Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.
Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa.
Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.
Kyllä siellä viiksien välissä on se tieto, mistä eivät todellakaan hyödy kaikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.
Ja käytellään sitä rahaa jopa Suomessa asuen, Suomeen veroa maksaen!
Vierailija kirjoitti:
Voiko muuten lapselleen ostaa tuollaisen lahjan, ilman veroseuraamuksia?
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Jolle on ainakin onnistunut hankkimaan itseään fiksumman muijan.
Vähän kuin Hjallis itse, kun oli naimisissa Leenan kanssa. Leena ja Janni ovat aivot miestensä takana.
Niin, nämä yksinkertaiset naiset löysivät vielä itseäänkin tyhmemmät miehet. Jopa jääkiekkomies oli tässä vertailussa älykkö!
Kuka kehuu jääkiekkoilijaa? Veikkaan, että kyseistä lämärimiestä harmitti, kun puoliso oli fiksumpi.
Ja jokseenkin hymyilyttää, että Korpikosken talo on maksanut sen 800 tonttua, kun Joel&Jannin pelkkä tontti on maksanut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, onkohan muistettu maksaa lahjavero tontista.
Mikä lahjavero? Lehtitietojen mukaan Hjallis on ostanut pari tonttia talonsa ympäriltä ja ainakin toistaiseksi omistaa ne. Onhan hänellä kolme poikaa, kaksi nuorinta ei taida vielä olla pesäntekopuuhissa.
Fiksu liike, samalla pelaa omaan pussiin kun ei ole riskiä, että heti talonsa viereen muuttaisi ärsyttävää vierasta nousukasainesta.
Takuukivat naapurit! Tätä en tullut ajatelleeksi, mutta näinhän se on, että kivoimmat kaverit saa itse tekemällä (omat lapset).
Sieluni silmiin piirtyy kuva Hjalliksen naamasta, kun hän katselee portilta miten joku Stefu opastaa muuttoautoa viereiselle pihatielleen...
Stefu, Hjallis, Jollis ja se fitness"stara" muuten herättävät aika paljon huumoria!
Ja sinussa kateutta joka sekin herättää aika paljon huumoria. Meissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Hjallis. 👍 Missä muuten noin kalliita tontteja?
Sipoo, Helsingin kupeessa.
Sipoo liitettiin Helsinkiin ja kuuluu siis Helsinkiin . Sipoossa on monen hintaisia tiloja taloja tontteja osakkeita ja vuokra asuntoja monenlaisia alkaen 500€ kk. Siellä on meri ja koska se kuuluu Helsinkiin myös palvelut. Helsingistä monet käy siellä työssä. Se mistä toiset osaa tienata rahaa on vähän koulutus ja ammatti kysymys . Yleensä myyntityö tuottaa rahaa lipun myynti ja talon myynti kauppa ja vuokratulot.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa.
Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.
Hjalliksen isän eli Harkimon suku ei kai ole varakas. Äiti Dorrit on Hackman suvun perillisiä.
Onko Harkimon juutalaisia mutta se on ikävää että kieltää messias Jeesuksen siis ihmiseksi tulleen. Mikään miljoona ei pelasta sielua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ihana lukea kun aikuiset (?) ihmiset sivistyneesti täällä keskustelee, ai että!
Tsemppiä Jannille ja Jollelle, onneksi ovat sen verran fiksuja että tuskin tulevat tänne näitä juttuja lukemaankaan.
Tässä saattaa olla tietysti eräs harmillinen este, joka liittyy lukutaitoon. :D
Ja sinulla ymmärrykseen, mutta kun et aivoja ole saanut, saat meiltä anteeksi tyhmyytesi. Riehu rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Jolle on ainakin onnistunut hankkimaan itseään fiksumman muijan.
Vähän kuin Hjallis itse, kun oli naimisissa Leenan kanssa. Leena ja Janni ovat aivot miestensä takana.
Niin, nämä yksinkertaiset naiset löysivät vielä itseäänkin tyhmemmät miehet. Jopa jääkiekkomies oli tässä vertailussa älykkö!
Kuka kehuu jääkiekkoilijaa? Veikkaan, että kyseistä lämärimiestä harmitti, kun puoliso oli fiksumpi.
