Apua! petin miestäni
Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:48"]
Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(
[/quote]
"jakorasia"
Tietääkseni eivät ole hirveän läheisiä ystäviä, mutta yhteisiä kavereita on, ja tunteneet siis vuosia.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:02"]
Ollaan seurusteltu vasta puolisen vuotta, ja asutaan eri paikkakunnilla. En ole vielä tavannut kaikkia mieheni sisaruksiakaan. Ei siinä ole minusta mitään ihmeteltävää! Joo, en tosiaan tiedä miksi mies EI olisi mua tunnistanut.. Itkettää nyt koko ajan, en tiedä kerronko vai yritänkö saada yhteyden siihen toiseen ja pyytää olemaan kertomatta. Mies ihmettelisi jos alkaisin sen numeroa kyselemään, enkä tiedä missä asuu. Kännykkä on miehellä melkein aina mukana, en sieltäkään pääse katsomaan.
[/quote]
Olet aika tyhmä, mutta jos olisin sinä, lopettaisin suhteen sen sun seurustelukumppanin kanssa. Turha jäädä odottelemaan mitään tuomioita. Jätä se ensin itse. Saa sitten selville myöhemmin sun tekemises. Opettele sanomaan ei. Hyödyllinen taito tässä elämässä, niin et ole kaiken maailman ääliöiden vietävissä.
Kamalamman asiasta tekee se että minä tein aloitteen :( Se mies vaan oli niin kuuma, ja minä olin koko päivän unelmoinut kaikenlaista.. Olin vain hetkellisesti mielenhäiriössä, ja nyt saan kärsiä siitä. Suhdetta en lopeta, rakastan miestäni!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:05"]
Tietääkseni eivät ole hirveän läheisiä ystäviä, mutta yhteisiä kavereita on, ja tunteneet siis vuosia.
[/quote]
Todennäköisesti se kundi, jonka kanssa petit, on myös yllättynyt kääntestä. Ehkäpä oletti, että olet vapaa. Ei se varmaan itse suoraan puhu sun miehellesi, mutta taatusti kertoo näille muille yhteisille tuttaville jossain vaiheessa. Sun maine on kyllä mennyt - siitä voit olla varma.
Ei se mies luullut että olen vapaa. Sanoin sille jotain tyhmää, joka nyt kaduttaa, olen itseasiassa oksentanut pelosta että mieheni saisi tietää. Menin idiootti sanomaan sille että tahdon kunnon kyytiä koska poikaystäväni on liian kiltti antamaan sitä..! :( En kestä jos mieheni sen kuulee, mitä ihmettä teen!? Ainoa toivoni on puhua sille toiselle, ja vannottaa olemaan hiljaa. Mutta en saa sen numeroa mistään, tiedustelustakaan en saanut, ja miehen puhelinta en uskalla tutkia. :( Jos jollain ollut sama tilanne niin auttakaa..
Älä nyt vaan missään tapauksessa
Jos rakastat
miestäsi ja haluat elää hänen kanssaan ja ennenkaikkea osaat katua. Kaikki on siis pelastettavissa. Tämä miehesi kaveri ei tietenkään kerro mitään. Hän pelkää sinun kertovan. Älä siis missään tapauksessa kerro mitään...
Onko kumppanille Facebook? Etsi se kenen kanssa petit ja yritä puhua siellä sille? Ehkä eivät edes ole hyviä kavereita. Valitettavasti muuten en usko että jää salaisuudeksi :( jos jäät kiinni, niin älä nyt ainakaan valehtele enempää. Sano ettet kertonut koska mies ei merkinnyt tosiaankaan mitään, etkä halunnut "turhaan" pilata suhdettanne. Äläkä yritä puolustella tekoasi vaan myönnä suoraan että olet pohjasakkaa ja hirveä ihminen. Olen itsekin pettänyt, ja tiedän miltä tuntuu enkä tahdo sua syyllistää! Se nyt vaan on karu totuus että pettäminen on yksi pahimmista mitä voi toiselle tehdä ja jättää arvet seuraaviinkin suhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]
Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]
Voin vakuuttaa sinulle, etten ole koskaan pettänyt. Jos kaikki pettäisivät ei asiassa olisi mitään ihmeellistä, paheksuttavaa tai salattavaa. Eikö?
Et taida olla ihan penaalin terävimpiä kyniä.
