Ostatteko miehellenne isänpäivälahjaa?
Kommentit (54)
Ööö..miksi ostaisin ei hän ole isäni :D autan kyllä häntä valitsemaan lahjan omalle isälleen.
En osta. Lapset on tehneet niin monta hienoa lahjaa koulussa ja kerhossa, että ajattelin niiden riittävän. Toisekseen mä en osaa ostaa miehelleni ikinä mitään, koska sille ei oikein kelpaa mikään. Ostamani vaatteet ei koskaan miellytä ja mitään muuta en osaa sille ostaa.
Jos isä olisi hengissä, ostaisin hänelle jotakin kivaa. Mutta nyt on hautakin sen verran kaukana, etten vie edes sinne kukkaa tai kynttilää. Aviomies ei ole minun isäni eli ei saa minulta lahjaa.
No en todellakaan osta, eihän hän ole isäni vaan aviopuolisoni! Toki autoin lapsia siinä hommassa kun olivat pieniä. Tosin meillä on arvostettu enemmän ihan omatekemä kortti+kakkukahvit linjaa muutenkin. Sama muuten äitienpäivänä, muistamme omia äitejämme kukkasin, kotona kakkukahvit. Turha on keksimällä keksiä jotain pakkolahjoja ja sitäpaitsi isän- ja äidinpäivä on ihan joka päivä, se on tärkeämpää että on joka päivä läsnä lastensa elämässä!
Tottakai ostan. Arvostan miestäni myös isänä, hän on ollut siinäkin hommassa. Ja suostumalla lapseni isäksi on jän antanut minulle ihanan lapseni. Tottakai häntä juhlitaan, lempikakkaua, hyvää ruokaa ja lahjan.
Pitääkin muistaa tulla katsastamaan äitienpäivän jälkeisenä maanantaina tänne kun joku poraa saamatta jäänyttä lahjaa mieheltään. Siihen voi sitten heittää, että olit aika kurja pano X vuotta sitten ja et sä oo mun äitini, joten mitäs valitat. Ei pyhä yksinkertaisuus...
Joo, kyllä musta olisi ihanaa että mun mies muistaisi mua ensi toukokuussa ensimmäisenä äitienpäivänäni. Siksi muistankin mun miestä viskitoffeella ja kaljatuopilla. Tuon aamupalan sänkyyn ja illemmalla kokkaan ja syödään mun leipomaa kakkua. Musta on muutenkin kiva ilahduttaa toista. Meidän tyttö on vielä niin pieni ettei hän ymmärrä mikä isänpäivä tai äitienpäivä on.
Vien miehen ja lapsen syömään, lisäksi leivon täytekakun ja autan 5v lasta tarjoilemaan aamukahvit isälleen sänkyyn. Lapsi on leiponut hoidossa keksejä isänpäivälahjaksi. Meidän talouden iskä tykkää syömisestä, joten lienee tyytyväinen lahjoihinsa; kekseihin, kakkuun ja ravintolaillalliseen :)
Tilasin ilmaisen kirjan tabletin Elisa-kirjaan. Vinkkiä saa jakaa :) lapset tehneet pk:ssa askartelut. Isälleni unohdin postittaa kortin.
Ihania nämä jotka eivät muista miestään,kuinka ihana isä on lapsilleen. Suorastaan vierittävät vastuun pienelle joka ei osaa edes vielä kävellä:häpeä,kun et isääsi muista.
Enemmän huvittaa nämä urpot jotka fbssä julistaa kaikille äideille hyvää äitienpäivää,muttei nämä äidit kirjoita julistaakseen kaikille isille hyvää isänpäivää..
En, lapset pongas mainoksista movember-mukin, ostin sen. Ja lisäksi lasten askartelut koulussa ja päiväkodissa
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]
En osta. Ei ole minun isä.
[/quote]
Ihmisille voi ostaa lahjoja myös muuten kuin kiitokseksi isyydestä, esim. onnitellakseen asian suhteen. Ostan lahjoja myös ylioppilaille vaikka en ole millään lailla liittynyt heidän koulutukseensa. Jopa rippilapsille vaikken usko jumalaan.
[/quote]
Nooh. Kukin taplaa tavallaan. Juuri käytin sunnuntain ruokiin ja juomiin n. 200 €, joten voidaan leikkiä että se on sen lahja jos sun oloa helpottaa. Onnitellakko siitä vielä pitäisi että hyvin panit silloin 5 ja 8 vuotta sitten.. Ikuisen isänpäivälahjan sai silloin kun lapset synnytin. Enkä kyllä todellakaan odota äitienpäivänä häneltä yhtään mitään. Silloin minä teen ruoat ja kakut ja juhlin päivää äitini, siskojeni ja lasteni kanssa.
[/quote]Huh miten väsyneen tuntunen nainen. Voi puistatus.
Miehelleni en osta, mutta lasteni isän lahjan maksoin. Yhdessä lasten kanssa mietittiin, mitä se voisi olla. Ja ihan siitä ilosta, että hän on se toinen puolisko jonka ansiosta mulla on aivan ihanat lapset. :)
En osta lahjaa. Lapset antavat aamulla kortit ja mahdollisesti itsetekemät lahjat. Autan tarvittaessa aamukahvin tarjoilemisessa vuoteeseen. Ruuaksi valitaan jotain josta mies pitää ja jonka valmistan yhdessä lasten kanssa. Näin viimeiset 27 vuotta. Tänä vuonna meidän 8v tyttö haluaa ostaa jotain isälleen, joten huomenna menemme kauppaan yhdessä, minä maksumieheksi.
ps. en vietä äitienpäivää muuten kuin vastaanottamalla lasten itse tekemät kortit ja lahjat.
Kyllä miehelle taitaa olla luvassa pitkä ja aistillinen suihinotto nukkumaanmennessä kakkukahvien ja hyvän ruuan lisäksi :D
Ostin pipon ja pussin liköörikonvehteja. Saa syödä aivan yksinään, kun kukaan muu ei niistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:13"]
Hö. Mä onnittelen miestäni isänpäivänä siksi, koska hän on hyvä isä meidän lapsille. Hönttiä ajatella, ettei puolisoaan voisi onnitella tai lahjoa, vaikkei ole just mun isä.
[/quote]
Tätä meinasinkin että hyvä isä ansaitsee merkkipäivänä jotain. Monet taisi ottaa liian kirjallisesti tuon kysymyksen
-ap