Apua! petin miestäni
Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(
Kommentit (114)
Haluat panna toistekin sitä kaveria myönnä pois.
No et tietenkään kerro! Jos se iltapäiväpano kavahti nähdessään sut, niin ei se todellakaan aio paljastaa miehellesi! Se on samassa veneessä sun kanssa.. ja jos joskus tulee julki, niin sanot että "joo meil oli säätöö sen tyypin kans joskus kauan ennen kuin tapasinkaan sua kulta." Tai jos miehes esim. ihmettelis miks tervehditte vaivaantuneena niin sama linja! :) tsempit!
Ketju aloitettu siis lokakuussa,kuinkahan tässä kävi? :)
Kun aloitin nykyisen suhteeni (joka johti avioliittoonkin jossa nyt olen), en katsellut muita naisia ollenkaan enää vuosikausiin. Minusta henkilökohtaisesti tuntuu oudolta että ajautuu pettämään suhteen alkuvaiheessa jolloin kuitenkin tunteet ovat voimakkaimmat...
Nyt kun on ihastunut jo useamman kerran muihin, alkaa uskollisuuden jatkaminen tuntumaan aina vaan vaikeammalta. Mutta JOS joskus sorrun oikeasti, niin sitten kyllä varmaan eroan myös, en usko että pystyisin jatkamaan liittoani enää sitten.
Toisaalta jos meille tulee lapsia, niin sitten kyllä yritän pysyä uskollisena, vaikka hampaat irvessä jos ei muuten suhde tästä huonone.
No ota lunkisti, noita sattuu.;p
Älä huoli en mä kerro, panin sua vaan koska sä kerjäsit! En tosiaankaan halua siltä lihaskimpulta turpiin!
Päätin olla kertomatta miehelle, sillä en usko että se kaveri on kertonut myöskään. Mies vaikutti ihan normaalilta puhelimessa äsken, ei se varmasti tiedä. Eivät ole niin läheisiä ystäviä että joka päivä tarvitsisi nähdä, kun en mä ole muutenkaan miehen kavereiden kanssa juuri tekemisissä, niin mihinkään välttelyynkään ei ole tarvetta. Jos pääsen jossain juttusille sen toisen miehen kanssa, niin kysyn sitten onko se kertonut, mutta siihen asti aion nyt olla normaalisti, ja tietysti jos miehen puhelimen saan, katson numeron siitä.
Enemmän kuin pettämisestä kiinni jäämistä pelkään sitä että mieheni saa kuulla mitä olin puhunut :( Mieheni on kyllä ihana sängyssä ja mulle ykkönen, mutta se toinen oli jotenkin eläimellinen, sellainen josta näki heti päältä että on taitava, ja siksi häneen lankesin :(
No ei tuollaisesta yleensä kerrota, rauhoituhan vaan.
Toivottavasti AP jää kiinni, että mies pääsee eroon pettävästä huorasta. Pettäjä on kaikkein alinta kastia.
Kyllä tiesin kassanakin nimet...kuka bimbo nyt nimetöntä NAI??? Lukutaidoton Huh Huh
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:39"]
Enemmän kuin pettämisestä kiinni jäämistä pelkään sitä että mieheni saa kuulla mitä olin puhunut :( Mieheni on kyllä ihana sängyssä ja mulle ykkönen, mutta se toinen oli jotenkin eläimellinen, sellainen josta näki heti päältä että on taitava, ja siksi häneen lankesin :(
[/quote]
Niin, eli ei sua se pettäminen edes kaduta.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]
Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]
Olet Horo. Murskaisit mailmani jos rakastaisin sinua.
En ole pettänyt koskaan. Ketään.
Ikäväkseni olen ollut 4 kertaa pettämis jupakoissa mukana kun en ole tiennyt, että nainen pettää miestään minun kanssa.
m40
[/quote]
Olet jeesusteleva munaton aasi. Ei minulla muuta. Jatkakaa!
Miten ihmeessä joku voi tietää kaikkien asiakkaiden nimet ja varmaan puhelinnumerotkin vain sen perusteella että nämä astuvat sisään liikkeeseen? Jaa yliluonnollinen kykysi meille muillekin!
Imeskelitkö tuon miehen kikkeliä?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]
Olen ja tunnustin itse.
mitäs jos (vieras) mies kuvailee jotain yksilöllisä tuntomerkkejä intiimialueelta..
ihav vaa todentaakseen tarinaansa neidin kiellettyä kaiken kumppaniltaan??
AP lla voi olla mahdollisuus jatkaa suhdetta jos tunnustaa, mutta jos jää kiinni mies varmasti eroaa. Ja jos ei edes pettäminen kaduta vaan pelko kiinni jäämisestä et edes rakasta miestä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:37"]
Siis tavattiin siellä juhlissa ensimmäisen (tai siis..) kerran, miehen ilme oli pelästynyt kun näki minut! Aika vaivaantuneesti tervehdittiin kun mieheni meidät esitteli toisillemme.. Mies tiesi kyllä että olen varattu kun siitä sanoin, mutta ei tiennyt että mieheni on oma kaverinsa.. Tuskin olisi mitään tapahtunut jos olisi tiennyt! En minäkään tiennyt!
Niin, pettäminenhän ei olisi haitannut, jos miehesi ei olisi tuntenut kaveria. Vittu, mitä logiikkaa.
[/quote]