Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko miehellenne isänpäivälahjaa?

Vierailija
07.11.2014 |

Jos ostattte niin mitä ?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelimme lapsen kanssa pienen lahjan ja kortin, leivon sunnuntaina pienen kakun ja syömme kotona jotain "parempaa" ruokaa, koska ei haluta pienen lapsen kanssa odottelemaan ruuhkaiseen ravintolaan.

Vastaavasti meillä on toimittu äitienpäivänä. Tärkeintä on tehdä jotain kivaa yhdessä perheenä.

Vierailija
22/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]

Joo, ostin. Eivät koulussa tee kuin kortit, joten sovittiin lasten kanssa isänpäivälahja, jonka minä maksoin. ja sen lisäksi mennään syömään isän valitsemaan raflaan.

[/quote]

Onko lasten isä myös sinun isäsi?????
[/quote]

niin siis juhlan nimihän on isänpäivä, ei omanisänpäivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lisäksi käymme syömässa jossakin.Mieheni ei ole isäni, mutta hän muistaa minua äitienpäivänä.Omalle isälleni vien kynttilän haudalle.

Vierailija
24/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:47"]

En osta, koska mies ei ole minun isäni. Omaa isääni toki muistan.

[/quote]

Sehän on isänpäivä eikä oman isänpäivä, kyllä minä onnittelen muitakin isiä enkä pelkästään omaa. Ostan miehelleni lahjan, vaikka hän ei sitä haluaisikaan.

Vierailija
25/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Mä onnittelen miestäni isänpäivänä siksi, koska hän on hyvä isä meidän lapsille. Hönttiä ajatella, ettei puolisoaan voisi onnitella tai lahjoa, vaikkei ole just mun isä.

Vierailija
26/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, koska lahjojen hankkiminen on minulle ilo. Tänä vuonna tilasin mukin, jossa on lasten kuva.

Vierailija
27/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelleni lahjan, koska hän on mun lasteni isä ja mun oman perheeni isä. Oma isäni on kuollut ja hänelle vien kynttilän haudalla olevaan lyhtyyn.

Miehelleni ostin villatakin ja lahjakortin jalkahoitoon. Lahjakortti on yllätys, villatakkia mies toivoo ja oli mukana ostamassa sitä. Valitsi itse ja sovitti yms.

Lapset muistavat isää sitten kukin kykyjensä mukaan. Eka- ja kolmasluokkalainen ovat tehneet lahjat ja kortit koulussa. Lisäksi ekaluokkalainen haluaa antaa isälle tarra- arkin. 16- vuotias osti lahjan kaupasta omilla rahoillaan ja aikoo vielä askarrella kortin. Kahden aikuisen ja jo omillaanasuvan lapsemme aikeista en tiedä.

Vierailija
28/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"] En osta. Ei ole minun isä. [/quote] Ihmisille voi ostaa lahjoja myös muuten kuin kiitokseksi isyydestä, esim. onnitellakseen asian suhteen. Ostan lahjoja myös ylioppilaille vaikka en ole millään lailla liittynyt heidän koulutukseensa. Jopa rippilapsille vaikken usko jumalaan. [/quote] Nooh. Kukin taplaa tavallaan. Juuri käytin sunnuntain ruokiin ja juomiin n. 200 €, joten voidaan leikkiä että se on sen lahja jos sun oloa helpottaa. Onnitellakko siitä vielä pitäisi että hyvin panit silloin 5 ja 8 vuotta sitten.. Ikuisen isänpäivälahjan sai silloin kun lapset synnytin. Enkä kyllä todellakaan odota äitienpäivänä häneltä yhtään mitään. Silloin minä teen ruoat ja kakut ja juhlin päivää äitini, siskojeni ja lasteni kanssa.

[/quote]

En mä ole mies enkä osta miehelleni lahjoja isänpäivänä enkä joulunakaan, olemme tehneet siitä yhteisen sopimuksen ettemme aikuisten kesken osta lahjoja. Mutta en silti ole sitä mieltä että jos joku ostaa isänpäivälahjan miehelleen niin ainoat mahdolliset motiivit ovat joko todeta että mies on hänen isänsä tai että "kiitos kun panit niin hyvin 5 ja 8 vuotta sitten".

Jotkut ostelevat lahjoja, toiset eivät. Älä ota sitä niin henkilökohtaisesti.

[/quote]

No jos se mies ei ole tehnyt lastensa hyväksi mitään sen panon jälkeen?!??! Älä sä ota henkilökohtaisesti sitä että kaikki isät ei ole niitä isiä joita tekis mieli juhlia. On myös sellaisia isiä joista lapsi sanoo"äiti, musta tuntuu välillä että isi on pahis".. sen voiskin kirjoittaa korttiin.. hyvä kun tuli puheeksi.

Vierailija
29/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mutta vien 3-vuotiaan lapseni ostamaan isälleen lahjan ja maksan sen. Eli lapsi ostaa, minä maksan. :D

Vierailija
30/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en myöskään omalle isälleni enkä apelle. Joten kyse ei ole siitä, kuka on tai ei ole kenenkin isä.

Vierailija
31/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ostanut. Tänä vuonna konserttiliput.

Vierailija
32/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä, lahjakortin verkkokauppaan. Onnittelen sillä siitä, että hän on loistavien kakaroiden isä ja kaiken lisäksi kiitän siitä, että hän on ihana isä niille lapsille. Ja ylläri, ostan myös synttärilahjan, vaikka mulla ei ole mitään tekemistä hänen syntymänsä kanssa ja jouluna, vaikka en keksi mitään järkevää syytä siihen. Kunhan on mukava ilahduttaa rakkaintaan, eikös olekin siirappista? 

Vierailija
33/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjan. Se on lahja multa ja lapselta, mutta ei lapsi vielä itsenäisesti yksin pysty tuollaista kirjaa ostamaan.

Vierailija
34/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vapaaehtoisesti lapsettomia. Miestäni tuskin huvittaisi tuollainen vitsi.

Vierailija
35/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostin. Eivät koulussa tee kuin kortit, joten sovittiin lasten kanssa isänpäivälahja, jonka minä maksoin. ja sen lisäksi mennään syömään isän valitsemaan raflaan.

Vierailija
36/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Ei ole minun isä.

Vierailija
37/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:43"]

[/quote]

Vierailija
38/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kylpytakin. Vanha meni roskiin, tykkää sitä käyttää muttei sitä hommaa itse.

Meillä on lapsia, melko pieniä mutta tänä vuonna lapset kunnolla mukana vasta mukana hommaamassa lahjaa, tykkään antaa lahjoja niin hommaan vaikka lapset jonkun ajan päästä itse tekee/hommaa minkä itse tahtoo.

Käydään lahjomassa myös papat ja muutama mies jotka on lapsille tärkeitä.

Vierailija
39/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, lapset askartelevat jotain lahjoja. Itse lähinnä laitan hänen suosikkiruokiaan.

Vierailija
40/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Äitienpäivänä kyllä meuhkataan, jos on miehiä,jotka ei vaimoaan muista tai auta lapsia muistamaan, mutta isää ei tartte vaimojen muistaa...?!?!?!?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme