Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?
Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?
Kommentit (163)
Mä arvostaisin kunnon pihviä ja hyvää salaattia.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:48"]
N24 takasin areenalla. Joko oot saanu menun kasaan, ap? :)
[/quote]
karkasit prkl :) ;DD Kyllä menussa ollaan aikalailla samoilla linjoilla niinkuin aiemmin tuolla kerroin eli pekonisieniä ja kanaa pannulla jossain rennossa muodossa. Jälkkäriksi vois jotain vaikka itse en yleensä jaksa enää jälkiruokia pääruan jälkeen -ap
[/quote]
Ei kai kukaan kehtaa myöntää hilluvansa tuntitolkulla vauvapalstalla ;) Menu kuulostaa hyvältä! Ehkä joku tummalla ja valkosella suklaalla sotketut mansikat olis tarpeeks kevyt ja taas lisäpisteitä että oot jaksanu ite väsätä. Toivotaan että treffit menee putkeen!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:08"]
[/quote]
karkasit prkl :) ;DD Kyllä menussa ollaan aikalailla samoilla linjoilla niinkuin aiemmin tuolla kerroin eli pekonisieniä ja kanaa pannulla jossain rennossa muodossa. Jälkkäriksi vois jotain vaikka itse en yleensä jaksa enää jälkiruokia pääruan jälkeen -ap
[/quote]
Ei kai kukaan kehtaa myöntää hilluvansa tuntitolkulla vauvapalstalla ;) Menu kuulostaa hyvältä! Ehkä joku tummalla ja valkosella suklaalla sotketut mansikat olis tarpeeks kevyt ja taas lisäpisteitä että oot jaksanu ite väsätä. Toivotaan että treffit menee putkeen!
[/quote]
Kyllä kait täällä monet hengaavat :D. Ehkä nuo suklaat menee jo aika hc hommiksi mutta jep sitteppä sen näkee -ap
Jep sitteppä sen näkee
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä kait täällä monet hengaavat :D. Ehkä nuo suklaat menee jo aika hc hommiksi mutta jep sitteppä sen näkee -ap
Jep sitteppä sen näkee
[/quote]
Oho tuplat jepjep :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jep sitteppä sen näkee
[/quote]
Oho tuplat jepjep :D
[/quote]
Hienosti ne menee :) Harvemmin tulee täällä osallistuttua keskusteluihin mut nyt oikeesti tsemppaan täällä sun sieniä! N24
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:54"]
Käsi sydämellä, kuinka moni teistä naisista ei tapaisi toista kertaa hauskaa, hyvännäköistä, rehellistä ja luotettavaa miestä joka tarjosi treffeillä uunimakkaraa ja ristikkoperunoita? Tämä(kin) ketju naurattaa, miten hankalaksi saa muutettua niinkin yksinkertaisen asian kun illallinen.
[/quote]
Mikä on ristikkoperuna?
Olen samaa mieltä, syöttäköön vaikka pieniä kiviä, mutta jos on ihana mies, ei vaikuta tarjoilut mitenkään:).
[/quote]
Millainen on ihana mies mielestäsi ?
[/quote]
Tuossahan tuli jo hyvä luettelo ihanan miehen ominaisuuksista:). Hyvännäköinen, hauska, rehellinen ja luotettava. Kokkaustaidolla ei niin väliä. Oma mieheni vastaa kuvausta. Alussa väitti ettei osaa kokata, mutta kokkailee nykyään enemmän kuin minä:).
Tee tapaksia:) Trendikästä, helppo syödä ja siinä voi olla variaatiota niin nainen voi valita suosikkinsa ilman että tarvitsee kiusallisesti esittää tykkäävänsä jostain sun pasta carbonarasta (ei sillä ettei sekin olisi hyvää!).
Ihania treffejä, kokkaava, tai edes kokkaamista yrittävä mies on hothothot!
Jotenkin toivon että ap:n deitti näkee tän ketjun :)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:37"]
Jotenkin toivon että ap:n deitti näkee tän ketjun :)
[/quote] Joo, se vois sitten ehdottaa seksiä ja ap:n ei tarvitsisi uhrata senttiäkään johonkin ruokaan.
Taidan tuntea ap:n.... Paljasta nimesi eka kirjain?
