Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko miehellenne isänpäivälahjaa?

Vierailija
07.11.2014 |

Jos ostattte niin mitä ?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään perinteisellä tyylillä: pyjama.

Mies sai itse valita mitä tarvitsee ja mie sitten maksoin. On sitten sunnuntaina kovin ilahtunut yllätyksestä ;)

Vierailija
42/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja kortin myös. Lahjaksi saa rasian lempparisuklaata. Ei mitään kummoista siis jonkun mielestä, mutta antajana ja saajalle se on hieno asia. On ihanaa muistaa. Lisäksi teen aterian sunnuntaina. Kakkupohjia olen leiponut tänään.

Meillä on tapana muistaa toisiamme merkkipäivänä.

Omalle isälleni vien haudalle hautakynttilän ja 3 valkoista ruusua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, koska mies ei ole minun isäni. Omaa isääni toki muistan.

Vierailija
44/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]

En osta. Ei ole minun isä.

[/quote]

Ihmisille voi ostaa lahjoja myös muuten kuin kiitokseksi isyydestä, esim. onnitellakseen asian suhteen. Ostan lahjoja myös ylioppilaille vaikka en ole millään lailla liittynyt heidän koulutukseensa. Jopa rippilapsille vaikken usko jumalaan.

Vierailija
45/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei mieskään onneksi osta mulle äitienpäivälahjoja. Panostetaan syöpöttelyyn.

Vierailija
46/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Omalle isälleni vien suklaalvyn tai hedelmiä kun seuraavan kerran käyn katsomassa (hoitokoti).

Toiselle papalle "pakotin" lapsen tekemään kortin ja lähdin kauppaan, joten hoitivat homman loppuun kaksin: lapsi ja isänsä.

Lapsi on tehnyt ip-kerhossa kortin ja koulussa lahjan, kahvin kaveriksi leivotaan kaurakeksejä. Täytyypä sanoa lapselle, että voisi keittää kahvin ja laittaa su-aamuna aamupalan pöytään..... mies varmaan herää ennen minua. Tai taitaa lapsi tulla heti herättyään tuomaan lahjansa.... eli kukaan ei nuku 8 jälkeen :)

Vierailija
47/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 5kk lapsemme jalan ja kädenjälkiä tyynynliinaan:) huh mikä homma!:D

Vierailija
48/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Suklaakonvehteja, Wiener nougat. Ja olen neulonut sukat.

Vierailija
49/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]

Joo, ostin. Eivät koulussa tee kuin kortit, joten sovittiin lasten kanssa isänpäivälahja, jonka minä maksoin. ja sen lisäksi mennään syömään isän valitsemaan raflaan.

[/quote]

Onko lasten isä myös sinun isäsi?????

[/quote]

Äitienpäivänä kyllä meuhkataan, jos on miehiä,jotka ei vaimoaan muista tai auta lapsia muistamaan, mutta isää ei tartte vaimojen muistaa...?!?!?!?!?
[/quote]
Mä en ainakaan halua viettää yhden ainoatakaan äitienpäivää enkä myöskään aio millään tavalla välittää isänpäivästä, tosin oma isäni on kuollut joten ei tarvitsekaan.

Vierailija
50/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:46"]

Joo, ostin. Eivät koulussa tee kuin kortit, joten sovittiin lasten kanssa isänpäivälahja, jonka minä maksoin. ja sen lisäksi mennään syömään isän valitsemaan raflaan.

[/quote]

Onko lasten isä myös sinun isäsi?????

[/quote]

Äitienpäivänä kyllä meuhkataan, jos on miehiä,jotka ei vaimoaan muista tai auta lapsia muistamaan, mutta isää ei tartte vaimojen muistaa...?!?!?!?!?

[/quote]

Kyllä minäkin tietenkin autan lapsiani muistamaan isäänsä. En osta lahjaa, mutta koordinoin kyllä sen aamun, sillä lapset eivät itse osaa vielä eivätkä edes tietäisi minä päivänä koko isänpäivä on. Laitan aamiaisen tarjottimelle ja viedään se yhdessä lasten kanssa heidän isälleen sänkyyn.

Vierailija
51/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]

En osta. Ei ole minun isä.

