Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Kiva.
Ihmettelen vain miksi joku äänestää Jollea tai Hjallistakaan.
Ihmettele pois, se on halpa ja hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen ilmastonmuutos ja merenpinnan nousu?
Älä suotta murehdi ja stressaa. Ei sinulla ole mitään huolta siellä vuokrakerrostalon 10. kerroksessa.
Noilla seuduilla tontit on kalliita. Kaikilla ei noihin ole varaa, mutta itse se on Hjallis omaisuutensa hankkinut ja hienoa, että antaa siitä osan pojalleen ja miniälleen.
"Eli raskaana?" - näin kaunotar kommentoi vauvauteluja!
https://www.seiska.fi/kotimaa/janni-hussin-seksikas-soutukuva-heratti-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto?
Kiitos! En olisi itse löytänytkään.
Eipä mitään, kaikille ei ole vielä ATK-tuttu.
Mikä on ATK?
Ai nyt puhutaan ITstä. Okei. Faija sanoikin just, että n. 30-40 v sitten puhuttiin ATKsta.
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Soitapa ja kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto?
Kiitos! En olisi itse löytänytkään.
Eipä mitään, kaikille ei ole vielä ATK-tuttu.
Mikä on ATK?
Ai nyt puhutaan ITstä. Okei. Faija sanoikin just, että n. 30-40 v sitten puhuttiin ATKsta.
IT:stä on puhuttu jo Helsingin ilmapommitusten aikaan. Tätä ei taas jonnet tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta murehdi ja stressaa. Ei sinulla ole mitään huolta siellä vuokrakerrostalon 10. kerroksessa.
Heh. Mulla on juuri valmistunut omakotitalo Länsi-Uudellamaalla. Toki osaksi pankin.
Mutta en todellakaan sijoittaisi merenrantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mulla on juuri valmistunut omakotitalo Länsi-Uudellamaalla. Toki osaksi pankin.
Meitä kaikki kiinnostaa sun sijotusvinkit
Vierailija kirjoitti:
No kauniit naiset saa rikkaat miehet.
Onko se hussi nyt sitten hjalliksen kanssa muuttamassa sille tontille vai miten hän on sen rikkaan miehen saanut? Uutisen mukaan Joelilla juuri ei ole rahaa ja siksi isänsä ostanut sen tontin hänelle. Hussi siis seukkaa rikkaan miehen persaukisen pojan kanssa, joka ei osaa tehdä omaa rahaa.
Muutaman sivun luin ja siihen jää kun ei pysytä aiheessa. Miksi se on niin vaikeaa?
Aloitin siis viimeisestä sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hussi nyt sitten hjalliksen kanssa muuttamassa sille tontille vai miten hän on sen rikkaan miehen saanut? Uutisen mukaan Joelilla juuri ei ole rahaa ja siksi isänsä ostanut sen tontin hänelle. Hussi siis seukkaa rikkaan miehen persaukisen pojan kanssa, joka ei osaa tehdä omaa rahaa.
Eli onko Hjalliksella saumaa Janniin vai???
Koska elämme tasa-arvoisessa maassa, nyt pitää lahjoittaa jokaiselle suomalaiselle naiselle merenrantatontti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko Hjalliksella saumaa Janniin vai???
Kyselee Rethro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä sijoittaa merenrantaan vaan eväskorinsa uimareissulla.
Hyvä että Hjallis antaa nuorille eikä vie kaikkea omaisuutta mukanaan hautaan.
Itse kyllä asuisin mieluummin siellä heidän edellisessä kämpässä Helsingin keskustassa mutta nämähän on makukysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole omaa rahaa, euroilla on pitänyt maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Eirassa on kanssa kerrostaloja, joista voi ostaa kerrostalosta kattohuoneiston. Sieltä on näppärä katsoa kun se merenpinta nousee ja sinä puhallat omakotitalosi autotallissa kumiveneeseen ilmaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tietotekniikka