Riippuu täysin siitä minkä ikäinen olet, ap. Jos olette nuoria, deittisikään ei oleta mitään laatuviinejä tai hienoja ruokalajeja, mutta nelikymppiselle voi olla vaikeampi laittaa jotain yksinkertaista ja edullista (vaikka kuinka hyvää) ruokaa.
Ei mitään sotkevaa tai murenevaa! Mutta mulle kelpaisi pihvi ja salaatti oikein hyvin tai vaikka pienet ihanat suupalat (bruschetta eri päällisillä, perunatortilla paloiksi leikattuna, oliiveja, juustoja, salamia tai parmankinkkua ja melonia, joku salaatti yms) joista muodostuisi kevyt ateria ja mukavaa tekemistä rupattelun lomassa.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:13"]Olen tässä nyt miettinyt että teen salaatin johon paistan pannulla kanan rintafileetä ja lisäksi sekaan mm fetajuustoa ja oliiveja ainakin ja jotain. Sitten lisäksi teen uunissa isoja herkkusieniä pekonikääreessä joihin laitan vielä tuorejuustotäytteen sisälle : d Ap [/quote] Tää on hyvä setti ja et voi kauheasti epäonnistua myöskään :) tsekkaa ettei kana raakaa ja salaattisi on hyvä! Lorauta joukkoon vähän öljyä tai öljypullo (balsamico tm.lisäksi ) pöytään. Mä ainakin olisin onnellinen :) N33
[/quote] Mikä olisi paras öljy ? -
[/quote]
Joku laadukas virgin oliiviöljy
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]
Ei öljyä salaattiin!! Oviilit ja fetat laittaisin itse myös erikseen tarjolle, en salaatin sekaan.
[/quote]
Todellakin öljyä salaattiin. Pippuria myös.
[/quote]
Vasta pöydässä ja itse annosteltuna -muuten salaatti lösähtää!!
[/quote]
[/quote]
Pestolla sipaistu kana on muuten ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:26"]
Kannattaa ihan suosiolla kysyä suoraan onko allerginen jollekin tai onko joku erikoisruokavalio hänellä.
Tähän mennessä (9 viestiä) kaikki ehdotukset ovat olleet sellaisia että minä voisin ottaa vain lasin vettä, paitsi ehkä tuo "salaattia" mutta epäilen että saisit sinnekin jotain mitä en pysty syömään, kuten vaikkapa tuoretta tomaattia.
Muuten kiva idea mutta se ei ole kivaa kun huulet näyttää siltä syönnin jälkeen että olisi turpaan saanut tai henkitorvi on menossa umpeen, ripulista puhumattakaan.
[/quote]
jos mä olisin mies ja tietäisin, että et voisi mitään syödä, ene edes seurustelisi sinun kanssa. Vamma edessä ja vamma takana!
[/quote]
Niin, onnekseni poikaystäväni ovat olleet fiksuja ja kysyneet mitä voin syödä eikä vain päättäneet ilman tuntemista yrittää yllättää minua. Muutama sitten on yllättänyt kehittelemällä uuden ruuan niistä mitä voin syödä. Ja kun kävin ravitsemusterapeutilla ruokavalioni läpi niin hänen mielestä syön monipuolisemmin ja terveellisemmin kuin suurin osa ihmisistä.
Mutta tiedän kyllä että tämä vammaisuuteni on rasittavaa ja harvemmin sillä vaivaan muita. Mutta sitä jaksan ihmetellä mikä siinä on niin vaikeaa ottaa yhteyttä ja kysyä suoraan mitä voi syödä.
Ja joo, oman luonteeni tuntien miettisin itsekin pari kertaa ennen kuin alkaisin seurustelemaan tällaisen kanssa kuin itse olen. Ja noita poikaystäviäni onkin yhdistänyt voimakas hoitovietti joten nopeasti ovat oppineet mitä voin syödä ja mitä en.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta kuinka AP:lle käy ruokien suhteen, paino parhaan toivomisella =)
T: ruokavammainen
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:53"]
Minäkin ihastuin mieheeni osittain siitä syystä, että hän tuli kokkaamaan köyhälle opiskelijalle :)! Ruoka ei edes ollut maailman parasta, mutta jo pelkkä ele lämmitti.
[/quote]
Osaisipa tuo omakin rouva arvostaa mutta ei kun aina valittaa että on mautonta ja hake pizzaa