Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä näitä tubettajien tasolla liikkuvia älykääpiöitä pitää arvostella! Eikös nämäkin palikat oo kohta jo 30, varmaa omasta mielestään nuoria lupauksia?
Tämä!
Kannattaisi valittajienkin tubetella lisätienestien toivossa. Tietysti, jos pinkassa riittää, niin on toinen asia.
Pinkka! :D Hehee, siellä on lähdetty kova pää edellä liikkeelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.
Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa.
Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.
Benihän on erittäin vähävaraisista oloista. Muuten ollut pitkään eduskunnassa toki hyvällä palkalla, mutta ei sen varakkaampi kai ole kuitenkaan. Vai onko hänen vaimonsa jotain varakkaampaa sukua?
Sitä kun 50 vuoteen ei kuluta rahojaan kahvikuppia enempään, niin alkaa olla fyrkkaa. Katso Benin nuoruuskuvia niin tiedät onko vaimo varakkaasta suvusta.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200611215360967
Benin vaimo ollut aika kaunis kyllä nuorena!
Hän on tataari eli muslimitaustainen. Enpä olisi heti arvannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.
Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa.
Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.
Benihän on erittäin vähävaraisista oloista. Muuten ollut pitkään eduskunnassa toki hyvällä palkalla, mutta ei sen varakkaampi kai ole kuitenkaan. Vai onko hänen vaimonsa jotain varakkaampaa sukua?
Sitä kun 50 vuoteen ei kuluta rahojaan kahvikuppia enempään, niin alkaa olla fyrkkaa. Katso Benin nuoruuskuvia niin tiedät onko vaimo varakkaasta suvusta.
Onko Ben naimisissa Paris Hiltonin äidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä näitä tubettajien tasolla liikkuvia älykääpiöitä pitää arvostella! Eikös nämäkin palikat oo kohta jo 30, varmaa omasta mielestään nuoria lupauksia?
En tunne muita palstalaisia ja enkä puhuttelisi heitä noin, kuten sinä teet.
No voivoi, keskityhän sinä fitness"stara" haukkumaan palstan paksuja mammoja. Tai mene vaikka tekemään töitä, että me saadaan nauttia teistä "menestyjistä"
Kerroin tosiaan, että en tunne muita palstalaisia, joten en osaa sanoa heidän painosta ja sukupuolesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Kannattaisi valittajienkin tubetella lisätienestien toivossa. Tietysti, jos pinkassa riittää, niin on toinen asia.
Cheek otti varmaan kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten kuvasta näit niin Beni ei ole 40 vuoteen käynyt silmälasiostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä valitettavasti perikateus kukoistaa. Itselleni olisi unelmien täyttymys muuttaa Sipooseen meren rannalle. Rakastan veneilyä ja meressä uimista, mutta toistaiseksi on ollut varaa ihailla ko. rantoja vain kajakista käsin. Mutta pidän itseäni onnekkaana kun asun lyhyen ajomatkan päässä näiltä huudeilta. Onnea vain kovasti pariskunnalle!
Ei kaikki ole ihan aikuisten oikeesti kateutta. Alkaa tosisssaan kyllästyttää tuo kateuskortin vouhuttaminen. Tuolla joku, joka piti varmana sitä, että Hjallis varmistaa omaisuuden pysymisen pojallaan mahdollisen eron varalta, leimattiin kateelliseksi. Perisuomalaista on myös tuo, että kaikki kritiikki tai edes ns. vääränlainen, ei-toivottu huomio on kateutta.
Ja btw, kaikkien unelma ei todellakaan ole asua Sipoossa. Tuo olisi minulle kauhistus, en ikinä muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka kaupunkielämästä täällä toisessa isossa kaupungissa pidän. Ymmärrän myös, että joku tykkää asua keskellä korpea eikä vaihtaisi sitä mihinkään.
On hieman itsekeskeistä määritellä ne "kateuden standardit" omista näkemyksistä ja mieltymyksistä käsin. Kysy mielummin toiselta rohkeasti ja avoimesti: miksi kommentoit noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Cheek otti varmaan kantaa?
Keekin rahat onki omii.
Vierailija kirjoitti:
Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍
Jannin kannattaakin varmistaa selustansa. Niin kauan kun lapset on elatusiässä, on omakin elintaso turvattu vaikka ero tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelille ja Jannille vai vaan Joelille?