[/quote]

Ihmisille voi ostaa lahjoja myös muuten kuin kiitokseksi isyydestä, esim. onnitellakseen asian suhteen. Ostan lahjoja myös ylioppilaille vaikka en ole millään lailla liittynyt heidän koulutukseensa. Jopa rippilapsille vaikken usko jumalaan.
[/quote]

Nooh. Kukin taplaa tavallaan. Juuri käytin sunnuntain ruokiin ja juomiin n. 200 €, joten voidaan leikkiä että se on sen lahja jos sun oloa helpottaa. Onnitellakko siitä vielä pitäisi että hyvin panit silloin 5 ja 8 vuotta sitten.. Ikuisen isänpäivälahjan sai silloin kun lapset synnytin. Enkä kyllä todellakaan odota äitienpäivänä häneltä yhtään mitään. Silloin minä teen ruoat ja kakut ja juhlin päivää äitini, siskojeni ja lasteni kanssa.

Vierailija
52/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan, poika on vielä niin pieni, että itse ostan jotain "isälle"- tosin ilahduttavin lahja tänäkin vuonna taitaa olla pojan päiväkodissa askartelema hieno taideteos. Valitettavasti on rahat niin tiukilla, et kympin pystyn just ja just panostamaan kakkuainesten lisäksi. Mitäköhän kivaa sellaisella sais..

Vierailija
53/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 4:nen jatkaa: joo EI ole minun isäni, mun isäni tappoi itsensä kun olin 16v että mulla on sekä aikaa että kaistaa (ja rahaa) auttaa jotakuta muuta muistamaan isäänsä, tässä tapauksessa omia lapsiani. Meillä on perheessä sellainen tapa, että halutaan muistaa ja onnitella muita juhlapäivinä, minustakin tuntuu mukavalta kun minua muistetaan synttärinä ja äitienpäivänä. JA meillä lapset haluaa ostaa omissa nimissään aina sisarukselleenkin jonkin lahjan synttärinä, ja kun on kyse alakouluikäisistä niin kaikki varmaan ymmärtää että lahjan MAKSAA joku muu kuin se lahjan antaja. Idea on kuitenkin tärkein, ja tässä isänpäivässäkin lahjan idean keksivät lapset, sen 60e mikä siihen tarvittiin, meni mun tililtä. Ja se ruokailun maksan minä, viime vuonna meni 450e, tänä vuonna päästään vähemmällä. Tärkeintä on kait että muistetaan toista, sitähän tekin mammat täällä joka joulu, synttäri, hääpäivä ja äitienpäivä itkette, eikös?

Vierailija
54/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"] En osta. Ei ole minun isä. [/quote] Ihmisille voi ostaa lahjoja myös muuten kuin kiitokseksi isyydestä, esim. onnitellakseen asian suhteen. Ostan lahjoja myös ylioppilaille vaikka en ole millään lailla liittynyt heidän koulutukseensa. Jopa rippilapsille vaikken usko jumalaan. [/quote] Nooh. Kukin taplaa tavallaan. Juuri käytin sunnuntain ruokiin ja juomiin n. 200 €, joten voidaan leikkiä että se on sen lahja jos sun oloa helpottaa. Onnitellakko siitä vielä pitäisi että hyvin panit silloin 5 ja 8 vuotta sitten.. Ikuisen isänpäivälahjan sai silloin kun lapset synnytin. Enkä kyllä todellakaan odota äitienpäivänä häneltä yhtään mitään. Silloin minä teen ruoat ja kakut ja juhlin päivää äitini, siskojeni ja lasteni kanssa.

[/quote]

En mä ole mies enkä osta miehelleni lahjoja isänpäivänä enkä joulunakaan, olemme tehneet siitä yhteisen sopimuksen ettemme aikuisten kesken osta lahjoja. Mutta en silti ole sitä mieltä että jos joku ostaa isänpäivälahjan miehelleen niin ainoat mahdolliset motiivit ovat joko todeta että mies on hänen isänsä tai että "kiitos kun panit niin hyvin 5 ja 8 vuotta sitten".

Jotkut ostelevat lahjoja, toiset eivät. Älä ota sitä niin henkilökohtaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi