Apua! petin miestäni
Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(
Kommentit (114)
Kerran pettäjä, aina pettäjä.
Näin ovat Palstan Vanhimmat viisaudessaan tuominneet.
Itse myös kerran mutta se oli tuntematon tapaus miehelleni. Tuo on kyllä paha. Miehesi ei edes voi suuttua kaverilleen koska se ei tiennyt sinun miehestä. Hankala paikka on :( mikset kertonut heti ja sanonut ettet nimeä kerro mutta ettet ole ennen tavannut? Entä jos menet juttelemaan jollekkin ulkopuoliselle?
En ole sinun harmiksesi koskaan pettänyt.lähes 20 v saman miehen kanssa. Tsemppiä!
Olisihan se ihan reilua kertoa nyt, ei kukaan mies halua pettäjän kanssa seurustella, ainakaan vakavissaan.
Ollaan seurusteltu aika vähän aikaa, vaikuttaako se asiaan? Antaako mies helpommin anteeksi vastarakastuneena vai pitkässä suhteessa? En todellakaan halua kertoa asiasta, mutta pelottaa jos se mies kertoo, kun enhän sitä yhtään tunne! Jotkut on sitä mieltä että miehillä menee kaveruus aina rakkauden edelle, onko niin? Kaduttaa että sillä lailla sekosin ja petin :(
Käry on käynyt jo. Tieto menee ihan varmasti ex-miehesi korviin, on vain ajan kysymys joko tänään vai huomenna. Tuommoinen yhden yön lumppu ei paljon vuosien kaveruussuhteessa paina.
Itsellekin sattunut aikoinaan vähän vastaavanlainen tapaus. Pantiin molemmat vielä kertaalleen letukkaa ennenkuin lensi mäkeen.
hah haah haa suhteesi o loppunut teitpä miten vaan! Huono tsäkä,mut onneks olkoon!
Mieti ite antaisitko anteeksi?Minä en
Iski tietoisesti kaverinsa naisen... todellinen naistenmiehen peliliike. Kertoo kovasta kilpailuvietistä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]
Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]
No kuule en ole koskaan pettänyt ja ikää 46 vuotta. EI kuulu tapaoihin yleisesti.
Jep, tieto kyllä menee miehellesi. Ei mitenkään mahdollista, ettei tuo iltapäiväpanosi kertoisi asiasta ainakin jollekulle, joka sitten kertoo taas jollekulle.. ennenpitkää kaikki paitsi miehesi tietävät, ja lopulta joku hänen kaverinsa sen hänelle kertoo, koska ei ole oikein ettei hän tiedä.
Kärysit siis..
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:32"]Jep, tieto kyllä menee miehellesi. Ei mitenkään mahdollista, ettei tuo iltapäiväpanosi kertoisi asiasta ainakin jollekulle, joka sitten kertoo taas jollekulle.. ennenpitkää kaikki paitsi miehesi tietävät, ja lopulta joku hänen kaverinsa sen hänelle kertoo, koska ei ole oikein ettei hän tiedä.
Kärysit siis..
[/quote]
Joten parempi kun kerrot miehellesi ja annat hänen päättää antaako anteeksi.
Siis tavattiin siellä juhlissa ensimmäisen (tai siis..) kerran, miehen ilme oli pelästynyt kun näki minut! Aika vaivaantuneesti tervehdittiin kun mieheni meidät esitteli toisillemme.. Mies tiesi kyllä että olen varattu kun siitä sanoin, mutta ei tiennyt että mieheni on oma kaverinsa.. Tuskin olisi mitään tapahtunut jos olisi tiennyt! En minäkään tiennyt!
Mitä jos oli poikaystäväsi asialla testaamassa sun uskollisuutta? Ja miksi jatkaisit suhteessa jossa veri vetää muualle? On helpompi erota nyt kun vuosien päästä . Itse petin aiemmassa nuoruuden suhteessa johtuen omasta huonosta itseluottamuksesta sekä pelosta lähteä pois väljähtäneestä suhtesta. Halusin vain muille osoittaa olevani jotain mitä en ollut. Nykyisessä suhteessa ei ole ollut tarvetta petokselle.
Siis sä nait asiakkaan kanssa työpaikallasi kesken työpäivän? Potkut sun kuuluisi saada, niin duunista kuin mieheltäskin!
Aloittaja on tehnyt oikein tuplamokan: pettänyt miesystäväänsä ja sekstaillut asiakkaansa kanssa. Kyllä tässä selitykset ovat aika vähissä. Mutta elämä jatkuu, tavalla tai toisella.
Mitä sä ap oikein kirjoitat: "Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös." Miksi ei olisi sua tunnistanut? Pussit päässäkö naitte?
Ja kuinka olisi muka miesystäväsi hyvä kaveri, jos et ole häntä ikinä aiemmin nähnyt? Etkö tunne miesystäväsi kavereitakaan?
Huono provo!
Et kerro. Jos mies kertoo, kiellä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]
Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!
[/quote]
Olet Horo. Murskaisit mailmani jos rakastaisin sinua.
En ole pettänyt koskaan. Ketään.
Ikäväkseni olen ollut 4 kertaa pettämis jupakoissa mukana kun en ole tiennyt, että nainen pettää miestään minun kanssa.
m40
Ei se kerro, ei uskalla. Anna olla eihän se ollut kuin pano, käythän miespuolisella gynekologillakin.
Unohda ja anna olla, ota opiksesi. Ei kannata tunnustaa.