Onko täällä ketään miestä joka olisi pystynyt antamaan anteeksi tällaisen? :(
Kerro, mistä firmasta asiakkaana saa noin hyvää palvelua? Kuulostaa mahtavalta. Nyt mahdollisuus ilmaiseen PR:n.
Hei kuule, näitä sattuu. Sitten vaan ollaan aikuisia, kannetaan seuraukset ja mennään elämässä eteenpäin.
Toivottavasti opit jotain. Niinkuin sen, että kuormasta ei syödä ja jos ollaan suhteessa niin ajatellaan aivoilla. Ne on siellä yläpäässä.
Olet halpa huora, miehellä oikeus tietää, minkälaisen yksinkertaisen huoran kanssa seurustelee.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:01"]Ei se kerro, ei uskalla. Anna olla eihän se ollut kuin pano, käythän miespuolisella gynekologillakin.
Unohda ja anna olla, ota opiksesi. Ei kannata tunnustaa.
[/quote]
Vertaatko oikeasti gynekologilla käymistä pettämiseen?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 00:34"]
Ei kukaan mies anna tällaista anteeksi, ei millään. Tuo iskee niin syvälle vyön alle kaikin tavoin, että muistaa ikuisesti.
Maine ap:ltä on mennyt nyt lopullisesti. Tiedossa on tulevaisuudessa todellakin vain seksiehdotuksia, sillä tuollaisen naisen maine kiirii suusta suuhun hyvin nopeasti.
Suosittelen vaihtamaan kaupunkia tai maata.
[/quote]
Nainen joka sekoilee miehen ystävän kanssa menettää arvonsa saman tien. Koko kaveriporukka kyllä tietää jo säädöstänne, ellei just se sun mies niin kaikki muut ainakin. Ja kyllä sen joku vielä miehelleskin paljastaa.
Tää kuulostaa ihan samalta mitä mulle kävi, ja kyllä siitä tuli kerrottua kavereille.. Ei ne jutut varmaan oo sen muijan miehelle asti menneet koska vielä ei ole nyrkki heilahtanut.. Aika usein sitä näen kyllä. Olin jo oikeastaan unohtanut koko jutun, pitääköhän taas alkaa varoa..?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:37"]
Siis tavattiin siellä juhlissa ensimmäisen (tai siis..) kerran, miehen ilme oli pelästynyt kun näki minut! Aika vaivaantuneesti tervehdittiin kun mieheni meidät esitteli toisillemme.. Mies tiesi kyllä että olen varattu kun siitä sanoin, mutta ei tiennyt että mieheni on oma kaverinsa.. Tuskin olisi mitään tapahtunut jos olisi tiennyt! En minäkään tiennyt!
[/quote]
mitä sillä on väliä onko miehen kaveri vai ei ole miehen kaveri. Sinähän siinä olet pettänyt miestäsi. "Mies tiesi, että olen varattu" eikös sinun itse se pitäisi tietää? Ja toimia sen mukaan, että olet varattu. Ei siinä ole jaapateltavaa. Noin voi käydä, kun on vielä epävarma juttu.
en tiedä mitä teet. Asutteko jo yhdessä?
ehkä sä kerrot totuuden miehellesi. Jos kerran pystyit ventovieraalle kertomaan, että olet varattu, niin miksi et voisi kerro miehellesi.
mä luulen, että mä eroaisin.en pustysisi tuollaisen salaisuuden kanssa olemaan suhteessa.
siis olit ihan sukupuoliyhteydessä vieraan kanssa...kerroit olevasi varattu...ja nyt räävit mitä teet...?
lähdet meneen. Kerrot, että mokasit.
TAI mokasitko ollenkaan...ehkä sä olet vielä tuuliajolla ja menet kasvamaan. Asetut sitten, kun olet kypsempi.
ei ihmissuhde ole peli, jossa petetään ja pistetään muitten vastuulle hommat.
Ota itse vastuu omassa toiminnassasi.
Ollaan seurusteltu vasta puolisen vuotta, ja asutaan eri paikkakunnilla. En ole vielä tavannut kaikkia mieheni sisaruksiakaan. Ei siinä ole minusta mitään ihmeteltävää! Joo, en tosiaan tiedä miksi mies EI olisi mua tunnistanut.. Itkettää nyt koko ajan, en tiedä kerronko vai yritänkö saada yhteyden siihen toiseen ja pyytää olemaan kertomatta. Mies ihmettelisi jos alkaisin sen numeroa kyselemään, enkä tiedä missä asuu. Kännykkä on miehellä melkein aina mukana, en sieltäkään pääse katsomaan.