossa on liikaa.. Käytiin tänään syömässä ravintolassa ja veti siinä kaljaa ruokajuomaksi. Eilen joi myös. Juo siis iltaisin kun lapset nukkuuja ihan kotosalla yksikseen. Tänään olis halunnu vetää kännit. Muistuttelin isänpäivästä ja että minäkin haluaisin huomiota ja aikaa. Naamu rutussa sitten kun tykännyt että ottaa. Minäkin vähän otin kierrosta. Ai niin, sanoinko jo ettei oikeastaan koskaan osallistu lastenhoitoon. Kysyin siltä että mitä se koskaan antaa minulle.. Kakku ja lahja odottaa huomista. Ei tekis mieli antaa..pakko lasten takia. Yrittää esittää edes. Oikeasti olen vihainen ja pettynyt. Tämäkö on mun elämää? Alkkishan toi on. Ei pysty olla ilman alkoa. Jos se päivä tulee, että joskus lähden toisen matkaan, sanon sitten miksi. Rehellisesti. Josko sitten miettis. Mutta en lähde, lasten takia.
Eipä tuommoisen kroonisen jäkättäjän takia viitsi edes yrittää. Paskaa tulee niskaan 24/7 teit miten päin tahansa, niin aina se on väärin. Ehkä vähän paremman akan vuoksi voisi koittaa, mutta ei tuommoisen.
T. mies
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:10"]
Koko päivän istunut sohvalla ja tuijottanut telkkaria. Antanut lapsen pelata puhelimella, pissata vaippaan, pyyhkiä räät verhoihin eikä ole edes ulos viitsinyt mennä. Olen itse koko päivän tehnyt erästä työhommaa ja totta kai olettanut että aikuinen ihminen osaa hoitaa kodin ja lapsen. Paskanvitut se mitään osaa. Edes tiskejä ei ole viitsinyt laittaa, lapsi on kuulemma itkenyt jatkuvasti - mutta kas kun ei ole tullut mieleen tehdä vaikka kunnollista ruokaa. Vituttaa ankarasti.
[/quote]
se viettää rentoa vapaapäivää.
etkö osannut sanoa, vai luulitko että se LUKEE AJATUKSESI?!?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:17"]Eipä tuommoisen kroonisen jäkättäjän takia viitsi edes yrittää. Paskaa tulee niskaan 24/7 teit miten päin tahansa, niin aina se on väärin. Ehkä vähän paremman akan vuoksi voisi koittaa, mutta ei tuommoisen.
T. mies
[/quote]
En pukahtanutkaan miehelleni koko päivänä :D illalla kun tulin työhuoneesta alakertaan ja huomasin kaaoksen, kävin syytämässä vitutuksen tänne. Krooninen jäkättäjä toiminee hiukan eri tavalla. Mutta älä huoli ystäväiseni, en minä sinua vaivoikseni otakaan :)
Tsemppiä teille muillekin harmitustaan purkaneille! Toivottavasti edes vähän helpottaa kun saa kirjoittaa ajatuksiaan, ja toivon sydämestäni että huominen isänpäivä on meistä kaikista mukava (huolimatta siitä että tänään aiottiin nakata lahjat menemään) :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:10"]
Koko päivän istunut sohvalla ja tuijottanut telkkaria. Antanut lapsen pelata puhelimella, pissata vaippaan, pyyhkiä räät verhoihin eikä ole edes ulos viitsinyt mennä. Olen itse koko päivän tehnyt erästä työhommaa ja totta kai olettanut että aikuinen ihminen osaa hoitaa kodin ja lapsen. Paskanvitut se mitään osaa. Edes tiskejä ei ole viitsinyt laittaa, lapsi on kuulemma itkenyt jatkuvasti - mutta kas kun ei ole tullut mieleen tehdä vaikka kunnollista ruokaa. Vituttaa ankarasti.
[/quote]
se viettää rentoa vapaapäivää.
etkö osannut sanoa, vai luulitko että se LUKEE AJATUKSESI?!?
[/quote]
Ei minullekaan tarvitse muistuttaa itsestäänselvyyksistä, kuten siitä että muistathan kultaseni huolehtia lapsista. Miksi miestä pitäisi? Ei se mikään ameeba ole. Toivottavasti. Jos haluaa rentoja vapaapäiviä sohvalla röhnöttäen joka ikinen viikonloppu, silloin ei hanki lapsia. Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:08"]
Kerkesin jo unohtaa tämän aloituksen, kai tuo vitutus hälveni saman tien kun olin kirjoittanut sen ulos. Tehtiin yhdessä iltapala, mies siivosi keittiön ja laittoi lapsen nukkumaan. Nyt lasillinen alkoholitonta viiniä ja sitten nukkumaan. Raskaus ja lauantaityöt eivät ole paras yhdistelmä mitä tulee puolison laiskottelupäivien ymmärtämiseen - olisihan tuo ukko paremminkin voinut päivän hoitaa mutta näillä mentiin nyt. Lapsikin oli loppuillasta tyytyväinen. En ehkä nakkaakaan roskiin kakkuja ja croissanteja. ap
[/quote]
Niin se naisen mieli on ailahtelevainen.
Juuri tuollaisten tapausten jälkeen olen onnellisesti sinkku. Vähän aikaa parisuhteen alussa nuo vätykset jaksavat yrittää, kunnes luulevat saaneensa naisen nalkkiin, heittäytyvät lapsiksi ja odottavat 24/7 palvelijaa. Tässä vaiheessa näytön ovea.
Naiselle kotihommat ja lastenhoito ja miehelle työt ja elatus.
Meillä miehen päiväsaldo on seuraava. Aamulla mun ja lapsen kanssa Ikeassa, josta ostettiin lapselle jakkara ja iso määrä joulupaketointivälineitä sekä ruokaa. Päivällä käytiin yhdessä ruokakaupassa. Itse olen välillä tarkistanut parit kokeet eli töitä olen tehnyt minäkin. Illalla mies käytti pojan uimakoulussa ja mä olin viikon töistä niin väsynyt ja vähän flunssainenkin, että nukahdin ja nyt mies on hakemassa McWrapit. Kunnon ruokaa ei olla mekään ehditty kokkailemaan koko päivänä vaan syöty leipää ja lämmitelty jotain jämiä, mutta tämmöistä se nyt vaan on. Kivaa on puuhailla miehen kanssa yhdessä. Mä pesen nyt kolmatta koneellista pyykkiä. Lapsen uimahousut tää viimeinen erä, niin ei mene kauaa ripustamisessa. Isänpäivää odotellaan hyvillä mielin.