Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa tuo mies. Tekisi mieli nakata roskiin kaikki isänpäiväherkut.

Vierailija
08.11.2014 |

Koko päivän istunut sohvalla ja tuijottanut telkkaria. Antanut lapsen pelata puhelimella, pissata vaippaan, pyyhkiä räät verhoihin eikä ole edes ulos viitsinyt mennä. Olen itse koko päivän tehnyt erästä työhommaa ja totta kai olettanut että aikuinen ihminen osaa hoitaa kodin ja lapsen. Paskanvitut se mitään osaa. Edes tiskejä ei ole viitsinyt laittaa, lapsi on kuulemma itkenyt jatkuvasti - mutta kas kun ei ole tullut mieleen tehdä vaikka kunnollista ruokaa.

Vituttaa ankarasti.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:40"]

Meillä miehen päiväsaldo on seuraava. Aamulla mun ja lapsen kanssa Ikeassa, josta ostettiin lapselle jakkara ja iso määrä joulupaketointivälineitä sekä ruokaa. Päivällä käytiin yhdessä ruokakaupassa. Itse olen välillä tarkistanut parit kokeet eli töitä olen tehnyt minäkin. Illalla mies käytti pojan uimakoulussa ja mä olin viikon töistä niin väsynyt ja vähän flunssainenkin, että nukahdin ja nyt mies on hakemassa McWrapit. Kunnon ruokaa ei olla mekään ehditty kokkailemaan koko päivänä vaan syöty leipää ja lämmitelty jotain jämiä, mutta tämmöistä se nyt vaan on. Kivaa on puuhailla miehen kanssa yhdessä. Mä pesen nyt kolmatta koneellista pyykkiä. Lapsen uimahousut tää viimeinen erä, niin ei mene kauaa ripustamisessa. Isänpäivää odotellaan hyvillä mielin.

[/quote]

Siis onko sillä monetkin uimahousut, vai kieputtaako joku konetta yksien simmarien tähden? Ja Putinin ydinvoimala pitää rakentaa Suomeen, ettei sinun pesukone lakkaa laulamasta sittenkään, kun se on tyhjentänyt valtakunnanverkon... Ne on muutaman miljardin hintaiset pöksyt ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:17"]

Eipä tuommoisen kroonisen jäkättäjän takia viitsi edes yrittää. Paskaa tulee niskaan 24/7 teit miten päin tahansa, niin aina se on väärin. Ehkä vähän paremman akan vuoksi voisi koittaa, mutta ei tuommoisen.

T. mies

Sinähän melkoinen palkkiopoika olet. Oletko koskaan kuullut velvollisuudentunnosta? Juu ei, isänpäivää vietetään kuin kakkossynttäriä, isää juhlitaan jeejee. Menkää nyt samantien stripparille ja häpiendinkiä hakemaan, mitä vain isä eniten maailmassa haluaa.

On se kumman vaikeaa tajuta, että isänpäivä on enemmän lasta kuin isää varten, ihan kuin se äitienpäiväkin. Juhlitaan roolia, ei sen kantajaa. Vaikea sitä on silloin juhlia, kun roolia ei viitsitä hoitaa.

[/quote]

Vierailija
25/52 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ap - menikö kaikki ihan tilulii vaan?

Vierailija
26/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tautia näyttäs tänään olevan liikkeellä laajemminkin...

Vierailija
27/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska

Vierailija
28/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että kerroit, niin muistin juuri, kuinka hyvä ajatus oli heittää äijä pellolle. Huomenna mies sitten tekee isänpäiväruoat omalla kämpällään lapsille ja minä vedän lonkkaa sen ajan. Ei tarvitse sille vätykselle enää pöperöitä laittaa. 

Vierailija
29/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut onneks tosi toimelias mies!

vei lapsen harkkoishin, pesi auton, yritti vauhtaa renkaat (tuli ongelmia pulttien kanssa), teki meille jälkiruokaa.

Itse tein pääruoan ja olen saanut nauttia lähes yksinäisyydestä kotona, kun toinen lapsi on ollut isänsä kanssa menossa.

Ap:lle sanoisin, että vedä syvään henkeä ja PUHU miehelle miltä susta tuntuu tuo touhu ja miten sä näet sen. Huomenna vois olla otollinen aika puhua asiat puhtaaksi. Kerro sille mitä sä odotat puolisolta ja lasten isältä. tsemppiä!

Vierailija
30/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti millasia äijiä tekin katsotte nurkissanne.

Vierailija
31/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehelläsi on sentään iso kulli?

Vierailija
32/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai seksiä harrasta lapsimiehen kanssa?

Vierailija
33/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pois koko ukon ... Elämä on hyvää...

Vierailija
34/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parin päivän aikana lukiessani tätä palstaa olen ollut taas vielä enemmän tyytyväinen siihen, että en ole koskaan ottanut miestä riesaksi. Lapsi mulla on, mutta onneksi ei miestä. Kuinka ihanaa onkaan elämä :)

Vierailija
35/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten jaksatte tollasia miehiä.varsinkin isänä. kiitos kun tekstilläsi muistutit minua siitä miten kiitollinen saan olla omasta miehestäni..suomalaiset miehet tuppaa vähän olemaan tollasia. itse valitsin irlantilaisen enkä päivääkään 10 vuoden yhdessäolon aikana ole katynut. mahtava isäkin vielä :)

Vierailija
36/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrankin on päivä jolloin mies on keskipisteenä niin tietty silloin nainen kateellisuuttaan pilaa sen... 

Vierailija
37/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitte miehet haukkumatta edes yhtenä päivänä vuodessa ( isän päivä ). Taitaa olla turha toive. Moottori käy, käy, käy......

Vierailija
38/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vetänyt totaalisesti herneet nenään miehelle. Silloin ei ollut isäinpäivä, mutta hänen syntymäpäivänsä ja rahaakin niin hirveän vähän, että lahjaan tai juhliin ei pitänyt edes olla varaa. Olin silti salaa ostanut hänelle kortin, kirjoittanut siihen tosi kauniisti rakkaudestani. Ja tarvikkeet mansikkakakun leipomiseen. Mies lähti yöllä salaa kapakkaan ryyppäämään jälleen kerran, jäin yksin lapsilauman kanssa.  Heräsin siihen, että istui keittiössä päissään jokeltamassa nuppi turvoksissa.

Kävelin jääkaapille ja takaisin ukon luokse ihan tyynenä. Kaadoin hillittynä norona kerman hänen päähänsä, pudottelin sen perään mansikat ja kaiken päälle silppusin rakkauskorttini peukalonkynnen kokoisiksi hiutaleiksi. Ne ripottelin viiemiseksi ja toivotin TOdella IHAnaa SYNtymäpäivää.

Tuosta on aikaa 20 vuotta ja miehestä tuli sittemmin ex.

Vierailija
39/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:32"]Jättäisitte miehet haukkumatta edes yhtenä päivänä vuodessa ( isän päivä ). Taitaa olla turha toive. Moottori käy, käy, käy......
[/quote]

Isänpäivänä voin olla haukkumatta, mutta en isän päivänä.

Vierailija
40/52 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä ämmiä täällä, eivät saa miestään ruotuun. Sitten pitää täällä valittaa!