Ja jokseenkin hymyilyttää, että Korpikosken talo on maksanut sen 800 tonttua, kun Joel&Jannin pelkkä tontti on maksanut enemmän.
Mutta "Joelin ja Jannin tontti" ei ole heidän.
Kyllä täällä valitettavasti perikateus kukoistaa. Itselleni olisi unelmien täyttymys muuttaa Sipooseen meren rannalle. Rakastan veneilyä ja meressä uimista, mutta toistaiseksi on ollut varaa ihailla ko. rantoja vain kajakista käsin. Mutta pidän itseäni onnekkaana kun asun lyhyen ajomatkan päässä näiltä huudeilta. Onnea vain kovasti pariskunnalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lahjavero? Lehtitietojen mukaan Hjallis on ostanut pari tonttia talonsa ympäriltä ja ainakin toistaiseksi omistaa ne. Onhan hänellä kolme poikaa, kaksi nuorinta ei taida vielä olla pesäntekopuuhissa.
Fiksu liike, samalla pelaa omaan pussiin kun ei ole riskiä, että heti talonsa viereen muuttaisi ärsyttävää vierasta nousukasainesta.
Takuukivat naapurit! Tätä en tullut ajatelleeksi, mutta näinhän se on, että kivoimmat kaverit saa itse tekemällä (omat lapset).
Sieluni silmiin piirtyy kuva Hjalliksen naamasta, kun hän katselee portilta miten joku Stefu opastaa muuttoautoa viereiselle pihatielleen...
Stefu, Hjallis, Jollis ja se fitness"stara" muuten herättävät aika paljon huumoria!
Hei, nyt meni melkein oikein, verbi jäi viimeisestä virkkeestä puuttumaan. Ja ihan sama, jos mulle jotkut tyhmät fitness-pimut nauraa, vien aina ns. 6-0, jopa siinä urheilussa. :)
rahaa tulee myynnistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipoo liitettiin Helsinkiin ja kuuluu siis Helsinkiin . Sipoossa on monen hintaisia tiloja taloja tontteja osakkeita ja vuokra asuntoja monenlaisia alkaen 500€ kk. Siellä on meri ja koska se kuuluu Helsinkiin myös palvelut. Helsingistä monet käy siellä työssä. Se mistä toiset osaa tienata rahaa on vähän koulutus ja ammatti kysymys . Yleensä myyntityö tuottaa rahaa lipun myynti ja talon myynti kauppa ja vuokratulot.
Sipoo ei kuulu Helsinkiin, vaan on ihan oma kuntansa.
rahaa tulee myynnistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipoota ei ole liitetty Helsinkiin. Vain pala Sipoota liitettiin eli Östersundomiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ihana lukea kun aikuiset (?) ihmiset sivistyneesti täällä keskustelee, ai että!
Tsemppiä Jannille ja Jollelle, onneksi ovat sen verran fiksuja että tuskin tulevat tänne näitä juttuja lukemaankaan.
Sinä se jaksat itsellesi peukkua jaella. Surkimus!
😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä valitettavasti perikateus kukoistaa. Itselleni olisi unelmien täyttymys muuttaa Sipooseen meren rannalle. Rakastan veneilyä ja meressä uimista, mutta toistaiseksi on ollut varaa ihailla ko. rantoja vain kajakista käsin. Mutta pidän itseäni onnekkaana kun asun lyhyen ajomatkan päässä näiltä huudeilta. Onnea vain kovasti pariskunnalle!
'Minua ainakin kovasti Suomen yhteiskunnan tärkeänä jäsenenä kiinnostaa kateus, varsinkin näin maanantaipäivänä, kun ei oikein ketään kiinnosta mun kokkarimainen "työpanos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat itsellesi peukkua jaella. Surkimus!
😂
Katsos, säki tyhmimys joskus pääset siihen hetkeen, että "mun viestit on vaa parhaita"
Tai no, epätodennäköistähän se on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt meni melkein oikein, verbi jäi viimeisestä virkkeestä puuttumaan. Ja ihan sama, jos mulle jotkut tyhmät fitness-pimut nauraa, vien aina ns. 6-0, jopa siinä urheilussa. :)
Juu, sinä et sitä virkettä ymmärrä, mutta me ymmärrämme sinun tyhmyytesi, säälimme sinua.
Saat anteeksi!