No olisikohan ostanut pelkästään Joelille? 🤔
Tuskinpa, mihinpä nuorehko sinkkumies moista tonttia tarvitsisi? Mutta kun poika ei ole sinkku, voi isäpappa tukea myös pojan suhdetta ostamalla hänelle kunnon merenrantatontin, jotta tämän kumppanikin on tyytyväisempi eikä todennäköisesti niin helposti lähdössä suhteesta, kun asuminen on luksusluokkaa.
Semmoiset katkeruudet sieltä sitten.
Lujille ottaa Jannin ja Joelin onni.
Siis mitä? Yleensä kumpikin osapuoli tuo suhteeseen jotakin, ja mies on useammin se mahdollistaja. Aivan normaalia siis. Itsekin tukisin lapseni suhdetta, jos siis näkisin lapsella olevan hyvän suhteen ja mahdollisuus tukea esim. järjestämällä hyvä tontti. Aivan normaalitoimintaa, kuten myös reilusti varakkaampana osapuolena vaatia avioehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutalaismiehet muuten valitsee usein tosi kauniita vaimoja. Fiksuja kun ovat.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍
Jannin kannattaakin varmistaa selustansa. Niin kauan kun lapset on elatusiässä, on omakin elintaso turvattu vaikka ero tulisikin.
Elaripullaa sit vaan vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä valitettavasti perikateus kukoistaa. Itselleni olisi unelmien täyttymys muuttaa Sipooseen meren rannalle. Rakastan veneilyä ja meressä uimista, mutta toistaiseksi on ollut varaa ihailla ko. rantoja vain kajakista käsin. Mutta pidän itseäni onnekkaana kun asun lyhyen ajomatkan päässä näiltä huudeilta. Onnea vain kovasti pariskunnalle!
Ei kaikki ole ihan aikuisten oikeesti kateutta. Alkaa tosisssaan kyllästyttää tuo kateuskortin vouhuttaminen. Tuolla joku, joka piti varmana sitä, että Hjallis varmistaa omaisuuden pysymisen pojallaan mahdollisen eron varalta, leimattiin kateelliseksi. Perisuomalaista on myös tuo, että kaikki kritiikki tai edes ns. vääränlainen, ei-toivottu huomio on kateutta.
Ja btw, kaikkien unelma ei todellakaan ole asua Sipoossa. Tuo olisi minulle kauhistus, en ikinä muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka kaupunkielämästä täällä toisessa isossa kaupungissa pidän. Ymmärrän myös, että joku tykkää asua keskellä korpea eikä vaihtaisi sitä mihinkään.
On hieman itsekeskeistä määritellä ne "kateuden standardit" omista näkemyksistä ja mieltymyksistä käsin. Kysy mielummin toiselta rohkeasti ja avoimesti: miksi kommentoit noin?
Ei ketään kiinnosta missä sinä asut tai et haluaisi asua. Meitä kiinnostaa seurata nuorta rakkautta ja heidän taloprojektia niin Instagramissa kuin iltapäivälehdissä.
Ei köyhien ja kateellisten asiat ole koskaan ketään kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto?
Kiitos! En olisi itse löytänytkään.
Eipä mitään, kaikille ei ole vielä ATK-tuttu.
Mikä on ATK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon viikonloppuisä minä vaan
Sain vaimostani eron aikanaan
Jäi lapset hänen luokseen asumaan
Ja minä muutin toiseen maisemaan
Jos luokseni saan lapset silloinkaan
On joskus kaikki hiukan haikeaa
Ja joskus melkein liian vaikeaa
En ole katkera mutta kuitenkin
Joskus tuntuu että liikaa menetin
Tuntuu niin kuin siipirikko olisin
Lasten kanssa elää elämääni tahtoisin
Lapsilleni kuulun minäkin
Näin virheistäni laskun maksaa saan
Oon väärin tehnyt ehkä paljonkin
Vaan näinkö suuren taakan ansaitsin
Joskus tuntuu että liikaa menetin
Tuntuu niin kuin siipirikko olisin
Lasten kanssa elää elämääni tahtoisin
Lapsilleni kuulun minäkin
Jos luokseni saan lapset silloinkaan
On joskus kaikki hiukan haikeaa
Ja joskus melkein liian vaikeaa
Ei sitten tullut mieleen ilmastonmuutos ja merenpinnan nousu?
Kiva.
Ihmettelen vain miksi joku äänestää Jollea tai Hjallistakaan.
No voivoi, keskityhän sinä fitness"stara" haukkumaan palstan paksuja mammoja. Tai mene vaikka tekemään töitä, että me saadaan nauttia teistä "menestyjistä"