Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
321/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen karismaattisin pariskunta heti Selänteiden jälkeen? :D

Vierailija
322/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, onkohan muistettu maksaa lahjavero tontista.

Mikä lahjavero? Lehtitietojen mukaan Hjallis on ostanut pari tonttia talonsa ympäriltä ja ainakin toistaiseksi omistaa ne. Onhan hänellä kolme poikaa, kaksi nuorinta ei taida vielä olla pesäntekopuuhissa.

Fiksu liike, samalla pelaa omaan pussiin kun ei ole riskiä, että heti talonsa viereen muuttaisi ärsyttävää vierasta nousukasainesta.

Takuukivat naapurit! Tätä en tullut ajatelleeksi, mutta näinhän se on, että kivoimmat kaverit saa itse tekemällä (omat lapset).

Sieluni silmiin piirtyy kuva Hjalliksen naamasta, kun hän katselee portilta miten joku Stefu opastaa muuttoautoa viereiselle pihatielleen...

Stefu, Hjallis, Jollis ja se fitness"stara" muuten herättävät aika paljon huumoria!

Ja sinussa kateutta joka sekin herättää aika paljon huumoria. Meissä!

Hei, nyt meni melkein oikein, verbi jäi viimeisestä virkkeestä puuttumaan. Ja ihan sama, jos mulle jotkut tyhmät fitness-pimut nauraa, vien aina ns. 6-0, jopa siinä urheilussa. :)

Juu, sinä et sitä virkettä ymmärrä, mutta me ymmärrämme sinun tyhmyytesi, säälimme sinua.

Saat anteeksi!

Hehee, suomen kielestä voin teidän reppanoiden kans puhua ihan milloin vain. Mukava ku jatkat ja hieman yllätyksenä tuli, että virheittä selvisit! :D Katstotaan, onnistuuko jatkossakin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.

Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa. 

Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.

Benihän on erittäin vähävaraisista oloista. Muuten ollut pitkään eduskunnassa toki hyvällä palkalla, mutta ei sen varakkaampi kai ole kuitenkaan. Vai onko hänen vaimonsa jotain varakkaampaa sukua?

Vierailija
324/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto?

Taatusti, jos naimisiin menevät.

Vierailija
325/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen karismaattisin pariskunta heti Selänteiden jälkeen? :D

Teemu on herkkä poju ja aina ollut vain Sirpan... ai niin, nyt taisin tämän ketjun älykköjä loukata!

Vierailija
326/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset muuttaa miehen isän tontille rakennettuun taloon usein tai suoraan miehen taloon . Naiset ei kaikki ole niin kovia rahastamaan tai juokse rahan perässä tai välitä koko asiasta. Miehet enemmän hoitelee rahaa. Taloja. Tosi asia jotkut naiset jopa maksaa miehen omistaman asunnon kulut vastikkeet ja sähköt. Vaikka itse on varattomia. Eikä kaikki opiskele vaan matkustelee eli tuhlaa rahansa ulkomaille. Rahaa ei saa mukaan hautaan.

Vierailija
327/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Jollesta ja Jannista julkaistaan eka elämänkerta?

Vierailija
328/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Jollesta ja Jannista julkaistaan eka elämänkerta?

Kannattaa lukea kamalahden ja nannan elämänkerta ensin, siellä kerrotaan white trashista hyvin, sitte voi siirtyä noihin kahteen, samalla periaatteella

Vierailija
329/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina koko Harkimon suvussa arvostanut sitä että jos on kerta rahaa, niin sitä sitten kanssa käytetään. Tämähän juuri itsellenikin pienituloisena tuo hyvinvointia.

Enemmän vituttaa esim. Ben Zsyskojdsla1kflskf1%jak, joka on sellainen juuutalainen että käy ainoastaan juomassa kupin kahvia Espan nurkilla vaikka rahaa on kuin roskaa. 

Ja eniten vituttaa se, että Suomessa ei ole enempää varakkaampaa porukkaa, sillä siitä hyötyvät kaikki.

Beni on kehdannut itkeä korkeaa verotusta Suomessa. Ollut kansanedustajana koko työuransa ajan ja kehtaa narista verotuksesta. Tekisi asialle jotain tai menisi ABC:lle kahville.  

Vierailija
330/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mIKSI täällä hakutaan näitä kahta ja meitä vitnessiä harastavia kolmi sormisia? iha epistä!

Vierailija
331/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Avioehtosopimus

Vierailija
332/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beni on kehdannut itkeä korkeaa verotusta Suomessa. Ollut kansanedustajana koko työuransa ajan ja kehtaa narista verotuksesta. Tekisi asialle jotain tai menisi ABC:lle kahville.  

Joo, todella TUOTTAVA ollut koko ikänsä. Loisinut valtion rahoilla

Vierailija
333/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, todella TUOTTAVA ollut koko ikänsä. Loisinut valtion rahoilla

No mitä helvettiä nyt taas. Se on neljän vuoden välein saanut äänestäjiltä sinne edustusoikeuden.

Ja se edustaa siellä mm.niitä suomalaisia joiden mielestä verot on liian kireitä.

Vierailija
334/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto?

Kiitos! En olisi itse löytänytkään.

Vierailija
335/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä näitä tubettajien tasolla liikkuvia älykääpiöitä pitää arvostella! Eikös nämäkin palikat oo kohta jo 30, varmaa omasta mielestään nuoria lupauksia?

Vierailija
336/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benihän on erittäin vähävaraisista oloista. Muuten ollut pitkään eduskunnassa toki hyvällä palkalla, mutta ei sen varakkaampi kai ole kuitenkaan. Vai onko hänen vaimonsa jotain varakkaampaa sukua?

Sitä kun 50 vuoteen ei kuluta rahojaan kahvikuppia enempään, niin alkaa olla fyrkkaa. Katso Benin nuoruuskuvia niin tiedät onko vaimo varakkaasta suvusta. 

Vierailija
337/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä näitä tubettajien tasolla liikkuvia älykääpiöitä pitää arvostella! Eikös nämäkin palikat oo kohta jo 30, varmaa omasta mielestään nuoria lupauksia?

Tämä!

Vierailija
338/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne muita palstalaisia ja enkä puhuttelisi heitä noin, kuten sinä teet.

Vierailija
339/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Kannattaisi valittajienkin tubetella lisätienestien toivossa. Tietysti, jos pinkassa riittää, niin on toinen asia.

Vierailija
340/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto?

Kiitos! En olisi itse löytänytkään.

Eipä mitään, kaikille ei ole vielä ATK-tuttu.